|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - [R25] Benzyna czy diesel
luk7 - Czw Lip 03, 2014 09:08 Temat postu: [R25] Benzyna czy diesel Witam szukam już Roverka jakiś czas i widze jedną malinke która się pokazała, ale jest w benzynie.
Od zawsze odstraszała mnie ona z powodu HGF który prędzej czy później dopadnie ten silnik(?).
Druga sprawa to spalanie, miałem kilka lat temu Roverka 1.4 75km i żarł mi w mieście 10L bez butowania to standard ? w jakich granicach w mieście i poza powinien Rover 25 103km się mieścić?
Ktoś ma może tu ten silnik i niemial jeszcze HGF ?
R25
leszczu - Czw Lip 03, 2014 10:00
luk7 napisał/a: | Od zawsze odstraszała mnie ona z powodu HGF który prędzej czy później dopadnie ten silnik(?). |
Dopadnie albo już dopadł z tym rożnie jest.
luk7 napisał/a: | Druga sprawa to spalanie, miałem kilka lat temu Roverka 1.4 75km i żarł mi w mieście 10L bez butowania to standard ? |
Raczej tak.
Co do autka, to się pytam gdzie jest te navi
Dolne progi które oryginalnie są pomalowane czarnym barankiem są tak jakby w połowie zamalowane kolorem lakieru.
luk7 - Czw Lip 03, 2014 10:13
Tak te Navi mnie rozśmieszyło , czy MG ZR ma dużo twardszą zawieche od Roverka ?.
To chyba jeszcze poczekam na iDT
komarek - Czw Lip 03, 2014 10:16
luk7 napisał/a: | miałem kilka lat temu Roverka 1.4 75km i żarł mi w mieście 10L bez butowania | moja 400 1,6 w mieście paliła 8-9 litrów max, o litra w mieście za dużo IMO ci palił jeśli faktycznie jeździłeś spokojnie, ale dopiero spojrzałem, że jesteś z Wawy więc się nie dziw spalaniu
co do auta to tylko kilka uwagi:
- Kutno
i w związku z tym:
- przebieg kręcony - fotel kierowcy
- no i ciekawostka ceny tego modelu w tej edycji PGI na mobile.de to około 14-15 tyś. zł więc powodzenia w zakupie po zysku handlarza auta za 10 tyś. zł
- nie znam się na 200 i 25, ale to się rozumie samo przez się
bociannielot - Czw Lip 03, 2014 11:42
luk7 napisał/a: | czy MG ZR ma dużo twardszą zawieche od Roverka ?. |
aż tak dużo to nie ale różnica jest zdecydowanie odczuwalna
luk7 napisał/a: | To chyba jeszcze poczekam na iDT | też bym tak zrobił
luk7 - Czw Lip 03, 2014 12:03
Ogólnie patrze na 25,45,MG ZR,ZS w dieslu, jako samochód dla 2+1 wykluczyć MG ? za twarde zawiechy ?
bociannielot - Czw Lip 03, 2014 12:04
ja bym wolał twardsza w moim odczuciu zr i tak mieksze niz v40 przedliftem a tamto niby familijny wóz
j0zek - Czw Lip 03, 2014 17:02
Ale co tak z tym hgf się spinacie ludzie:/ toz to koszt pewnie 1000-1200 zł max. Bardzo mało jak na jedną z poważniejszych usterek.
Remigiusz - Czw Lip 03, 2014 17:31
Jak już benzynę to albo 1.8 lub V6 2.5 Moc musi być i HGF
tronsek - Czw Lip 03, 2014 18:39
leszczu napisał/a: | to się pytam gdzie jest te navi | Radio jest z nawigacją
piotrek1000 - Czw Lip 03, 2014 21:12
Remigiusz napisał/a: | Jak już benzynę to albo 1.8 lub V6 2.5 Moc musi być i HGF |
Nie każdy kupuje auta ze względu na moc i osiągi. Z resztą ja jak jadę lexusem (247 km) nie czuje zbyt wielkiej przyjemności z przyspieszenia - naciskam gaz opony popiskują i po kilku sekundach 150 - zero przyjemności. W Pajero znowu uwielbiam jazdę w granicach czerwonego pola na obrotomierzu, szczególnie na szutrach. Uwielbiam jego ryk silnika pomimo że to R4 i jedynie 114 km, przyspieszenie jest tragiczne. Za to Rover to inna bajka... Tutaj jazda każdą prędkością sprawia frajdę, nawet 20 w korku i te spojrzenia właścicieli passatów octavi i innych wozideł udających że nie patrzą na Rovera i próbują to nadrobić odejściem z pod świateł, albo wyprzedzeniem przy pierwszej możliwej sytuacji.... ale Rover sprawia żę można powściągnąć emocje i kontynuować spokojną wygodną jazdę po naszych nowych garbatych drogach). Ja też szukałem 2.5 v6 ale znalazł się ładny diesel i wcale nie żałuje, chociaż kolejne auto raczej kupię PB+LPG, no chyba że zostawię Roverka na dożywocie (trochę żal sprzedawać, to auto przywiązuje).
Ale się wylałem na klawiaturę, sory za offtopa.
luk7 - Czw Lip 03, 2014 22:50
A co kupiłeś ?
Remigiusz - Czw Lip 03, 2014 23:31
Tu nie chodzi o moc a o wydajnosc silnika Na polske jest taniej LPG i cos z benzyny brac 1.8 czy V6 sa troche bardziej odporne na awarje niz te inne slabsze modele.
Powiem tak jezdzilem 75 i chipowalem na CDTI i dla mnie 75 nie jedzie zero frajdy z jazdy, chicho i spokojnie i powyżej 2,5tys nic się już nie dzieje
piotrek1000 - Pią Lip 04, 2014 10:21
No to chyba jeździłeś jakąś padaką, w moim też mam mapę od CDTI i całkiem żwawo się zbiera już od 1600 rpm. Zresztą w 75 nie chodzi o osiągi, to taki mały krążownik któremu nie przystoi zostawiać czarnych śladów za sobą ani też cisnąć mu ile się da.
komarek - Pią Lip 04, 2014 16:46
Remigiusz napisał/a: | Powiem tak jezdzilem 75 i chipowalem na CDTI i dla mnie 75 nie jedzie zero frajdy z jazdy, chicho i spokojnie i powyżej 2,5tys nic się już nie dzieje | Panie tym autem się jeździ dostojnie, a nie szybko
[ Dodano: Pią Lip 04, 2014 17:46 ]
piotrek1000 napisał/a: | to taki mały krążownik któremu nie przystoi zostawiać czarnych śladów za sobą ani też cisnąć mu ile się da |
longer86 - Pią Lip 04, 2014 20:42
czarne ślady to głównie z wydechu
Choć faktycznie brakuje trochę mocy żeby tak o siup i już wyprzedzone a masa swoje robi
luk7 - Sob Lip 05, 2014 12:25
Panowie mam takie pytanie jaka jest dostępność MG ZR 2.0 iDT po lifcie 5d.
Czy te samochody są w ogóle w Polsce osiągalne ?
Mamy tu w ogóle kogoś na forum kto jest w stanie ściągnąć taką fure i jak ceny się mają ich mniej więcej.
Na znanych portalach jest tylko 1 taki MG ale ktoś był go oglądał i wygląda słabo wiec odpuszczam
Pawkaz - Sob Lip 05, 2014 12:58
luk7 napisał/a: | Czy te samochody są w ogóle w Polsce osiągalne ? |
Co jakieś 2-3 tygodnie przeglądam sobie od tak Mg/Rovery, które dostępne są na aukcjach i nawet w wersji przed liftem jest znikoma ilość 5 drzwiowych.
luk7 - Sob Lip 05, 2014 13:17
W Angli tego jest pełno, problemy są z kompletną przekładką ?
Taka sztukę na allegro znalazłem
MG
wisiał już od maja na allegro i ogólnie stan po zdjęciach średni a na żywo może być gorzej.
Czy gra warta świeczki za taką cenę? chyba auto do opłat bo nic o nich ani słowa.
|
|