|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [75] blad 4496 control deviation over engine speed too great
finalshare - Sro Maj 13, 2015 20:00 Temat postu: [75] blad 4496 control deviation over engine speed too great witajcie:-) Co dokladnie oznacza opis tego bledu?
sTERYD - Sro Maj 13, 2015 20:31
witaj!
Pisz po polsku.
Skąd jest ten błąd? przepraszam, "blad"?
finalshare - Sro Maj 13, 2015 21:04
Nie da sie napisac tego inaczej na telefonie:-P z komputera w roverze
[ Dodano: Sro Maj 13, 2015 22:04 ]
System common rail chodzi o wytlumaczenie tego zdania co jest po angielsku
sTERYD - Sro Maj 13, 2015 21:15
czym go odczytałeś?
tłumaczenie dokładnie to :odchyłka sterowania nad prędkością silnika za wielka.
finalshare - Sro Maj 13, 2015 21:36
Inpa nie moge zrozumiec o co chodzi z tego opisu:/
sTERYD - Sro Maj 13, 2015 21:48
wygląda na to, ze masz za dużą różnicę między prędkością zadaną a obrotami silnika. do sprawdzenia czujnik położenia wału.
finalshare - Sro Maj 13, 2015 22:28
A jak go sprawdzic bo myslalem ze jak taki czujnik padnie to auta sie nie da odpalic:/
sTERYD - Sro Maj 13, 2015 22:33
podmienić na sprawny.
z tym padaniem, to w zasadzie masz rację ale jak od każdej reguły regularnie zdarzają się wyjątki.
finalshare - Sro Maj 13, 2015 23:17
Oki tak zrobie tylko wiesz jak jest nie wiadomo co kupisz chyba ze ktos bylby na tyle mily ktory pozyczylby mi bo ja jestem z okolic lotniska pyrzowice
MaReK - Sro Maj 13, 2015 23:42
Ten błąd to regulacja ciśnienia paliwa w/g błędów EDC15 dla ROVER 75 DIESEL.
Należy sprawdzić jak wyglądają odczyty parametrów w INPA. Może to kwestia wtrysków, a może czujnika wysokiego ciśnienia. Ten błąd ma powtarzalność? Po wykasowaniu pojawia się od razu?
finalshare - Czw Maj 14, 2015 06:17
tak błąd wyskakuje w momencie jak podczas przyspieszania auto samoczynnie zgaśnie
a po odpiciu wtyczki z czujnika na listwie powinien wyskoczyć jakiś błąd w inpie? Bo tak własnie zrobiłem ale błędu nie wywaliło Oo
MaReK - Czw Maj 14, 2015 12:25
Piszesz o listwie wtryskowej (CR) ?
Odpięcie powinno zarejestrować błąd, ale musisz spróbować bez tej wtyczki odpalić auto.
finalshare - Czw Maj 14, 2015 13:17
na odpietej wtyczce nie odpala wcale tak samo jak popiołem ją z powrotem a odpiąłęm wtyczke na zaworze pompy, zero odzewu nie odpala.
longer86 - Czw Maj 14, 2015 13:22
Może zaworek wysokiego cisnienia do wyczyszczenia...
finalshare - Pią Maj 15, 2015 10:00
zaworek czyściłem ale opis błędu nie jest przypisany do niego tylko ... własnie do czego?
[ Dodano: Czw Maj 14, 2015 15:17 ]
Gdyby było coś z zaworkiem to opis tego błędu byłby raczej np.4496 max pressure lub 4496 low pressure a jest 4496 control deviation over engine speed too great
[ Dodano: Pią Maj 15, 2015 11:00 ]
dodatkowo nie rozumiem dlaczego parametry na cylindrach różnią sie tak diametralnie względem siebie
MaReK - Nie Maj 17, 2015 18:21
Czyli jednak kolega longer86 miał rację
Ten błąd dotyczy regulacji ciśnienia paliwa - zwykle związany jest z zaworkiem na pompie. To że wyczyścisz zaworek lub wymienisz go na nowy nie znaczy że problem zniknie. Ja musiałem dodatkowo wymienić filtr paliwa i nalać specyfiku do czyszczenia układu diesla na pełny bak. Dopiero wtedy problemy z gaśnięciem auta się skończyły.
Opis błędu masz przy jego numerze.
Pozdrawiam,
|
|