Zobacz temat - [MG Zr 1.4] MG zr 1.4 na 1.8 vvc
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [MG Zr 1.4] MG zr 1.4 na 1.8 vvc

RaJsiK - Pon Mar 23, 2015 20:42
Temat postu: [MG Zr 1.4] MG zr 1.4 na 1.8 vvc
Witam
Mam kilka pytań odnośnie swapa z 1.4 na 1.8 vvc
Mianowicie:
- na co zwrócić uwagę przy kupnie
- ile dać za taki silnik
- zlecać warsztatowi ( mechanikowi pasjonacie), jeśli ta opcja to jaka cena w górnej granicy by miała być, czy próbować samemu jeśli tak to jakiś poradnik.
- jak to jest z tym imo ?? Lepiej kupić czysty komputer czy pod swój stary o co w tym chodzi.
Proszę o odpowiedzi i z góry dziękuje.

prigoda1 - Pon Mar 23, 2015 20:52

Yyyy... pewnie zaraz bardziej doświadczeni ode mnie się wypowiedzą, ale muszę spytać.

Czemu swap na 1.8 vvc? Z tego co da się wywnioskować przeglądając forum, w poszukiwaniu mocy lepszą opcją jest 2.0T, na bank nie chodzi o ekonomię, bo z tego co widzę masz już 1.4, a ewentualnie pytałbyś o oszczędnego diesla ITD.

Także konkretnie, skąd pomysł na swap akurat na 1.8? Nawet do rajdów to z tego co się orientuję, klasy są 1600 i 2000, więc to 1.8 ni przypiął, ni przyłatał.

Sam mam 1.8 i nie ukrywam ze po roku czasu mocy ewidentnie zaczęło brakować do jazdy po mieście :neutral:

RaJsiK - Pon Mar 23, 2015 20:54

prigoda1 napisał/a:
Yyyy... pewnie zaraz bardziej doświadczeni ode mnie się wypowiedzą, ale muszę spytać.

Czemu swap na 1.8 vvc? Z tego co da się wywnioskować przeglądając forum, w poszukiwaniu mocy lepszą opcją jest 2.0T, na bank nie chodzi o ekonomię, bo z tego co widzę masz już 1.4, a ewentualnie pytałbyś o oszczędnego diesla ITD.

Także konkretnie, skąd pomysł na swap akurat na 1.8? Nawet do rajdów to z tego co się orientuję, klasy są 1600 i 2000, więc to 1.8 ni przypiął, ni przyłatał

coś w tym jest
szczerze nawet nie bralem pod uwage go jakos tamten silnik mi sie wbił do głowy ale chyba ta druga opcje rozwarze.

Jaki polecacie ten 2.0t jakieś propozycje linki żebym wiedział czego szukać ??

marcinmarcin - Wto Mar 24, 2015 14:41

160 to inne zawieszenie, hamulce, skrzynia, sprzęgło, półośki i układ kierowniczy oraz wydechowy - wydasz na to tyle kasy że kupisz idealną 160, a jak sprzedasz swojego to Ci jeszcze reszta zostanie :)
RaJsiK - Pią Mar 27, 2015 08:04

marcinmarcin napisał/a:
160 to inne zawieszenie, hamulce, skrzynia, sprzęgło, półośki i układ kierowniczy oraz wydechowy - wydasz na to tyle kasy że kupisz idealną 160, a jak sprzedasz swojego to Ci jeszcze reszta zostanie :)


no tak racja
a myslal ktoś na wrzuceniem do 1.4 kompresora ??

BigBoyPL - Pią Mar 27, 2015 15:41

Kolego ile tutaj było myślicieli ;] (mogę się przyznać że łącznie ze mną)
Niestety w 90% przypadków na myśleniu się skończyło.
Zainwestujesz w kompresor, ecumastera i mapowanie a wyjdzie ci mniej niż seria VVC.
Oczywiście chciałbym się mylić ale głowa podpowiada coś innego.

Adrian - Pią Mar 27, 2015 18:44

Proszę używać wyszukiwarki...