|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak) oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [R200 coupe] Silnik D16A8
sebakom - Pon Sie 31, 2015 13:27 Temat postu: [R200 coupe] Silnik D16A8 Witam. Mam problem a mianowicie auto o zaczeło dymić. I dymi w sytuacji pedała w podłodze i jak zredukuje i dodam gazu nie musi być w podłodze. Dodam że mocy mu nie brak ale ubywa oleju??? I nie bardzo wiem czy to uszczelniacze czy pierścienie.
Pomocy
Markzo - Pon Sie 31, 2015 20:44
Jedno i drugie, nic nadzywczajnego w hondowskim silniku
Wojtek88 - Sro Wrz 02, 2015 22:11
Markzo napisał/a: | Jedno i drugie, nic nadzywczajnego w hondowskim silniku |
Przy odpuszczonym pedale gazu i dymieniu w 99% odpowiadają uszczelniacze zaworowe, ale ogółem jest tak jak Markzo napisał.
Markzo - Czw Wrz 03, 2015 04:49
Wojtek88 napisał/a: | Przy odpuszczonym pedale gazu i dymieniu w 99% odpowiadają uszczelniacze zaworowe, ale ogółem jest tak jak Markzo napisał. |
Wiesz, zrobi tylko górę to na 99,9% wtedy puści mu dół... najlepiej przy takich akcjach w starych motorach robić całość.
sebakom - Czw Wrz 03, 2015 19:18 Temat postu: [R200 coupe] Silnik D16A8 Ok. a jakie to koszta??? bo czy to nie wyjdzie ponad 2K
Markzo - Czw Wrz 03, 2015 20:51
zalezy co wyjdzie przy rozbiorce, jak tuleje jajowate to dolicz honowanie i nadwymiarowe tloki.
Wojtek88 - Pon Wrz 07, 2015 20:57 Temat postu: Re: [R200 coupe] Silnik D16A8
sebakom napisał/a: | Ok. a jakie to koszta??? bo czy to nie wyjdzie ponad 2K |
Zagadaj do chłopaków z haparts
tronsek - Pon Wrz 07, 2015 21:15
Same części, w przeważającej większości OEM to wydatek ok. 1500zł. Właśnie tyle zapłaciłem w zeszłym roku w HAPARTS
|
|