Zobacz temat - Roewe 550 - ceny w Polsce // Sprzedaż Roewe na Białorusi
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Roewe 550 - ceny w Polsce // Sprzedaż Roewe na Białorusi

piter34 - Wto Paź 20, 2009 08:29
Temat postu: Roewe 550 - ceny w Polsce // Sprzedaż Roewe na Białorusi
Hej,

Podaję info za portalem www.autochiny.pl

http://autochiny.pl/pl/Po...azie_szacunkowe

Cytat:
Jakiś czas temu pojawiła się informacja o planach Pol-Motu dotyczących wprowadzenia marki Roewe na polski rynek. Niestety przyszły importer nie ujawnił żadnych szczegółów dotyczących cen chińskich modeli. Na forach internetowych pojawiła się informacja, że nowocześniejszy model 550 będzie kosztował około min. 60-62 tys. netto. Postanowiliśmy policzyć orientacyjne ceny poszczególnych konfiguracji, bazując na cenniku obowiązującym w Chinach.

piter34 - Wto Paź 20, 2009 09:06

Mały update.
Nowe MG (w zasadzie to Roewe ze znaczkami MG) można kupić na Białorusi :lol:

Tutaj strona: http://www.mgcars.by/

...a info zaczerpnięte z http://www.aronline.co.uk...ory/saic-motor/

Viniu - Wto Paź 20, 2009 09:18

Jeśli Roeve zdoła przełamać stereotyp auta z Chin, to może okazać się hitem.

Obejrzałem właśnie test zderzeniowy R550 i musze przyznać, że prezentuje poziom zupełnie odbiegający od tego, do czego przyzwyczaili nas producenci z państwa środka... :ok:

0L0 - Wto Paź 20, 2009 09:44

Wprawdzie chińskie testy zderzeniowe odbiegają lekko od europejskich, ale 550 już nie składa się jak puszka po piwie ;)

Myślę, że w warunkach europejskich uzyskał by minimum 4 gwiazdki :roll:

piter34 - Wto Paź 20, 2009 09:44

A tutaj już ceny realne (w dolarach) MG (Roewe ze znaczkami MG) sprzedawanych na Białorusi:
http://www.mgmotor.by/att...3hp_belarus.xls

W skrócie (w sumie to nie wiem, czy netto czy brutto...):
750 1.8T 160KM od 24900 $ (ok. 70000 PLN)
750 2.5 183KM od 27900 $ (ok. 78000 PLN)
550 1.8 135KM od 17900 $ (ok. 50000 PLN)
550 1.8T 160KM od 19900 $ (ok. 55500 PLN)
MG 3 1.4 103KM od 13900 $ (ok. 39000 PLN)
MG TF 1.8 135KM od 24900 $ (ok. 70000 PLN)

SyntaX - Wto Paź 20, 2009 13:52

No to ja juz sobie mszykuje pazurki na 750.
Po 2 latkach powinien kosztowac tak koło 40.000

PTE - Wto Paź 20, 2009 17:20

Przejrzałem sobie specyfikę MG-3. Trochę się polepszyło wyposażenie. Doszły m.in. przednie i tylne czujniki parkowania (z odczytem w lusterku wstecznym), lusterko wsteczne fotochromatyczne, termometr (temp. zewn./wewn.), przedni i tylny podłokietnik...
pajda - Sro Paź 21, 2009 12:35
Temat postu: Roewe w Polsce
http://moto.onet.pl/15807...ce,artykul.html

Roewe 550 za ok 75 tys zł

Tomi - Sro Paź 21, 2009 12:38

W tej cenie, to chyba będzie bez rewelacji cenowej... Jak pierwszy raz widziałem na oczy 750-kę (z tym samym silnikiem) mówiło się o kwocie 50-60 k PLN... a to już byłby rarytasek... pod warunkiem, że poprawili pompę sprzęgła i wentylator chłodnicy :)
piter34 - Sro Paź 21, 2009 15:06

pajda napisał/a:
http://moto.onet.pl/15807...ce,artykul.html

Roewe 550 za ok 75 tys zł

Scaliłem tematy, bo tematyka ta sama.

dobryziom - Sro Paź 21, 2009 15:26

ale padaka takie ceny a silniki "śmietniki" porażka :( szkoda

kompletnie nie rozumiem podejścia żeby marka nie miała modelu o dynamicznym silniku jak konkurencja w poprzednich latach zaspali ale teraz?

piter34 - Czw Paź 22, 2009 10:37

dobryziom napisał/a:
kompletnie nie rozumiem podejścia żeby marka nie miała modelu o dynamicznym silniku

1.8 160KM nie będzie wystarczająco dynamiczny? :roll:

...czy też może na myśli taki silnik aspirujący do kategorii "sport-hatch"/GTi?

dobryziom - Czw Paź 22, 2009 10:41

piter34 napisał/a:
dobryziom napisał/a:
kompletnie nie rozumiem podejścia żeby marka nie miała modelu o dynamicznym silniku

1.8 160KM nie będzie wystarczająco dynamiczny? :roll:

...czy też może na myśli taki silnik aspirujący do kategorii "sport-hatch"/GTi?


nie znam wagi 550 jednak 160Km to powinna mieć wersja podstawowa lub srednia... myślałem o rozwiązaniach które proponuje np. klasa C merca w serii sport coupe 3,2L 354KM :)

xROnx - Czw Paź 22, 2009 12:54

Póki co Roewe mają motorki mówiąc szczerze z przed 10lat. jednak sporo jest informacji o tym że R750 ma być w przyszłości napedzany hybrydą... to samo chyba się bedzie tyczyć R550 hatchback... z tego co wyczytalem.
ale faktycznie. cenowo to rewelacji nie ma zarówno jeśli chodzi o R750 jak i R550.

piter34 - Czw Paź 22, 2009 20:06

dobryziom napisał/a:
nie znam wagi 550 jednak 160Km to powinna mieć wersja podstawowa lub srednia...

550-ka waży ok. 1500 kg (na białoruskiej stronie jest XLS z danymi technicznymi) i z podstawowym silnikiem 1.8 133 KM przyspiesza do setki w 13,5 sekundy. Czyli faktycznie bida z nędzą. Dla 1.8 160 KM, który aktualnie jest najwyższym silnikiem w gamie (co to jednak za gama, która składa się z dwóch jednostek?), podaje się przyspieszenie 9,3 s.

Ciekawy jestem, czy będą do tego modelu montować jednostki 2.5 litra...

xROnx napisał/a:
cenowo to rewelacji nie ma zarówno jeśli chodzi o R750 jak i R550.

To chyba w sumie nie tak źle, bo gdyby cena np. 750-ki zaczynała się od powiedzmy 50-60k, to pojawiałyby się głosy, że to będzie tandeta... ;)

dobryziom - Pią Paź 23, 2009 07:46

piter34 napisał/a:
dobryziom napisał/a:
nie znam wagi 550 jednak 160Km to powinna mieć wersja podstawowa lub srednia...

550-ka waży ok. 1500 kg (na białoruskiej stronie jest XLS z danymi technicznymi) i z podstawowym silnikiem 1.8 133 KM przyspiesza do setki w 13,5 sekundy. Czyli faktycznie bida z nędzą. Dla 1.8 160 KM, który aktualnie jest najwyższym silnikiem w gamie (co to jednak za gama, która składa się z dwóch jednostek?), podaje się przyspieszenie 9,3 s.

Ciekawy jestem, czy będą do tego modelu montować jednostki 2.5 litra...


no to faktycznie osiągi na poziomie Poloneza z silnikiem Rovera :) ja nie jestem super wymagający ale jednostka która by go rozpędziła w 7sek co nie jest jakim super wyczynem była by do przyjęcia :)

Rowan - Pią Paź 23, 2009 17:35

dobryziom napisał/a:
ja nie jestem super wymagający ale jednostka która by go rozpędziła w 7sek co nie jest jakim super wyczynem była by do przyjęcia :)

7sek to chyba ZR160 ma :wink:
Generalnie rzecz biorąc ja to widzę z innej strony. 1.8T jest dość dynamiczny, a za razem nie spali nie wiadomo ile, a ten drugi argument w samochodzie za te pieniądze będzie bardziej przemawiał do kupującego.
dobryziom napisał/a:
np. klasa C merca w serii sport coupe 3,2L 354KM

Trudno powiedzieć czy z czasem nie wyjdzie jakaś topowa wersja tak jak ZTV8 kiedyś. :grin:

Zukowaty - Sob Paź 24, 2009 01:51

Tomi napisał/a:
pod warunkiem, że poprawili pompę sprzęgła

Macałem pompkę i jest taka sama (przynajmniej organoleptycznie)

piter34 napisał/a:
Ciekawy jestem, czy będą do tego modelu montować jednostki 2.5 litra...


Człowiek z PolMotu na PolAgrze mówił że na razie tylko silniki 1.8. Podobno z Chin padła propozycja diesla 1,6 ale podobno szybko wybili im to z głowy.

Ceny netto miały być coś ok:
68tys brutto za 750
i chyba 57tys brutto za 550

Mogłem się pomylić z cenami ale nie za dużo. Przedstawiciel otrzymał od nas wizytówkę i sam wyszedł z propozycją że podeślę na stronę klubową prospekty o obu modelach. Dotarło coś?

grota10 - Pią Wrz 23, 2016 18:32

no super wiadomosci
AndrewS - Pią Wrz 23, 2016 21:02

No super tylko z przed 7 lat :roll:
marcin.misek - Sob Wrz 24, 2016 00:26

Moze kolega grota10 ma na myśli spadek cen po tych 7 latach ;)