|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220 SDI '97]Ciśnienie wtrysku
kadzaf - Pon Paź 08, 2007 20:01 Temat postu: [R220 SDI '97]Ciśnienie wtrysku Witam chciałem zapytać ile powinno wynosic cisnienie wtrysku paliwa
giewu - Wto Paź 09, 2007 16:36
kadzaf napisał/a: | Witam chciałem zapytać ile powinno wynosic cisnienie wtrysku paliwa | nie wiem na pewno ... czy to nie chodzi o to co poniżej zaznaczyłem?
piter34 - Wto Paź 09, 2007 16:40
No proszę. Można je kręcić do 5300rpm
giewu - Wto Paź 09, 2007 16:44
czyli to nie to co chciał kolega kadzaf ?
zdecydowanie wolę jez. niemiecki i programy techniczne Mercedesa bądź Mana
piter34 - Wto Paź 09, 2007 16:49
giewu napisał/a: | czyli to nie to co chciał kolega kadzaf ? |
Nie, nie.
Zrzut dobry i tam jest to ciśnienie wtrysku.
Ja się odnosiłem do maksymalnych obrotów silnika.
thef - Wto Paź 09, 2007 16:54
Z tymi obrotami, to co rusz, to inaczej. W instrukcji do mojego r620 SDi 95r. stoi max 4200 rpm. W Szumiradzie Brt bez czekania do odcinki pokręcił mi do 4500, a ja w jego 220 SDi również bez czekania do odcinki wykręciłem ok 5000
piter34 - Wto Paź 09, 2007 17:00
thef, odcinka jest właśnie przy 5300rpm.
thef napisał/a: | W instrukcji do mojego r620 SDi 95r. stoi max 4200 rpm |
Ale co? Jest napisane, żeby nie przekraczać, czy coś innego?
thef - Wto Paź 09, 2007 17:18
Piter, właśnie to zweryfikowałem, te 4200 to, wg moich umiejętności tłumaczenia, Maksymalna Prawidłowa Prędkość Obrotowa. Więc chyba jest tak, jak sugerujesz - nie przekraczać. Dla chętnych :
- Deutsch - Hochstdrehzahl geregelt,
- English - Maximum governed speed
kadzaf - Wto Paź 09, 2007 17:27
giewu napisał/a: | czyli to nie to co chciał kolega kadzaf ?
|
dzieki za podanie
ale dziś własnie wyjałem jednego i jak sprawdziłem to pokazywał mi prawie 1900, a na wtryskiwaczu pisało 2000 ,wiec może być (nie leje,) a zimny ładnie pali)
bo jak na początku przyłozyłem kartke pod tłumik to kartka była lekko mokra, (wiec czyli nie spalał ) a potem jak jeszcze raz odpaliłem to juz mu przeszło (jak przykreciłem tego wtyskiwacza,i sprawdzeniu bezpieczników i kostek przewodów)
a czy spaliny powinny byc gorące (jak przyłoże ręke tak gdziez z 6cm od koncówki tłumika to nie moge utrzymać tak spaliny są gorące (czyżby był za pózny zapłon?)
[ Komentarz dodany przez: thef: Wto Paź 09, 2007 18:29 ]
Kadzaf zlituj się, używaj znaków interpunkcyjnych.
Brt - Wto Paź 09, 2007 17:37
Popatrz na fotki z Jachranki a konkretnie na tą:
http://www.roverki.pl/mod...howpic&pid=9615
i będziesz wiedział, czy są gorące
kadzaf - Wto Paź 09, 2007 17:41
chyba niezle pałował silnik aby tak tłumik rozgrzać,u mnie napewno tak sie nie nagrzewa ale przy innych dieslach można utrzymac na takiej odległości ręke a u mnie sie nie da (a przeciez układ wydechowy to tez długi jest wiec spaliny chyba nie powinny być aż tak gorące)
Brt - Wto Paź 09, 2007 17:52
kadzaf napisał/a: | chyba niezle pałował silnik aby tak tłumik rozgrzać, |
W końcu to były próby sportowe a nie wycieczka emerytów
kadzaf - Wto Paź 09, 2007 18:30
a jak mozna sprawdzić kąt wtrysku paliwa?
thef - Wto Paź 09, 2007 18:35
Tylko na komputerze. Rover Testbook lub Bosh KTS500 lub nowszy.
kadzaf - Wto Paź 09, 2007 18:38
thef napisał/a: | Tylko na komputerze. Rover Testbook lub Bosh KTS500 lub nowszy. |
a czy to jest jakis program?? i czy mozna go dostać oraz gdzie sie go podpina?
thef - Wto Paź 09, 2007 18:41
kadzaf napisał/a: | a czy to jest jakis program?? i czy mozna go dostać oraz gdzie sie go podpina? | Niestety, to komputer wraz z oprogramowaniem, musisz podjechać do mechanika, który posiada taki osprzęt.
kadzaf - Wto Paź 09, 2007 18:45
thef napisał/a: | kadzaf napisał/a: | a czy to jest jakis program?? i czy mozna go dostać oraz gdzie sie go podpina? | Niestety, to komputer wraz z oprogramowaniem, musisz podjechać do mechanika, który posiada taki osprzęt. |
mam znajomego co posiada taki sprzet, tyle tylko nie ma akurat takiego oprogramowania
Brt - Wto Paź 09, 2007 18:46
Nie, to jest urządzenie. Kupić mozna, ale tanie nie jest wpina się go w złącze serwisowe. Przeczytaj techniczny FAQ i wątki o [serii L] oraz artykuły ze strony klubowej a pewnie wiiele Twoich pytań stanie się nieaktualne
kadzaf - Wto Paź 09, 2007 18:56
http://www.roverki.pl/article.php?sid=420
Brt a o co chodzi z kasowaniem tych błędów? i co oznaczają te skróty, co są napisane na zdjeciu?
thef - Wto Paź 09, 2007 19:00
To co znalazłeś, to procedura samodzielnego odczytu błędów zapisanych w pamięci komputera. Skróty oznaczają różne czujniki i urządzenia, z których komputer zczytuje podczas pracy różne dane. Błędy można usunąć ręcznie poprzez 55krotne przekręcenie stacyjki z pozycji 0 w pozycję II (zapłon) w kilkusekundowych odstępach czasu - po prostu komputer sam kasuje błędy jeżeli nie pojawią się powtórnie w określonej ilości cyklów odpaleń i to można tu wykorzystać.
Brt - Wto Paź 09, 2007 20:06
kadzaf napisał/a: | i co oznaczają te skróty, co są napisane na zdjeciu? |
Popatrz wyżej do tabeli i tam są wyjasnione.
kadzaf - Sro Paź 10, 2007 07:51
Brt napisał/a: | kadzaf napisał/a: | i co oznaczają te skróty, co są napisane na zdjeciu? |
Popatrz wyżej do tabeli i tam są wyjasnione. |
dzieki już kipłem sie ze są opisane w tabeli
|
|