|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Dymi po odpaleniu 0 mocy
raffi5000 - Sro Sie 26, 2009 18:36 Temat postu: [R75] Dymi po odpaleniu 0 mocy Witam, auto zaczęlo dymić na siwo, a po odpaleniu na kilka sekund wali dużą chmurę. Czuć wyraźnie, że stracił kopa. Czy to może być turbina ?
tian - Sro Sie 26, 2009 18:52
"Najsamprzód" popraw temat bo Cie zaraz Mod pogoni
Jaki silnik itd. To na pewno ułatwi sprawę w "diagnozie"
raffi5000 - Sro Sie 26, 2009 19:10
jak mam poprawić temat
drlubicz - Sro Sie 26, 2009 19:10
nie wiem jaki masz silnik ale widzę że masz turbine i może olej z niej leje sie już do kolektora i przy odpalaniu sie wypala , może masz swiece na wykończeniu bo wtedy też tak dymi , sprawdz jaki ma zapach ten dym , woda w tłumiku odpada bo nie jest wstanie sie zmienić w pare przy odpalaniu chyba ze jest w komorze spalania przez pękniętą głowice lub uszczelkę
kasjopea - Sro Sie 26, 2009 19:12
raffi5000, proszę poprawić temat zgodnie z Zasadami Kącika.
raffi5000 - Sro Sie 26, 2009 19:13
śmierdzi spalonym olejem, a jak przyspieszam auto włącza się turbina i zaczyna jakby hałasować (silnik benzyna 1.8 turbo)
staf - Sro Sie 26, 2009 19:13
raffi5000, Zrób tak jak tu pisze.
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15017
raffi5000 - Sro Sie 26, 2009 19:14
sorki...gdzie te zasady ?
staf - Sro Sie 26, 2009 19:16
raffi5000, Podałem ci na ....tacy
kasjopea - Sro Sie 26, 2009 19:18
raffi5000, prawie dobrze, jeszcze krótko w temacie scharakteryzuj problem.
raffi5000 - Sro Sie 26, 2009 19:20
ok ok...już nie krzycz
kasjopea - Sro Sie 26, 2009 19:21
Łagodnie upominam jedynie
Sam widzisz, że jak się chce, to można
staf - Sro Sie 26, 2009 19:21
raffi5000, teraz juz spokojnie zajmij się czytaniem porad
raffi5000 - Sro Sie 26, 2009 20:32
no więc może uszczelka pod głowicą
Vesper416 - Sro Sie 26, 2009 20:38
prawdopodobnie będzie to HGF odpukać w nie lakierowaną blachę!!!
kzrr - Sro Sie 26, 2009 20:42
Dlaczego odrazu HGF ? Zresztą czy 1,8 Turbno będzie typowym silnkiem serii K dla którego HGF jest charakterystyczny ? Aby sprawdzić czy to kwestia turbiny tzn turbiny pchającej olej, odkreć wąz idący z turbo do silnika, jesli w środku będzie olej to pewnie turbo do regeneracji
ps: dobra jest to K-Series już sprawdziłem ale to niczego nie zmienia
raffi5000 - Sro Sie 26, 2009 21:57
co to jest HGF ? Po dwóch dnia stania, odpaliłem dziś silnik i tak jakby na jeden gar nie palił ? Pewnie, dlatego że stał i olejem się zalał. Kolega mówi, że turbina poszła, bo słychać ją jak rzęzi, gdy auto przyspiesza, no i dymi mniej po kilku sekundach jazdy. Po paru godzinach po odpaleniu wali dymem siwym i powoli się uspakaja. Brakuje mu trochę mocy. Ma mniej niż przedtem.
kzrr - Sro Sie 26, 2009 22:03
Poprostu oddać turbine do regeneracji i tyle.
SeevS - Sro Sie 26, 2009 22:35
raffi5000 napisał/a: | co to jest HGF ? |
Head Gasket Failure czyli uszkodzenie uszczelki pod głowicą
deko77 - Czw Sie 27, 2009 19:42
1.8 T - miałem ten sam problem - padnięta turbina - tyle , że moja już się nie nadawała do regeneracji a cena nowej uhuhu ... Ktoś napisał , żebyś odłączył wąż między turbo a silnikiem - ok - jeśli olej cieknie po stronie turbiny tłoczącej ale jeśli cieknie po stronie wydechu - nic nie zobaczysz . Moim zdaniem na 99% turbina - jeżeli jeszcze chodzi - regeneracja :- jesli nie
pozdrawiam Daniel
raffi5000 - Czw Sie 27, 2009 21:33
Dzięki Daniel, jutro chłopcy wymontowują i wszystko będzie jasne. Mam nagrany serwis na nią...między 170-280 funciaków. Chyba nieźle.
(ale autko zarypiaszcze, conie )
kris-tofer - Pią Sie 28, 2009 08:47
dołączam się do pytania o turbinę, mam silniczek diesla CDT Moja turbina jest strasznie głośna, znaczy się gwiżdże przy dawaniu gazu. Czy to jest oznaka padania turbiny? Pytam się bo wybieram się w dłuższą trasę i nie chcę, żeby po drodze spotkała mnie nie miła sytuacja. Dodam tylko że ta turbina tak głośno gwiżdże głośniej niż w innych autach idkąd mam ten samochód czyli od listopada 2008
praktis - Pią Sie 28, 2009 09:10
Jak gwiżdże to raczej masz nieszczelność na dolocie (węże intercoolera do sprawdzenia).
kris-tofer - Pią Sie 28, 2009 09:15
w intercoolerze miałem małą dziurkę ale zalepiłem ją klejem i dalej jest gwizd, z poziomu kanału lub podnośnika da się posprawdzać wszystkie przewody bez rozbierania auta?
raffi5000 - Pon Wrz 07, 2009 16:27
No...turbina wymieniona na nowiutką nominalną. Jest cool
Ale pytanie, czy dostanę gdzieś schemat, lub obrazowy opis podłączenia wszystkich wężyków podciśnieniowych do turbiny ? Pan, który mi wymieniał, się lekko zawahał podpinając je i tak sobie myślę, czy wszystko jest na 100% ok ?
|
|