Zobacz temat - [118VVC ] oslona dolotu
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [118VVC ] oslona dolotu

kamil_luczak - Czw Mar 06, 2008 22:02
Temat postu: [118VVC ] oslona dolotu
Witam, postanowilem przeniesc filtr powietrza w troche inne miejsce, wczesniej byl zamontowany za akumulatorem, wiec co by nie bylo nie mial doplywu chlodnego powietrza. Teraz jest z przodu samochodu, oslonjke zrobilem sam, kupilem alu za 30zl 1mm grubosci, najpierw przymiarki z dykta, pozniej odrysowanie na alu i skrecanie w samochodzie. Ogolnie prace zajely mi jakies 10h, dodatkowo dojdzie wycinanie otworu w masce, juz jest wszystko odrysowane, ale niestety dzis sie dzien skonczyl i nie dalem rady dociagnac wszystkiego do konca.

Tak to wyglada
oslonka


Czy moc sie zwiekszyla w porownaniu do starego setupu, to nie wiem nie hamowalem samochodu,. Napewno bedzie lepiej wygladalo i lepiej pracowalo

Sachar - Czw Mar 06, 2008 23:00

No ładna, ładna. Nawet ładniejsza od mojej :P
Napewno będzie lepiej

kolin - Nie Mar 09, 2008 23:24

Może ktoś jeszcze zaprezentuje swoją osłonę termiczną, ja jestem w trakcie budowy już nie długo zapodam foteczki :wink:

Ja to będę robił z blachy ryflowanej bo mam akurat taki arkusz

Twoja jest jak najbardziej OK, teraz tylko doprowadzić power rurę i będzie lala :mrgreen:

kamil_luczak - Nie Mar 16, 2008 18:47

E tam power rure :] Maske wycialem :P

wlociszcze

wlociszcze od gory

Zdjecie bylo zrobione tuz po wlozeniu kratki, pozniej jeszcze to ladnie zamalowalem, zeby rdza nie atakowala bardziej niz atakuje :P Dzis niestety dostalem nauczke ze trzeba bylo zrobic oslonke tej kratki przykrecana, bo ktos sobie pozyczyl i nie moge jechac na zlot, bo mi sie filtr utopi:P

michone - Nie Mar 16, 2008 19:25

Nie wyglada to estetycznie :( (wg mnie)

czy bez zastosowania http://allegro.pl/item325...uper_tunig.html twoj wlot bedzie spelnial swoje zadanie?? Wedlug mnie kąt pod którym jest maska w stosunku do kierunku jazdy jest zbyt maly, do tego zastosowanie siatki przy takim kącie dodatkowo utrudnia docieranie zimnego powietrza.

kamil_luczak - Nie Mar 16, 2008 20:07

Ma dzialac nie wygladac :] Caly samochod tez estetycznie nie wyglada, ale do 140-150kmh jezdzi jak 240konny CTR, albo bmw 745d ;)

Powietrze wpada, bo patrzylem w ten wlot i jest tak dociety ze dobrze powietrze wlatuje pod mache :) Wlotu nie chce bo wtedy to juz bedzie wygladalo jak 'wies tanczy i spiewa' teraz tylko 'spiewa' ;P

dobryziom - Pon Mar 17, 2008 09:28

wlot będzie zdecydowanie lepszy bo ukierunkuje pęd powietrza... ale mam inne pytanie a co będzie jak spadnie deszczyk jak ci zaciągnie wody do silnika to będzie fajnie :rotfl:
HaDeSsS - Pon Mar 17, 2008 14:45

Kamil Luczak, masz ponizej 6 sekund do 100km/h ??
dobryziom - Pon Mar 17, 2008 15:18

Kamil Luczak napisał/a:
Ma dzialac nie wygladac :] Caly samochod tez estetycznie nie wyglada, ale do 140-150kmh jezdzi jak 240konny CTR, albo bmw 745d ;)

Powietrze wpada, bo patrzylem w ten wlot i jest tak dociety ze dobrze powietrze wlatuje pod mache :) Wlotu nie chce bo wtedy to juz bedzie wygladalo jak 'wies tanczy i spiewa' teraz tylko 'spiewa' ;P


BMW 745D wedlug danych 6,6sek do paki 240km CTR nie mam pojęcia ale zwykły tape r ma jakieś 6,6sek wiec poniżej 6sek raczej nie zejdzie ale i tak na wiosnę liczę na spotkano na kresce:)

HaDeSsS - Pon Mar 17, 2008 15:50

jest w Krk 250KM CTR na N/A zrobiony zagadam do chlopa i sie dowiem jak to cisnie :)

a tak btw 300KM CTR z Wawy http://www.youtube.com/watch?v=u3UrgQInGVE

kamil_luczak - Pon Mar 17, 2008 22:46

Jak deszczyk pada to samochod stoi na parkingu, bo nie ma trakcji na 3 pierwszych biegach ;) Jesli juz trzeba wyjechac, bo zmusi nas do tego los ( czyli tak jak dzis i caly ten !@!$#.. tydzien :/ ) to zakladam na wlot aluminiowa plytke, taka z jakiej jest zrobiona klatka dla filtra.
Jakby wlot byl zrobiony jakos centralnie to ok, albo chociaz gdzies z tylu, ale z przodu to bedzie wygladalo juz beznadziejnie, jezdzi u mnie po ochocie seicento z takim czyms i wyglada obrzydliwie :]
Co do przyspieszenia, to samochod wazy 800kg, liczac ze ma jakies 140KM stosunek mocy do masy wychodzi taki jak w tym BMW.

Dwa pogladowe filmiki ;) Tutaj jeszcze sprzeglo mi sie slizgalo, co doskonale slychac, kierowca ATRa zapewniale ze ma 230KM i do momentu jak zaczelismy hamowac on tez cisnal.

W filmiku z EVO sprzeglo slychac jeszcze lepiej, niestety trakcje ten samochod gubil wtedy tylko na mokrym a tak to sprzeglo sie slizgalo i slizgalo :/

ATR vs. 118VVC

EVO VIII vs. 118VVC

I nie pytajcie dlaczego w ulubionych jest kupa Backstreet Boysow :] To konto mojej narzeczonej :P

A tak BTW to nawet na suchym jest problem z trakcja jak jade sam, bo wystarczy ze tocze sie na 1 biegu dam kite i jest gwizd gum, wpinam 2 bieg i znow dosc mocny gwizd. Pewnie to zasluga cudowych balonow 175/70/R14( ktore odkupilem od kumpla za 50zl/szt w stanie celujacym) , ktore maja 120mm styku z gleba :/ Na wiosne w planach jest 195/45/R14 i wtedy zobacze jak bedzie z trakcja, mysle ze czasy do 100kmh sie jeszcze skroca :)

HaDeSsS - Pon Mar 17, 2008 23:23

Zmierz go bo jak dla mnie to ma tak ok 7 sek, ciekaw jestes starcia z CTR albo ZRka :)
kamil_luczak - Pon Mar 17, 2008 23:56

tak jak pisalem z z CTRem ktory ma zrobiony dolot oraz wydech czylijakies 220-230KM przy dobrym starcie do 100kmh pol dl dla mnie do 140kmh jestem jeszcze z przodu pozniej roznica mocy robi swoje i ctr wychodzi do przodu :)

Na Trasie Torunskiej zlapalem sie z 220konnym audi TT z rolki od jaki 20kmh, do 140kmh poltorej dl dla mnie. Mam pare filmikow ze scigania min z jazdy za TT 3.2 gdzie idziemy leb w leb

Senn - Wto Mar 18, 2008 07:45

HaDeSsS, ten "pierdek" powinien zrobic ZRa bez mydla :)
HaDeSsS - Wto Mar 18, 2008 08:41

to jak tak to chodzi to ZR bedzie wachac spaliny :) to w sumie Ci sie dziwie ze nie zrobisz go ladnie wizualnie tylko wcinasz jakis siatex w maske :P
kamil_luczak - Wto Mar 18, 2008 10:06

bo na wyglad wizualny wydaje pieniadze na mnie :P Jak sie zrobi sucho to moge sie z jakims ZRem ustawic w wawie. A tak BTW tam co jade z tym ATRem to jade z kumplem, 2 dni temu mierzylem czasy do 100kmh i z kumplem wychodzi o pol sec wolniej czyli prawie dlugosc 'projektu' ;)

[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 18:55 ]
wlasnie na czerniakowskiej spotkalem nowego CTRa, czarny koles za kierownica z fajna blondyneczka, ja z moja blondyneczka ten ( brat :P ) . Ze startu oszukal bo niby zaspal a jak wpialem 2 to mialem niskie obroty wzial mnie o pol dl samochodu, a do 160kmh byl juz dobra dl z tylu. Nowy CTR w porownaniu do starego nie jedzie :/

7Tomi - Sob Mar 22, 2008 20:35

Senn napisał/a:
HaDeSsS, ten "pierdek" powinien zrobic ZRa bez mydla :)


Dobrze mówi :D seryjnym Gti zaledwie 103konnym objechałem wczoraj kolegę w 180konnym Civicu. Dokładnie to pierwsze 200-250 metrów moje a reszta jego :D Z ciekawości sprawdzałem dziś kompresję - 14-14,2 na każdym tłoku :rotfl:
Ja chce VVC z Emeraldem :(

maciej - Sob Mar 22, 2008 20:51

Kamil Luczak napisał/a:
Nowy CTR w porownaniu do starego nie jedzie

Waga... waga... :(
To już nie to samo... :(
Jakby CTR staną z CRX'em to by dopiero była żenada...
Mój R623 (czyli Accord) książkowo waży 1340 kg, a nowy CTR waży jedyne 1324 kg...

kamil_luczak - Sob Mar 22, 2008 23:13

Macieju, jeszcze zalezy z jakim CRXem ;) Sa w Wawie takie ktore maja ponad 200KM i lykaja mnie bez problemu :P
dobryziom - Sob Mar 22, 2008 23:15

Tomi_114 napisał/a:
Senn napisał/a:
HaDeSsS, ten "pierdek" powinien zrobic ZRa bez mydla :)


Dobrze mówi :D seryjnym Gti zaledwie 103konnym objechałem wczoraj kolegę w 180konnym Civicu. Dokładnie to pierwsze 200-250 metrów moje a reszta jego :D Z ciekawości sprawdzałem dziś kompresję - 14-14,2 na każdym tłoku :rotfl:
Ja chce VVC z Emeraldem :(



114GTI seria 8,8 sek do paczki...
mówisz ze objechałeś Civa z 180km jeśli te 180 km było wynikiem 2x magnetyzerów po 15km, tłumik pseudo mugen plus 20km oraz naklejka "tjuningowa" plus 20km to oki :)

ps. jaki kolega ma nick na forum civic klub bo sadzę że powinien być, bo coś znaleźć nie mogę .. ewentualnie jaki silnik w jakiej budzie...

7Tomi - Nie Mar 23, 2008 09:41

dobryziom napisał/a:
Tomi_114 napisał/a:
Senn napisał/a:
HaDeSsS, ten "pierdek" powinien zrobic ZRa bez mydla :)


Dobrze mówi :D seryjnym Gti zaledwie 103konnym objechałem wczoraj kolegę w 180konnym Civicu. Dokładnie to pierwsze 200-250 metrów moje a reszta jego :D Z ciekawości sprawdzałem dziś kompresję - 14-14,2 na każdym tłoku :rotfl:
Ja chce VVC z Emeraldem :(



114GTI seria 8,8 sek do paczki...
mówisz ze objechałeś Civa z 180km jeśli te 180 km było wynikiem 2x magnetyzerów po 15km, tłumik pseudo mugen plus 20km oraz naklejka "tjuningowa" plus 20km to oki :)

ps. jaki kolega ma nick na forum civic klub bo sadzę że powinien być, bo coś znaleźć nie mogę .. ewentualnie jaki silnik w jakiej budzie...


Na Civicach sie nie znam ;) Buda jak R400 silnik 1,8VTi. Jak sie nie myle 99rok.
No forum to go raczej nie ma :D Gosć średnio co dwa miesiące rozbija auto :bezradny:
Ta Honde kupił bo mu powiedzieli, ze ma 180KM :D

kamil_luczak - Nie Mar 23, 2008 10:35

To mi powiedzieli ze samochod nie wymaga wkladu finansowego :] Cos srednio widze zeby seria gti zrobila nawet napierwcyh 100m zdrowego civa ze 180KM, jesli kierowca oczywiscie nie zaspi na starcie, albo nie pomyli 1 z 3 biegiem :]
7Tomi - Nie Mar 23, 2008 10:55

Kamil Luczak napisał/a:
To mi powiedzieli ze samochod nie wymaga wkladu finansowego :] Cos srednio widze zeby seria gti zrobila nawet napierwcyh 100m zdrowego civa ze 180KM, jesli kierowca oczywiscie nie zaspi na starcie, albo nie pomyli 1 z 3 biegiem :]


Poczekajmy na zlocik. Jestem ciekaw ile w tyle zostanę za Twoim VVC :D
Co do kierowcy to chłopocek rozbija sie tym co mu tato kupi :/ na starcie został poźniej nie miałem szans :/ Sam wiesz jak z trakcja w Gti powyzej 160 :/

HaDeSsS - Nie Mar 23, 2008 17:04

Wszystko mozliwe ze to co mowi to prawda, bo ten Civic o ktorym mowa to angielka i ma niecale 170KM i ma 8.3 do setki ;) jest ciezka itd
kamil_luczak - Pon Mar 24, 2008 16:18

Tylko pytanie czy do czasu takiego zlotu w ogole Rover jeszcze bedzie jezdzil w jednym kawalku ;) Wczoraj spotkalem nowa A4 3.0 TDi, w srodku 3 osoby niestety wiec dosc duzy ciezar musial ciagnac. Kiedy startowalem spokojnie bez pisku jechalismy prawie rowno, ociupine bylem z przodu, jeden start zrobilem taki na 100% mozliwosci, do 100kmh audi przeszlo dl za mna bylo :D