|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - [All Cars] Wkładka filtra jaka?
Perez - Sro Kwi 18, 2012 12:17 Temat postu: [All Cars] Wkładka filtra jaka? Może ktoś pomoże. Chcę kupić wkładkę filtra i nie wiem jakiej firmy jest najlepsza.
Dwie propozycje poniżej, a może zaproponujecie coś jeszcze lepszego. Auto to co prawda nie Rover, ale myślę, że to znaczenia nie ma.
http://allegro.pl/bmw-m5-...2262905691.html
http://allegro.pl/pipercr...2227127155.html
Może ktoś zna lepszy sposób na dotlenienie silnika M62 w BMW?
bociannielot - Sro Kwi 18, 2012 12:32
Ja bym brał KN, już w paru dyskusjach widziałem posty ludzi którzy mówili że mają i jest ok, a tej drugiej firmy nie znam .
leszczu - Sro Kwi 18, 2012 12:38
Albo KN albo oryginał.
Pływak - Sro Kwi 18, 2012 12:46
Było już na forum o wkładkach i jak poszukasz będziesz wiedział dlaczego lepiej kupić zwykły dobry filtr.
Perez - Sro Kwi 18, 2012 13:19
Znalazłem tylko to http://forum.roverki.eu/v...light=wk%B3adka ale już po przeczytaniu stwierdzam, że jednak pozostanę przy filtrze z NorAuto za 30zł.
Dzięki!
Pływak - Sro Kwi 18, 2012 13:34
Były jeszcze na pewno inne tematy bo sam się w nich wypowiadałem. Wkładkę filtra miałem, 2stówy wydałem i uważam, ze bezsensownie. Nie wiem jak w V8 ale w R4 żadnych przyrostów odczuwalnych nie uświadczyłem, a filtr mimo, ze wielorazowy ogólnie wychodzi o wiele drożej. Przy zwykłym za 30zł to w cenie K&N i zestawu do czyszczenia masz ponad 10 zwykłych.
Bumelant - Sro Kwi 18, 2012 14:54
Ja jeżdżę trochę już na pipercrossie panelowym i nic złego się nie dzieje. Kwestia za ile możesz go mieć - dawać nie wiadomo ile za to nie ma sensu. Mnie to wyszło w UK ze 3 orginalne filtry papierowe w pl więc się już zwróciło i nie często trzeba tam zaglądać. Najlepiej cedzi brud papier oczywiście. Ogólnie mocy Ci to nie doda ale nie zepsuje na pewno. Taki bajer dla bajeru raczej. Brytole jak kupowałem to bardzo polecali Pipera oraz ITG - coś tam ta gąbka ponoć lepiej przepuszcza od innych. Pozdr!
Perez - Sro Kwi 18, 2012 15:14
Bumelant napisał/a: | Taki bajer dla bajeru raczej. |
Wszystko w temacie.
Kozik - Sro Kwi 18, 2012 16:37
Perez, mój kolega ma BMW M5 i ma wkładki K&N - jest zadowolony
mzas - Sro Kwi 18, 2012 17:15
Perez, kolega kolegi mojego kolegi ma BMW M3 i miewał różne wkładki i jedyne co się powiększyło przez to, to debet na jego koncie
Kozik - Sro Kwi 18, 2012 17:28
mzas nie pisałbym tego gdybym nie miał nic do wniesienia w temat, ja udowodniłem że wkładka kn jest lepsza niż jakiś markowy stożek czy zwykły filtr (pomiary)
ten kolega od BMW przerabiał kiedyś swoją skodę felicję i wycyckał z niej ok 160KM (silnik 1.6)
on nie robi modów jeśli to nie ma być na plus a wkładki do M5 do najtańszych raczej nie należą, myślę że sprawdził to
Pływak - Sro Kwi 18, 2012 19:19
Kozik napisał/a: | mzas nie pisałbym tego gdybym nie miał nic do wniesienia w temat, ja udowodniłem że wkładka kn jest lepsza niż jakiś markowy stożek czy zwykły filtr (pomiary) |
Możesz podrzucić link do pomiarów? Rozumiem pomiary robione bez zjazdu z rolek nowy seryjny filtr vs nowa wkładka? ZTCP właśnie taki pomiar miał robić Markzo w ZSie ale chyba nie zdążył.
Cytat: | on nie robi modów jeśli to nie ma być na plus a wkładki do M5 do najtańszych raczej nie należą, myślę że sprawdził to |
Kosztuje tyle samo ile do innych aut
Kozik - Sro Kwi 18, 2012 19:51
Pływak, niestety nie mam przy sobie tych pomiarów ale jak będę u gościa na hamowni to poproszę o wydruki, niestety tyle tych pomiarów było, że nie sposób wszystko drukować
[ Dodano: Sro Kwi 18, 2012 20:51 ]
Pływak napisał/a: | Rozumiem pomiary robione bez zjazdu z rolek |
jeśli coś porównuję to tylko bez zjazdu z rolek i pomiary od siebie nie oddalone dalej jak 2h no i powtarzalne
Pływak - Sro Kwi 18, 2012 20:03
Kozik napisał/a: | Pływak, niestety nie mam przy sobie tych pomiarów ale jak będę u gościa na hamowni to poproszę o wydruki, niestety tyle tych pomiarów było, że nie sposób wszystko drukować |
Na maila wysłać wyników nie moze? Ja jak ostatnio byłem na hamowni to dostałem wydruk w łapę, a w domu już na mailu czekała wersja elektroniczna wykresu.
Kozik napisał/a: |
jeśli coś porównuję to tylko bez zjazdu z rolek i pomiary od siebie nie oddalone dalej jak 2h no i powtarzalne |
Tak pytam bo z olejem to porównywałeś przechodzony vs nowy i to w sporym odstępie czasu Ja pomiaru na wkładcę nie robiłem ale przyrost jeśli w ogóle był to pewnie minimalny. Większość porównań jakie widziałem czy to stożka czy wkładki sportowej to były wyniki rzędu +/- 1-2KM
Kozik - Sro Kwi 18, 2012 21:05
Pływak napisał/a: | Tak pytam bo z olejem to porównywałeś przechodzony vs nowy i to w sporym odstępie czasu |
jeśli chodzi o olej to prawda ale nie za bardzo była inna możliwość, ale ostatnie pomiary na liqui były robione na oleju z przebiegiem ok 6 tys i jest więcej niż pół roku różnicy w pomiarach.
Pływak napisał/a: | Na maila wysłać wyników nie moze? Ja jak ostatnio byłem na hamowni to dostałem wydruk w łapę, a w domu już na mailu czekała wersja elektroniczna wykresu. |
kompa od hamowni nie ma podłączonego do neta ze względów bezpieczeństwa, gość ma trochę więcej roboty bo montuje LPG więc wg mnie nie ma czasu na pierdoły a Ciebie to i tak ciężko przekonać wiec ciśnienia nie będę robił i zrobię to na spokojnie
ja z ostatnich pomiarów wydruk dostałem w łapę i wrzuciłem go na forum, pomiarów robiłem tyle że nie chce mi się każdego drukować, są do wglądu w maxiservice
pomiary robione na zwykłym filtrze wyglądały normalnie, na gównianym stożku gorzej niż na zwykłym filtrze, na stożku simota ze zrobionym dolotem wyniki były lepsze niż na ori filtrze ale gorsze minimalnie niż na wkładce
wg mnie nie ma sensu prowadzić więcej dyskusji bo rozmawiamy tutaj o BMW a nie o jakimś Roverze
Pływak - Sro Kwi 18, 2012 21:23
Kozik napisał/a: | kompa od hamowni nie ma podłączonego do neta ze względów bezpieczeństwa, gość ma trochę więcej roboty bo montuje LPG więc wg mnie nie ma czasu na pierdoły a Ciebie to i tak ciężko przekonać wiec ciśnienia nie będę robił i zrobię to na spokojnie |
Po prostu nie łykam wszystkiego co ludzie piszą na forach jak młody pelikan zawsze biorę poprawkę
Nic nie pisałem też , ze masz robić ciśnienie i chce na już wykresy Napisałem tylko, ze wersja cyfrowa jest wygodniejsza, a że koleś się boi podłączenia do sieci to już inna sprawa
osarro - Wto Maj 22, 2012 21:33
Jeżeli nie chcesz filtrona lub czegoś standardowego to zakupiłem K&N i jest dobrze
Koszt około 178 zł w sieci intercars bo na necie czasami widziałem po 200-220
Perez - Sro Maj 23, 2012 03:01
W FeuVert kupiłem Filtrona za 30zł, po przeczytaniu wszystkich wątków stwierdziłem, że jeżeli chodzi o powietrze to najlepiej założyć kompresor
osarro - Czw Maj 24, 2012 19:58
hehe kompresor dobre pewnie że było by dobrze tylko jeszcze takich wynalazków w roverze nie widziałem,spalanie wzrosłoby pewnie z 20-30% i chyba nasza biedna uszczelka by tego nie wytrzymała....ale jedno jest pewne byłaby kupa frajdy
bociannielot - Pią Maj 25, 2012 06:17
osarro, ale tu nie o k-serię chodzi tylko o v8 z bmw, taka tam drobna różnica...
osarro - Pią Maj 25, 2012 22:32
buahahaha to faktycznie drobna chociaż marka i pojemność stają się mało ważne jak ktoś szykuje autko typowo pod wyścigi a nie dla tzw małego smaka....w łodzi już widziałem starą hondę civic która dotrzymuje tempa EVO a merc AMG został w tyle.
Ps. zamiast kompresora może lepiej większa turbina+itercooler+ blow out+dolot+chip to tak na początek
bociannielot - Sob Maj 26, 2012 09:13
osarro napisał/a: | w łodzi już widziałem starą hondę civic która dotrzymuje tempa EVO a merc AMG został w tyle. | to teraz odpowiedz sobie na pytanie czy gdybyś mógł dostać jedno z tych aut wybrał byś civica, EVO, czy AMG?
Perez - Sob Maj 26, 2012 13:09
bociannielot napisał/a: | to teraz odpowiedz sobie na pytanie czy gdybyś mógł dostać jedno z tych aut wybrał byś civica, EVO, czy AMG? |
AMG
[ Dodano: Sob Maj 26, 2012 14:09 ]
osarro napisał/a: | Ps. zamiast kompresora może lepiej większa turbina+itercooler+ blow out+dolot+chip to tak na początek |
U mnie nie ma turbo, intercooler bedzie jak wsadze kompresor, blow off nie daje mocy, dolot będzie, chip(?).
W tym samochodzie najrozsądniej wychodzi kompresor, bo turbin nie ma za bardzo gdzie upchać, poza tym są o wiele droższe.
osarro - Nie Maj 27, 2012 06:53
Perez napisał/a: | bociannielot napisał/a:
to teraz odpowiedz sobie na pytanie czy gdybyś mógł dostać jedno z tych aut wybrał byś civica, EVO, czy AMG?
AMG
|
pewnie civica bo na utrzymanie AMG pewnie bym zbankrutował druga strona to taka że mina kolesia w AMG na światłach byłaby bezcenna ale to już tylko taki smaczek
A jeżeli miałbym kasę na utrzymanie to i tak wolałbym EVO
Perez - Nie Maj 27, 2012 15:52
Jeżeli ktoś ma dać w prezencie to biorę najdroższy
bociannielot - Pon Maj 28, 2012 09:13
Perez, dokładnie, potem go sprzedaje i kupuje dwa evo plus reszta mi zostaje
|
|