|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [620 sdi 1999r] Jak usunac immo i alarm ??
michal001 - Sob Lis 29, 2014 10:12 Temat postu: [620 sdi 1999r] Jak usunac immo i alarm ?? Jak w temacie. Zupelnie niepotrzebne gadzety, a jak sie zepsuja to moze byc koniec swietnie jezdzacego auta. Alarm do tego, nie wyobrazam sobie co zrobic jakby z jakiegos powodu zaczal mi iwyc na ulicy.... Tu gdzie mieszkam za granica , mogliby mi roverka wywiezc za to w neiznane Nadmienie, ze dysponuje tylko jednym kluczykiem, w grubej, czarnej, miesistej oprawce, nic wiecej.Zadnych kodow, manuali ani nic w tym stylu.
edytuje:
I czy jest jakas mozliwosc dorobic klucz ,tzn pilota ( do immo, do alarmu, czy tylko do immo) , posiadajac jedynie kluczk do stacyjki??
[ Dodano: Sob Lis 29, 2014 10:12 ]
Co prawda przyznaje,ze nie szukalem zbyt dokladnie. Np. na temat usuniecia alarmu (ale i centralnego) jest cos takiego : link
Tym nie mniej nie moge znalezc nic o usunieciu IMMO. Jest cos tam na temat innych niz 600 modeli, moze wiec jesli ktos wie, to niech sie wypowie, na ktorym modelu mozna sie wzorowac w tym procesie. Dodatkowy problem polega na tym, ze jak juz pisalem, nie dysponuje zadnym pilotem, ani kodami. Poprzedni wlasciciel mowil mi , ze samochod nie ma kodu, wiec mozna latwo dorobic kluczyk . Nie wiem wlasciwie co to oznacza w praktyce, bo jak moze nie miec kodu , jesli ma fabryczny immobilizer??
No i jeszcze jedna sprawa. Kwestia odlaczania aku na dluzej, czytalem wlasnie w odniesieniu do innych modeli rovera, szukajac info na temat tego, jak odlaczyc immo, ze odlaczenie aku na dluzej powoduje jego zablokowanie,czy rozkodowanie,w kazdym razie problemy i ze chyba trzeba miec pilota zeby potem sobie z tym poradzic. A z racji zblizajacych sie powoli koniecznych zabaw z autem u mechanika, pewnie bedzie trzeba aku odlaczyc...
R.E.D. - Sob Lis 29, 2014 11:45
ja odlaczalem aku nawet na kilka dni i jakos nie mialem problemu.
alarm sam sie nie wlaczy, wiec mozesz sobie dopiac uniwersalna centralke zeby otwierac z pilota. jesli masz serwisowy kluczyk, to mozna go wbrew krazacym tutaj opiniom normalnie zakodowac na immo. a czy masz immo, to wystarczy zerknac na deske - czy sie swieci/miga bodajze zielona lampka z kluczykiem (juz nie pamietam dokladnie)
Pawkaz - Sob Lis 29, 2014 11:48
R.E.D. napisał/a: | czy sie swieci/miga bodajze zielona lampka z kluczykiem |
W taki sposób właśnie można spradzić.Zresztą chyba każdy R 600 po lifcie miał immo.
michal001 - Sob Lis 29, 2014 11:54
ok,mam faktycznie to zielone swiatelko,wiec oczywiscie mam immo. Co znaczy "serwisowy" kluczyk? Pisalem,ze mam tylko jeden, w czarnej,miesistej oprawce, z napisem "rover". ale czy to serwisowy?? W dodatku byly wlasciciel mowil, ze ten samochod nie ma kodu ( nie wiem co mial na mysli ) .
Pawkaz - Sob Lis 29, 2014 17:03
Klucz serwisowy to taki maluteńki kluczyk w kolorze czerwonym lub czarnym ( juz nie pamietam) wielkości może 2-3 cm.
Mój R także nie ma żadnego kodu.
michal001 - Sob Lis 29, 2014 18:28
no ale moze miec immo i nie meic kodu? dla mnie to dosc tozsame pojecia... Jak ma immo...powinien miec kod..co nie? Co w praktyce oznacza,ze takie auto nie ma kodu??
Pawkaz - Sob Lis 29, 2014 19:22
W instrukcji do R nie ma żadnej informacji o kodach.Co do centralnego zamka to jest opisane jak zamykać i otwierać auto z pilota.
Poczytaj jeszcze to :
https://forum.roverki.eu/printview.php?t=14347&start=0
michal001 - Nie Lis 30, 2014 09:49
Dzieki. Generalnie chodzi mi o to,zeby byc w miare przygotowanym na ewentualne problemy. Jak juz pisalem , nie mam zadnego pilota. Tylko jeden kluczyk, przypuszczalnie z chipem w srodku,ktory jak sie znajdzie w poblizu stacyjki to wylacza immo. Chodzilo mi o te kody dlatego,ze nie wiem,czy jak bym chcial skopiowac kluczyk, zeby meic zapasowy, to czy da sie to latwo zrobic u fachowca,czy zacznie sie rozkladanie rak i twierdzenie , ze nic sie nie da zrobic. Czy raczej bedzie trzeba wymeinic stacyjke ( bez przesady,ale wiadomo jaki rocznik, jest juz dosc wyrobiona). Chodzi mi tez o to,zeby wiedziec,co zrobic,ajkby sie zaczal alarm wlaczac. Zupelnie nie potrzebuje alarmu, czytalem juz na forum o jego odlaczaniu na stale .To jednak powoduje tez odlaczanie centralnego.Do tego wlasnie chcialbym meic pewnosc, ze immo mi sie nie zablokuje jak odlacze aku czy cos w tym stylu. A widze tu rozbiezne opinie.
R.E.D. - Czw Gru 04, 2014 11:25
Pawkaz napisał/a: | Klucz serwisowy to taki maluteńki kluczyk w kolorze czerwonym lub czarnym |
moze w starszych byl taki, ale po lifcie jest normalnej wielkosci i koloru czerwonego
Pawkaz napisał/a: | W instrukcji do R nie ma żadnej informacji o kodach. |
nie chce mi sie teraz szukac, ale kod jest do immo tak jak pisze michal i zwykle jest wybity na blaszce. potrzebny jest raczej tylko do dorobienia klucza w aso. jesli masz przynajmniej jeden klucz, to mozna skopiowac praktycznie w kazdym punkcie dorabiania kluczy
ogolnie kluczyk mozesz dorobic, ale surowy bedzie sporo kosztowal. moze wyjsc taniej kupno kompletu z immo i zamkami. mozesz tez kupic kluczyki bez stacyjki, ale z zamkami i sprobowac skopiowac ze starego kluczyka na nowe.
kilka razy odlaczalem aku i to czasami na pare dni i majac wersje po lifcie nigdy nie mialem problemow z centralnym, alarmem czy immo
Pawkaz - Czw Gru 04, 2014 13:11
R.E.D. napisał/a: | moze w starszych byl taki, ale po lifcie jest normalnej wielkosci i koloru czerwonego |
Ja mam mały koloru czerownego.Auto z 99 roku.
A tym serwisowym da radę odpalić auto ?
spitz - Czw Gru 04, 2014 16:31
Też mam duży czerwony,
kiedyś czytałem, że komuś po odpaleniu z czerwonego odcięło zapłon po 200m jazdy... nie wiem ile w tym prawdy, ale nigdy nie próbowałem przez to odpalać z niego
Pawkaz - Czw Gru 04, 2014 19:22
spitz napisał/a: | Też mam duży czerwony, |
To może ja także mam duży tylko już nie pamiętam
R.E.D. - Sro Gru 10, 2014 12:16
czerwonym duzym nie odpalisz bo ma inny lub nie ma wgranego immo. u mnie bez problemu dalo sie skopiowac immo z czarnego i do dzisiaj go uzywam (dodam, ze z samochodem dostalem tylko jeden czarny+czerwony) zabawa mnie kosztowala bodajze 20zl
|
|