|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning wizualny - Wydech!!!
RadekAniol - Czw Mar 08, 2007 13:58 Temat postu: Wydech!!! Jaki wydech zamontować???
--
Angel
214Si
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
MaReK - Czw Mar 08, 2007 13:58 Temat postu: Re: Wydech!!! piter34 wrote:
Cytat: | MaReK napisał(a):
W polaczeniu z aluminiowymi felgami, lekko obnizonym zawiasem i
(jeszcze
Jak ty ten zawias obniżyłeś?
|
Kupilem sprezyny od ZR'a
Nie martw sie... nie chodzilo mi o ciecie sprezyn diaksem
--
MaReK
piter34 - Czw Mar 08, 2007 13:58 Temat postu: Re: Wydech!!! MaReK napisał(a):
Cytat: | W polaczeniu z aluminiowymi felgami, lekko obnizonym zawiasem i (jeszcze
|
Jak ty ten zawias obniżyłeś?
--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
MaReK - Czw Mar 08, 2007 13:58 Temat postu: Re: Wydech!!! Brt wrote:
No coz
Chcialem cos napisac wczesniej, ale mnie klient zagadal...
zagladam teraz... a tu juz sie o mnie mowi
Powaznie rzecz ujmujac.
Darowalem sobie robienie z mojego R rakiety
Mam 8v i 75KM wiec sam tlumik chocby nie wiem jak byl
sportowy nie wiele mi da Planowalem zakupic caly
tlumik SuPERSPRINTA ale czekac na niego musialbym 3 miesiace.
Poszedlem wiec w kierunku estetycznego wizerunku mojego auta.
Pojechalem do Pana Zdzicha z warsztatu tlumikowego i on
dopasowal mi tlumik (Honda Civic) oraz koncoweczke BOSAL'a.
Dzwieku specjalnie nie ma zadnego rewleacyjnego (bo i po co?)
Kolega Kaczy ma jakis wydech po tuningu i pamietam ze
strasznie narzekal na jego akustyczne walory
Fajnie brzmi, ale w dluzszej jezdzie bola uszy.
Za swoja operacje dalem ok. 400 zl.
Tlumik, koncowka, robota.
Wydaje mi sie, ze efket koncowy jest zamierzony i auto wyglada ladnie.
W polaczeniu z aluminiowymi felgami, lekko obnizonym zawiasem i (jeszcze
nie)
gladkim lakierem wyglada przyzwoicie
Pozdrawiam,
--
MaReK
Przemek_Docent - Czw Mar 08, 2007 13:58 Temat postu: Re: Wydech!!! Vit0 wrote:
Cytat: | Docent a jaka masz koncowke.
Jak rozgladalem sie za autem to widzialem Rovera ze slicznymi dwoma
koncowkami Remusa. Wyglad mialo powalajacy, tylko ze mam problem zeby
wypatrzyc takie na allegro.
|
Ano nie wiem :-( Ale raczej nie Renus. Nie ma zadnych napisow.
Kupilem w sklepie z czesciami moto. Ladna byla, to wzialem.
Ma od srodka takie dziurki w blasze, jak okragle filtry powietrza.
http://www.fotosik.pl/pok...8914958e08.html
A tlumior koncowy to Bosal, dedykowany to 2.0T, nietuningowy.
--
Pozdr.
Przemek_Docent
Warszawa, Marysin Wawerski # docent()NOSPAMergobtl.pl # GG:6500285
220 coupe T '95 TahitiBlue 118 kkm + 620SDi '97 BRG 226 kkm
Wszystko x2 http://skocz.pl/moje_roverki http://skocz.pl/szczuropsy
Brt - Czw Mar 08, 2007 13:58 Temat postu: Re: Wydech!!!
Cytat: | W galerii klubowiczów są zdjecia tego tłumika.
Szukajcie a znajdziecie
|
No dobra z okazji dnia kobiet
http://www.roverki.pl/mod...ie&file=index&d
o=showpic&pid=9288&orderby=dateD
Pozdr.
--
Brt
220SDi 96' DŚląsk
http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
Brt - Czw Mar 08, 2007 13:58 Temat postu: Re: Wydech!!!
Cytat: | Panowie chodzi mi oczywiście o jakis zajefajny tuningowy wydech!!! Czy
wystarczy nakładka czy raczej lepiej zainwestować w całość???!!!
|
O teraz już wiem o co chodzi Ale z treści postu to nie bardzo wynikało
Proponuję skontaktować się z kolegą MaReK'iem. On ostatnio wymieniał tłumik
końcowy i może podzieli sie wrażeniami z tej operacji W galerii
klubowiczów są zdjecia tego tłumika. Szukajcie a znajdziecie
Pozdr.
--
Brt
220SDi 96' DŚląsk
http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
Vit0 - Czw Mar 08, 2007 13:58 Temat postu: Re: Wydech!!! Przemek_Docent napisał(a):
Cytat: | To zalezy od tego, co chcesz osiagnac...
Dla wygladu pewnie wystarczy Ci ladna koncowka.
Do dzwieku juz nie do konca...
Choc dobra tutka zmienia brzmienie -
- u mnie dodaje basu. Sprawdzone.
|
Docent a jaka masz koncowke.
Jak rozgladalem sie za autem to widzialem Rovera ze slicznymi dwoma
koncowkami Remusa. Wyglad mialo powalajacy, tylko ze mam problem zeby
wypatrzyc takie na allegro.
pozdro
--
Vit0
R200 '98 1.4 8V
Nightfire Red
Przemek_Docent - Czw Mar 08, 2007 13:58 Temat postu: Re: Wydech!!! RadekAniol wrote:
Cytat: | Panowie chodzi mi oczywiście o jakis zajefajny tuningowy wydech!!! Czy
wystarczy nakładka czy raczej lepiej zainwestować w całość???!!!
|
To zalezy od tego, co chcesz osiagnac...
Dla wygladu pewnie wystarczy Ci ladna koncowka.
Do dzwieku juz nie do konca...
Choc dobra tutka zmienia brzmienie -
- u mnie dodaje basu. Sprawdzone.
--
Pozdr.
Przemek_Docent
Warszawa, Marysin Wawerski # docent()NOSPAMergobtl.pl # GG:6500285
220 coupe T '95 TahitiBlue 118 kkm + 620SDi '97 BRG 226 kkm
Wszystko x2 http://skocz.pl/moje_roverki http://skocz.pl/szczuropsy
Marian_K - Czw Mar 08, 2007 13:58 Temat postu: Re: Wydech!!!
Cytat: | Nowy lub używany ale bez dziur.
|
--
Marian Krzak
R75 CDT 2000r.
Brt - Czw Mar 08, 2007 13:58 Temat postu: Re: Wydech!!! RadekAniol wrote:
Cytat: | Jaki wydech zamontować???
|
Nowy lub używany ale bez dziur.
Pozdr.
--
Brt
220SDi 96' DŚląsk
http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
piter34 - Czw Mar 08, 2007 14:10 Temat postu: Re: Wydech!!! MaReK napisał(a):
Cytat: | Jak ty ten zawias obniżyłeś?
Kupilem sprezyny od ZR'a
|
Naprawdę???
--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
RadekAniol - Czw Mar 08, 2007 14:11 Temat postu: Re: Wydech!!! Panowie chodzi mi oczywiście o jakis zajefajny tuningowy wydech!!! Czy
wystarczy nakładka czy raczej lepiej zainwestować w całość???!!!
--
Angel
214Si
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
Valander_warszawa - Czw Mar 08, 2007 14:31 Temat postu: Re: Wydech!!! Witam
Ja na tamten sezon miałem remusa końcowy tłumik z effektem bass - niestety
był zdecydowanie za głośny... poszedł do ludzi. Warto mieć to na względzie.
Na początku jest super kozak, ale w szarej codzienności niekoniecznie.
tutaj linkas:
http://roverki.pl/modules...2&orderby=dateD
Pozdrawiam
Valander_warszawa
Rover 214i 97r. Platinium Silver
_z pracy_
MaReK - Czw Mar 08, 2007 15:02 Temat postu: Re: Wydech!!! piter34 wrote:
Piotrek no po co mialbym Cie oszukiwac
Pozdrawiam,
Podesle zdejcia po calej operacji
--
MaReK
HaDeSsS - Pon Kwi 02, 2007 17:08
najlepiej wrzucic mugena od blackflame'a wizualnie bardzo ladny, przelotowy wiec nie dlawi spalin a glosnosc mozna regulowac silencerem. Albo straszysz ludzi albo jest spokojnie
najby ktos byl zainteresowany to moge wrzucic fotki jak to wyglada u mnie
rovero - Pon Kwi 02, 2007 17:19
HaDeSsS napisał/a: | najby ktos byl zainteresowany to moge wrzucic fotki jak to wyglada u mnie |
Pokaz, pokaż..
Ja mam zwykła końcówkę podwójną a jeśli będe wymieniał cały tłumik końcowy to chyba tylko jak już ten co jest teraz odmówi posłuszeństwa.
code_red - Wto Kwi 03, 2007 18:46
Podłączę się.
Montuje się wogóle tłumiki sportowe w turbo dieslach? Chodzi mi o ładny pomruk Chodź parkę koników więcej nie zaszkodzi (jeśli to wogóle coś daje)
HaDeSsS - Wto Kwi 03, 2007 19:06
pochwale sie po swietach bo dzis zapomnialem i nie zrobilem fotki a wyjezdzam i autko zostaje w domku..:(
rovero - Wto Kwi 03, 2007 20:12
Cytat: | Chodzi mi o ładny pomruk Chodź parkę koników więcej nie zaszkodzi (jeśli to wogóle coś daje) |
Tłumik koników Ci nie doda
Revolt - Sro Kwi 04, 2007 11:38
A co polecacie do R. 825 2 stare tutki wydech zdrowy (wiec raczej nie chce całości wymieniać)
Czy musza końcówke zagietą kupić do dołu tak jak to mam teraz fabrycznie ?
czy jesli założe wygiete do góry to zawsze bede miał troche zderzak okopcony? bo to diesel.
No i w koncu jak to zrobic ? uciąć katówka te stare końcówki i założyc nowe ?
Bede wdzieczny za wszelkie wskazówki lub linki do allegro
Sorry moze i to głupie pytania ale naprawde nie wiem dokładnie co i jak
HaDeSsS - Sro Kwi 04, 2007 11:56
rovero napisał/a: | Tłumik koników Ci nie doda |
przelotowy doda
[ Dodano: Sro Kwi 04, 2007 12:57 pm ]
Revolt napisał/a: | czy jesli założe wygiete do góry |
to jest koszmarne w wygladzie, nie psuj Roverka
Revolt - Sro Kwi 04, 2007 12:12
to było pytanie teoretyczne
zastanawiam sie nad owalem który idealnie wypełnił by mi wyciecie w zderzaku lub tez nad końcówkami ozdobnymi do diesla
HaDeSsS - Sro Kwi 04, 2007 13:09
owale sa super w wygladzie to jest pomysl godny Rovera
Revolt - Sro Kwi 04, 2007 13:13
HaDeSsS napisał/a: | owale sa super w wygladzie to jest pomysl godny Rovera |
825 nie jest sportowym wozem i zalezy mi zeby nie burzyc całej stylistyki wypracowanej przez kontruktorów a myśle ze owal sie do tego świetnie nada.
a teraz moze ktoś mi powie jak to wyglada od strony techniczno praktycznej
HaDeSsS - Sro Kwi 04, 2007 16:47
Revolt napisał/a: | to wyglada od strony techniczno praktycznej |
pytasz o montaz ? czy uzytkowanie bo nie wiem hehe
[ Dodano: Sro Kwi 04, 2007 6:06 pm ]
ok, obiecalem i dodaje niestety w cyfraku mi bateria padla, wiec robilem komorka , ale chyba daja rade
tutaj ze zdjetym silencerem, ktory lezy na ziemi po prawej
tutaj zblizenie na mugena
widok z boczku
widok z tyl
ta da
Revolt - Sro Kwi 04, 2007 20:19
HaDeSsS napisał/a: | pytasz o montaz ? czy uzytkowanie bo nie wiem hehe |
O to i o to
HaDeSsS - Sro Kwi 04, 2007 22:32
z montazem nie bylo problemow, do tlumika masz obejme i do niej musisz przyspawac haki i polaczyc sie z hakami w aucie a wydech wkladasz do rury i gra wiecej przymierzania niz filozofii
jezeli chodiz o uzytkowanie to glosnosc regulujesz sobie silencerem , polecam firme Blackflame bo ona daje regulowany silencer aa i nie odczulem jak narazie zadnych problemow
mugeny charakteryzuja sie tym ze przy delikatnym gazie i delikatnej jezdzie w srodku prawie nic nie slychac ( jezeli puscisz sobie cicho cd to wogole nic ) na wysokich obrotach jest odczucie jakbys pod maska mial v8 przy glosnej muzyce nie slychac w srodku . na zewnatrz tak
bula21 - Sro Kwi 04, 2007 22:40
HaDeSsS napisał/a: | z montazem nie bylo problemow, do tlumika masz obejme i do niej musisz przyspawac haki i polaczyc sie z hakami w aucie a wydech wkladasz do rury i gra wiecej przymierzania niz filozofii
jezeli chodiz o uzytkowanie to glosnosc regulujesz sobie silencerem , polecam firme Blackflame bo ona daje regulowany silencer aa i nie odczulem jak narazie zadnych problemow
mugeny charakteryzuja sie tym ze przy delikatnym gazie i delikatnej jezdzie w srodku prawie nic nie slychac ( jezeli puscisz sobie cicho cd to wogole nic ) na wysokich obrotach jest odczucie jakbys pod maska mial v8 przy glosnej muzyce nie slychac w srodku . na zewnatrz tak |
a jak z panami w niebieskich czapeczkach nie za glosny na tych wysokich obrotach
HaDeSsS - Sro Kwi 04, 2007 22:46
a jezdzisz 50 km/h po miescie czy wiecej i jak wtedy z panami ?
ogolnie ostatnio dwa razy przepuszczalem na skrzyzowaniu panow w ( jeszcze ) niebieskich czapeczkach ( bo juz wozy maja srebrne ) a potem ruszalem za nimi i troche przegazowalem i zero reakcji
pozatym ten wydech ma atest, wiec teoretycznie moga nas w du** pocalowac, ale jak sie znajdzie upierdliwy to do wszystkiego moze sie czepiac
a np wez pod uwage ze scigacze maja glosniejsze wydechy seryjnie
bula21 - Sro Kwi 04, 2007 22:58
HaDeSsS napisał/a: | a jezdzisz 50 km/h po miescie czy wiecej i jak wtedy z panami ?
ogolnie ostatnio dwa razy przepuszczalem na skrzyzowaniu panow w ( jeszcze ) niebieskich czapeczkach ( bo juz wozy maja srebrne ) a potem ruszalem za nimi i troche przegazowalem i zero reakcji
pozatym ten wydech ma atest, wiec teoretycznie moga nas w du** pocalowac, ale jak sie znajdzie upierdliwy to do wszystkiego moze sie czepiac
a np wez pod uwage ze scigacze maja glosniejsze wydechy seryjnie |
no prawie 50 heh wiec chyba sie skusze na taki tlumik a napisz mi na Pw czy masz cos grzebane przy zawieszeniu i jakie masz fele+oponki
k-meal - Czw Kwi 05, 2007 00:36
czemu temat o wydechu jest w "tuningu wizualnym"?
HaDeSsS - Czw Kwi 05, 2007 00:38
mnie nie pytaj tak zalozyli i tak jest modek nie czuwa
rovero - Czw Kwi 05, 2007 00:39
HaDeSsS napisał/a: | przelotowy doda |
2 KM max? nie wmówisz mi że więcej.. bo to tak jak byś chcicał mi tłumaczyć że nalepka Sony doda mi mocy
HaDeSsS - Czw Kwi 05, 2007 00:44
rovero napisał/a: | HaDeSsS napisał/a: | przelotowy doda |
2 KM max? nie wmówisz mi że więcej.. bo to tak jak byś chcicał mi tłumaczyć że nalepka Sony doda mi mocy |
posluze sie przykladem
ale pierw wprowadzenie katalizatory jak i kolektor wydechowy jak i tlumik koncowy seryjnie sa tak skonstruowane ze spowalniaja wydostawanie sie spalin, jezeli zalozymy kolektor z mniejszymi oporami, zalozymy rure o wiekszym przelocie i wydlubiemy kata i wsadzimy strumienice i koncowy tlumik przelotowy, pozwolimy aby spaliny szybciej sie wydostawaly, przez co mozemy ich produkowac wiecej przez to silnik lepiej "oddycha" ( jeszcze dolot zimnego pow jest potrzebny ) i mamy ogolny przyrost mocy
a teraz przyklad, pewna firma w usa, zamontowala sprezarki na wydechu, aby szybciej odprowadzac spaliny efekt ? z silnika 700km uzyskali 1000km jak znajde link to wrzuce
rovero - Czw Kwi 05, 2007 00:49
HaDeSsS napisał/a: | ale pierw wprowadzenie katalizatory jak i kolektor wydechowy jak i tlumik koncowy seryjnie sa tak skonstruowane ze spowalniaja wydostawanie sie spalin, jezeli zalozymy kolektor z mniejszymi oporami, zalozymy rure o wiekszym przelocie i wydlubiemy kata i wsadzimy strumienice i koncowy tlumik przelotowy, pozwolimy aby spaliny szybciej sie wydostawaly, przez co mozemy ich produkowac wiecej przez to silnik lepiej "oddycha" ( jeszcze dolot zimnego pow jest potrzebny ) i mamy ogolny przyrost mocy |
Tego mi akurat nie trzeba tłumaczyć
tylko zapominasz o skrzyni.. innych podzespołach... Dlatego wielkiego przyrostu nie dostaniesz
HaDeSsS - Czw Kwi 05, 2007 00:50
sorki pomylily mi sie dane, za duzo tego
ale prosze
http://motoryzacja.interi...ata,885802,1135
[ Dodano: Czw Kwi 05, 2007 1:51 am ]
rovero napisał/a: | HaDeSsS napisał/a: | ale pierw wprowadzenie katalizatory jak i kolektor wydechowy jak i tlumik koncowy seryjnie sa tak skonstruowane ze spowalniaja wydostawanie sie spalin, jezeli zalozymy kolektor z mniejszymi oporami, zalozymy rure o wiekszym przelocie i wydlubiemy kata i wsadzimy strumienice i koncowy tlumik przelotowy, pozwolimy aby spaliny szybciej sie wydostawaly, przez co mozemy ich produkowac wiecej przez to silnik lepiej "oddycha" ( jeszcze dolot zimnego pow jest potrzebny ) i mamy ogolny przyrost mocy |
Tego mi akurat nie trzeba tłumaczyć
|
skoro tego nie trzeba tlumaczyc to dlaczego kpisz ze naklejka Sony doda mocy
rovero - Czw Kwi 05, 2007 01:00
HaDeSsS napisał/a: | skoro tego nie trzeba tlumaczyc to dlaczego kpisz ze naklejka Sony doda mocy |
Co ma budowa układu wydechowego do ironi o naklejce Sony? Przeczytaj tamten post raz jeszcze..
HaDeSsS - Czw Kwi 05, 2007 01:05
rovero napisał/a: | HaDeSsS napisał/a: | skoro tego nie trzeba tlumaczyc to dlaczego kpisz ze naklejka Sony doda mocy |
Co ma budowa układu wydechowego do ironi o naklejce Sony? Przeczytaj tamten post raz jeszcze.. |
moze Ty poczytaj wkoncu ze zrozumieniem
napisales
rovero napisał/a: | HaDeSsS napisał/a: | przelotowy doda |
2 KM max? nie wmówisz mi że więcej.. bo to tak jak byś chcicał mi tłumaczyć że nalepka Sony doda mi mocy |
wiec Ci wytlumaczylem ze przelotowy doda wiecej i zebys nie kpil ze naklejka Sony doda
k-meal - Czw Kwi 05, 2007 01:13
HaDeSsS napisał/a: | wsadzimy strumienice | jak bedziesz wsadzal strumienice, to nie zapomnij o magnetyzerze!
rovero - Czw Kwi 05, 2007 01:34
HaDeSsS napisał/a: | moze Ty poczytaj wkoncu ze zrozumieniem |
Widzę, że Ty masz z tym problem bo tłumaczysz mi coś czego sam nie rozumiesz.
Z art. który podesłałeś nie wynika, że:
HaDeSsS napisał/a: | zamontowala sprezarki na wydechu, aby szybciej odprowadzac spaliny |
Interia napisał/a: | Urządzenia tego nie dało się jednak zamontować pod maską. Z dwóch względów - braku miejsca oraz zbyt dużego grzania się takiego układu. Dlatego sięgnięto po rozwiązanie niekonwencjonalne. Dwie duże turbosprężarki zamontowano tuż przed końcami podwójnego układu wydechowego, dokładnie pod tylnym zderzakiem! |
Jeśli nie wiesz dlaczego turbosprężaki zostały połączone z układem wydechowym to radzę zapoznać się z budową i działaniem turbosprężarki
wikipedia napisał/a: | Turbina, napędzana gazami wylotowymi z silnika, zamienia energię tych gazów na energię mechaniczną, która służy do napędu sprężarki sprężającej powietrze przed dostarczeniem go do silnika. |
Ze względu na Twoje zdolności czytania ze zrozumieniem podkreślę, że turbosprężarka ma za zadanie dostarczenie silnikowi sprężonego powietrza, a nie jak twierdzisz szybszemu odprowadzaniu spalin.
Brt - Czw Kwi 05, 2007 09:04
k-meal napisał/a: | czemu temat o wydechu jest w "tuningu wizualnym"? |
Bo końcówka wystaje i ją widać A od tego się zaczęło...
HaDeSsS - Czw Kwi 05, 2007 10:57
rovero napisał/a: | Widzę, że Ty masz z tym problem bo tłumaczysz mi coś czego sam nie rozumiesz. |
ja Ci nie tlumaczylem dzialan turbosprezarki, tylko podalem to jako przyklad, myslalem ze na wydechu zamontowali sprezarki takie jakie stosuje sie przy dolocie. sory zly przyklad
co do meritum to dalej sprawa nierozwiazana wiec skup sie na tym bo mijasz sie w zeznaniach, pierw mowisz ze 2 km nie wiecej, jak ja Ci tlumacze ze moze wiecej to Ty mi piszesz ze nei trzeba Ci tlumaczyc tego wiec zdecyduj sie jakie masz zdanie
Revolt - Czw Kwi 05, 2007 18:48
Chłopaki doradzcie mi co założyc do 825 na końcówke wydechu zastanawiam sie nad tymi 3 :
http://moto.allegro.pl/it...sla_nowosc.html
Jak wrzuce tą to będzie wyglądać naturalnie
http://moto.allegro.pl/it...cena_fi_73.html
Jak tą to troche zadziornie (choć nie bardzo bym chciał zeby z 825 robić sportowy samochód ... )
http://moto.allegro.pl/it..._dyfuzorem.html
a jak tą to nie wiem
No i jak to jest z tym dyfuzorem jak on sie zachowuje w dieslach ?
piter34 - Pią Kwi 06, 2007 11:14
Revolt napisał/a: | Chłopaki doradzcie mi co założyc do 825 na końcówke wydechu zastanawiam sie nad tymi 3 : |
Mnie z tych pokazanych najbardziej podoba się nr 3 (nie lubię końcówek zagiętych w dół)
HaDeSsS - Pią Kwi 06, 2007 11:25
dla mnie tez nr 3 .. owal prezentuje sie bardzo ladnie, a te zagiete do gory czy w dol to tragedia
Revolt - Pią Kwi 06, 2007 11:28
Hmmm tak myślałem mi osobiście tez sie podoba tylko obawiam sie ze zakłóce tym stylistyke
A jak jest z tym dyfuzorem jak bedzie to brzmiało w dieslu i czy jest to dla niego "zdrowe" ?
HaDeSsS - Pią Kwi 06, 2007 12:32
hmm no wlasnie z dyfuzorem to moze byc tak dziwnie, poszukaj innych
http://www.allegro.pl/ite...awania_n07.html
albo taka
http://www.allegro.pl/ite...agla_mini_.html
RadekAniol - Pią Kwi 06, 2007 12:40
Co wy na to? łatwo się taką końcówkę montuje?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=181608195
Valander_wwa - Nie Kwi 08, 2007 07:23
są rożne drogi - albo ucina się końcówke od tłumika końcowego i na jej miejsce wspawuje się tą którą chcesz kupić. Są też wersje z tak zwanym gwoździem - czyli śrubą mocującą do środka obecnego końca tłumka -> wtedy to jest w pełnm słowa znaczeniu nakładka.
pawpo11 - Pon Cze 23, 2008 15:13
Panowie ostanio jechałem za Hondą Civic Sport i miała całkiem nieżle wygladający tłumik taki jak ten http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=381199836 . Jak myślicie czy da się coś takiego znaleźść do Roverka 214si 1997r?
dobryziom - Wto Cze 24, 2008 11:06
zajrzyj do tego tematu:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=22170
smolec1990 - Sro Mar 06, 2019 09:54
witam chciałbym zmienic brzmienie mojego MG zr co polecacie ?
addb1 - Pon Mar 11, 2019 21:04
smolec1990, kupujesz tłumik przelotowy turboworks lub inny oddajesz do wspawania i masz zmieniony dzwiek. proste
|
|