|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Zaświeca się check
bosniak - Czw Maj 10, 2007 00:44 Temat postu: [R600] Zaświeca się check Najczęściej na 5 tym biegu w przedziale obrotów 2100-2300 i predkości około 110km/h zaswieca sie check i auto bardzo słabo przyspiesza, gdy odejme gazu i dodam ponowie, check gaśnie i autko zasuwa jak tralala, zgasnie tylko jeżeli odejme noge z gazu na pozostałych biegach też się zaświeca, ale rzadziej i tylko w tym zakresie obrotów. Byłem w 3 serwisach z komputerem Bosch kts-500 w dwóch sie nie połączył, a w jednym nawet nie podpinali bo juz temat przerabiali i go nie widzi. Poradźcie coś.
Brt - Czw Maj 10, 2007 09:31
A nie da się sprawdzić błędów sposobem "domowym"
[ Dodano: Czw Maj 10, 2007 10:33 am ]
Mam na mysli TEN artykuł
piter34 - Czw Maj 10, 2007 09:40
Brt napisał/a: | A nie da się sprawdzić błędów sposobem "domowym" |
Aż się "prosi"
thef - Czw Maj 10, 2007 10:50
I dodam tylko, kabelki, kabelki, kabelki - to pierwsze co należy sprawdzić, tym bardziej, że check nie świeci się cały czas.
bosniak - Czw Maj 10, 2007 11:47
Dzięki za wszystkie porady i sugestie, dzisiaj jedziemy na jeszcze jeden komputer nie bosch KTS, firma na L, a jak nie pomoże to robimy domowym niezawodnym , jeszcze raz dzieki.
emes - Czw Maj 10, 2007 11:56
Ja tylko podpowiem, że miałem podobnie w R 400, z tą różnicą, że nie było problemów z przyspieszaniem. Okazało się, że trzeba było wymienić filtr paliwa. Ale zakładam, że jako użytkownik tego forum, dbasz w odpowiedni sposób o takie rzeczy
piter34 - Czw Maj 10, 2007 12:19
bosniak napisał/a: | dzisiaj jedziemy na jeszcze jeden komputer nie bosch KTS, firma na L, a jak nie pomoże to robimy domowym niezawodnym , jeszcze raz dzieki. |
Ja bym najpierw sprawdził w domu...
bosniak - Czw Maj 10, 2007 13:41
emes napisał/a: | Ja tylko podpowiem, że miałem podobnie w R 400, z tą różnicą, że nie było problemów z przyspieszaniem. Okazało się, że trzeba było wymienić filtr paliwa. Ale zakładam, że jako użytkownik tego forum, dbasz w odpowiedni sposób o takie rzeczy |
filter jest nówka, moim zdaniem to bedzie jakiś problem z czujnikiem połozenia pedału gazu, ale nie wiem gdzie sie on znajduje?
Brt - Czw Maj 10, 2007 13:53
Podejrzewam, że gdzieś w okolicach peadłu gazu. Oglądałem ostatnio R620SDi i nie widziałem pod maską owego czujnika Więc tak sobie myslę ze będzie gdzieś wewnątrz auta.
Na KTSie mozna odczytać % położenie pedału gazu. U mnie max to były 94%.
thef - Czw Maj 10, 2007 13:55
Jeżeli check tylko mruga to najprawdopodobniej jest to albo przerwa w obwodzie albo uszkodzenie czujnika. Nie jechałbym na razie na kompa tylko wziął kawałek drucika zwarł piny i odczytał błędy. Może się okazać, że to błahostka w postaci uwalonego styku. Komp to pewnie z 60zł. Lepiej sam odczytaj błędy i napisz co wyszło. Na pewno ktoś coś na to poradzi, a jeżeli nie to wtedy do mechanika.
bosniak - Czw Maj 10, 2007 14:33
ok
[ Dodano: Czw Maj 10, 2007 4:40 pm ]
Panowie kod 34 na 100% i tylko taki
PHJOWI - Czw Maj 10, 2007 15:41
bosniak napisał/a: | Dzięki za wszystkie porady i sugestie, dzisiaj jedziemy na jeszcze jeden komputer nie bosch KTS, firma na L, a jak nie pomoże to robimy domowym niezawodnym , jeszcze raz dzieki. |
launch podobne badziewie jak kts . zrób tak jak radzi rada starszych kabelek i mrugaj
bosniak - Czw Maj 10, 2007 15:42
mrugałem 34 kod
[ Dodano: Czw Maj 10, 2007 4:42 pm ]
co robić?
piter34 - Czw Maj 10, 2007 15:45
bosniak napisał/a: | co robić? |
Sprawdzić kabelki na początek i użyć szukajki forumowej.
To popularny kod błędu w serii L.
PHJOWI - Czw Maj 10, 2007 15:47
jak dobrze pamiętam czujnik wzniosu igły wtryskiwacza, ale jak się myle to poprawcie mnie bo na 100% nie powiem
bosniak - Czw Maj 10, 2007 15:49
Gdzie tego szukać pod maską?
thef - Czw Maj 10, 2007 15:50
Tak jak przypuszczałem, przerwa w obwodzie lub czujnik.
Cewka czasu wtrysku paliwa Przerwa w obwodzie, brak zasilania, uszkodzenieECM
Najpierw sprawdziłbym przewody na silniku, te idące po obudowie paska i pod pokrywą po lewej stronie patrząc od przodu. Obejrzeć izolację od kostek do pompy i ewentualnie zdjąć i znaleźć usterkę. Jeżeli są w porządku no to pewnie coś z cewką, ale wiele przypadków wskazuje właśnie na niedomaganie przewodów (stopienie izolacji i takie tam).
bosniak - Czw Maj 10, 2007 15:53
A gdzie ta cewka, ide patrzeć na przewody.
piter34 - Czw Maj 10, 2007 15:56
PHJOWI napisał/a: | jak dobrze pamiętam czujnik wzniosu igły wtryskiwacza, ale jak się myle to poprawcie mnie bo na 100% nie powiem |
Dobrze pamiętasz.
Lista jest tutaj:
http://www.roverki.pl/article.php?sid=420
thef - Czw Maj 10, 2007 15:57
Sama cewka znajduje się w pompie. Ale stawiam flachę , że chodzi o przewody lub wtyczki - przejrzyj dokładnie (nawet bardzo dokładnie) od pierwszych kostek przed obudową silnika do pompy.
piter34 - Czw Maj 10, 2007 15:57
bosniak napisał/a: | A gdzie ta cewka, ide patrzeć na przewody. |
Jestem leniem i nie chciało mi się szukać
bosniak - Czw Maj 10, 2007 16:07
Dzięki nie wiemk jak patrzyłem teraz jade do pracy a jutro bede przeglądał wszystkie wtyczki.
Brt - Czw Maj 10, 2007 16:27
To ta cała Cewka Czasu Wtrysku Paliwa. Ale nie mam pojęcia o so z nią chodzi Proponuję mimo wszystko sprawdzić kabelkologię przysilnikową (przypompową) i zapytać jakiegoś szpeca od pomp co z tą cewką może być nie teges Sam chyba bedę musiał się udać do pompiarza to się spytam przy okazji o cewkę i o falowanie obrotów
bosniak - Pią Maj 11, 2007 20:14
Poruszałem wszystkimi dostępnymi wtyczkami był spokój cały dzień wczoraj, a dzisiaj znowu sie zaświecił, musze podejść jeszcze raz na spokojnie do tematu wtyczek.
thef - Pią Maj 11, 2007 21:54
Wszystko przemawia więc za tym, że to sprawa zaśniedziałych styków w którejś wtyczce. Najlepiej rozpinać po kolei i oglądać.
Oprócz wtyczek zająłbym się także samymi przewodami - rozwinął izolację i obejrzał bardzo dokładnie czy któryś z nich nie jest gdzieś przywędzony lub przyłamany.
PS>Nie wykluczaj jednak tak do końca samej cewki oczywiście, ale to zostaw ewentualnie na koniec jakiemuś specowi.
bosniak - Sob Maj 12, 2007 09:56
zrobię to na spokojnie w poniedziałek i zdam relacje na bieżąco.
[ Dodano: Wto Maj 15, 2007 8:06 pm ]
Przepatrzyłem wszystkie wtyczki, popsikałem każdą jakimś niemieckim preparatem, skasowałem błąd 55 razy przekręcając zapłon, zdiagnozowałem mrygając check engin'em, podaje że wszystko ok, nie wyswietla na razie 34 kodu i od rana check nie błysnął, oby tak dalej, za to Honda sie psuje
[ Dodano: Pią Maj 18, 2007 3:58 pm ]
Wieczorem, znowu zaświecił dwa razy na chwilke, i dalej błąd kod 34, w poniedziałek jestem umówiony z diesel'owcem zobaczymy co wygrzebie.??
[ Dodano: Sob Maj 26, 2007 11:36 am ]
Zrobione, byłem w środę u diesel'owca było coś nie tak z pierwszym wtryskiwaczem, zawieszał sie, facet przeczyścił skasował błędy, wziął 150 zł i autko w porównaniu do wcześniejszej jazdy to dosłownie lata. Dzięki wszystkim za pomocne wskazówki.
|
|