Zobacz temat - [R620 Di 1996r] Simering prawego przegubu wewnętrznego
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620 Di 1996r] Simering prawego przegubu wewnętrznego

19bizon08 - Czw Sty 08, 2015 14:02
Temat postu: [R620 Di 1996r] Simering prawego przegubu wewnętrznego
Witam. Cieknie mi olej ze skrzyni biegów w miejscu na dołączonej fotografii (foto znalezione w necie, ale chodzi o identyczną rzecz).
Według mnie winny jest to simering przy samej skrzyni - przegubu wewnętrznego (prawy). Mógłby ktoś na podstawie fotografii to potwierdzić ? ponieważ chcę zamówić ów część i nie wiem czy poprawnie operuję nazwą ;) a może ma ktoś numer katalogowy albo przerabiał podobny temat ?
Druga sprawa. Chciałem z mechanikiem sprawdzić poziom oleju w skrzyni, ale za Chiny nie mogliśmy odkręcić śruby, jest trochę obrobina. Czy jest jakiś odpowietrznik przez który można uzupełnić ubytek ?
Tutaj link do pobrania foto (będzie też w załączniku): https://imageshack.com/f/3tpandaolej2j
Parametry auta w tytule. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam :D

Remigiusz - Czw Sty 08, 2015 14:10

19bizon08, Jest tyko jedna śruba spustowa oraz do napełnienia :neutral:

Uszczelniacz tobie nowy trzeba co do wycieku :neutral:

19bizon08 - Czw Sty 08, 2015 15:02

dzięki, coś już mam rozjaśnione :D Pewnie chodzi o coś takiego. Czy oprócz VIN-u mogą być jakieś rodzaje ?
http://allegro.pl/rover-7...4896117103.html

[ Dodano: Czw Sty 08, 2015 15:02 ]
Po chwili szukania znalazłem lepszą stronkę. Pozostał wybór między dwoma:
http://www.tomateam.pl/sk...al=naped&c=1302
http://www.tomateam.pl/sk...al=naped&c=1634
Patrząc na mój rocznik 1996 - pewnie będzie ten droższy :(

zaq - Czw Sty 08, 2015 20:23

Na tym zdjęciu co załączyłeś widać jakby ten przegub się wypiął. Jeżeli u Ciebie też to tak wygląda może dlatego masz wyciek. Sam kiedyś jak wymieniałem przegub miałem problem z tym że sam podczas jazdy się wypinał i waliło olejem. Przegub dopiero wskoczył na swoje miejsce jak go porządnie wbiłem w skrzynie.
19bizon08 - Czw Sty 08, 2015 23:18

Mimo wszystko chcę kupić, bo jak mechanik rozbierze i się okaże do wymiany, nie chce blokować podnośnika ;)
Ważniejsza sprawa: Otóż w dwóch podanych linka są rodzaje: od nr skrzyni S4DTU 13140 oraz po tym numerze, co do linku Allegro (ten tańszy) - od numeru nadwozia VIN 13140. I teraz pytanie, co ma numer skrzyni do numeru nadwozia ? Mój Vin to: SARRHMLYRAM246586
Czyli konfrontując link z Allegro że od numeru 13140 z moją końcówką Vin: 246586 będzie to dobra część ?

zaq - Pią Sty 09, 2015 10:00

Ja bym się bardziej sugerował numerem skrzyni niż vinem. Kolega z allegro przyjął że numer skrzyni to to samo co vin. Naklejka jest na skrzyni nad łapą sprzęgła pod filtrem powietrza.
Marcin84 - Pią Sty 09, 2015 10:11

Sprawdź jeszcze czy nie masz tam luzu, jak poruszasz półośką góra - dół. Znajomy w 620SDi miał wycieki po obu stronach skrzyni, do wymiany były właśnie te uszczelniacze i łożyska w skrzyni miały duży luz, skrzynia poszła do remontu. Gubił prawie cały olej po kilkuset kilometrach, jak V bieg wyskakiwał znaczyło, że olej się skończył :)
19bizon08 - Pią Sty 09, 2015 12:43

U mnie biegi wchodzą dobrze, nic nie wyskakuje, niedawno miałem problem z wrzuceniem jedynki ale mu przeszło ;) Co do wycieku nie jest jakiś duży, ale co jakiś czas spojrzę to kropla wisi

[ Dodano: Pią Sty 09, 2015 12:43 ]
Panowie, wyjąłem filtr powietrza i nad łapą ujrzałem małą pozostałość jakby po naklejce papierowej i jej resztki. Jeżeli tam miał być numer skrzyni to ów inżynierzy powinni lepiej pobierać nauki w Egipskich piramidach.... ;) http://i60.tinypic.com/2aezhc3.jpg
http://i59.tinypic.com/289ipap.jpg
Sprawa druga, wcześniej zostałem poinformowany, że ów skrzynie nie są wyposażone w odpowietrznik, a po wyjęciu filtra zobaczyłem wystający, zagięty w dół gumowy wężyk http://i61.tinypic.com/2cda1s4.jpg. Podpowie ktoś co i jak ?