|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620SDi] zgrzytanie wstecznego biegu
kruku_87 - Czw Gru 11, 2014 17:10 Temat postu: [R620SDi] zgrzytanie wstecznego biegu Może temat sie powtórzy ale u mnie zgrzyta wsteczny i od czasu do czasu 3, objawy maja jakis tydzien czasu.
Mechanik zalecil mi wymiane oleju w skrzyni bo byc moze to olej.w sobote bedzie wymieniany.
Mam nadzieje ze to nie sprzeglo.macie jakis pomysl
Pawkaz - Czw Gru 11, 2014 19:17
Zapewne chodzi o olej w skrzyni.Zmieniałeś go kiedyś ? Zalecane jest to co 60 lub 80 tys km-już nie pamiętam dokładnie.
kruku_87 - Sob Gru 13, 2014 14:36
Autko kupilem jakies 2 mies. temu wiec dopiero zaczynam poznawac te autko
Kupilem juz olej TOTAL TRANSMISSION BV 75W-80 bo z TEXACO ciezko dostepny a jak juz dostepny to z beczki a tam to niewiadomo co jest i ile taka beczka jest otwarta.Takze wymiana jutro i dam znac co i jak....pzdr.
[ Dodano: Sob Gru 13, 2014 14:36 ]
No i juz po wymianie oleju ale problem pozostał,wysprzeglik suchy i nie widac zeby lał sie plyn czy cos takiego,w zbiorniczku jest full wiec nie ubywa...ale....wg mnie skok pedalu sprzegla jest troche za maly,otóz gdy wciskam pedal to do polowy nic sie nie dzieje dopiero przy dolnej partii czuc opor wciskania sprzegla...co to wedlug was moze byc?czyzby jakims dziwnym cudem sam sie zapowietrzal pomalu??czy moze docisk poszedl spac?
Pawkaz - Sob Gru 13, 2014 22:33
kruku_87 napisał/a: | czy moze docisk poszedl spac? |
Jak u mnie docisk się rozleciał to nie mogłem wbijać biegów na włączonym silniku.
Za każdym razem Ci zgrzyta czy sporadycznie ?
Można jeszcze spróbować wbić najpierw jedynkę, a póżniej z jedynki wsteczny.
kruku_87 - Pon Gru 15, 2014 17:07
Cytat: | Za każdym razem Ci zgrzyta czy sporadycznie ? |
Nie no nie za kazdym razem,ale jak np.zredukuje szybko na 3 bieg to delikatnie odczuje na drazku szarpniecie czyli nie dokonca wyspszegla...wsteczny po wymianie jak i przed oleju chodzi caly czas tak samo...zgrzyta niemilosiernie...juz wzielem sie na sposob i na wylaczonym silniku wbijam wsteczny i dopiero odpalam.:)
No ale to jest nie do wytrzymania
No i jak jechalem na wymiane tego oleju to stanolem pod merketem zeby kupic wezyk.Po przyjsciu do auta nie moglem wbic zadnego biegu:( kompletnie zadnego,ale nic nie zgrzytalo-rozruszalem wbijajac 5,4,3 i dopiero weszla 1.
Czeski film
[ Dodano: Nie Gru 14, 2014 12:12 ]
Tak siedzac i czytajac o tych pompach sprzegla postanowilem sprawdzic swoja:)
Efekty sa jednoznaczne.....
[ Dodano: Pon Gru 15, 2014 17:07 ]
http://allegro.pl/rover-6...4825666065.html
Co sadzicie o tej pompie??jest wiarygodna?? na Tomateam znalazlem pompe sprzegla w dosc znosliwej cenie 125zl. ale tam w wyszukiwarce nie ma mojego typu silnika...jest tylko 2.0D 8V 105 KM.to jest ten?? pomocy!!:(
zaq - Pon Gru 15, 2014 20:59
tak to ten silnik
kruku_87 - Wto Gru 16, 2014 15:33
No wiec tak...kupilem pompe u siebie w miescie ,chlopaki troche sie nasprawdzali zanim mi ja odkopali ale jest TRW za 100 zl. tak wiec jeszcze tylko wymienic w week. i gitarka
Dreamowy - Wto Gru 16, 2014 21:11
TRW to dobra firma, powinna ładnie chodzić. Ja wymieniałem pompę na wiosnę po czym padła w wakacje i mój mechanik miał tą starą oryginalną w warsztacie i zamówił do niej tylko zestaw naprawczy i wszystko ładnie śmiga.
kruku_87 - Sro Gru 17, 2014 13:44
Cytat: | mój mechanik miał tą starą oryginalną |
No ja tez zostawie sobie ta na wszelki wypadek chociaz niewiem czy jest ona oryginalna,ale jak ta padnie (nie daj boze) to wtedy pobawie sie zestawem naprawczym
Dreamowy - Sro Gru 17, 2014 18:48
TRW tak szybko nie powinna paść, ja po wymianie miałem jakieś inne chińskie gówno i mechanik później powiedział, że widać że była ona gorsza nawet w samej konstrukcji i dlatego pewnie padła.
kruku_87 - Czw Gru 25, 2014 10:10
Cytat: | TRW tak szybko nie powinna paść |
oby tak bylo....poki co,coraz blizej pedal ma do podlogi ostatnie tchniecie pompy
[ Dodano: Sob Gru 20, 2014 17:47 ]
A wiec tak...wymienilem dzisiaj pompe sprzegla,troche bylo nerwow ale jakos dalem rade.
Gorzej za to bylo z odpowietrzeniem ukladu...to jest jakas tragedia...pierwszy raz to robilem ale zjadlem nerwow co nie miara.Niewiem dlaczego ale pedal dwa razy zmienial polozenie,konkretnie to po podlaczeniu dzwigni pompy do pedala,pedal nie wracal do sruby dystansowej.
Dwa razy sciagalem i regulowalem na regulacji nastepnie kontrujac to nakretka.Pozniej jak juz uspokoil sie pedal to zaczelo sie niskim braniem sprzegla.Pompowalem chyba z godz. i byl juz taki nawet zadawalajacy efekt bo nie zgrzytalo Postanowilem jeszcze troszke podpompowac i odpowietrzyc zeby bylo jeszcze lepsze...no i lipa po pompowaniu pedal zrobil sie znowu kapciowaty i bierze nawet gorzej jak bral na tej starej pompie.
Az wstyd sie przyznac ale poddalem sie bo musialem sasiadowi kanal zwolnic:(
W poniedz. zaprowadze go do mechaniora i niech zrobi z tym porzadek.dam znac jak ogarne temat ale podejrzewam ze uklad nie zostal odpowietrzony do konca.
Bynajmniej mam nadzieje ze to nie docisk.
pzdr.
[ Dodano: Wto Gru 23, 2014 19:26 ]
Moze mi ktos wyjasnic dla czego mam caly czas piane w wezyku z odpowietrznika?? wszystko jest podokrecane i zadnych wyciekow.
Pedal sprzegla dziala dopiero 2 cm od spodu,wysprzeglik wysuwa sie jakies 0,5-1cm mniej wiecej.Kiedy nacisne na wysprzeglik breszka to biegi mozna wkladac jak w maselko.ta roznica wynosi okolo 0,5cm. tylko skad wziasc jeszcze te 0,5cm skoro u mnie caly czas piana poddaje sie
[ Dodano: Czw Gru 25, 2014 10:10 ]
temat ogarniety:) wezyk z oplotem miedzy zbiorniczkiem a pompa sprzegla prawdopodobnie poszedl juz spac
Wymienielem wezyk i po pol godz. deptania w pedal mialem juz dosc fajne sprzeglo
Temat uwaza za zamkniety:)
|
|