|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Offtopic - Sprawdzenie Rovera na hamowni.
Tommek - Pon Maj 16, 2011 19:39 Temat postu: Sprawdzenie Rovera na hamowni. Witam,
mam okazję sprawdzenie mojego Rovera na hamowni, więc chciałbym się spytać czy już ktoś z was to robił ? Najbardziej obawiam się o chłodzenie, czy wytrzyma to uszczelka.
Głównie chciałbym porównać jak jedzie na PB i LPG, bo mam instalkę jeszcze na gwarancji, a wydaje mi się że Alaska nie daje rady.
azer - Pon Maj 16, 2011 19:49
bez przesady, aż takie obciążenie dla samochodu to nie jest...zadbaj aby był nagrzany silnik tylko przed testem
Kozik - Pon Maj 16, 2011 20:22
Tommek napisał/a: | a wydaje mi się że Alaska nie daje rady. |
alaska do 1,4 jest na styk, ja w 1,8 mam dwie alaski
Krzysi3k - Pon Maj 16, 2011 20:32
http://www.youtube.com/watch?v=V8wryojyKW8
Wytrzymał mój
Raptile - Pon Maj 16, 2011 20:34
Krzysi3k, ładnie fajne fele ile chcesz ? Plame zostawiles
Krzysi3k - Pon Maj 16, 2011 20:35
Milard
kepo - Pon Maj 16, 2011 20:35
a czemu na jutubie piszesz krzyśku mg zr skoro to r25?
Krzysi3k - Pon Maj 16, 2011 20:39
W sumie z R25 została mu tylko tylna blenda (bo ładniejsza) i poduszka, którą i tak zamierzam zmienić
Tommek - Pon Maj 16, 2011 20:55
Kozik napisał/a: |
alaska do 1,4 jest na styk, ja w 1,8 mam dwie alaski |
do silnika 8v (75KM) na pewno, ale spece mówią, że alaska jest max do 90 KM, a ja mam 103 KM; poza tym reduktor powinien mieć zapas na ok 20-30 KM. Może przekona mnie wykres z hamowni. Jak nie to jazda do gaziarza i niech mi wymieni przynajmniej reduktor na jakiś Zavoli Zeta N. Nie chcę, żeby zbyt uboga mieszanka zniszczyła mi głowicę.
Kozik - Pon Maj 16, 2011 21:07
Tommek, ja w swoim 1,4 16V miałem jedną alaskę ale musiałem ją wyciągnąć na 1.6 bo nie dawała rady
dobryziom - Pon Maj 16, 2011 22:30
tylko jak już chcesz wydać pieniądze to jedź na obciążeniówkę żeby wykres był coś warty bo kolega Krzysi3k chyba wydał kasę na wróżby
Krzysi3k - Pon Maj 16, 2011 22:50
dobryziom, wykres z obciążeniówki niczym nie różnił się od tego z dynometa
dobryziom - Wto Maj 17, 2011 10:15
Krzysi3k napisał/a: | dobryziom, wykres z obciążeniówki niczym nie różnił się od tego z dynometa |
oprócz tego ze masz wynik w zależności od jakie są przekłamania na rolkach od 5 do 25% zależnie od mocy hamowanego wozu... mam porównanie na 3 różnych hamowniach w warszawie na obciążeniowe różnica przy moim turbo sięgnęła 8% niestety na niekorzyść
Pływak - Wto Maj 17, 2011 10:19
Z tego co widzę Krzysi3k robił pomiar na obciążeniówce Maha. Co do dynometa to jest loteria raz Ci może pokazać ok innym razem całkiem co innego zbyt wiele czynników wpływa w tym pomiarze na wynik....
dobryziom - Wto Maj 17, 2011 10:26
Pływak napisał/a: | Z tego co widzę Krzysi3k robił pomiar na obciążeniówce Maha. Co do dynometa to jest loteria raz Ci może pokazać ok innym razem całkiem co innego zbyt wiele czynników wpływa w tym pomiarze na wynik.... |
obciażeniowki z prawdziwego zdarzenia w polsce są 3 sztuki a to zadna z nich... tu jest loteria....
Pływak - Wto Maj 17, 2011 10:38
W takim razie gdzie można się na taką hamownie wybrać?
dobryziom - Wto Maj 17, 2011 10:55
w warszawie np. VTG
Krzysi3k - Wto Maj 17, 2011 10:58
No ta bede jechal przez cala Polske na hamownie zeby mi pokazalo 2KM wiecej Nie sadzicie ze przesadzacie? Toz tu nie trzeba aptekarskiej dokladnosci, nie jestem producentem samochodow
Pływak - Wto Maj 17, 2011 10:59
dobryziom napisał/a: | w warszawie np. VTG |
Czyli wychodzi na to, ze mam taką koło kilometr od chaty
dobryziom - Wto Maj 17, 2011 12:36
Krzysi3k napisał/a: | No ta bede jechal przez cala Polske na hamownie zeby mi pokazalo 2KM wiecej Nie sadzicie ze przesadzacie? Toz tu nie trzeba aptekarskiej dokladnosci, nie jestem producentem samochodow |
Masz racje po 2 KM też bym nie jechał ale przede mną był CRX Turbo ostatni wykres 328KM i miał bardzo smutna minę jak się okazało ze jest niecałe 260KM… niestety luzowanie naciągów przesuwanie wykresów dla poprawy dobrego samopoczucia klienta jest najważniejsze do tego dochodzi jakość dużej ilości hamowni…
tomason - Wto Maj 17, 2011 16:43
Jakie koszta sa zwiazane z hamowaniem roverka?
dobryziom - Wto Maj 17, 2011 16:55
tomason napisał/a: | Jakie koszta sa zwiazane z hamowaniem roverka? |
takie jak kazdego samochodu na jedna oś zaleznie od hamowni 50-150pln w VTG w cenie masz jeszcze AFR oraz Boost w przypadku turbo.
|
|