|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Kto tu mowil ze KV6 nie wjedzi do ZR
Remigiusz - Wto Maj 31, 2011 21:48 Temat postu: Kto tu mowil ze KV6 nie wjedzi do ZR Podaje kilka fotek kolegi z Niemiec, wsadzili Kv6 do MG ZR
Raptile - Wto Maj 31, 2011 21:53
Remi55, za każdym razem pisałem ze wejdzie
Pływak - Wto Maj 31, 2011 21:57
Nikt nie mówił bo były już na forum fotki 200/ZR z KV6 pod maską...
Krzysi3k - Wto Maj 31, 2011 22:07
Kompresor upchnąć i ogień w tłoki
radomraptile - Sro Cze 01, 2011 01:41
ladny
PTE - Sro Cze 01, 2011 06:56
Przerabiana miska olejowa? A ta mała chłodnica z przodu to do czego? Oleju?
hvil - Sro Cze 01, 2011 07:23
klimy;p;p;p
Remigiusz - Sro Cze 01, 2011 10:13
PTE, Niestety tak jest pomniejszona miska olejowa bo jak widac na foto od spodu mało miejsca było żeby to upchać, i kolega tez wywalił orig. chłodnice oleju wiec się bal ze za mało oleju jest w obiegu i dołożył inna chłodnice z termostatem.
Chłodnica wody została z 1,8i i jak pisał w korkach nie ma problemu oraz szybkiej jedzie po Autobahnie
PTE - Sro Cze 01, 2011 12:32
Na moje oko laika wygląda to porządnie. Ciekawe jak się sprawuje podczas jazdy i jak wypada w porównaniu z 1.8 VVC.
Remigiusz - Sro Cze 01, 2011 15:36
PTE, Przedtem w tej komorze był 1,8 VVC i zmienił teraz na KV6
PTE - Sro Cze 01, 2011 20:43
I jakie wrażenia?
bonus89 - Sro Cze 01, 2011 22:20
kiedyś porównywaliśmy i rozmawialiśmy i z tego co pamiętam to KV6 wychodziła nie wile więcej wagowo niż VVC, tylko jak widać tutaj siedzi przy samym początku auta, na proste fajna fura ciekaw jestem jak to w zakrętach się mieści
Raptile - Sro Cze 01, 2011 22:44
kv6 wazy tyle co 2.0 SDi
bonus89 - Sro Cze 01, 2011 22:48
ale środek ciężkości w SDI jest chyba bardziej na ściane grodziową, chodziaż w sumie tu też niby poduszka pod silnik pospawana do sanek, tylko sporo go przy pasie jest
Tomi - Sro Cze 01, 2011 22:49
bonus89 napisał/a: | kiedyś porównywaliśmy i rozmawialiśmy i z tego co pamiętam to KV6 wychodziła nie wile więcej wagowo niż VVC, |
Jakiem sposobem? VVC, to normalna lekka seria K, w której dłożono klilka rzeczy. Nie zwiększa to znacząco wagi wobec 1.4 16V. KV6 waży mniej więcej tyle co diesel serii L lub seria T... a to już jest jakaś masa.
Markzo - Czw Cze 02, 2011 00:27
KV6 waży 154kg na "gotowo"
http://www.myfreelander.co.uk/Engine/kv6.htm
na przeglądzie ostatnio widzialem rozklad masy zs'a, jesli mnie pamiec nie byli to z przodu bylo 7xx/8xx kg a z tylu 4xx kg, wiec takie jakies 60/40 mocno uogulniając, a w zs tez motor prawie na chlodnicy siedzi
kzrr - Czw Cze 02, 2011 06:25
Tłusto tłusto ciekawe ile mniej więcej "seK" do setki. W KV6 jest chyba troche lepiej moment rozłozony więc może to całkiem przyjmnie śmigać. To kto teraz wrzuci V8 z 75 do 200/25/ZR
Tomi - Czw Cze 02, 2011 08:08
A ile waży seria K? 70 czy 80 kg?
[ Dodano: Czw Cze 02, 2011 09:08 ]
Stosunek mocy do masy silnika K-serii 120 konnej (1,25bhp/kg) jest porównywalny do silnika Toyoty 1.9VTi - 192 KM (1.3bhp/kg).
kzrr - Czw Cze 02, 2011 08:44
Tomi napisał/a: | K-serii 120 konnej |
Mówisz o zwykłym 1.8 ? Ciekawe jaka jest róznica w masie od 1,1 8V do 1,8 VVC
PTE - Czw Cze 02, 2011 10:38
10kg. Tutaj możesz sam sprawdzić.
Czy te 1.1 montowane do R25 nie były już przypadkiem 16-zaworowe?
EDIT: Zgłębiłem wiedzę i okazuje się że tak.
Remigiusz - Czw Cze 02, 2011 23:29
Ten jego KV6 jest o 36kg lżejszy niż L-seria
Co do osiągów to jak na razie jest zadowolony i mówi ze ciut fajniej niż na VVC się jedzie
borek88 - Pią Cze 03, 2011 03:39
Markzo napisał/a: | KV6 waży 154kg na "gotowo"
http://www.myfreelander.co.uk/Engine/kv6.htm
na przeglądzie ostatnio widzialem rozklad masy zs'a, jesli mnie pamiec nie byli to z przodu bylo 7xx/8xx kg a z tylu 4xx kg, wiec takie jakies 60/40 mocno uogulniając, a w zs tez motor prawie na chlodnicy siedzi |
ciekawe jak sie ma stosunek masy w takim zs180 a zs iDT czy tez rover 45 diesel
bo nie pamietam jakie wagi byly na przeglądzie
|
|