|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Sprężyny
Navi01 - Czw Gru 18, 2014 16:38 Temat postu: [R75] Sprężyny Witam, posiadam Rovera 75 z 2000 roku 2.0 cdt.
Chciał bym go trochę podnieść bo trochę jest za niski, często mam problem przy przejazdach przez progi itp.
Wiem, że jest dużo tematów takich ale jednak prosiłbym o odpowiedzi.
Interesowały mnie sprężyny jakieś w miarę tanie takie, które podniosły by mi samochód.
AdaskoC - Czw Gru 18, 2014 16:52
Się ciesz że nie masz MG ZT
A swoje sprężyny masz całe? Bardzo często pękają na dole i auto idzie trochę w dół.
Navi01 - Czw Gru 18, 2014 18:08
całe całe. Można mu jakieś większe sprężyny wrzucić ?
Może pasują od jakiegoś innego samochodu???
MatiNitro - Czw Gru 18, 2014 18:18
Navi01, to może są już te sprężyny zmęczone, usiadły i wystarczy wymiana na nowe. Rover 75 dość wysoko stoi.
szpynior - Czw Gru 18, 2014 18:28
AdaskoC napisał/a: | Się ciesz że nie masz MG ZT |
Ja nie narzekam
Navi01 - Czw Gru 18, 2014 18:41
a pasują może od jakiegoś innego samochodu ?
Może od jakiegoś BMW ?
AdaskoC - Czw Gru 18, 2014 22:30
szpynior, to tyczyło się kolegi Navi01 Bo to jemu przeszkadza nisko siedząca 75-tka, a co by było gdyby jeździł ZT
Mi osobiście też nie przeszkadza to auto i jego zawieszenie. Wręcz jest idealne, a fotele trzymają doskonale w zakrętach.
R75 - Pią Gru 19, 2014 01:13
standardowo R nie jest niski, jak jeszcze podniesiesz to będzie to słabo wyglądać,
nie wiadomo jak z jazda, ja mam -35mm i tutaj przykładowo na 15 (zima) unikam
praktyczne każdego krawężnika, bo jest nisko
ps.
nówki tył
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=862088
ewentualne pytanie: czy z V6 można wkładać do CDT, raczej tak, zwłaszcza,
ze tył, ale musiałby to ktos jeszcze potwierdzić
pablo - Pią Gru 19, 2014 08:29
R75 napisał/a: | standardowo R nie jest niski, jak jeszcze podniesiesz to będzie to słabo wyglądać |
Jest tragicznie niski . Ja mam koła 15 i od krawędzi błotnika do osi koła 39cm. a między asfaltem a osłoną silnika 9cm ! Kupiłem ostatnio gumy między zwoje sprężyny na przód to mi się 1 cm podniósł ale to i tak mało. Tył jest OK . Nie wiem czy nowe sprężyny coś tu dadzą bo 39 cm od błotnika do osi koła to jest w granicach normy.
MatiNitro - Pią Gru 19, 2014 08:40
pablo, ja mam od piasty do nadkola odległość niemal taką samą. Weź pod uwagę zamontowane koła, profil i szerokość przy tych 15", oraz czy osłona jest zamontowana dobrze i nie zwisa. U mnie wisiała i tarłem czasami.
AdaskoC - Pią Gru 19, 2014 09:08
Niestety podniesienie 75 będzie brzydko wyglądało, fabrycznie jest najlepiej. Opuszczona 75 w dół wygląda jak takie zmęczone auto, a co dopiero będzie jak będzie podniesiona i będzie stała jak koza
Kupic terenówkę i z głowy albo seicento obok którego teraz stoję na parkingu i jest wysokie
pelson91 - Pią Gru 19, 2014 09:09
AdaskoC, eeeee jakie zmęczenie zmęczona to by była na pneumatyce, oparta progami o ziemię
longer86 - Pią Gru 19, 2014 21:28
AdaskoC napisał/a: | Kupic terenówkę i z głowy |
potraktowąc plastiki z streetwise opalarką i lutownicą, wymodzic jakiś body kit, podnieśc na zawieszeniu i mamy swoistego moda Rover 75 Cross Country bardziej pasowało by do kombiaka, w końcu audi volvo mają takie modele
mocu - Pon Gru 22, 2014 19:49
Ja w moich kombiaczku wymieniłem sprężyny tylne na wzmocnione firmy LESJOFORS. Jestem bardzo zadowolony. Samochód wyraźnie się podniósł. Na starych miałem prześwit między kołem, a nadkolem na 2 cm. Obecnie mam miejsce na szerokość dłoni.
Stosunkowo tanio kupiłem w firmie Arwit. Mam nadzieje, że długo mi posłużą.
|
|