|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Gdzie podłączyć przewód wodny od chłodnicy oleju
sebol11 - Sob Sty 24, 2015 23:20 Temat postu: [R75] Gdzie podłączyć przewód wodny od chłodnicy oleju Witam.Mam problem bo nie pamiętam totalnie jak szło podłączenie chłodnicy pod konkretne rury a mianowicie został mi gruby wąż wychodzący od chłodnicy oleju i wąż wychodzący od termostatu (tej samej grubości) a w chłodnicy jest tylko jedno miejsce na dole z lewej strony samochodu:/ Jak to powinno być podłączone?
[ Dodano: Sob Sty 24, 2015 23:20 ]
Dołączam zdjęcia poglądowe:
Numery 1 i 2 to przewody które mi zostały a 3 to wolne miejsce w chłodnicy.
SeniorA - Nie Sty 25, 2015 10:34
sebol11, schłodzony płyn z chłodnicy (3 ) idzie do chłodniczki oleju i z niej przewodem z odpowietrznikiem do termostatu.
sebol11 - Nie Sty 25, 2015 20:36
SeniorA, czyli tak ma to być połączone:
1 do 1a
2 do 2a
SeniorA - Nie Sty 25, 2015 22:40
2a do 1a i 1 do 2 , nie widać to rur stalowych którymi się to łączy.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=81852
AdaskoC - Pon Sty 26, 2015 07:48
Rury stalowe powinny być do sanek przekręcone Sebastianie
SeniorA - Pon Sty 26, 2015 10:55
tak jak w tym poście co podałem.
AdaskoC - Pon Sty 26, 2015 16:29
SeniorA, a nie zauważyłem Twojego posta, jakoś na poście Sebastiana się skupiłem. Sorki na offa
sebol11 - Pon Sty 26, 2015 19:25
SeniorA, dziękuję jak zawsze za nieocenioną pomoc Okazało się ,że to całe zamieszanie było przez to ,że na chłodnicy oleju miałem starą rurą i dlatego coś za dużo tych węży widziałem AdaskoC, chłodnica do sanek przykręcona już dawno.
ps.Jutro w końcu próba odpalenia - już się boję co to będzie
dzelo23 - Pon Sty 26, 2015 19:42
będzie jeden wielki haos.
Popychacze będą stukały, pompa wspomagania będzie wyła, tu coś pocieknie A po chwili zgaśnie.
Spokojnie tak ma być
Z każdą sekundą pracy silnika wszystko będzie się normowało a banan na twarzy będzie rósł.
Trzymam kciuki i powodzonka.
sebol11 - Pon Sty 26, 2015 20:33
Dzięki dzelo23, mam nadzieję ,że tak będzie
AdaskoC - Pon Sty 26, 2015 21:33
Trzymam kciuki żeby te 190 Koni sie obudziło i żeby Twoja ciężka praca sie opłaciła Nagraj filmik z pierwszego odpalenia
sebol11 - Sro Sty 28, 2015 14:54
nie odpala wyskakują mi błędy o niskim sygnale na wszystkich cylindrach (p0264,p0261,p0276,p0270,p0267,p0273).Co to może być?
AdaskoC - Sro Sty 28, 2015 15:03
Ale kręci tak? sprawdziłeś wszystkie wtyczki w 100%?
sebol11 - Sro Sty 28, 2015 15:10
Kręci,wtyczki podpiąłem wszystkie.
AdaskoC - Sro Sty 28, 2015 15:24
Niski sygnał to będzie chyba coś z wtryskami
sebol11 - Sro Sty 28, 2015 15:45
Odpalił w końcu ale wszędzie pojawiło się tyle białego dymu ,że go zgasiłem.Z wydechu to normalnie mega chmura.Czy to normalne?
[ Dodano: Sro Sty 28, 2015 15:45 ]
taka chmura się robi ,że aż gęsto.Z kolektorów i wydechu napiera.
AdaskoC - Sro Sty 28, 2015 15:47
No wiesz, pierw zalany był benzyną jak nie odpalał, stała woda w wydechu, oleje itp. Silnik dwa miesiące nie był uruchamiany. Jesli trzyma obroty w normie, nie stuka za bardzo, nie piszczy itp. To musi pochodzić i się unormować. To normalne. U mnie robiłem remont i też po 2 tygodniach nie odpalania, sucha głowica itp chodził jak by nie mógł, 3 min i było spoko.
[ Dodano: Sro Sty 28, 2015 15:47 ]
Ale dym z pod maski leci? Zapewne kolektory brudne w olejach itp
sebol11 - Sro Sty 28, 2015 16:00
Oprócz tego na obrotach skacze ale mam nadzieję ,ze to się unormuje tylko muszę zawieszenie złożyć żeby z podwórka wyjechać bo dwie minuty pochodził i już mi ludzie z bloku obok żyć nie dają.
AdaskoC - Sro Sty 28, 2015 16:03
Jak już odpalił to coraz bliżej konca
rafalmis1 - Sro Sty 28, 2015 19:32
A przypadkiem kolektorów nie masz zabrudzonych olejem?
|
|