Zobacz temat - [R620sdi] szarpanie i falujace obroty
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620sdi] szarpanie i falujace obroty

prix83 - Pią Lip 18, 2014 20:57
Temat postu: [R620sdi] szarpanie i falujace obroty
Witam klubowiczów.moze ktoś jest w stanie mi pomoc z moim roverkiem 620sdi 96r.. 2 dni temu wymieniałem skrzynie biegow i po wymianie zaczely dziac mi się dziwne rzeczy z moim autem,ktore wczesniej nie wystepowaly. silnik zaczal szarpac,obroty falowac,zapala się kontrolka check i wskazowka od obrotomierza wariuje. Raz skacze od dolu do góry a zaraz opadnie na 0 i lezy nie ruchomo. silnik potrafi tez zgasnąć podczas jazdy. sprawdzałem wtyczki i kable od pompy wtryskowej,wszysko jest ok. odlaczylem przepływomierz i zadnej roznicy. rozlaczylem wtyczkie od czujnika polozenia walu i check pali się caly czas,obroty lekko faluja ale silnik równiej pracuje i bez szarpan i przerywania za to ciężko odpala i to no rozgrzanym silniku. przed wymiana skrzyni wszystko było ok i nie wiem czy to przypadek czy mechanik,ktory wymienial skrzynie cos zrobil nie tak...mogly by mi kos pomoc lub doradzić w tej sprawie
kataklysm - Sro Lip 30, 2014 02:57

Przy skrzyni bym nie szukał problemu ale żeby ją wyjąć jeśli dobrze pamiętam trzeba podnieść silnik (jeśli źle piszę proszę mnie poprawić) więc pewnie trzeba było rozpiąć kostki elektryczne. Jeśli było jak przypuszczam to zacząłbym od kostki pompy jednak bo moja też wyglądała na taką ok, a później okazało się, że jeden przewód był złamany mimo że miał oryginalną "koszulkę" a do tego sama kostka była w słabym stanie i czasami pomijając falujące obroty potrafił zgasnąć sam z siebie w różnych sytuacjach a zdarzało się to np raz na 3 miesiące :) wszystkiemu winna raczej wiązka pompy. Ja u siebie jeszcze tego nie zrobiłem bo mam wyciek z pompy ale zamierzam wyciąć kostkę i zlutować wszystkie przewody, myślę, że to wystarczy do zezłomowania auta :P
BlackD - Sro Lip 30, 2014 12:41

Dokładnie. W naszych dieslach podstawa to elektryka pompy. Tam masz 3 kostki kolo pompy 2obok obudowy rozrzadu i jedna na dole po stronie rozrzadu. Sprawdz wszystkie. Odpal auto i ruszaj we wszystkie strony a trafisz.