Zobacz temat - Budowa R600 RC
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - Budowa R600 RC

herc - Czw Kwi 08, 2010 12:35
Temat postu: Budowa R600 RC
Od dawna myślałem nad przebudową R600 na rajdową wersję, od wtorku projekt ruszył pełną parą :) Aktualnie auto jest kompletnie rozebrane i usuwane są niepotrzebne rzeczy takie jak maty wygłuszające uchwyty do foteli i tym podobne. Silnik będzie prawie seria F20Z1 jedyne przeróbki to kolektor dolotowy, który już jest gotowy, kolektor wydechowy 4-2-1 i pełen przelot 2.5 cala, wałek sportowy i odchudzone koło zamachowe. Zawieszenie amorki bilstein b6 i wszystkie tuleje wymienione na poliuretanowe. Temat założony jest w celach dokumentacyjnych. Jakieś porady i opinie mile widziane, a szczególnie propozycje malowania auta ;)


Tak na początek fotki kolektora dolotowego :)

bastek - Czw Kwi 08, 2010 12:37

Jestem ciekaw jak to będzie latało w tak ciężkiej budzie, powodzenia w projekcie :!:
herc - Czw Kwi 08, 2010 12:39

bastek napisał/a:
Jestem ciekaw jak to będzie latało w tak ciężkiej budzie


nie takiej ciężkiej :P już wazy 921 kg bez silnika

bastek - Czw Kwi 08, 2010 12:40

herc napisał/a:
już wazy 921 kg bez silnika

to całkiem sympatycznie, jaką wagę byś chciał mieć?

herc - Czw Kwi 08, 2010 12:42

myślę ze uda się zejść poniżej 1000 kg
dobryziom - Czw Kwi 08, 2010 13:27

herc napisał/a:
myślę ze uda się zejść poniżej 1000 kg


chyba będzie ciężko... gdyż fura waży w serii 1290kg ciężko mi uwierzyć że można wypruć 300kg na fotelach, wygłoszeniach i plastikach... takie wagi uzyskuje się zastąpieniem elementów blacharskich laminatem...

jeżeli ma to być samochód wyłącznie do latania to koniecznie zmiana silnika ale pewnie sam do tego z czasem dojedziesz :)


hmmm doczytałem ze to automat? yyyyy

jaro12 - Czw Kwi 08, 2010 13:38

dobryziom napisał/a:
wypruć 300kg na fotelach, wygłoszeniach i plastikach


Herc już ma doświadczenia. Podsufitki nie przykleił i nowy pomysł wpadł do "łepetyny" :)

Kozik - Czw Kwi 08, 2010 13:41

coś słyszałem o przyspawaniu tylnych drzwi ;)

[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 14:41 ]
jaro12 chyba raczej wpadł mu ten pomysł jak przywalił głową w dach :rotfl:

[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 14:41 ]
herc masz foty? :lol: (dachu)

jaro12 - Czw Kwi 08, 2010 13:42

Kozik napisał/a:
jaro12 chyba raczej wpadł mu ten pomysł jak przywalił głową w dach


Po utracie koła na naszych dziurach :mrgreen:

herc - Czw Kwi 08, 2010 13:44

Tylne drzwi zostają tak jak są ale maska, tylna klapa będa z laminatu zderzaki i przednie błotniki jak dobrze pójdzie z carbonu bo mam dojścia że na zamówienie robią. jak się uda 200 kg zrzucić to już bedę bardzo happy :)
bastek - Czw Kwi 08, 2010 13:46

Wszystko fajnie ale dlaczego akurat ten silnik? :neutral:
herc - Czw Kwi 08, 2010 13:56

bastek napisał/a:
Wszystko fajnie ale dlaczego akurat ten silnik? :neutral:


Auto ma startować na KJS'ach jak bym włożył 2.0 turbo czy 2.2 VTEC to by startował w klasie z subarami i evo więc szans żadnych, a tak będzie w klasie do 2.0

[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 14:51 ]
dobryziom napisał/a:
hmmm doczytałem ze to automat? yyyyy


kiedyś był ale teraz jest manual

[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 14:56 ]
jaro12 napisał/a:
Herc już ma doświadczenia. Podsufitki nie przykleił i nowy pomysł wpadł do "łepetyny" :)


I tu jesteś w plecy bo podsufitka była od września założona nawet słupki były oklejone materiałem :P

jaro12 - Czw Kwi 08, 2010 14:00

herc napisał/a:


I tu jesteś w plecy bo podsufitka była od września założona nawet słupki były oklejone materiałem


Jak żeś sie Panie nie pokazywał to jak miałem zobaczyć

Markzo - Czw Kwi 08, 2010 22:07

poza odnowieniem coś zmieniłeś w ssącym??
dobryziom - Pią Kwi 09, 2010 09:58

herc napisał/a:
Tylne drzwi zostają tak jak są ale maska, tylna klapa będa z laminatu zderzaki i przednie błotniki jak dobrze pójdzie z carbonu bo mam dojścia że na zamówienie robią. jak się uda 200 kg zrzucić to już bedę bardzo happy :)


akurat zaspawanie tylnych drzwi to dobry pomysł - pozbywasz się mechanizmów podnoszenia szyb, zamków... można zyskać trochę na wadze. 200kg na masce, klapie, zderzakach błotnikach na pewno nie zdejmiesz ale z tym carbonem może być fajnie jak masz jakieś dobre tanie dojście to ja bym chętnie w maskę i klapę wszedł :)

sobrus - Pią Kwi 09, 2010 10:02

Wiem że to honda ale nie dałoby sie tam włożyć 2.0 KV6 150KM?
Markzo - Pią Kwi 09, 2010 10:44

troche bez sensu 2.0V6 bo to to samo co 2.5 tylko słabsze, a w klasie do 2.0 szału tym nie zrobisz, duzy i dość ciężki silnik nad przednia osią to nietrafiony pomysł :/ do KJS 600 to chyba średni pomysł, duże,cięzkie i o cholernie duzym promienu skrętu :/ lepsza byłaby 200 albo 100 ;)
bastek - Pią Kwi 09, 2010 12:19

Ja bym wolał budować coś na hondowskim silniku np B20/vtec na serii idzie wydolić ok 180-190km z dużym momentem. Najlepsze wyjście to K20 :mrgreen:
herc - Pią Kwi 09, 2010 14:47

dobryziom napisał/a:
jak masz jakieś dobre tanie dojście to ja bym chętnie w maskę i klapę wszedł :)


A popytam czy do 200 coupe dalo by rade :)

[ Dodano: Pią Kwi 09, 2010 15:47 ]
dobryziom napisał/a:
akurat zaspawanie tylnych drzwi to dobry pomysł


myślałem kiedyś nad wycięciem całego wnętrza drzwi i zostawić tylko poszycie zewnętrzne

dobryziom - Pią Kwi 09, 2010 15:00

herc napisał/a:
dobryziom napisał/a:
jak masz jakieś dobre tanie dojście to ja bym chętnie w maskę i klapę wszedł :)


A popytam czy do 200 coupe dalo by rade :)


podpytaj bo jak by koszta były relatywnie do przyjecie to się pisze.

herc napisał/a:

dobryziom napisał/a:
akurat zaspawanie tylnych drzwi to dobry pomysł


myślałem kiedyś nad wycięciem całego wnętrza drzwi i zostawić tylko poszycie zewnętrzne


pomyśl nad tym bo wtedy zejście do masy o której piszesz było by w zasięgu :)

herc - Pią Kwi 09, 2010 15:44

dobryziom, na 100% były by kuwety carbonowe a maska i klapa będzie gość sprawdzał i jutro będe miał odpowiedź :)
dobryziom - Pią Kwi 09, 2010 20:25

herc napisał/a:
dobryziom, na 100% były by kuwety carbonowe a maska i klapa będzie gość sprawdzał i jutro będe miał odpowiedź :)


kuwety ? nie bardzo łapie

herc - Pią Kwi 09, 2010 21:34

Kuwety:
dobryziom - Pią Kwi 09, 2010 21:37

o to się rozchodzi :)

czekam na info na temat maski, klapy.

Wojtek88 - Nie Kwi 11, 2010 11:06

K20 to ogromne koszty. :cry: Z B20 wyciąłbyś ponad 200 kuca, śmiem twierdzić. Zastanawia mnie tylko, po co 2,5 cala dawać ? myślę, że 2,25 wystarczy? Chyba, że potem chcesz się w turbo/kompresor bawić.. :wink:

Tak czy inaczej, powodzenia :smile: Im więcej laminatów, tym lepiej.

Perez - Nie Kwi 11, 2010 11:44

Jak dla mnie 600 to totalnie nie kjs-owy samochod, ile by nie mial mocy. Jak bawic sie w takie rzeczy z R to juz z 200

[ Dodano: Nie Kwi 11, 2010 12:42 ]
Przynajmniej moze bedzie dobrze ze swiatel startowac i na 1/4 mili

[ Dodano: Nie Kwi 11, 2010 12:43 ]
A jeszcze pytanie. Czy K20 nie kreci sie w druga strone? Czy Hondy z K20 nie maja skrzyni po drugiej stronie?

[ Dodano: Nie Kwi 11, 2010 12:44 ]
Czy K20 nie maja kolektora wydechowego z tylu za silnikiem?

herc - Nie Kwi 11, 2010 12:06

Perez napisał/a:
ak dla mnie 600 to totalnie nie kjs-owy samochod


Ale tu nie chodzi czy się nadaje czy się nie nadaje, budowa auta jest na własne potrzeby i dla zabicia wolnego czasu :P

dobryziom - Nie Kwi 11, 2010 12:10

herc napisał/a:
Perez napisał/a:
ak dla mnie 600 to totalnie nie kjs-owy samochod


Ale tu nie chodzi czy się nadaje czy się nie nadaje, budowa auta jest na własne potrzeby i dla zabicia wolnego czasu :P


to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone :) jak by każdy wychodził z założenia ze bez sensu to by każdy kupował od razu STI lub EVO a nie bawił się w dłubanie :)

KRYS - Nie Kwi 11, 2010 21:17

a co wymodziłes z kolektorem ssacym?

Bo bdb opcją jest kolektor z h23 :wink:

Tomi - Pon Kwi 12, 2010 13:37

herc napisał/a:
bastek napisał/a:
Wszystko fajnie ale dlaczego akurat ten silnik? :neutral:

Auto ma startować na KJS'ach jak bym włożył 2.0 turbo czy 2.2 VTEC to by startował w klasie z subarami i evo więc szans żadnych, a tak będzie w klasie do 2.0


Pomysł wydaje mi się chybiony u podstaw :(

Za ciężki, za duży, zbyt skomplikowane zawieszenie i za słaby silnik...

To tyle z moich przemyśleń.

U mnie baza do rajdówki stoi pod domem :)

http://forum.roverki.eu/g...d&image_id=1516

[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 14:10 ]
dobryziom napisał/a:
herc napisał/a:
Perez napisał/a:
ak dla mnie 600 to totalnie nie kjs-owy samochod


Ale tu nie chodzi czy się nadaje czy się nie nadaje, budowa auta jest na własne potrzeby i dla zabicia wolnego czasu :P


to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone :) jak by każdy wychodził z założenia ze bez sensu to by każdy kupował od razu STI lub EVO a nie bawił się w dłubanie :)


Jakby każdego było stać na STi lub EVO, to każdy by nimi jeździł i samochody te byłby popularniejsze do Golfa czy Passata :)

[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 14:37 ]
dobryziom napisał/a:

to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone :)


Mozna oczywiście walić głową w ścianę ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Oczami wybraźni widzę pościnane sworznie w zwrotnicach. Piekne karbonowe błotniki fruwające w powietrzu, które wybrały wolność wraz z przednimi kołami. R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych, a nie do KJS'ów.

Renault z Espace zrobił bolid formuły 1... ale nie po to by się nim ścigać, tylko aby pokazać możliwości :)

dobryziom - Pon Kwi 12, 2010 14:57

Tomi napisał/a:


dobryziom napisał/a:

to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone :) jak by każdy wychodził z założenia ze bez sensu to by każdy kupował od razu STI lub EVO a nie bawił się w dłubanie :)


Jakby każdego było stać na STi lub EVO, to każdy by nimi jeździł i samochody te byłby popularniejsze do Golfa czy Passata :)


wiesz czasem taki projekt może wyjść porównywalnie do zakupu EVO czy STI nie trzeba daleko szukać jest taki jeden na forum :)

Tomi napisał/a:

dobryziom napisał/a:

to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone :)


Mozna oczywiście walić głową w ścianę ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Oczami wybraźni widzę pościnane sworznie w zwrotnicach. Piekne karbonowe błotniki fruwające w powietrzu, które wybrały wolność wraz z przednimi kołami. R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych, a nie do KJS'ów.


i prawdopodobnie tak może być ale czemu mamy zabierać koledze zapał niech robi działa 90% projektów na tym forum umarło zanim została odkręcona pierwsza śruba więc nie ucinajmy skrzydeł nawet jeśli sami nie widzimy w tym sensu :)

herc - Pon Kwi 12, 2010 15:14

Tomi napisał/a:
R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych


Albo górek

Tomi - Pon Kwi 12, 2010 15:41

dobryziom napisał/a:
Tomi napisał/a:

Mozna oczywiście walić głową w ścianę ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Oczami wybraźni widzę pościnane sworznie w zwrotnicach. Piekne karbonowe błotniki fruwające w powietrzu, które wybrały wolność wraz z przednimi kołami. R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych, a nie do KJS'ów.


i prawdopodobnie tak może być ale czemu mamy zabierać koledze zapał niech robi działa 90% projektów na tym forum umarło zanim została odkręcona pierwsza śruba więc nie ucinajmy skrzydeł nawet jeśli sami nie widzimy w tym sensu :)


Wystarczy przemyśleć dlaczego w BTCC startowały ZS'y a w JWRC ZR'y :)

[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 16:41 ]
herc napisał/a:
Tomi napisał/a:
R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych


Albo górek


Tak, tylko aby jeździł po asfalcie z większymi prędkościami, a nie wokół trzepaka po cegłach... bo do tego w żaden sposób się nie nadaje.... chyćby wsadzić w niego 100 000 zł.

marcin316 - Pon Kwi 12, 2010 16:27

Nie wiem jak kompozytowe maski dedykowane do sportu, ale jakiegoś rzemiosła raczej bym nie założył. Mam trochę do czynienia z rożnymi kompozytami i wiem mniej więcej jak potrafią się zachować (mechanicznie). Bał bym się, aby taka konstrukcja nie obcięła mi głowy podczas czołowego uderzenia. Kompozytowa płyta pomimo bardzo małej masy i relatywnie małej grubości potrafi być bardzo sztywna i wytrzymała, nie odkształca się też plastycznie tak jak stal czy aluminium.
Perez - Pon Kwi 12, 2010 16:44

Rozmawialismy o tym na ostatnim spocie. Probowalismy sobie wyobrazic jezdzaca w kolko 600 z 200konnym motorem, jeszcze bez szpery. Duze, malo poreczne nie KJS-owe auto. Jeszcze pytanie, da sie w 600 krecic bardzo szybko kierownica? Bo moze mam cos nie tak, ale jak chce zakrecic bardzo szybko to jakby sie nie dalo, bo wspomaganie zwalnia. Z czego chcesz wsadzic swoznie dolne zwrotnicy, bo bedziesz je wymienial co KJS. A co z hamulcami? Wymiana tarcz jest bardzo kosztowna w tym aucie, a tez bedzie trzeba je czesto wymieniac, szczegolnie, ze sie szybko zrobia chipsy.
Dla Tomiego i kolegow niedowiarkow na wczorajszym spocie silnik K20 ze skrzynia.
Kreci sie w druga strone, ma skrzynie z drugiej strony, kolektor wydechowy z tylu i dolot z przodu.

[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 17:44 ]
marcin316, wlasnie to mnie tez ciekawi...

herc - Pon Kwi 12, 2010 19:10

Ale macie problemy..... Po co komentarze typu "to auto się nie nadaje" "za słaby silnik" i tak dalej. Auto robię dla siebie na aucie będzie jeździła reklama i po to żeby w niedziele po kościele pojechać poupalać i nie było szkoda że lakier porysuje czy felgę ugnę, jak mi coś odbiję to i klatkę wstawię. A KJS'y w moich okolicach głównie odbywają się na odcinkach drogowych, czasem na placach, a jak będę chciał to i na tor pojadę pojeździć. A sworznie żebym miał wymieniać co tydzień to i tak auto będzie zbudowane i nic tego nie zmieni !! Rovera serii 600 znam jak własną kieszeń, doskonale wiem jak się prowadzi, I naprawdę lepiej dajcie propozycję malowania auta.
Perez - Pon Kwi 12, 2010 19:45

herc, jak wrzucisz K20 to chce relacje z tego
Raptile - Pon Kwi 12, 2010 20:37

herc, tak trzymać :ok:
bastek - Pon Kwi 12, 2010 20:54

Perez, jest dokładnie tak jak piszesz jeśli chodzi o k20 :wink:
herc, Twoje zabawki i Twoja piaskownica, czekamy na efekty.

Firq - Pon Kwi 12, 2010 21:46

Bardzo Fajnie że chcesz zrobić coś fajnego i dobrze ze fala krytyki ze nie warto CIę nie odstrasza :)
Jestem za projektem
Czekam za efektem.
Ps. Reklama na aucie czego będzie bo wtedy można będzie wybrać jakieś kolorki pod rodzaj reklamy :)

dobryziom - Pon Kwi 12, 2010 21:49

Tomi napisał/a:
dobryziom napisał/a:
Tomi napisał/a:

Mozna oczywiście walić głową w ścianę ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Oczami wybraźni widzę pościnane sworznie w zwrotnicach. Piekne karbonowe błotniki fruwające w powietrzu, które wybrały wolność wraz z przednimi kołami. R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych, a nie do KJS'ów.


i prawdopodobnie tak może być ale czemu mamy zabierać koledze zapał niech robi działa 90% projektów na tym forum umarło zanim została odkręcona pierwsza śruba więc nie ucinajmy skrzydeł nawet jeśli sami nie widzimy w tym sensu :)


Wystarczy przemyśleć dlaczego w BTCC startowały ZS'y a w JWRC ZR'y :)

zł.


zgadza się Tomi ale kolega będzie sobie amatorsko śmigał a nie startował w 1 lidze :) wiec pozwólmy mu realizować plany nie szukajmy dziury w całym :)

Papaa2 - Pon Kwi 12, 2010 23:22

herc, ja proponuję coś w tym stylu ;-)



jakoś wkomponować tą reklamę i zarzucić tak na tyle drzwi u nadkola

Firq - Wto Kwi 13, 2010 07:58

no tez mi chodzi po głowie cos podobnego ale napisz jaka tematyka relkamy :)
Tomi - Wto Kwi 13, 2010 11:18

dobryziom napisał/a:
Tomi napisał/a:


Wystarczy przemyśleć dlaczego w BTCC startowały ZS'y a w JWRC ZR'y :)


zgadza się Tomi ale kolega będzie sobie amatorsko śmigał a nie startował w 1 lidze :) wiec pozwólmy mu realizować plany nie szukajmy dziury w całym :)


Może dlatego, że sam o tym myślę, mam pewne doświadczenia w kwestiach motoryzacyjnych i jeździłem chyba wszystkimi modelami marek Rover i MG, po prostu sobie tego nie wyobrażam :)

Ja myślę o czymś takim:

http://www.km77.com/marca...gra/hjg3/07.jpg
http://www.kitcarsweb.com/cars/S1600/16zr/zr-5.jpg

lub malowaniu biało-czarnym (na czarnych felgach z białymi rantami) i wkomponowanym własnym logo :) ... tylko Gonia ma obiekcje... i teraz jest: "ALBO MOTOCYKL, ALBO RAJDÓWKA!! :)

herc - Wto Kwi 13, 2010 11:44

Tomi napisał/a:
http://www.km77.com/marca...gra/hjg3/07.jpg


właśnie o takim malowaniu myślałem i to mi się podoba, na pewno całe wnętrze i felga będzie biała

A reklama będzie mojego warsztatu

dobryziom - Wto Kwi 13, 2010 17:30

ja proponuje czarny mat ładnie wygląda na dużych samochodach.



cały czas myślę czy nie trysnąć tam Tomcata.

KRYS - Wto Kwi 13, 2010 23:44

moim zdaniem oczojebny pomarańcz czarne felgi i napisy reklamowe czarne

Będzie efektownie i tanio

Perez - Wto Kwi 13, 2010 23:56

A ja mysle, ze wlasnie na podobienstwo JWRC bedzie najladniej. Taki samochod wlasnie mi sie marzyl, ale narazie robie Swifta do kajtkow.
bonus89 - Czw Kwi 15, 2010 21:43

dobryziom napisał/a:
ja proponuje czarny mat ładnie wygląda na dużych samochodach.

Obrazek

cały czas myślę czy nie trysnąć tam Tomcata.






Dobryziom Ja marze o takim lakierku na moim 200

hellboy_d - Wto Maj 04, 2010 20:51

A tak poza kolorkiem , znalazlem takie cos .
Koles mial wiecej lacznie z kompletna zawiecha i silnikiem ale pewnie juz opendzlowal ...
http://cgi.ebay.de/K-Spor...=item45f29fc693

Perez - Wto Maj 04, 2010 22:49

hellboy_d, ja to bym chetnie takie wzial, ale nie za te pieniadze, bo moje auto jest niewiele wiecej warte, ale jak bym mial Ti to bym sie zastanowil. Tylko nurtuje mnie jeden problem. Gdzie pozniej szukac tarcz i klockow. Poza tym wydaje mi sie, ze juz gdzies byly takie zaciski w ktoryms z tematow.
No i kolejna rzecz, to fakt z ktorym musialbym sie liczyc, czyli wymiana felg na wieksze :D

Kozik - Sro Maj 05, 2010 06:03

malowanie
http://nesor.wrzuta.pl/sr...-tuning_v-nesor
coś w tym stylu tylko ciemniejsze kolory i ciemniejszy z tyłu a jaśniejszy z przodu ;)

Perez - Sro Maj 05, 2010 10:56

A ja mysle, ze jezeli chodzi o malowanie Tomiego auta to wlasnie jak JWRC, tylko z reklama TomaTeam, ale dlaczego smiecimy koledze w temacie, ktory dotyczy budowy R600 RC?
maciej - Sro Maj 05, 2010 11:32

Perez napisał/a:
ale dlaczego smiecimy koledze w temacie, ktory dotyczy budowy R600 RC?

Jak już śmiecicie, to się przyłączę, bo nie mogę wytrzymać. ;)

Ile razy widzę ten temat, to przez chwilę zastanawiam się po co budować zdalnie sterowne R600 skoro największa frajda jest z prowadzenia będąc w środku. ;)

Takie małe zboczenie - RC kojarzy mi się wyłącznie z "Radio Controlled". ;)

sobrus - Sro Maj 05, 2010 15:05

maciej napisał/a:

Takie małe zboczenie - RC kojarzy mi się wyłącznie z "Radio Controlled". ;)

hehe dokładnie mam tak samo. Ciągle mi sie wydaje ze to temat o małym modelu R600...

Perez - Czw Maj 06, 2010 23:34

No mi tez sie z tym skojazylo, ale mysle, ze kolega zaraz wytlumaczy co i jak z tym RC
Remigiusz - Czw Maj 06, 2010 23:45

Mi się to RC zawsze Racing Car kojarzyło :razz:
olek997 - Pią Maj 07, 2010 00:23

lub z Rally Championship :)
Markzo - Pią Maj 07, 2010 09:55

Rally cross?
Perez - Pią Maj 07, 2010 09:59

Albo Rover Cisnący ;)
kepo - Pią Maj 07, 2010 10:03

albo Radziecki Czopek :roll:
Brt - Pią Maj 07, 2010 10:25

dobra dobra ... koniec offtopowania :nonono:
Kozik - Pią Maj 07, 2010 11:12

Rover herCa :D
herc - Pią Maj 07, 2010 15:18

Remi55 napisał/a:
Mi się to RC zawsze Racing Car kojarzyło :razz:

i słusznie

Do Adminów: Proszę o usunięcie lub zamknięcie tematu ponieważ same offtopy tylko są jak auto skończę to będzie dopiero jakiś temat

Remigiusz - Pią Maj 07, 2010 16:17

herc, Herc ty rozpocząłeś Temat to masz tez możliwość go zamknąć :wink: taka było możliwość :wink: