|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - [MG ZR 160] '04, bardzo proszę o opinię.
chingi - Pon Wrz 06, 2010 19:19 Temat postu: [MG ZR 160] '04, bardzo proszę o opinię. Witam wszystkich, jako że jestem nowy w tutejszych kręgach
Przechodząc do sedna... jestem zainteresowany zakupem ZR-a, Niedaleko mnie jest jeden do sprzedania który mieści się w moim zakresie cenowym i chciałbym prosić Was - doświadczonych użytkowników - o opinie/ocenę n/w autka, co na pierwszy rzut oka można o nim powiedzieć, oraz czy żeby go sprawdzić potrzebuje jakiegoś konkretnego serwisu czy wystarczy okoliczne ASO ?
http://otomoto.pl/mg-zr-160-km-vvc-C14692356.html
z góry dziękuje,
pzdr, jaco.
Markzo - Pon Wrz 06, 2010 20:11
Yo !
-lampy od R25 (jasne środki lamp)
-felgi 16 (ładniejsze są 17tki sprzychowe ori)
-krzywe prawe tylne koło?
-kaszaniaste lampy tył
+śliczny kolor
+ładny i zadbany lakier, nie widać, że był jakoś walony specjalnie
+fajny srodek
+suchy silnik
+jeśli sprzedawca nie kłamie, to serwisowany w solidnym warsztacie
orson - Wto Wrz 07, 2010 10:12
Markzo napisał/a: | Yo !
-krzywe prawe tylne koło?
|
Mi sie tez wydaje ze tyl od strony pasazera mial "boczne zetkniecie" z kraweznikiem. Trzeba by to dokladnie sprawdzic i spytac sprzedajacego.
Wydryszek - Wto Wrz 07, 2010 10:56
Oglądałem to ogłoszenie dwa dni temu, pierwsze co mi się rzuciło w oczy to lampy jasne, nie do końca idealnie spasowana maska, zderzak z lewej strony z tyłu lekko odchodzi (może przez wymianę lamp??), kierownica trochę zjechana z lewej strony, skóra na fotelu kierowcy zmęczona chyba jak na ten przebieg...no i właśnie ciekawe co z przebiegiem.
Przede wszystkim jak ECC to należałoby się skontaktować z Panem "M"-istrzem Roverków bo sam o swoim R200 się różnych rzeczy dowiedziałem bo też był na szczęście serwisowany przez Mariusz418
A tam poza tym to przepiękny i chyba rzadki kolor.
chingi - Sro Wrz 08, 2010 19:03
Witam,
tak więc dziś byłem obejrzeć w/w samochodzik. Ogółem prezentuje się bardzo ładnie, jest zadbany, czysty itp. Facet ma około 50 paru lat i mówi ze do tej pory (4 lata) jeździła nim jego córka która teraz jest w ciąży (niestety zagrożonej) i nie może używać już takiego twardego samochodu. Widać że jeździła kobieta bo dywanik jest przetarty przy pedale gazu od obcasa (przynajmniej tak mi się wydaje że to przez to). Silnik pracuje raczej cicho, ale na postoju, bo podczas jazdy jest dość głośno w środku, no i jest suchy.
No ale teraz te minusy. Lampy wymieniane podobno z powodu że były od anglika i świeciły za bardzo na lewo. Teleskopy tylnej klapy do wymiany, bo nie trzymają. I ledwo widoczne przytarcie przy prawym tylnym błotniku. No i chyba najważniejsze to krzywe koło, Facet mówi że w jakimś warsztacie podnosili samochód i dodatkowo podparli go czymś na środku tylnej belki, która przez to się wygięła. Nie wiem ile w tym prawdy, ale facet gadał do rzeczy. Więcej znaków szczególnych widać nie było.
Jutro jedziemy na oględziny do serwisu (podnośnik, komputer) to będę wiedział więcej co z tą belką. A i tak przy okazji, zna może ktoś przybliżony koszt wymiany/regeneracji takiej belki?? (o ile to w ogóle to, bo zaglądając pod samochód nie było widać żeby była skrzywiona.
Markzo - Sro Wrz 08, 2010 21:54
To, że jest głośny w czasie jazdy to norma, to sportowa fura, komfortu się nie spodziewaj Z tą belką to troche dziwne, prędzej bym obstawiał jakieś dostawienie do krawężnika, choć po podniesieniu auta wszystko wyjdzie a jak się zachowywał na drodze? był jakies oznaki pokrzywionego zawieszenia?
EDIT: to pokazała sprawdzajka VINu, nie jest to angol ale jak lampy zmienione, to jakaś przygoda była, więc targuj cene
Model MG Rover, Rover 200, 25 and MG ZR
Body Style 3 Door Saloon rodzaj nadwozia (hatchback)
Camshaft/VVC VVC zmienna faza rozrządu
Class (Trim) T/L M2 klasa wyposażenia
Drive LHD kierownica po lewej stronie
Engine CC 1800 cc pojemność silnika 1800 cc
Engine cylinders 4 Cylinder 4-cylindrowy rzędowy
Fuel Type Petrol benzyna
Performance 160PS moc silnika 160 KM
Series Engine K Series silnik serii K
Transmission Manual manualna skrzynia biegów
Transmission No. of Speeds 5 Speed pięć biegów
Transmission Type C6
Valves per engine 16V silnik 16-zaworowy
Model Year 2004 rok modelowy (nie musi oznaczać roku produkcji)
S/N 768428 numer seryjny
chingi - Sro Wrz 08, 2010 22:27
niestety nie prowadziłem osobiście samochodu, ponieważ właściciel powiedział ze ma tylko OC i nie pozwoli prowadzić komu innemu , jakby miał AC to co innego, wiec nie wiem, ale widać ani czuć nie było. Tak się zastanawiam czy w ogóle jechać na serwis, czy te koszty nie będą za wysokie roboty tej belki czy czegoś tam.
Ciufa - Sro Wrz 08, 2010 22:34
chingi napisał/a: | niestety nie prowadziłem osobiście samochodu, ponieważ właściciel powiedział ze ma tylko OC i nie pozwoli prowadzić komu innemu |
to jest kupowanie kota w worku ja bym nie kupił dopóki osobiście się nie przejadę autem
Markzo - Sro Wrz 08, 2010 22:49
+1 do Ciufci, jak CI nie da się przejechać to grzecznie podziękuj, nie sprawdzisz nic..tyle, że auto jedzie ani sprzęgła,skrzyni,silnika, zawieszenia...przecież nie rozwalisz mu auta...
chingi - Sro Wrz 08, 2010 22:57
no i dlatego najprawdopodobniej podziękuje, jak będzie taka sytuacja. Bo macie racje - to kot w worku.
orson - Czw Wrz 09, 2010 07:15
chingi napisał/a: | Witam,
No i chyba najważniejsze to krzywe koło, Facet mówi że w jakimś warsztacie podnosili samochód i dodatkowo podparli go czymś na środku tylnej belki, która przez to się wygięła. |
Moze sie myle ale belka z tylu laczy dwa kola i jesli by sie skrzywila to byloby widac krzywizne przez to na obu kolach tyle ze mniejsza...
Zreszta co to byl za zaklad jesli podpieral samochod w ten sposob?
To mi wyglada na walniecie z tej strony w kraweznik przy skrecie w lewo, a Pan wymyslil jakas chora chistoryjke...
chingi napisał/a: | niestety nie prowadziłem osobiście samochodu, ponieważ właściciel powiedział ze ma tylko OC i nie pozwoli prowadzić komu innemu , jakby miał AC to co innego, wiec nie wiem, ale widać ani czuć nie było. Tak się zastanawiam czy w ogóle jechać na serwis, czy te koszty nie będą za wysokie roboty tej belki czy czegoś tam. |
To sie jedzie na obszar zamkniety - parking, etc. Rece opadaja w tym kraju... Mi sie wydaje ze moze to miec zwiazek z tym krzywym kolem - moze trzeba umiejetnie walczyc z kierownica?
sobrus - Czw Wrz 09, 2010 08:12
A R200 nie ma z tyłu niezależnego wielowahaczowego zawieszenia (jak R400) ?
Nie znam sie za bardzo, ale skoro jest niezależne to chyba jedno koło może być krzywe i drugiemu nic do tego.
Tylko czy tam jest w ogóle belka która łączy oba koła?
Wiem że R200 to nie konstrukcja Hondy, ale strzelam, bo wciąż niektóre części od Hondy pasują.
Może piasta jest skrzywiona?
bociannielot - Czw Wrz 09, 2010 09:36
Weź stary tego nie kupuj, jak to ma tylko OC i nie da Ci się przejechac niech się p@#$%^&*. i do tego ta belka + zmieniane przednie lampy - na bank jest to szrot stąd to pierniczenie o braku AC. Stary nawet nie myśl o tym samochodzie
[ Dodano: Czw Wrz 09, 2010 10:36 ]
sobrus napisał/a: | A R200 nie ma z tyłu niezależnego wielowahaczowego zawieszenia (jak R400) ? | Nie, ma zwykła belkę - a szkoda, bo ZR z takim zawieszeniem podejrzewam było by bardziej doceniane wśród sportowych aut.
chingi - Czw Wrz 09, 2010 11:00
Facet pisał że był serwisowany w Babicach w LandRover'ze, oczywiście skontaktowałem się z tamtym serwisem celem ustalenia, jakichś konkretów, podałem nr vin, a człowiek przysłał mi taką informacje:
"witam serdecznie
SAMOCHÓD BYŁ W SERWISIE TYLKO RAZ
SAMOCHÓD POCHODZI OD CZŁOWIEKA KTÓRY SPRZEDAJE CZĘŚCI DO ROVERA
PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY xxx-xxx-xxx"
tak więc zadzwoniłem i usłyszałem że właściciel zajmuje się właśnie sprzedażą części do roverów, że znają tego człowieka, że bierze on tony części, ale nie wiadomo do jakich konkretnie samochodów i że ma otwartych kilka rachunków na części i nie są w stanie sprawdzić jakie były brane pod ten konkretny egzemplarz. Ogólnie człowiek mi odradził, mówiąc ze to może być tzw "szrot", anglik, robiony z niczego itp, itd...
Więc dzisiaj odwołałem spotkanie dot. sprawdzania samochodu.
Jestem Wam bardzo wdzięczny za opinie i rady w tym temacie, dzięki jeszcze raz
Markzo - Czw Wrz 09, 2010 11:42
Wklej zrzut ekranowy ogłszenia + link + email który dostałeś, do tematu uważajcie na te samochody, jest podiweszony u góry, niech nikt inny się nie natnie na to auto...
Bumelant - Czw Wrz 09, 2010 13:03
Olej ta mine. Smierdzi kupa na kilometr za przeproszeniem Napewno nie za takie pieniadze. No chyba, ze chcesz rozpoczac i nie zamknac procesu remontu kolejnego skladaka czego osobiscie Ci nie zycze.
sobrus - Czw Wrz 09, 2010 13:07
Ale kolor miał super...;)
Bumelant - Czw Wrz 09, 2010 13:34
Taaa - fakt, pieknie odmalowany, wypicowane zbiorniczki, brak felg oryginalow rowniez swiadczy o tym, ze nie chcialo sie pewnie szukac i nie bylo tanio 17tek to wzieli co pod reka bylo, koleczka pieknie leza tylne - tez nie bylo na allegro to olewamy - niezle boom musialo byc Dodatkowo sprzedawca nie da sie przejechac, zapewne silnik faluje, nie wkreca sie, wali bledami - wyjdzie cala masa drobniejszych i grubszych niedorobek niestety po powrocie juz do domu jak to przewaznie bywa. Trzebaby dokladnie przeswietlic go - napewno nie za taka kase... Samo podstawianie 50latka do sprzedazy takiego autka to moim zdaniem kpina...
robol1982 - Czw Wrz 09, 2010 16:57
chingi napisał/a: | niestety nie prowadziłem osobiście samochodu, ponieważ właściciel powiedział ze ma tylko OC i nie pozwoli prowadzić komu innemu , jakby miał AC to co innego, wiec nie wiem, ale widać ani czuć nie było. Tak się zastanawiam czy w ogóle jechać na serwis, czy te koszty nie będą za wysokie roboty tej belki czy czegoś tam. |
jak ja miałem bam to też jedno koło miałem krzywe. Wymieniłem całe tylne zawieszenie i jest ok. Co do tego auta to kolor widać że świeżo pryskany. I te koło seryjnie miał 17....
colin1983 - Czw Wrz 09, 2010 17:27
robol1982 napisał/a: |
jak ja miałem bam to też jedno koło miałem krzywe. Wymieniłem całe tylne zawieszenie i jest ok. Co do tego auta to kolor widać że świeżo pryskany. I te koło seryjnie miał 17.... | ? nie zawsze były i ZR-ki na 16
Markzo - Czw Wrz 09, 2010 17:54
wersja 1.8 VVC 160KM miała chyba tylko 17tki?
marcinmarcin - Pią Wrz 10, 2010 20:43
Markzo napisał/a: | wersja 1.8 VVC 160KM miała chyba tylko 17tki? | Dokładnie tak. A nie jest to przypadkiem auto które kolega ceremony sprzedał po solidnym dzwonie? Jak są 16 to znaczy że za dużo 17 się pokrzywiło
Ciufa - Sob Wrz 11, 2010 18:57
ma ktoś kontak z kolegą ceremony? niech poda numer VIN i sprawdzimy czy to te same auto
des - Nie Wrz 12, 2010 11:33
A może to autko było kolegi maniaq?
Pierwszy post, ostatnie kilka zdań:
http://forum.roverki.eu/v...t=56833&start=0
maniaq - Nie Wrz 12, 2010 14:54
heheh przez przypadek tu zajrzalem i porsze, czuje sie wywolany do tablicy
Autko sprzedalem, jednak pozostanie ono w klubie, wiecej dowiecie sie niebawem ....
NIE WYSTAWIALEM auta na alegro ani innych serwisach tego typu
Pozdrawiam
PS. ten ma jakby kombinowane lampy, nie wiem czy ktos sie nie bawil w xenony, albo ma od R25 , bo sa miale srodki, a powinny byc czarne, mocno szopowane zdjecia ...
Ma na ramkach ECC babice, mozna podpytac mariana czy kojarzy autko
PS 2 Aiwer - czarny bandzior stoi na blachach SC........ , wiec sie rozgladaj
Gruby530d - Sob Wrz 18, 2010 19:40
Srzybko i prosto bez ogladnaia dokladnie. Lampy biale bo byly od anglika, czyli prane 2 razy heh porazka. Uszczelka robiona taki czas temu a teraz ma 70 tys heh. Albo totalny rozpad silkniak albo ladnie krecone. Dalej nie ogladam bo jakby kosztowalo 7 tys a nie 17 to wtedy mozna by dalej sie nadtym zastanawiac
marcinmarcin - Sob Wrz 18, 2010 21:50
Auto jest rzeczywiście nieciekawe, ale ciekawa jest reakcja kolegi Gruby530d. Post obok się rzucał w obronie auta z Tarnowa, a tu potrafił skrytykować samochód z ogłoszenia. No ale w końcu Szczucin rzut beretem od Tarnowa A co do uszczelki pod głowicą i przebiegu, to wystarczy K-series (a najbardziej wrażliwym jest chyba 1.8 VVC, ze względu na dużą moc i dużą ilość energi cieplnej szybko wyzwalanej) porzadnie przepałować na zimnym silniku i uszczelka poleci nawet przy 20-30 tysiącach.
Gruby530d - Sob Wrz 18, 2010 22:18
Wkrecilem sie z jeden temat zr160 bo blisko mnie i zobaczylem opis nastepnego. Wiec czemu nie skomentowac. Poprostu jesli samochod, ktory przynajmniej na zdjeciach i z opisu ze ma pelno dkoumnetacje serwisowa za 12 tys jest zly, a tu widze za 18 ktory do tego ze prany to jeszcze silnik byl zajechany za 18 fajny. T o przepraszam ale faktycznie albo ja jestem debilem, albo to forum jest dla niepelnosprawnych. Przepraszam jesli kogos urazilem, ale albo tu oceniamy samochody jakie sa, albo kazdy ma swoja idee:
Samochod ladny ale przbieg 200 tys z ksiazka to szrot.
Albo inny bez ksiazki prany z przegrzanym silnikiem z przebiegiem 70 tys zajebisty.
A na koniec to szczerze mnie to wszystko ... . Pisze co mysle a nie mam zamiaru kupowac, bo juz kupilem. A ze troche ich widizalem i sie natych modelach znam, to moge dodac cos od siebie. Ale pewnie inni sa madrzejsi wiec, czekam na !@!$# i bana na forum ze nie przytakuje caloksztaltowi.
[ Dodano: Sob Wrz 18, 2010 23:18 ]
Jeszcze do kolegi marcinmarcin:
Czy na tym forum trzeba wylacznie albo polecac samochody, albo krytykowac?
Nie mozna byc za ktoryms za, a za ktorym przeciw?
Pisze co mysle, nie bede jak wy lizal dupy kolega z forum, a innych krytykowal mimo ze na samych zdjeciach wiadac ze jest inaczej niz piszecie.
Czy jakby uszczelki lecialy po 20-30 tys to by samochody nie oddawali na gwarancji.
Te samochody nie padaly po przebiegu 20-30 jak byly nowe tylko po uplywie penwiego czasu. Tak jak pisalem, po wypadkach postaly dlugo i nagle ktos zaczal butowac. Jakby to przebieg mial wplyw to by cala fabryka padla i oddawali na gwarancji. Jakos w okresie gwanracji problemow z uszczelka nie bylo/
Czy 160 km to duza moc z 1,8 silnika?
mati24 - Sob Wrz 18, 2010 22:40
Gruby530d napisał/a: | Czy 160 km to duza moc z 1,8 silnika? |
To jest kolosalnie dużo zważywszy na to, iż silnik ten nie jest uturbiony
Gruby530d napisał/a: | Pisze co mysle, nie bede jak wy lizal dupy kolega z forum |
A z tym to się zgodze, trudno jest otrzymac obiektywną opinie, bo przeglądając posty niejednokrotnie spotkałem sie z tym, że koledzy z forum się kryją i jeden na drugiego nic nie powie... Także do tych pseudo ocen samochodów z forum raczej nie ma co nazbyt przywiązywac wagi, lepiej jechać i zobaczyć samemu.
marcinmarcin - Sob Wrz 18, 2010 22:42
Widzisz kolego, różnica jest taka że ja sobie moge pozwolić na obiektywizm. Powiedz mi proszę gdzie ja polecam ten samochód. Uważam że jest nieciekawy, prany mocno, z krzywą tylną belką i na dodatek drogi. Powiedz mi też gdzie krytykuje to niebieskie auto z Tarnowa. Mimo kolorowego przedniego zderzaka nie wygląda źle, a zwłaszcza na swój przebieg. Natomiast właśnie co do sporego przebiegu należy mocno uważać i zdawać sobie sprawę że to nie są zbyt wytrzymałe silniki. Inna sprawa że większość handlarzy cofa liczniki i te z przebiegami 50-70 czasem wygladają gorzej niż ten z 200. A co do kultury wypowiedzi, to normalnie trzecia osoba z okolic Tarnowa związana jakimś cudem z ZRami 160 która ma z tym problem.
Gruby530d - Sob Wrz 18, 2010 23:03
Roznica jest taka ze to forum w porowniu z innym forum jest parodia.
Bo jesli ktos uwaza ze jeden samochod jest dobry a drugi zly to odrazu temat przeksztalca sie z mg zr160 na .. "Auto jest rzeczywiście nieciekawe, ale ciekawa jest reakcja kolegi Gruby530d. Post obok się rzucał w obronie auta z Tarnowa, a tu potrafił skrytykować samochód z ogłoszenia. No ale w końcu Szczucin rzut beretem od Tarnowa"
Nie wiem czy masz co domnie ze wyrazam swoja opinie?
Potwierszasz mi racje ze samochod nieciekawy, ale dajesz do zrozumienia ze nie powieniem tego pisac? Swidczy to tylko o twoich jakis problemach!
A moze masz cos do Tarnowa? :
"A co do kultury wypowiedzi, to normalnie trzecia osoba z okolic Tarnowa związana jakimś cudem z ZRami 160 która ma z tym problem."
Akurat tak sie sklada ze niedawno kupilem taki model i obseruje rynek. Tyle co przez ostatnie pol roku bylo Mg zr 160 sprowadzonych, to nie bylo w claej polsce.
Byly dwa zolte, granatowy, srebrny zarejestrowany itd. Wszystkie byly opisywane na forum wiec dyskusie pewnie byly rozne.
marcinmarcin - Nie Wrz 19, 2010 21:08
Nie mam nic do Ciebie. Po prostu trochę dziwne mi się wydało jak bronisz tego auta z Tarnowa, zarzucając jednocześnie wszystkim dookoła że się czepiają i pisząc że niejaki dziadzia dobrze zrobił że pojechał z chamówą. A prawda jest taka że akurat nikt o tym aucie specjalnie złego nie napisał. W życiu nie widziałem oryginalnej 160 z dołożonymi 16, a co do briefa to w golfie V który przywiozłem z niemiec, mam w briefie wpisane 15, 16, 17 i 18 - sugerujesz że fabryka dawała 4 komplety kół? nie, po prostu homologowane do danego auta, które możesz legalnie założyć. A co do forum, to prawda jest taka że każdy ma swój rozum, ale też każdy na coś innego zwraca uwagę i dlatego forum mi oszczędziło wiele kasy przy kupnie samochodu. Każdy sprzedający też może się zaprezentować. Niektórzy robią to pięknie wręcz
[ Dodano: Nie Wrz 19, 2010 22:08 ]
Przy okazji, nie twierdzę też że sam fakt że ma 16 to coś złego. Sam kiedyś nosiłem się z zamiarem przejścia na 16, ale się przyzwyczaiłem w końcu do wypadania plomb. Po prostu trzeba zwrócić minimalnie większą uwage czemu akurat ma nieoryginalne felgi.
Gruby530d - Nie Wrz 19, 2010 23:20
Nie bronilem tylko sie smialem, ze ktos wkoncu wyjechal na niekotrych jak takie bzdury przeczytal.
Jesli nie widizales Mg zr 160 ktory mial orygianlnei dwa kpl 17 i 16, to znaczy ze nie widziales zadbanego egzemplarza, ktory posiadal od nowosci pelna dokumentacje.
Ktos kupujac taki samochod nie bral tych 16 z checia przejscia na mniejsze kola, bo go nie stac bylo na 2 kpl alusow zima-lato.
I dalej pisze ze to sa orygialne alufelgi ktore dawali z oponami na zime.
Wogole skad ktos mogl tkaie cos wymyslic ze moglby sie polamac 17 i ich nie ma?
Ja bym nato nie wpadl, pewnie z wlasnego doswiadczenia tak piszecie.
Rownie dobrze mozna napisac o tych co sa na 17, ze moglby byc rozwalone w kawalki bo nie ma oryginalnych 16 na zime.
A z tym Golfem V to zaraz nie wytrzymam ze smiechu. Szkoda ze nie wpisali Ci jeszcze 19,20 bo zaduzo miejsca w briefie. Zeskanuj ten brief i nam tu wklej, bo robisz z siebie blazna.
marcinmarcin - Pon Wrz 20, 2010 07:48
Jak nie wiesz że brief się oddaje przy rejestracji to sam jesteś błaznem, ale poszukam, może mam gdzieś ksera bo nie lubię pajacowania i naganiactwa.
Gruby530d - Pon Wrz 20, 2010 09:11
Ok jesli tak bedzie, z czego sie juz drugi dzien smieje. To niech bedzie, bede blaznem. Fuszerka
marcinmarcin - Pon Wrz 20, 2010 12:37
Proszę kolege bardzo - w briefie piszę się wszystkie homologowane rozmiary do danego auta. Powiedz mi jeszcze z ciekawości skąd wiesz że tamto niebieskie MG ma w briefie wpisane 16?
mati24 - Pon Wrz 20, 2010 13:13
marcinmarcin napisał/a: | skąd wiesz że tamto niebieskie MG ma w briefie wpisane 16? |
Chyba pisał że miał już pare MG to chyba wie co pisze w briefie...
Tak mi się bynajmniej wydaje.
I chyba nie tutaj patrzy sie w briefie na rozmiar opon... Nie mam pojęcia, zobaczymy co Gruby530d odpisze...
Gruby530d - Pon Wrz 20, 2010 14:37
Co do Briefu to sa wpisane zmiany felg. Czyli jak masz u gory - ktorej nie zeskanowales jakie powinny byc felgi. Bo tam 4 kpl nie bedziesz mial. I kupujesz inne, to zeby przeszlo przeglad w Niemczech musza byc wpisane w zmianach czyli na dole to co zeskanowales.
A co do Czerwonego Mg to nie wiem , pisalem ze latwo to sprawdzic. Szkoda komus na telefon? Jesli mial dwa kpl beda nizej wpisane w zmianach
kasjopea - Pon Wrz 20, 2010 14:51
Chłopaki przystopujcie trochę.
|
|