|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Jarzma zaciskow 282
uuczak - Wto Lut 17, 2015 23:33 Temat postu: [R600] Jarzma zaciskow 282 Witam Koledzy. Jestem tu nowy wiec chcialbym sie przywitac
Mam nastepujacy problem, jakie jarzma użyć zeby uzyskac tarcze 282 na zaciskach z 620d? Prelude? accord?
Mariusz27 - Sro Lut 18, 2015 14:16
Z rovera 600Ti. Tylko nie wiem czy same jarzma czy wraz z zaciskami. w Ti są ori heble 282mm
slax - Sro Lut 18, 2015 15:03
Jarzma na pewno potrzebujesz, ktoś na forum zmieniał same jarzma a zaciski zostawił działało to, ale ztcp zacisk "słabiej" obejmował klocek i nie wiem czy przypadkiem to nie będzie problemem.
tomii620si - Pią Lut 20, 2015 20:50
Potrzebujesz jarzma od
620ti
R 800 Ti / Honda Legend
Analogicznie klocki hamulcowe i tarcze. Inaczej to taki mod troche psu w dupe..
co dalej ? Jeśli zostawisz tylne heble ori to dalej będzie to hamowało gorzej niż seryjny 620ti.
nie wiem jak pompa hamulcowa ale to powinno wydać bez problemu bo 260 a 282 to tez nie jakaś przeogromna różnica.
no i jest jeszcze jedna rzecz ale to może koledzy się wypowiedzą - co z abs ? No bo jakby nie patrzeć to siła hamowania bedzie większa przez co abs moze wariować i przy relatywnie normalnym hamowaniu sie już załączać - ale to moze moje durne obawy .
powodzenia
slax - Sob Lut 21, 2015 10:40
eee ABS tu nie będzie przeszkadzał, dlaczego miał by wariować? większe heble to szybciej zablokowane koło i wtedy dopiero wie włączy ABS i tyle, normalna sprawa.
tomii620si - Sob Lut 21, 2015 11:12
Pamiętam, że kumpel kiedyś w Civicu zmienił heble z ori na 282 z VTi i potem coś walczył z abs.. Bo hamował nie w opór a abs się właczał nie potrzebnie.
Ale nie pamiętam teraz co było tego przyczyną dokładnie.
kruszan - Sob Lut 21, 2015 11:47
potrzebujesz tylko i wyłącznie jarzma z Ti albo automatu, czyli 282mm + klocki - wszystko plug&play, gdzieś nawet mam taki jarzma w garażu... zacisk troszkę mniej obejmuje klocek, ale hamuje wszystko i działa bez problemu (jedynie do felg 15" ciężarków o wyważenia po wewnętrznej stronie nie założysz naklejanych bo zacisk dzieli od felgi tylko kilka mm),
powodzenia
sowa1993 - Nie Lut 22, 2015 13:52
też mam kompletne jarzma i zaciski z 620 Ti
Zubek - Wto Lut 24, 2015 16:14
sowa1993 napisał/a: | też mam kompletne jarzma i zaciski z 620 Ti |
Ile chcesz za nie?
kruszan - Wto Lut 24, 2015 22:22
Zubek napisał/a: | sowa1993 napisał/a: | też mam kompletne jarzma i zaciski z 620 Ti |
Ile chcesz za nie? |
Panowie, takie tematy to już na PW
Rademenez_ - Nie Gru 20, 2015 17:33
Witam. W temacie zacisków i ja mam pytanie. Czy ktoś montował czterotłoczkowe od rangerovera?
Markzo - Nie Gru 20, 2015 23:38
Rademenez_ napisał/a: | Witam. W temacie zacisków i ja mam pytanie. Czy ktoś montował czterotłoczkowe od rangerovera? |
a zmieszczą się? dość duże są
tomii620si - Pon Gru 21, 2015 22:42
1. czy sie zmieszczą
2. jeśli tak to na jakie koło ? Pamiętaj, ze sensowny max do R to 18" ..
3. z czego chcialbys włozyć tarcze ? Oczywiście można dorobić etc ale ja dluugo szukałem pod ten śmieszny rozstaw jakim jest 4x114.3 i nie znalazłem nawet 300mm.. Nawet acco VI R który ma seryjnie 300mm ma inny rozstaw bo 5x114.3
Remigiusz - Pon Gru 21, 2015 22:52
Dobrze rozumiem sam zacisk z 620 SDI czy innych 262 wentylowanych jest taki sam jak przy 282 mm
natsu9 - Wto Gru 22, 2015 13:50
Remi na 99% tak jarzma z tego co pamiętam tylko się różniły, pakuj z legenda 2 tłokowe wciska w fotel jak hamujesz a nie jak wcześniej jechało i jechałoooo...
A co do 4 tłokowych i innych to zobacz czy ci ET felgi pozwoli zamontować takie zaciski, no chyba ze robisz ostry tuning i będą dystanse, felgi 18" itp
Remigiusz - Wto Gru 22, 2015 16:34
natsu9, Coś szukam co jeszcze wejdzie w felgę 15" Moge z VVC przełożyć w sumie tam jest 282mm hample
Dla mnie na 262mm wentylowane i tak hamuje ok, bo lite tarcze to zabójstwo było
natsu9 - Wto Gru 22, 2015 16:41
No i wchodzą na styk 15"stalowa (takie mam na zime) a lato 17" no lite to do niczego już całkiem... Pompe też możesz wymienić bo chyba będziesz miał tą słabszą a na alle... pompki za 40zl
slax - Wto Gru 22, 2015 17:03
Zacisk jest inny
Remigiusz - Wto Gru 22, 2015 17:31
Czyli jednak zaciski są inne
greg-si - Wto Gru 22, 2015 18:22
E tam nie da się i inne bzdety:
Tarcza z przodu 325mm, zacisk czterotłoczkowy brembo i oem felga 17' rovera.
Tylko wyobraźnia nas ogranicza
tomii620si - Wto Gru 22, 2015 21:53
greg ale z tego co pamietam to ty masz zaciski i tarcze z merca nie ? Tylko tarcza jest przerobiona pod 4x114.3 ? Dobrzep amietam ?
Pyros - Sro Gru 23, 2015 08:32
Przeczytałem cały temat i dorzucę swoją wiedzę jako ze przekladalem heble z 620Ti do 620sdi. Przednie jarzma są inne i zaciski również są inne, natomiast tylne heble są takie same w Ti jak i Sdi.
tomii620si - Sro Gru 23, 2015 10:36
No i co chyba dla wiekszości oczywiste... Wersje z AT maja również heble 282mm
Także jak ktoś ma 620Si w automacie na czesci to z niego tez moga byc
greg-si - Sro Gru 23, 2015 16:56
tomii620si napisał/a: | greg ale z tego co pamietam to ty masz zaciski i tarcze z merca nie ? Tylko tarcza jest przerobiona pod 4x114.3 ? Dobrzep amietam ? |
Mylisz się Tutaj nic z mercedesa nie ma.
tomii620si - Sro Gru 23, 2015 20:49
no to nie pamiętam z czego..
ale coś pamiętam z innej marki masz rzeźbione
slax - Sro Gru 23, 2015 21:24
tomii620si, Markzo chciał ZTCP pakować z merola zaciski
tomii620si - Sro Gru 23, 2015 22:24
No i pewnie te 2 wątki hebli w ich Ti mi sie pokiełbasiły
W każdym razie ja szukałem dlugo aby zrobic to w OEM sposób czyli np. tarcze 300mm z innego auta pod 4x114.3 + jarzma pod 300mm i niestetey ..
Wszystko do 282 a wszystko co wieksze to inny rozstaw.. Jakby nie mogli zrobic po hondowsku normalnie 4x100 lub 5x114.3 i pasowały heble z różnych aut a tak to bez rzeźby dupa zbita ..
bojar - Czw Gru 24, 2015 14:01
dało się to zrobić wystarczyło wymienić przednie zwrotnice na te z preludy gdzie tarcza była montowana po luczku, na wierzchu i wtedy dorzucasz tarcze nawiercane na odpowiedni rozstaw i masz 300, 320 czy ile chcesz
tomii620si - Czw Gru 24, 2015 20:33
Przednie.. a tyl ? Oczywiscie zmiana piasty itd wiec zajebiste koszta
no ale fakt.. Pralka V ma juz 5x114.3
|
|