Zobacz temat - [R200 coupe] Silnik D16A8
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [R200 coupe] Silnik D16A8


sebakom - Pon Sie 31, 2015 13:27
Temat postu: [R200 coupe] Silnik D16A8
Witam. Mam problem a mianowicie auto o zaczeło dymić. I dymi w sytuacji pedała w podłodze i jak zredukuje i dodam gazu nie musi być w podłodze. Dodam że mocy mu nie brak ale ubywa oleju??? I nie bardzo wiem czy to uszczelniacze czy pierścienie.
Pomocy

Markzo - Pon Sie 31, 2015 20:44

Jedno i drugie, nic nadzywczajnego w hondowskim silniku :)
Wojtek88 - Sro Wrz 02, 2015 22:11

Markzo napisał/a:
Jedno i drugie, nic nadzywczajnego w hondowskim silniku :)


Przy odpuszczonym pedale gazu i dymieniu w 99% odpowiadają uszczelniacze zaworowe, ale ogółem jest tak jak Markzo napisał.

Markzo - Czw Wrz 03, 2015 04:49

Wojtek88 napisał/a:
Przy odpuszczonym pedale gazu i dymieniu w 99% odpowiadają uszczelniacze zaworowe, ale ogółem jest tak jak Markzo napisał.

Wiesz, zrobi tylko górę to na 99,9% wtedy puści mu dół... najlepiej przy takich akcjach w starych motorach robić całość.

sebakom - Czw Wrz 03, 2015 19:18
Temat postu: [R200 coupe] Silnik D16A8
Ok. a jakie to koszta??? bo czy to nie wyjdzie ponad 2K
Markzo - Czw Wrz 03, 2015 20:51

zalezy co wyjdzie przy rozbiorce, jak tuleje jajowate to dolicz honowanie i nadwymiarowe tloki.
Wojtek88 - Pon Wrz 07, 2015 20:57
Temat postu: Re: [R200 coupe] Silnik D16A8
sebakom napisał/a:
Ok. a jakie to koszta??? bo czy to nie wyjdzie ponad 2K


Zagadaj do chłopaków z haparts ;)

tronsek - Pon Wrz 07, 2015 21:15

Same części, w przeważającej większości OEM to wydatek ok. 1500zł. Właśnie tyle zapłaciłem w zeszłym roku w HAPARTS