|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220 sdi] warsztat Białystok
Gabrysia - Pon Sie 27, 2007 13:00 Temat postu: [R220 sdi] warsztat Białystok Witam. Zna ktoś jakiś warsztat w Białymstoku gdzie sprawdzę przebieg, szczelność cylindrów i ciśnienie oleju. Z góry dzięki i Pozdrawiam
piter34 - Pon Sie 27, 2007 13:21
To możesz zrobić w każdym "warsztacie".
DEBEC - Pon Sie 27, 2007 14:19
W dzisiejszych czasach trudno polecić jakikolwiek warsztat. W moim roverku przy silniku jeszcze nic nie robiłem ale w poprzednich dieselkach korzystałem z "Cenrum Diesela" przy Hetmańskiej 40 i było ok. - teraz nie wiem. Sam rozglądam się za jakimś porządnym warsztatem, który kompleksowo może zająć się roverkiem i ma o nim pojęcie. Przy tej okazji może warto wymienić się uwagami co do warsztatów w Białymstoku i okolicach.
Marrkus - Pon Sie 27, 2007 15:22
Bardzo dobry pomysł. Jak zajeżdżam gdziekolwiek swoim roverkiem to w pierwszej fazie cmokają bo mają nadziej że to siedzą "bebechy" od accorda i są pewni że dadzą radę a póżniej jak podniosę maskę to tylko jęk i kręcenie głową ...
DEBEC - Pon Sie 27, 2007 15:43
W ASO Rovera w Białymstoku to o niczym nie mają pojęcia, jak nie pokażesz palcem to nic nie zrobią. Może wyda się to komuś śmieszne ale pierwszym wyznacznikiem dobrego serwisu jest fakt, że po przyjechaniu mechanik bierze klucze i sam wjeżdża na stanowisko uprzednio ZABEZPIECZAJĄ FOTEL PRZED ZABRUDZENIEM!.
Gabrysia - Pią Sie 31, 2007 07:04
no to jeśli uwagi na temat warsztatów w Białymstoku to nie polecałbym warsztatu na ul.Elewatorskiej w Białymstoku (wymienili mi lekko zużyte acz dobre kompletne sprzęgło, a jak się zapytałem czemu to mechanik odpowiedział że kierownik kazał )
sTERYD - Pią Sie 31, 2007 07:39
Gabrysia napisał/a: | a jak się zapytałem czemu to mechanik odpowiedział że kierownik kazał ) |
kierownik kazał to niech kierownik zapłaci
DEBEC - Pią Sie 31, 2007 09:24
W którym warsztacie na Elewatorskiej? Bo tam też jest ASO.
Gabrysia - Sob Wrz 01, 2007 10:44
DEBEC napisał/a: | W którym warsztacie na Elewatorskiej? Bo tam też jest ASO. | Chyba mówimy o tym samym, na początku po lewej jak się wjeżdża na Elewatorską od wawy. U mnie to sprawa wyglądała tak : podejrzewam że mój egzemplarz gdzieś tam sobie stał na zachodzie dość długo, większość śrub jest skorodowanych i ciężko je odkręcić (sam mechanik tak powiedział) , i sprzęgło nie było padnięte tylko było suche i brudne (dlatego nie wysprzęglało). Więc jak mi padło zaholowałem auto do owego zakładu i mówię że chba padło bo nie wysprzęgla, oni na to że trzeba wymienić , zgodziłem się z nimi gdyż wszystko na to wskazywało że tak trzeba zrobić. Ale gdyby był to GODNY UWAGI warsztat to po wymontowaniu powinni zauważyć że nie ma konieczności wymiany tylko nasmarowanie i wyczyszczenie i byłoby dobrze. Więc moim zdaniem gdybym był w pożądnym warsztacie to nie wydałbym 1000zł na nowe soprzęgło
[ Dodano: Sob Wrz 01, 2007 11:45 am ]
pomyłka jak się wjeżdża od wawy to po prawej
Paul - Sob Wrz 01, 2007 10:47
Gabrysia napisał/a: | wydałbym 1000zł na nowe soprzęgło |
ILEEEEEEEEE
No to deczko przegięli IMHO , no chyba, że platynowe Ci założyli
Co nie zmienia faktu, że i tak naciągnęli Cię na niepotrzebną wymianę, ile by ona nie kosztowała wrrrr
Gabrysia - Sob Wrz 01, 2007 11:39
1000 za kompletne sprzęgło + robocizna
[ Dodano: Sob Wrz 01, 2007 12:39 pm ]
dlatego szukam jakiegoś dobrego warsztatu w Białymstoku
mik18 - Sob Wrz 01, 2007 11:47
Paul zastanów się co ty mówisz. Komplet sprzęgła kosztuje ok 800 zł to jak za 1000zł z robocizną to nie dużo. A nic nie da się wyczyścić przy sprzęgle i nasmarować. Popatrz czy sprężyny nie są popękane przy tarczy.
Gabrysia - Sob Wrz 01, 2007 11:53
spręzyny całe docisk też dobry był
DEBEC - Sob Wrz 01, 2007 17:30
Rzeczywiście cena do przyjęcia jak za kompletne sprzęgło. Mówimy o tym samym ASO. Też wymieniałem tam sprzęgło i gdyby nie szantaż, że mogę kupić je taniej to pewnie ogoliliby mnie na kasę.
Marrkus - Nie Wrz 02, 2007 19:16
Chyba niebawem będę miał okazję sprawdzić warsztat w Wasilkowie. Naprawiamy tam firmowe auta. Zobaczymy jak im pójdzie z rozrządem. Właściciel miał swego czasu R620 i w miarę kumaci pracownicy są. Lakierują też ponoć nieźle i całkiem tanio (maska 300pln inne mniejsze elementy 250pln, oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne podwozia 300pln)
DEBEC - Nie Wrz 02, 2007 20:45
Koniecznie napisz jak poszło. Olej i filtry to warsztatach jeszcze potrafią zrobić ale z rozrządem to już malutki sprawdzian. Najlepiej samemu wiedzieć jak powinno być ustawione aby skontrolować. Powiedz im, że jak się sprawdzą to stado roverków zleci się z okolicy.
Marrkus - Pon Wrz 03, 2007 03:45
Póki co, to stado to niezbyt liczne
DEBEC - Pon Wrz 03, 2007 07:07
Wbrew pozorom trochę roverków porusza się po Białym, chociaż zapewne niewielu zagląda na forum.
Gabrysia - Pon Wrz 03, 2007 07:50
Marrkus jeśli będziesz mógł to zapytaj czy są w stanie sprawdzić w tym warsztacie rzeczywisty przebieg auta i szczelność cylindrów i ciśnienie oleju.
[ Dodano: Pon Wrz 10, 2007 10:09 am ]
Marrkus i jak? robiłeś coś w tym warsztacie?
DEBEC - Nie Wrz 16, 2007 12:08
Chyba Marrkus nie dojechał na ten warsztat. Znalazłem informację, że warsztat Adako na Horodniańskiej 20 wykonuje sprawdzanie faktycznego przebiegu ale tylko VW TDI.
Marrkus - Nie Wrz 16, 2007 15:50
Siema
Jeszcze nie miałem czasu na odwiedzenie zakładu ale wątpię by zajmowali się tak dokładnym sprawdzaniem.
Diagnostykę silnika diesla możesz zrobić w wielu warsztatach specjalizujących się w naprawach tego typu silników. Najlepiej zajechać do pierwszego sklepu z częściami samochodowymi i wziąć gazetkę "AUTO REKLAMA" lub podobną jest tam spory wybór warsztatów podzwonić, popytać się o cenę i wybrać a doświadczeniami podzielić się na stronce
Może w dziale Offtopic założymy wątek białostocki i tam będziemy się dzielić spostrzeżeniami co do fachowości warsztatów, dostępności części i innych.
Pozdrawiam
bys - Czw Gru 06, 2007 14:02
witam
Też chętnie się dowiem gdzie w Białymstoku można zaufać mechanikowi,jak i który warsztat ma firmowego test booka. Nad mienie ze mam R75 2,0 K6
pozdrowienia.
|
|