Zobacz temat - [MG ZT] CDTi swap na 3.0 V6 184KM lub 3.0 V6 204KM od BMW
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [MG ZT] CDTi swap na 3.0 V6 184KM lub 3.0 V6 204KM od BMW

j0zek - Czw Sty 15, 2015 00:36
Temat postu: [MG ZT] CDTi swap na 3.0 V6 184KM lub 3.0 V6 204KM od BMW
Witam,

Mam pytanie, czy orientuje się ktoś z Was, czy jest szansa na swap silnika diesla 131km na któryś z tych 2 od bmw? Domyślam się, że trochę rzeźbienia by było, natomiast interesuje mnie czy jest ktoś, kto by się tego podjął, aby było profesjonalnie z pełną wiedzą wykonane oraz jakie byłyby koszty +/- całej zabawy?

Remigiusz - Czw Sty 15, 2015 01:49

Jest w ogolę tyle miejsca pod maska na takie silniki :?:

Ledwo co CDTi się mieści w 75/Zt :razz:

Choc V8 z Mustanga upchali jakoś lec brak mi realni wymiarowych tych silników do bmw :wink:

tuners - Czw Sty 15, 2015 06:01

W bmw silnik jest wzdłuż pojazdu w roverach /mg w poprzek
była już kiedyś o tym dyskusja i niema takiej fizycznej możliwości , zbyt mało miejsca większe szanse są w zs niż w zt
mg zt v8 jest przekonstrułowany po to żeby dało się silnik wstawić wzdłużnie ale przystosowanie do tego zwykłego zt to gruba rzeźba

Zrobić da się wszystko tylko kwestia kasy a tu przekroczy znacznie wartość rynkową pojazdu, być może kilkukrotnie.

AdaskoC - Czw Sty 15, 2015 08:48

Remigiusz napisał/a:
Choc V8 z Mustanga upchali jakoś lec brak mi realni wymiarowych tych silników do bmw


No tam jest sporo podniesiony tunel do góry, magiel przeniesiony itp.


j0zek, raczej zapomnij :) To była by wielka rzeźnia i ogromne koszta. Chyba nie warto w to auto aż tyle inwestować, lepiej już V8 kup i po problemie

V8 RHD z przekładką to ok 27-30 tyś zł :D Sam się szykuje na to auto, ale jakoś się przekonać nie mogę :)

Markzo - Czw Sty 15, 2015 08:50

bmw robił diesle v6?? a nie r6 czasem? 6 baniaków w rzędzie do tego w poprzek... jak dołożysz z pół metra na szerokości przodu może się udać :)
pelson91 - Czw Sty 15, 2015 10:11

j0zek, po pierwsze, MG ZT raczej nie jest autem z potencjałem swapowym.

po drugie, silniki diesla 3,0 BMW nie są widlaste, a rzędowe.

j0zek - Czw Sty 15, 2015 12:56

Ok moj blad z tym v i r. Macie racje.
Dzieki za odpowiedzi.
Czyli taka moc zostaje w sferze marzen nie do realizacji tak samo jak zt 260 lub 75 coupe:)

tuners - Czw Sty 15, 2015 13:52

Co do 75 coupe jest w trakcie tworzenia w anglii
AdaskoC - Czw Sty 15, 2015 15:35

A 260 mozesz sobie zawsze kupic, w Anglii tego jak mrówek :-)
longer86 - Czw Sty 15, 2015 15:37

AdaskoC napisał/a:
A 260 mozesz sobie zawsze kupic, w Anglii tego jak mrówek :-)


a i graty ze swojego MG na przekładkę :P

j0zek - Czw Sty 15, 2015 16:47

tuners napisał/a:
Co do 75 coupe jest w trakcie tworzenia w anglii

Tak wiem, obserwuję temat na FB na jednej stronce. Wygląda już epicko, a jeszcze sporo roboty zostało

ArO - Czw Sty 15, 2015 22:18

j0zek napisał/a:
Tak wiem, obserwuję temat na FB na jednej stronce.

Podeślij link :)

AdaskoC - Czw Sty 15, 2015 23:33

longer86 napisał/a:
a i graty ze swojego MG na przekładkę


No niestety nie bardzo by pasowały :D Ale zawsze można zrobić tak :)


j0zek - Pią Sty 16, 2015 00:06

ArO napisał/a:
j0zek napisał/a:
Tak wiem, obserwuję temat na FB na jednej stronce.

Podeślij link :)


https://www.facebook.com/MgLifestyleukLtd?fref=ts