|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] zmiana z IDT na SD, brak gaszenia[gaśnie nie do końca]
stig - Czw Paź 31, 2013 09:33 Temat postu: [R25] zmiana z IDT na SD, brak gaszenia[gaśnie nie do końca] Witam.
Wie ktoś pod co podpiąć zaworek żeby, jak przekręce kluczyk auto gasło?
Jak silnik chodzi to w puszce z bezpiecznikami, wszędzie jest prąd mimo przekręconego kluczyka na pozycje zgaszoną.
Pomoże ktoś ?
mirwin - Czw Paź 31, 2013 12:18
U mnie np jest podłączony pod alternator. Nie wiem, czy tak powinno byc ale mam tak od samego kupna tak mam i działa.
stig - Czw Paź 31, 2013 14:12
To jak gasisz ?
mirwin - Czw Paź 31, 2013 14:18
Normalnie. Przekręcam kluczyk i gaśnie. Jak bedę przy samochodzie to zrobie zdjęcie i postaram sie po weekendzie wrzucić jak to u mnie wygląda.
stig - Czw Paź 31, 2013 14:46
Jakbyś mógł powiedzieć dokładnie pod który kabel się podłączyłeś byłbym wdzięczny
kadzaf - Czw Paź 31, 2013 19:21
szukaj miernikiem kabla pod ktorym po przekreceniu kluczyka podaje prad.
mirwin - Czw Paź 31, 2013 19:47
stig napisał/a: | Jakbyś mógł powiedzieć dokładnie pod który kabel się podłączyłeś byłbym wdzięczny |
Ja tego nie robiłem. Tak było jak kupiłem auto. Jak będę miał czas to zobaczę i napiszę. Ja mam pompę mechaniczną i nie wiem czy będzie działać u Ciebie w SDI.
stig - Nie Lis 03, 2013 11:20
Dzięki mirwin podłaczyłem pod kostke od alternatora i ''pięknie'' gasnie teraz.
Tylko z odpalaniem jest problem, kręcić mogę z 10min i nie zapali dopiero jak puszcze kluczyk to wtedy załapie i chodzi, jak kręce to nie zapala, też tak masz ?
Tutaj film jak auto ''gaśnie'' KLIK
mirwin - Pon Lis 04, 2013 09:57
Musze sprawdzić. Ale chyba jest tak, że słychać, że łapie to wtedy puszczam kluczyk i zapala. U mnie gaśnie od razu.
Remigiusz - Pon Lis 04, 2013 11:13
Pieknie ze się udało wstawić
Możesz dać sobie normalnie przekaźnik od akumulatora i masz 12V po zapłonie na wtyczce od EGR oraz w schowku pod kierownica w puszce bezpieczników masz wolne miejsca na przodzie to wypinani wsuwek gdzie masz wszystkie możliwe kombinacje masy, świateł oraz zasilania po zapłonie
stig - Sro Lis 06, 2013 18:54
Wstawić pompe się udało, dotoczyłem pierścien i siedzi ok;
Tylko co z tego jak nie chodzi tak jak powinna, cieżko odpala i w ogóle.
A z tym odpalaniem podłaczonym pod alternator cieżko zaplalić jak on dopiero chodzi jak puszcze kluczyk
Remigiusz - Sro Lis 06, 2013 20:11
stig, Przerób to nie pod alternator tylko jak tobie wyżej pisałem normalnie przez przekaźnik
A druga sprawa czemu ty sobie nie weźmiesz z wtyczki od pompy IDT po prostu napięcie po zapłonie tam masz wszystko Chyba ze ja wyciąłeś
Ta pompę do SD sam wyciągałeś czy kupiłeś i miała znaki na niej narysowane jak ma kolo zębate nachodzić
Trzeba ta pompę zablokować i zrobić sobie znaki jak się odkręca kolo zębate bo potem nie wiadomo jak ma najść a tam znaku nie ma i można kat niezłe przestawić
Mógł byś poddać jakieś wymiary tego pierścienia dla potomnych
[ Dodano: Sro Lis 06, 2013 20:11 ]
To widzę ty linki nowej w cale nie używałeś tylko stara wykorzystałeś
stig - Sro Lis 06, 2013 20:12
Remigiusz problem nie polega na tym żeby znaleźć 12V na kablu, nawet nie polega na tym żeby po przekreceniu kluczyka znikło 12V. Tylko na tym że jak silnik chodzi to wszędzie i tak jest prąd nawet jak wyciągne kluczyk, nawet na kostce od pompy. Jedynie na tym alternatorze nie ma[pod latarnią najciemniej]
3 bieg i pedał w podłodze film...
Kąt jest tak ustawiony żeby odpalał, z tym że głośno chodzi klekocze itd, jak ustawie tak że nie chce odpalić to wtedy jest moc i w ogóle. Tylko nie odpale rano itd.
Pierścień; 68x50x11
Remigiusz - Sro Lis 06, 2013 20:33
Nie jest wszędzie 12v po wyciągnięciu kluczyka bo jest takie coś w puszce bezpieczników jak switching plus i tam znika napięcie jak kluczyk przekręci na pożyję pierwsza. Mam tak podpięty sterownik pod VNT
Albo ja nie kumam gdzie ty masz problem
Na pompie masz jeszcze ten taki zaworek elektryczny i on jest od przestawieniu katu wtrysku na pompie. Mógł byś się pobawić i dorobić sygnal zeby na maxa otwierał lub zamykał się w tedy będzie lepiej odpala tobie.
Do tego tylko ECU z SD jest potrzebne ze na odpalanie właśnie przestawia kat
stig - Sro Lis 06, 2013 21:15
Od tego zaworka idą 2 kalble tam ma być '+' 12V a na drugim '-' ?
Remigiusz - Sro Lis 06, 2013 21:17
Tam jest troche podobne jak w EGR ze masz 12V i sygnal PWM 2V/10ms
stig - Sro Lis 06, 2013 21:21
A zdałoby egzamin jakbym podpiął pod rozrusznik ?
I na którym ma być 12V wiesz może ?
Remigiusz - Sro Lis 06, 2013 21:32
Nie wiem co by sie stalo
Kostka tam wyglada tak:
Pin 1 SR - sygnal PWM 12V Ignition on / 2V/10ms at idle
Pin 2 NO - +12V po kluczyku
Pin 3 W - Fuel cut off
stig - Sro Lis 06, 2013 21:43
12V po przekreceniu kluczyka tak ? To mogę wziąc z rozrusznika a te drugie 12V skad wziac ?
Remigiusz - Sro Lis 06, 2013 21:54
stig, Ty wtryski tez zamieniłeś od SDI
Ten drugi trzeba by sobie zrobić za pomocą jakiegoś µC albo nie wiem czy by się nadal generator fali prostokątnej
Nie masz ECU od SD ? Łatwiej by chyba było tobie to w adaptować
stig - Sro Lis 06, 2013 22:06
Tak, wtryski zmienione.
ECU nie mam niestety, a jakby normalnie '-' podłączyc to nie bedzie działac ?
Remigiusz - Sro Lis 06, 2013 22:18
stig, Nie wiem Żeby się nie spaliło
stig - Sro Lis 06, 2013 22:29
To gdzieś indziej nie ma takiego czegoś na kablu żeby się podłączyć ?
Remigiusz - Sro Lis 06, 2013 22:42
stig, Ecu podaje w zależności od potrzeby przestawieniu katu sygnał na ten czujnik to jak ma to gdzieś indzie występować
Z której części polski ty jesteś ?
kadzaf - Czw Lis 07, 2013 08:16
Dajcie sobie spokoj z tym zaworkiem opóznienia kątu (u mnie wtyczka fajta sie a smigam tak juz 2 rok ) jesli dobrze masz ustawiona pompe oraz kąt wtrysku ,paliwo nie cofa sie i swiece wszystkie grzeja to nie ma bata musi palic od strzala nawet w najwieksze mrozy.
Kto nie wierzy zapraszam do mnie .
stig - Czw Lis 07, 2013 08:25
Kadzaf może zróbmy odwrotnie, ja zapraszam Ciebie do mnie
Remigiusz tylko jak zakupie ECU to jak ja to podłącze ?
kadzaf - Czw Lis 07, 2013 08:30
stig napisał/a: | Kadzaf może zróbmy odwrotnie, ja zapraszam Ciebie do mnie |
nie ma problemu ale odwrotnie stig napisał/a: | Remigiusz tylko jak zakupie ECU to jak ja to podłącze ? |
sam komp nic cie nie zabawi gdyz powiazane to jest z immo i centralka
sam o tym myslalem ale zostawilem tak jak jest gdyz trzeba bylby kupic caly zestaw startowy od SD aby w pelni dzialalo
Remigiusz - Czw Lis 07, 2013 09:49
Mozna wywalić IMMO z ECU SD tylko nie do końca jeszcze wiem jak to zrobić bo Chip który by trzeba przelutowac mniej więcej wiem i IMMO Off tez jakieś tam mam tylko by trzeba wypróbować
stig - Czw Lis 07, 2013 16:58
kadzaf Ty masz bliżej, więc wpadaj
Remigiusz powiedz jakby to dokładnie te podłącznie wyglądało, jak coś mogę zostać klólikiem doświadczalnym
mirwin a jak u Ciebie to wygląda ?
mirwin - Pią Lis 08, 2013 09:23
Zobaczę jutro, bo jak wracam z pracy to już ciemno, a autko pod blokiem stoi.
stig - Nie Lis 10, 2013 11:04
mirwin napisał/a: | Zobaczę jutro, bo jak wracam z pracy to już ciemno, a autko pod blokiem stoi. |
I jak sprawa wygląda ?
kadzaf - Nie Lis 10, 2013 11:22
stig napisał/a: | mirwin napisał/a: | Zobaczę jutro, bo jak wracam z pracy to już ciemno, a autko pod blokiem stoi. |
I jak sprawa wygląda ? |
a bardzo swietnie
stig - Nie Lis 10, 2013 17:59
kadzaf napisał/a: | a bardzo swietnie |
W jakim sensie ?
mirwin - Wto Lis 12, 2013 07:45
Sorki panowie ale chroniczny brak czasu i ciągłe zabieganie nie pozwala mi zajrzeć pod maskę. Tak czasami jest, że sie chce a nie można. Jeszcze raz sorki. Jak cos zadziałam to na pewno napisze.
Pozdrawiam.
kadzaf - Pią Lis 15, 2013 15:05
ogarnołes temat z glośna praca silnika ?
stig - Sob Lis 16, 2013 15:32
Teraz chodzi cicho jak pszczółka tylko na zimnym ma ok 1k obr/min a jak jest ciepły to ok 1,1k obr/min no i z 2k obr/min strasznie wolno schodzi z obrotów.
kadzaf - Sob Lis 16, 2013 17:08
Aby zmniejszyc obroty jałowe wykrec troche szpilke regulacyjna (aby ciegno mogło cofnac sie a tym samym obniza sie obroty
stig - Sob Lis 16, 2013 19:57
Tyle to wiem, tylko czemu wzrastają ? No i czemu wolno schodzi ?
|
|