|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45] PROBLEM Z ODPALANIEM POMOCY!!!
seba11917 - Wto Gru 02, 2014 10:25 Temat postu: [R45] PROBLEM Z ODPALANIEM POMOCY!!! Witam wszystkich i prosze o pomoc.
Niemam juz pomyslów co robic. problem tkwi z odpalaniem mojego roverka gdy zrobilo sie teraz zimno. Świece dobre przewody paliwowe tez . gdy postoi pare godzin to co zauwazylem ze cofa sie paliwo a tym samym zapowietrza sie jakby.
Moze zawor zwrotny na pompie przepuszcza i przez to sie cofa paliwo i dlugo trzeba krecic zeby odpalił?
-_Zielarz_- - Wto Gru 02, 2014 13:24
Ale kręci ? Aku jest ok ?
Ehh zima Kiedy filtr paliwa wymieniałeś ? Jakie paliwo lejesz i czy nie opróżniasz baku do rezerwy ?
Piszesz że cofa paliwo ... no to na pewno to , że jest ta "grucha" do pompowania też nie pomaga - niektórzy ją zdejmują właśnie szczególnie przed zimą (bo łatwiej naciągnąć paliwo do przewodu niż do takiego miecha ).
Generalnie to jest trudniej ... u mnie jak dobę postoi to z rana też za 3 razem zapalił dopiero - z tym że ja przekręcam na 2sek jak nie odpali to puszczam i za chwilę dopiero jeszcze raz - szkoda aku na ciągłe kręcenie rozruchem.
seba11917 - Wto Gru 02, 2014 17:21
aku kreci,gróche wywalilem bylo dobrze jeden dzien i od nowa problem sie pojawil to zalozylem znowu. Do rezerwy nigdy nie jezdze. To ten zawor na pompie od przelewu moze byc czasem walniety?
[ Dodano: Wto Gru 02, 2014 17:06 ]
a filtr paliwa wymienialem rok temu
[ Dodano: Wto Gru 02, 2014 17:21 ]
Panowie macie jakies pomysly?
bizon - Wto Gru 02, 2014 17:22
seba11917 napisał/a: | To ten zawor na pompie od przelewu moze byc czasem walniety? |
tez wlasnie walcze ze swoim i to samo obstawiam.
jutro zamontuje zwykly zaworek zwrotny 6mm na wezu powrotnym tak jak pisal szoso w kilku postach, ale nie jestem pewien czy to zd egzamin. bo jesli zaworek trzyma paliwo ponizej zaworka to z pompy przeciez i tak splynie. ale zaworek 20zl a nóż zadziala
seba11917 - Wto Gru 02, 2014 17:57
ja bym go tam nie zakladal na powrocie bo wogole nic nie pusci a powrot jest odpowiedzialny za nadmiar paliwa z podawanej dawki,mam racje?
bizon - Wto Gru 02, 2014 17:58
niby szoso ma to zalozone i nie wywalilo mu pompy z za duzego cisnienia paliwa
seba11917 - Wto Gru 02, 2014 18:04
ja jutro popatrze w ten zawor na pompie przy powrocie i mysle zalozyc zaworek zwrotny ale miedzy filtrem paliwa a pompa
[ Dodano: Wto Gru 02, 2014 18:04 ]
no niewiem ja raczej nie bede ryzykowal i kupie oryginalny zawor jak juz co i zobacze czy cos da bo juz brak mi pomyslow i nerwow ze tak powiem.ewentualnie wymienie przewody do pompy i powrotu moze akurat cos to da ale patrzylem i nigdzie sie nie poca
bizon - Wto Gru 02, 2014 18:07
seba11917 napisał/a: | mysle zalozyc zaworek zwrotny ale miedzy filtrem paliwa a pompa | to nic Ci nie da jak na moje
seba11917 napisał/a: | a jutro popatrze w ten zawor na pompie przy powrocie |
jak cos wymyslisz jak go odetkac, naprawic lub cokolwiek to daj znac
[ Dodano: Wto Gru 02, 2014 18:07 ]
Cytat: | no niewiem ja raczej nie bede ryzykowal |
mi sie wydaje ze taki zaworek z allegro nie trzyma az tak mocno. jak bedzie sie zbieral nadmiar paliwa i bedzie plynelo i wypelni juz caly przewod to spokojnie przepchnie zaworek. tak mysle, glowy nie daje. moze szoso zerknie na ten temat i sie wypowie jakie wrazenia u niego
seba11917 - Wto Gru 02, 2014 18:10
oki jak cos wskuram to napisze ale obstawiam na ten zawor na powrocie
[ Dodano: Wto Gru 02, 2014 18:10 ]
zgodze sie jak nadmiar paliwa to sie otwiera ale jak pompa nie pracuje to powinien trzymac zgadza sie?
bizon - Wto Gru 02, 2014 18:12
seba11917 napisał/a: | oki jak cos wskuram to napisze ale obstawiam na ten zawor na powrocie |
ja tez ale nie widze uzywek na allegro
[ Dodano: Wto Gru 02, 2014 18:12 ]
seba11917 napisał/a: | ale jak pompa nie pracuje to powinien trzymac zgadza sie? |
no zgadza sie. to bedzie trzymal chyba
seba11917 - Wto Gru 02, 2014 18:33
a nowych niema w sklepach bo z uzywki to wiesz jaki pozytek albo bedzie albo nie
bizon - Sro Gru 03, 2014 10:49
albo mozna zalozyc taki zaworek jak na nagrzewnicy i na noc go zamykac a rano zaraz po odpaleniu otwierac
[ Dodano: Sro Gru 03, 2014 10:49 ]
zalozylem zwrotny na wezu powrotnym, ale zastosowalem taki sam patent jak ten oryginalny, czyli lekko na wzniesieniu i poziomie. dzieki temu moze grawitacja nie bedzie sciagala paliwa przez zaworek.
od starego zaworka idzie przewod lekko do gory, tak z 1cm, potem jest nowy zaworek w poziomie i waż w doł.
seba11917, dam znac czy pomoglo
wooy11 - Sro Gru 03, 2014 10:52
Mistrzu a może by to można było troszke z automatyzować http://www.elektrozawor.c...?id_product=551 i sterowac takim zaworem z fotela kierowcy ?
http://allegro.pl/elektro...4767356144.html
bizon - Pią Gru 05, 2014 08:13
wooy11, mozna by i to w automacie. na stacyjke by sie otwieral a po zgaszeniu zamykal
ale
seba11917, zakladaj zaworek zwrotny 6mm na powrocie - pomoglo.
po nocy kreci 1-2 sek, jeszcze troche sie krztusi przy kreceniu, chyba wynika to z tego ze w pompie jeszcze sie pałęta troche powietrza, ale nie ma juz takiego krecenia na sucho (bez paliwa) i chmury dymu za mna po odpaleniu.
baki - Sob Gru 06, 2014 20:56
Witam. Też miałem problem z odpalaniem jak temp. spadała w okolice 0 i mniej , i szukałem powodu w paliwie, ale przestawiłem zapłon i jak ręką odjął. Tylko nie pamiętam w którą stronę.
Pozdrawiam
bizon - Nie Gru 07, 2014 10:41
baki, zgadza sie to tez może być przyczyną, jednak tu są troche inne objawy, a dokładnie tzw "kręcenie na sucho". wogole nie probuje zalapac i nie trzesie silnikiem nic a nic. nawet jak akumulator prosto z prostownika i ma 14v to tez musi sporo pokrecic.
w odpowiedzi na prosbe na priv wstawiam zdjecie jak zamontowalem zaworek, dodam ze gdy byl tak jak idzie oryginalnie wąż, czyli w dół to jednak prawa grawitacji robily swoje i zaworek nie utrzymywał paliwa w pompie. teraz jest na wysokości zaworka z pompy i jest git.
|
|