|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [R ALL 2.0 IDT ] Kąt Wtrysku ALL Polska- warsztaty
25_krzytof - Nie Mar 21, 2010 16:25 Temat postu: [R ALL 2.0 IDT ] Kąt Wtrysku ALL Polska- warsztaty Witam,
Postanowiłem założyć taki temat, bo problem jest popularny, a ciezko jest znalezc mechanika lub zaklad naprawczy, w ktorych znają sie na tym i mają techniczne możliwości do tego zagadnienia . Sam mam problem, zeby takowy znaleźć do rovera 25. Stad prośba, żeby wypisać w jednym watku miejsca (warsztaty, mechanicy itd), w których podlączyliście waszego Roverka pod kompa i bez problemu ustawiliście kąt wtrysku + ewentualnie ile was to kosztowało.
Będe wdzieczny za ifo.
Pozdrawiam
Krzysztof
marcinZG - Nie Mar 21, 2010 20:35
Faktycznie przydaloby sie cos takiego, dodatkowo z podzialem na wojewodztwa i ewentualnie orientacyjna cena, bo jak wiemy rozpietosc jest spora.
PHJOWI - Pon Mar 22, 2010 19:32
U mnie kąt wtrysku no problem 150zł
piterek1812 - Pon Mar 22, 2010 19:40
PHJOWI napisał/a: | U mnie kąt wtrysku no problem 150zł |
cena przyzwoita ale mam 360km do Ciebie a w świętokrzyskim nic nie znalazłem.
Podobno gdzieś w Częstochowie mozna ustawić, tam szukałem, dzwoniłem ale bez skutków...
czapaja - Pon Mar 22, 2010 20:15
PHJOWI napisał/a: | U mnie kąt wtrysku no problem 150zł | a w Hondzie Civic z silnikiem SDi ? Nikt jeszcze tego nie potrafił zrobić jak dotąd (niemożna znaleźć 16 pinowego wtyku, a na bodajże 5 pinowym nie łączy się z kompem). jeśli Tobie się uda to zrobię to 300 km
konradp - Pią Mar 26, 2010 18:56
jezeli szukasz w czestochowie to zajrzyj tu: http://www.informacja-gos...limatyzacja.htm albo zadzwon tu:http://www.pkt.pl/mazpol_autoryzowany_serwis_bmw_szewczyk_mj_eca50be2f7c3e9f97acf817b9bf39983.html to byl kiedys serwis rovera i nadal sie nim zajmuja, kompa tez maja tyle ze jest strasznie drogo
azer - Pią Mar 26, 2010 19:52
a http://bosch-service.pl/ nie potrafią? Ja tutaj tez bym uderzył. W Poznaniu raz pytalem, ale tak tylko dla picu bo nie potrzebuje robić i powiedzieli że mogą zrobić, ale nie było odpowiedniej osoby akurat więc ceny też nie poznałem
Mix - Pią Mar 26, 2010 21:33
azer, przynajmniej ci w Warszawie nie potrafią. Byłem, coś tam ustawiał, skasował 200 netto i lipa. Następnego dnia pojechałem na poprawkę, ustawił i to samo. Jak zapytałem ile stopni powinno być w iDT, to nawet nie ściemniał, tylko powiedział, że nie wie...
marcinZG - Sob Mar 27, 2010 00:42
W mojej okolicy w Boschach tez za bardzo nie wiedzieli o co w ogole chodzi, po co to, jak, etc..
A mimo to wolali od 250zl w gore.
PHJOWI - Sob Mar 27, 2010 05:38
czapaja napisał/a: | PHJOWI napisał/a: | U mnie kąt wtrysku no problem 150zł | a w Hondzie Civic z silnikiem SDi ? Nikt jeszcze tego nie potrafił zrobić jak dotąd (niemożna znaleźć 16 pinowego wtyku, a na bodajże 5 pinowym nie łączy się z kompem). jeśli Tobie się uda to zrobię to 300 km |
hondą się nie zajmujemy.
piterek1812 - Sob Mar 27, 2010 14:53
Dzwoniłem tam i powiedzieli mi że mogą mi ustawić zapłon a nie kąt wtrysku a diagnostyka komputerowa i ewentualne usunięcie błędów 80 zł.
konradp - Nie Mar 28, 2010 10:52
zaplon w dieslu? ...tego sie po nich nie spodiewalem,znajomy tam regenerowal pompe i nie narzeka a mowil ze proponowali mu tez montarz ,tylko skoro nie umia ustawic kata to co to za profesionalny montarz bez ustawiania. sprobuj zadzwonic do mazpol-u 343650985 moze cena nie zwali z nog a w bylym serwisie rovera to mysle ze beda wiedzieli o co chodzi.ja jeszcze zapytam znajomego o namiary goscia tez z czestochowy ktory mu ustawial kat w toledo II podobno kumaty ,moze roverkami tez sie zajmuje
piterek1812 - Sob Kwi 10, 2010 19:06
Witam ponownie. Nadal mam problem ze znalezieniem warsztatu w którym ustawili by mi kąt wtrysku. Dzwoniłem do Mazpol-u i tam tez nie zrobią mi tego.
A muszę to zrobić bo strasznie ciężko mi zapala na zimnym silniku, jest mułowaty i głośno pracuje silnik.
Jeżeli wie ktoś gdzie można to zrobić w niedalekiej okolicy świętokrzyskiego bardzo prosił bym o napisanie.
Pozdrawiam.
25_krzytof - Czw Lut 10, 2011 01:08
Znalazlem warsztat w Pomorskim.
Kat wtrysku ustawil mi gosc, ktory na codzien zajmuje sie regeneracja pomp paliw.
Zdziwilo mnie nie ze nie podlaczyl sie przez wtyczke za radiem, a przez wtyczke ktora sie znajduje pod schowkiem u pasazera. Po prawej stronie od silnika nawiewu. (nawet nie wiedzialem, ze taka tam jest). Minelo 8 miesiecy. Auto pali od dotyku nawet przy ponad - 20c
koszt 120 zl
ps. Mechanik nie pocieszyl mnie mowiac, ze ta pompa z mojego R25 2.0 IDT to jego ulubiona pompa, bo przy przebiegu od 160 -180 tys szlag ja zaczyna trafiac i do regeneracji. Robil juz ich kilka. Koszt regenreacji to ponad 1000 zl
tronsek - Czw Lut 10, 2011 06:16
Polecam ten warsztat:
SERWIS DESLA
Andrzej Ciaciek
ul. Marchlewskiego 9a
59-830 Olszyna
tel.75 72 12 232
kom. 504 37 15 53
woj. dolnośląskie na trasie Jelenia Góra-Zgorzelec
Ustawiałem kąt wtrysku za 150zł. Warty polecenia.
gralu - Sro Lut 23, 2011 11:50
ps. Mechanik nie pocieszyl mnie mowiac, ze ta pompa z mojego R25 2.0 IDT to jego ulubiona pompa, bo przy przebiegu od 160 -180 tys szlag ja zaczyna trafiac i do regeneracji. Robil juz ich kilka. Koszt regenreacji to ponad 1000 zl[/quote]
u mnie ustawienie kąta wtrysku 150-200 PLN najlepiej jak jest ustawiony na 3,5-4 oczywiście na plusie a co do tego mechanika ja na swojej już 260 tyś i 140KM i śmiga jak ta lala rozsądnie jezdzić i zawsze dobra ON nie oszczędzam
tronsek - Sro Lut 23, 2011 12:17
Cytat: | ps. Mechanik nie pocieszyl mnie mowiac, ze ta pompa z mojego R25 2.0 IDT to jego ulubiona pompa, bo przy przebiegu od 160 -180 tys szlag ja zaczyna trafiac i do regeneracji. Robil juz ich kilka. Koszt regenreacji to ponad 1000 zl | Pada tylko sterownik pompy. Całej pompy nie trzeba regenerować.
bociannielot - Sro Lut 23, 2011 12:25
tronsek, wcale tak nie jest że nigdy nie pada mechanika pompy, nawet jugola znajomy jak dobrze pamiętam naprawiał sterownik, a pootem musiał pompę zmienić bo tamta jednak była padnięta. Owszem z reguły pada sterownik, ale od każdej reguły są wyjątki .
gralu, jakbys potrzebował kiedyś(oby nie ) to ja robiłem pompę w chipcar.pl - jugol robił tam też sterownik pompy - jest ok i ceny też dobre
rovek - Czw Lut 24, 2011 13:21
Wiecie, gdzie w Lublinie i okolicach można ustawić kąt wtrysku?
mcmlody - Nie Maj 22, 2011 11:39
Polecam Diesel Service w Otrębusach pod Warszawą! Ustawienie kąta wtrysku + kasowanie błędów + zrobienie sterownika pompy wtryskowej - 550 zł
Jordan87 - Czw Gru 13, 2012 15:27
Ja mam pytanie o to, w jakich warunkach powinien być sprawdzany kąt wtrysku w iDT.
Dziś porównywałem i na zimnym miałem +2st a na nagrzanym -1,5st. Temperatura otoczenia -5stC
Domyślam się że na wolnych obrotach.
Mundekk - Czw Gru 13, 2012 15:51
Kąt powinien być sprawdzany na całkowicie rozgrzanym silniku. Na zimnym zawsze jest przyspieszony
Jordan87 - Sob Gru 15, 2012 18:48
Czyli tak jak przypuszczałem, do poprawki
Dzięki
edit
Przed chwilą skończyłem przesyawiać kąt wtrysku, zmiana o całe 5st.
Było -1,5st jest +3,5st
Ciekaw jestem czy różnica w rozruchu na zimnym silniku będzie zauważalna
Mundekk - Sob Gru 15, 2012 20:35
Podziel się potem wrażeniami, ja u siebie też zmieniałem kąt z -1,5 na 3,5 ale przy okazji również świece żarowe i różnica jest kolosalna
karooo - Sob Gru 15, 2012 22:16
ja mam +4 i na temp. minusowych dalej zle odpala;/
Jordan87 - Wto Gru 25, 2012 01:18
Uważam że auto lepiej odpala i całkowicie przestało puszczać chmurkę jak wdepnę
Dokładnie odpalanie będzie widać przy dużych mrozach. Ale przy -3stC uważam że odpala lepiej
Co ciekawe przez pierwsze dwa dni zdarzyło się kilka razy że na wolnych obrotach schodził do około 800 zamiast 850 przez co było czuć większe drgania auta, na ale już mu chyba przeszło
redcloud - Wto Gru 25, 2012 13:44
A ja zadam może kretyńskie pytanie (ponoć nie ma głupich pytań). Jak sprawdziliście kąt wtrysku i jak go zmieniliście - ELMem?
Jordan87 - Wto Gru 25, 2012 13:49
Sprawdzałem elmem, a poprawiałem paskiem napędzającym pompę wtryskowa, a konkretnie kołem na wałku rozrządu.
Są tam cztery śruby które luzujesz i możesz przestawić kąt o około 15st dla wartości granicznych. Ja musiałem jeszcze dodatkowo przestawić o ząb na pasku bo brakło mi zakresu regulacji
|
|