Zobacz temat - [R600] Jarzma zaciskow 282
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Jarzma zaciskow 282

uuczak - Wto Lut 17, 2015 23:33
Temat postu: [R600] Jarzma zaciskow 282
Witam Koledzy. Jestem tu nowy wiec chcialbym sie przywitac :)
Mam nastepujacy problem, jakie jarzma użyć zeby uzyskac tarcze 282 na zaciskach z 620d? Prelude? accord?

Mariusz27 - Sro Lut 18, 2015 14:16

Z rovera 600Ti. Tylko nie wiem czy same jarzma czy wraz z zaciskami. w Ti są ori heble 282mm
slax - Sro Lut 18, 2015 15:03

Jarzma na pewno potrzebujesz, ktoś na forum zmieniał same jarzma a zaciski zostawił działało to, ale ztcp zacisk "słabiej" obejmował klocek i nie wiem czy przypadkiem to nie będzie problemem.
tomii620si - Pią Lut 20, 2015 20:50

Potrzebujesz jarzma od
620ti
R 800 Ti / Honda Legend
Analogicznie klocki hamulcowe i tarcze. Inaczej to taki mod troche psu w dupe..

co dalej ? Jeśli zostawisz tylne heble ori to dalej będzie to hamowało gorzej niż seryjny 620ti.
nie wiem jak pompa hamulcowa ale to powinno wydać bez problemu bo 260 a 282 to tez nie jakaś przeogromna różnica.


no i jest jeszcze jedna rzecz ale to może koledzy się wypowiedzą - co z abs ? No bo jakby nie patrzeć to siła hamowania bedzie większa przez co abs moze wariować i przy relatywnie normalnym hamowaniu sie już załączać - ale to moze moje durne obawy .


powodzenia

slax - Sob Lut 21, 2015 10:40

eee ABS tu nie będzie przeszkadzał, dlaczego miał by wariować? większe heble to szybciej zablokowane koło i wtedy dopiero wie włączy ABS i tyle, normalna sprawa.
tomii620si - Sob Lut 21, 2015 11:12

Pamiętam, że kumpel kiedyś w Civicu zmienił heble z ori na 282 z VTi i potem coś walczył z abs.. Bo hamował nie w opór a abs się właczał nie potrzebnie.
Ale nie pamiętam teraz co było tego przyczyną dokładnie.

kruszan - Sob Lut 21, 2015 11:47

potrzebujesz tylko i wyłącznie jarzma z Ti albo automatu, czyli 282mm + klocki - wszystko plug&play, gdzieś nawet mam taki jarzma w garażu... zacisk troszkę mniej obejmuje klocek, ale hamuje wszystko i działa bez problemu (jedynie do felg 15" ciężarków o wyważenia po wewnętrznej stronie nie założysz naklejanych bo zacisk dzieli od felgi tylko kilka mm),

powodzenia

sowa1993 - Nie Lut 22, 2015 13:52

też mam kompletne jarzma i zaciski z 620 Ti
Zubek - Wto Lut 24, 2015 16:14

sowa1993 napisał/a:
też mam kompletne jarzma i zaciski z 620 Ti

Ile chcesz za nie?

kruszan - Wto Lut 24, 2015 22:22

Zubek napisał/a:
sowa1993 napisał/a:
też mam kompletne jarzma i zaciski z 620 Ti

Ile chcesz za nie?


Panowie, takie tematy to już na PW :wink:

Rademenez_ - Nie Gru 20, 2015 17:33

Witam. W temacie zacisków i ja mam pytanie. Czy ktoś montował czterotłoczkowe od rangerovera?
Markzo - Nie Gru 20, 2015 23:38

Rademenez_ napisał/a:
Witam. W temacie zacisków i ja mam pytanie. Czy ktoś montował czterotłoczkowe od rangerovera?

a zmieszczą się? dość duże są :D

tomii620si - Pon Gru 21, 2015 22:42

1. czy sie zmieszczą :)
2. jeśli tak to na jakie koło ? Pamiętaj, ze sensowny max do R to 18" ..
3. z czego chcialbys włozyć tarcze ? Oczywiście można dorobić etc ale ja dluugo szukałem pod ten śmieszny rozstaw jakim jest 4x114.3 i nie znalazłem nawet 300mm.. Nawet acco VI R który ma seryjnie 300mm ma inny rozstaw bo 5x114.3

Remigiusz - Pon Gru 21, 2015 22:52

Dobrze rozumiem sam zacisk z 620 SDI czy innych 262 wentylowanych jest taki sam jak przy 282 mm ??
natsu9 - Wto Gru 22, 2015 13:50

Remi na 99% tak jarzma z tego co pamiętam tylko się różniły, pakuj z legenda 2 tłokowe wciska w fotel jak hamujesz a nie jak wcześniej jechało i jechałoooo...


A co do 4 tłokowych i innych to zobacz czy ci ET felgi pozwoli zamontować takie zaciski, no chyba ze robisz ostry tuning i będą dystanse, felgi 18" itp

Remigiusz - Wto Gru 22, 2015 16:34

natsu9, Coś szukam co jeszcze wejdzie w felgę 15" :razz: Moge z VVC przełożyć w sumie tam jest 282mm hample :mrgreen:

Dla mnie na 262mm wentylowane i tak hamuje ok, bo lite tarcze to zabójstwo było :wink:

natsu9 - Wto Gru 22, 2015 16:41

No i wchodzą na styk 15"stalowa (takie mam na zime) a lato 17" ;) no lite to do niczego już całkiem... Pompe też możesz wymienić bo chyba będziesz miał tą słabszą a na alle... pompki za 40zl ;D
slax - Wto Gru 22, 2015 17:03

Zacisk jest inny :D
Remigiusz - Wto Gru 22, 2015 17:31

Czyli jednak zaciski są inne :mrgreen:
greg-si - Wto Gru 22, 2015 18:22

E tam nie da się i inne bzdety:

Tarcza z przodu 325mm, zacisk czterotłoczkowy brembo i oem felga 17' rovera.

Tylko wyobraźnia nas ogranicza :)

tomii620si - Wto Gru 22, 2015 21:53

greg ale z tego co pamietam to ty masz zaciski i tarcze z merca nie ? Tylko tarcza jest przerobiona pod 4x114.3 ? Dobrzep amietam ?
Pyros - Sro Gru 23, 2015 08:32

Przeczytałem cały temat i dorzucę swoją wiedzę jako ze przekladalem heble z 620Ti do 620sdi. Przednie jarzma są inne i zaciski również są inne, natomiast tylne heble są takie same w Ti jak i Sdi.
tomii620si - Sro Gru 23, 2015 10:36

No i co chyba dla wiekszości oczywiste... Wersje z AT maja również heble 282mm :)

Także jak ktoś ma 620Si w automacie na czesci to z niego tez moga byc :)

greg-si - Sro Gru 23, 2015 16:56

tomii620si napisał/a:
greg ale z tego co pamietam to ty masz zaciski i tarcze z merca nie ? Tylko tarcza jest przerobiona pod 4x114.3 ? Dobrzep amietam ?

Mylisz się :) Tutaj nic z mercedesa nie ma.

tomii620si - Sro Gru 23, 2015 20:49

no to nie pamiętam z czego..
ale coś pamiętam z innej marki masz rzeźbione

slax - Sro Gru 23, 2015 21:24

tomii620si, Markzo chciał ZTCP pakować z merola zaciski :D
tomii620si - Sro Gru 23, 2015 22:24

No i pewnie te 2 wątki hebli w ich Ti mi sie pokiełbasiły :P
W każdym razie ja szukałem dlugo aby zrobic to w OEM sposób czyli np. tarcze 300mm z innego auta pod 4x114.3 + jarzma pod 300mm i niestetey ..
Wszystko do 282 a wszystko co wieksze to inny rozstaw.. Jakby nie mogli zrobic po hondowsku normalnie 4x100 lub 5x114.3 i pasowały heble z różnych aut a tak to bez rzeźby dupa zbita ..

bojar - Czw Gru 24, 2015 14:01

dało się to zrobić ;) wystarczyło wymienić przednie zwrotnice na te z preludy gdzie tarcza była montowana po luczku, na wierzchu i wtedy dorzucasz tarcze nawiercane na odpowiedni rozstaw ;) i masz 300, 320 czy ile chcesz :D
tomii620si - Czw Gru 24, 2015 20:33

Przednie.. a tyl ? Oczywiscie zmiana piasty itd :P wiec zajebiste koszta :P

no ale fakt.. Pralka V ma juz 5x114.3 :)