|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - zmiana 620Ti na 220Ti / 800 coupe - luźna pogadanka
tomii620si - Pon Lut 03, 2014 16:28 Temat postu: zmiana 620Ti na 220Ti / 800 coupe - luźna pogadanka Siemanko. Temat typowo OT. Jako, że mój rover jest do sprzedaży (jeszcze nic pewnego czy sprzedam) myślę nad jego następcą.
Może coś bardziej sprytnego typu Honda Civic V/Vi Coupe lub Rover 200 Coupe i nad sensem zamiany przy tym drugim chciałbym się zatrzymać.
Myślicie jest sens zamieniać R600 na R200 ? (jeżdżę szybko ale bez przesady a ostatnio nawet mam wene na przesiadkę na wygodnego automata itd).
Jako, że porównanie np. 620Ti do 216 z D16 jest trochu bez sensu może pogadajmy o sensie zamiany 620Ti na 220Ti.
Co może mi zaoferować 220 Ti lepszego/ fajniejszego od 600 ?
- możliwe, że prowadzenie jako mniejsze auto (chociaż gdzieś czytałem, że T16 dopiero w R600 pokazała swoje pełne możliwości według jakiegoś tam testera)
- ładniejszą czyt. bardziej sportową linie auta + targa
- może mniej spotykane na ulicach auto ?
tylko z drugiej strony jako z lekka laik w temacie R200 (bardziej ogarniam Hondy itd) na minus z tego co gdzieś kiedyś wyczytałem może działać:
- brak szpery (w moim R600 jest)
- uboższe wyposażenie
- nie wiem jakie jest wykonanie wnętrza
- hałas w kabinie jest większy ?
tak na luźno powiedźcie czy osobiście byście zamienili 620Ti na 220Ti i jakieś argumenty dlaczego tak.. co jedno ma lepsze lub gorsze od drugiego ?
Od razu zaznaczam, że mimo, że jeżdżę szybko to nie mam zamiaru katować auta ani po torze ani po jakiś KJS i nie potrzebuje jakoś super zwinnego auta, co zresztą myślę R600 z LSD + jakieś rozpórki lepiej będzie jechać po mieście niż 220Ti bez szpery (mam jeszcze 620Si i to wyjeżdżanie przodem jest tragiczne)
Pozdrawiam
Yog-Sothoth - Pon Lut 03, 2014 17:17
Jak wygodniej i ladniej to R800 coupe Określ dokładnie czego wymagasz od auta, bo raz piszesz że automat, za chwilę mówisz o bardziej sportowym aucie.
Zmiana z 600 na 200 coupe to niższe zglebione auto, bardziej sportowy charakter jazdy a więc mniejszy komfort, wyposażenie było chyba w miarę standardowe i niewiele się różniące od 600. Szpera w coupe jest, hałas będzie większy (targa).
tomii620si - Pon Lut 03, 2014 19:08
No właśnie chodzi o to, że sam do końca nie wiem chyba ...
Z jednej strony już kupiłbym sobie automata i woził tyłek a z drugiej strony jeszcze jestem młody i bym pośmigał trochę z werwą .. Tylko zastanawiam się czy akurat R200 to już nie jest dla mnie zbyt sportowe auto.. Bo jakby nie patrzeć to 200konny Civic IV coupe. I zawias pewnie sztywny i inne uroki auta sportowego ale z kolei linia auta + brak ramek w drzwiach mnie mega przyciągają..
R800 coupe jest fajny ale praktycznie nie do dostania a z LPG tym bardziej jeśli mowa o 820Ti.. Jest jeszcze 827Si (nawet chyba na allegro jeden jest)
Zreszta w R800 odrzuca mnie deska rozdzielcza.. Wygląda troche jak w autach z lat 80.... Szczególnie w porównaniu do odpowiednika Hondy Legend.
Tzn. w sumie R800 jest z lat 80 ale 0 jakiegokolwiek unowocześnienia wnętrza . No i już stara konstrukcja (nie wiem jak z częściami do tego, niby Honda Legend ale której generacji ? )
Tak dla porównania wnętrza +/- Legend 94 i R800 94..
600 to jest chyba taka alternatywa po środku między wielką 800 a sportowym 200 tylko, że 600 ma troche nie tą linie (za to wnętrze według mnie idealne).. W sumie musze pomyśleć jeszcze nad tym 800 coupe ale nie wiem czy przeboleje to wnętrze i starość konstrukcji .. (chociaż w sumie R200 młodsze konstrukcyjnie to nie jest)
że tak dorzucę do tematu pod kątem waszej oceny: http://tablica.pl/oferta/...html#64965e7fa1
slax - Pon Lut 03, 2014 19:20
Mam i jedno i drugie, wiem wiem nie 600 i 200 Ti, ale zwykłe r600 i zwykłe
r200 coupe ale różnica jest kolosalna, r600 to galeon cupeta jest bardziej jak gokard. Komfortu brak, mam trochę niższy zawias i po moich drogach trochę tłucze, chalaś dużo wiekszy, zarówno z drzwi bez ramek jak i targi, do tego targa potrafi trzeszczeć, pomaga regularne smarowanie uszczelek silikonem. Ale frajda z jazdy dużo większą nić 6'setą
[ Dodano: Pon Lut 03, 2014 19:20 ]
Co do wnętrza r800 coupe, ono tak słabo wygląda na fotkach tylko, jak wsiądziesz to się zakochasz
tomii620si - Pon Lut 03, 2014 19:26
mały błędzik Ci sie wkradł ale post zrozumiałem
No właśnie chodzi o to, że ja chce relatywną cisze w aucie.. Jeździłem jakiś czas BMW e38 i teraz czasami VW CC i jednak jestem trochu wyczulony na hałas w kabinie.. Czyli jednak 200 będzie trzeba sobie chyba odpuścić.. A coś więcej na temat 800 mi zdradzicie ?
No właśnie u mnie w mieście jest jeden R827 sedan.. Facet chce go sprzedać (jak ktoś chętny to niech da znać bo auto stoi od ponad roku a facet nie drogo chce go puścić). Podjade w tygodniu i oblookam wnętrze ale przez szybe to nie to.. Chyba, że uda mi się ponownie z nim skontaktować i uda mi się dostać do środka 8setki.. Ciężko mi chodzi taka limuzyna klasyczna z automatem po łbie ^^
Yog-Sothoth - Pon Lut 03, 2014 21:02
Mi też na początku zupełnie 800tka się nie podobała w środku, ale rzeczywiście na żywo dużo lepiej wygląda. Poza tym ja lubię samochody starsze więc takie kwadratowe elementy imho dodają uroku
Szczerze patrząc teraz z perspektywy czasu ja bym brał tylko 800 w wersji coupe, tak miałem zrobić na samym początku, ale trafił się pierw sedan a dopiero później coupe. Samo auto to bardziej w stylu amerykańskiego krążownika (coupe była projektowana specjalnie na amerykański rynek), ale z V6 od Hondy lub turbiną ma też pazur i jak trzeba to pojedzie szybciej.
Z 800 jest problem taki że mało zostało aut w dobrym stanie, czy też zadbanych (nie mówiąc już o coupe), więc na starcie na pewno będzie trochę rzeczy do roboty. Z drugiej strony koszt zakupu tego samochodu jest śmiesznie niski w porównaniu do tego co oferuje. Części jak najbardziej podchodzą od Legenda, ale szczerze mówiąc nie wiem I czy II gen. Na szczęście sklepy mają systemy i potrafią dobrać, a ceny są na normalnym poziomie. W sumie uważać trzeba przy zakupie na podstawowe sprawy jak stan silnika i blachy, resztę da się zrobić.
Przejedź się bo bez tego ciężko cokolwiek powiedzieć, ja przesiadałem się z 214 do 800 sedana i jak wracałem nim do domu z Torunia to miałem banana na twarzy z powodu zupełnie innych odczuć podczas jazdy.
tomii620si - Pon Lut 03, 2014 21:17
No powiem Ci ja miałem banana z przesiadki z 620Si na poliftowego 620Ti.. Totalnie inne auta .. Inne prowadzenie, inna jazda ..
Ogólnie ja mimo młodego wieku gdzieś mentalnie stara dupa jestem i jakby była opcja zamiany na tamtego 827 coupe to poważnie bym nad tym myślał, szczególnie, że bardzo mało tych aut jest a za kilka lat mogą mieć swoją cene jako w jakimś stopniu klasyki.. No i te drzwi bez ramek .. co tu dużo mówić - robią mi dobrze
Teraz tylko czy ktoś sie bedzie chciał zamienić za 620Ti które ma mały problem na benzynie (dziwne jest to ze na gazie jest bardzo dobrze, nie wiem czy sonda lambda, czy coś z wtryskami i nie te dawki czy co..)
Mówicie warto zamienić się 620Ti na 820Ti/827 coupe
Yog-Sothoth - Pon Lut 03, 2014 23:30
To raczej kwestia indywidualna dlatego ciężko powiedzieć, każdy ma inne wymagania i spojrzenie na samochód.
Wyposażenie będziesz miał na 95% na plus, klimatronik w standardzie (prócz paru modeli zupełnie bez klimy - Sport bodajże), skóra + pełna elektryka. Na minus teoretycznie starszy samochód (choć konstrukcyjnie wypada lepiej niż 600 - https://www.youtube.com/watch?v=4HUgF3zlxrc ), kiepski promień skrętu. No i tańszy
Na Allegro wybór widzę marny, coupe w ogóle nie ma a u nas na giełdzie widziałem że ktoś już szuka.. Mi się za to w piątek udało wyrwać komplet siedzeń skórzanych w dobrym (mam nadzieję) stanie + boczki za 300zł z coupe, reszta blach od razu pojechała do innego nabywcy, swoją drogą ciekaw jestem czy ktoś z forum brał.
tomii620si - Wto Lut 04, 2014 01:24
No ja znalazłem 2x coupe..
jedna na forum 820Ti pod zamianke na 220Ti (może uda się na 620Ti)
i jedna na tablicy 827 (dałem link w poście powyżej).. No zobaczymy
dobryziom - Sro Lut 05, 2014 15:00
220 Turbo to raczej twarde auto ktore ma dawać radośc z jazdy wiec ciezko tam szukać komfortu... oczywiscie przy spokojnej jedzie I nieduzej prekosci bedzie w miare cicho i kulturalnie ale chyba nie o to chodzi? niestety auto łaczace comfort z osiagami zawsze bedzie jakims kompromisem i w wiekszosci na niekorzysc doznan szybkosci
tomii620si - Sro Lut 05, 2014 16:01
No właśnie 200 z tego co napisaliście jest zbyt hardkorowe...
Jednak chyba będzie trzeba zostać przy 600 bo to takie pośrednie jest a 800 jak gdzieś na forum wyczytałem to auto z którym bierze się ślub.. Ani to sprzedać potem ani nic..
dobryziom - Sro Lut 05, 2014 16:12
tomii620si napisał/a: | No właśnie 200 z tego co napisaliście jest zbyt hardkorowe...
.. |
to też zależy od stylu jazdy i nastawu zawieszenia w koni masz regulacje I mozesz zrobić z niego plywajaca beczke tylko po co Ja na lato mialem pol beton na zime zmienialem na bardziej miekko.
tomii620si - Sro Lut 05, 2014 16:37
No też zalezy tylko mój styl jest raz taki, że mógłbym płynąć 800 w automacie a czasami taki, że 220Ti na gwincie skręconym jak beton, dobrych oponach 205 i z rozpórkami to było by w sam raz .. Zastanawiam się po prostu mocno czy ogarniać swojego 620Ti czy szukać innego R..
Decyzja była by łatwiejsza jakbym wiedział co mu jest haha.
dobryziom - Sro Lut 05, 2014 16:44
hmmm mozliwe ze dobrym rozwiazaniem dla Ciebie byłby Tomcat z regulowanym zawiasem plus dobre wygłuszenie heheh
tomii620si - Sro Lut 05, 2014 16:48
No tak ale raczej nie znajde Tomacata w cenie 6tys zdrowego.. Do tego jeszcze kupić gwint to pewnie z 2/3 tys (koni) + wygłuszenie...
Tomcat na pewno byłby dobry jeśli chodzi o to, że jest targa ale w moim Ti mam szyberdach także zawsze jakaś namiastka haha
dobryziom - Sro Lut 05, 2014 16:51
w sumie troche zwiekszajac budzet cos by sie dało
tomii620si - Sro Lut 05, 2014 17:23
Jest na alledrogo Twój za 10 i jakiś czerwono czarny z licznikami od alfy o.O za 8tys ? ..
Niestety nie stać mnie na zwiększenie tego budżetu .. chyba, że Ti bym sprzedał za więcej niż 6tys na co nie liczę bo mam problem z układem paliwowym benzyny i brak alusów..
greg-si - Sro Lut 05, 2014 18:16
Nigdy nie zrobisz z 220 tak cichego auta jak 620.
Zrób swojego i śmigaj.
tomii620si - Sro Lut 05, 2014 18:25
Greg-si - no właśnie ja chce wyciszyć nawet 620Ti jeszcze Taka tam mania po E38..
No to tak na wyciszenie - masz jakiś sposób na uszczelki drzwi ? (oryginalne w ASO Hondy (i to od acco V) kosztują tyle co pół auta). A nie mam totalnie żadnego pomysłu jak te "gwiżdżące" uszczelki zrobić ..
2. Na benzynie mi coś dymi - po przełączeniu na gaz problem znika.. Auto dostało nowe kable i świece i zaczęło chodzić na 4 gary ale teraz skolei dymi.. Na LPG nic nie dymi.. Ani turbo się nie przycina ani nic.. W płynie chłodniczym nie ma oznak uszkodzonej uszczelki głowicy.. Zresztą jak problem znika po przełaczeniu na LPG to musi być coś z układem paliwowym i nie wiem co..
wtryski jak były wyjęte i zalane były WD40 dla zabezpieczenia ich.. Ostatnio wszystko poskładałem do kupy tak jak powinno być i przy okazji wymieniłem w/w świece i kable i nie wiem.. Co może być przyczyna dymienia Chce wyjąć filtr paliwa jeszcze na próbę i zalać 98 i zobaczyć czy może nie to.. Jak nie to nie wiem... .
Jakiś pomysł ? Swoją drogą widzę, że miałeś 620Ti to może mi pomożesz.. Zajrzyj do działu R600 i tam mój ostatnio temat zobacz. Może coś pomożesz
dobryziom - Sro Lut 05, 2014 18:58
tomii620si napisał/a: | Jest na alledrogo Twój za 10 i jakiś czerwono czarny z licznikami od alfy o.O za 8tys ? .. |
za 6k to moge sprzedać bez turbo
tomii620si - Sro Lut 05, 2014 19:03
Hahaha.. Zamienimy się ? haha..
A tak na serio to chyba zostane przy 600 bo coś czuję, że 200 była by dla mnie jak już pisałem zbyt sportowa..
greg-si - Sro Lut 05, 2014 19:36
Nie ma czegoś takiego jak zbyt sportowe.
Po prostu przy np. 100km/h zupełnie inaczej jedzie się Tomcatem niż 600ką.
Dla mnie 620Ti było idealnym autem które łączyło w sobie wszystko czego potrzeba w dupowozie. Wygodne, dość spore w środku, osiągi na przyzwoitym poziomie. Szkoda że to nie coupe...
tomii620si - Sro Lut 05, 2014 20:07
No niestety.. czegoś takiego nie ma jak R600 a ładne by było:
Ale mi akurat to, że to sedan nie przeszkadza. A nawet "unikatowość" 600 "mnie pociąga". Tylko problem z tym, że z fabryki niby wyszło tego w mało a u mnie na osiedlu stoi drugi srebrny 600Ti i drugi chłopak (nawet na forum jest) srebrnego 620SDi.
No dla mnie środek 600 jest idealny, z budy troche gorzej lecz po latach posiadania R600 po prostu to auto mi się podoba .
No i prowadzenie jest fajne bo i w trasie fajnie sie jedzie ale jeszcze nie jest to na tyle krowa aby po mieście nie można było pokazać golfowi gdzie jego miejsce . Tomcat za to ma dla mnie piękna linie budy, do tego T seria
Ogólnie już miało nie być FWD. Miało być .. E36 ? czy coś z AWD/ RWD ale z racji, że Ti ma szpere skusiłem sie na niego bo, że tak to ujmę pokochałem 600..
Tylko ta 600 którą mam ma ten problem z układem paliwowym gdzieś i ja już wysiadam powoli z nią.. Ale prowadzi się mega, w środku super (tylko szkoda, że nie beżowe wnętrze ale jak zostanie to bede starał się zamienić szary na beż)..
Myślicie, że zostawić 600Ti i spróbować ogarnać ?
Powyżej macie co mu się dzieje.. Może macie jakiś pomysł ?
AndrewS - Sro Lut 05, 2014 22:30
To bierz co jest, a nie co by było
tomii620si - Sro Lut 05, 2014 22:31
idąc tym tokiem myślenia mam 620Ti wiec powinienem go robić:)
Yog-Sothoth - Sro Lut 05, 2014 23:21
Nie namawiaj go AndrewS bo będziemy mieć konkurenta odnośnie części
tomii620si - Sro Lut 05, 2014 23:24
Hahaha..
Nie no 800 fajny ale jak 800 to automat a chyba jeszcze jestem za młody na automat... Zresztą dzisiaj jeździłem B5 2.5kle kle w automacie i starszy automat to jakaś tragedia jest.. Zanim to biegi zmieni to ja bym 5 razy bieg zmienił
kruszon - Czw Lut 06, 2014 14:43
tomii620si, jak tak czytam Wasza dyskusje, to przychodzi mi na mysl tylko jedna rzecz. Jednego auta dla Ciebie nie znajdziesz. Kup "dupowoz" z automacie i jako drugie autko do szalenstw. Zaleznie od nastroju, pogody, checi bedziesz jechal jednym lub drugim. Moze warto taka opcje rozwazyc.
Szkoda ze nie moge tu dostac "pomogl"
Pozdrawiam
Brt - Czw Lut 06, 2014 14:53
kruszon ... dobry tok myślenia masz .... a ja go własnie realizuję ... mam auto do pracy i na weekendy
kruszon - Czw Lut 06, 2014 14:58
Brt, czy u mnie tak bedzie to sie jeszcze okaze. Moze ZS zostanie na pojezdzawki weekendowe i tor
tomii620si - Czw Lut 06, 2014 15:43
Haha.. Jakbym miał kase to czemu nie .. Ale niestety nie stać mnie na utrzymanie 2 aut.. (tak wiem.. mam 2x 600 haha). Ale docelowo ma zostać tylko jedno auto i dobrze by było jakby było w miare uniwersalne
greg-si - Czw Lut 06, 2014 19:33
Też uważam że dwa samochody to najlepsze wyjście.
Mam dwa i nie narzekam
tomii620si - Czw Lut 06, 2014 19:34
A ja właśnie gadam o zamiane R600 na R800 coupe Nie wiem co z tego będzie bo jeszcze sie zastanawiam czy chce 800 ale może
Markzo - Czw Lut 06, 2014 20:04
ZS z 2,0t rozwiąże problem
tomii620si - Czw Lut 06, 2014 21:48
hahaha.. A co ? Chcesz się zamienić ? hahaha.. nie no zobacze bo mam okazje zamienić się za 800c i korci mnie bo fajne auto a jak rozsiąde się na kanapie w 800 pewnie ode chce mi sie ognia
[ Dodano: Czw Lut 06, 2014 21:48 ]
A jeszcze powiedźcie mi jak jest w R800 jeśli chodzi o głośność podczas jazdy ?
Da sie jechać komfortowo 140km/h ? Tzn gadać przez telefon bez słuchania co ktoś mówi, prowadzić spokojnie rozmowę z pasażerem bez głośniejszego mówienia jak to ma miejsce w R600 ? Czy jednak hałas w kabinie jest porównywalny ?
AndrewS - Pon Lut 10, 2014 22:46
Ja mam nie oryginalny wydech, to trudno mi tu cos opisac, ale akurat przy 140 to mam chyba ciszej niz przy 100-120
W 800 przy 140 w porownaniu do mojego 125p przy 140 to jest super komfortowo
Yog-Sothoth - Pon Lut 10, 2014 23:25
W coupe zawsze będzie głośniej przez drzwi bez ramek, do tego zauważyłem że coś dmucha po stronie pasażera przy 230km/h Podejrzewam ze powietrze przez nagrzewnicę przy tym pędzie się przedostaje..
tomii620si - Wto Lut 11, 2014 00:16
Yog-Sothoth napisał/a: | że coś dmucha po stronie pasażera przy 230km/h |
No własnie problem w tym, że 620Si to prędkość 200km/h to prędkość przelotowa była dla niego jeszcze rok temu i głośno, że muzyke zagłuszało ale jak przy ~140km/h jest relatywnie cicho to git
Markzo - Wto Lut 11, 2014 07:55
chyba tylko w 75 jest cicho przy prędkościach 200+ pasowałoby po prosty je wyciszyć
Brt - Wto Lut 11, 2014 11:00
a bo sie Wam zachciało jeździć po niemieckich autostradach to i macie problemy
tomii620si - Wto Lut 11, 2014 15:29
Markzo - no jaki Rover by nie był 200/600/800/1000 hihi to i tak go będę wyciszał
Brt - Niemieckich ? Autostradach ?
Szkoda, że 75 nie ma silnika 200hp+ i to wnętrze takie dziwne bo z budy mega.. ech
Brt - Wto Lut 11, 2014 16:07
a co ... jeździsz po naszych 200km/h
tomii620si - Wto Lut 11, 2014 16:09
Tak.. Nawet ponad.. Raz nawet pod 230 podchodziło 620Si bo chciałem sprawdzić czy jeszcze mam na tyle zdrowy zestaw pod maską aby dojść do V-max ale niestety jakaś sierota mi wyskoczyła na lewy i przy okolicach 230 musiałem hamować.. jakieś 220+..
620Ti myślę tą bariere złamie
slax - Sro Lut 12, 2014 22:32
ale to nie były realne wartości, licznik przy tej prędkości sporo zawyża ;
tomii620si - Sro Lut 12, 2014 22:37
Nie wiem..
Powiem Ci, że kiedyś sprawdzałem to w dużym stopniu prędkość pokrywała się z GPS ale powyżej 180 nie patrze na telefon ...
slax - Czw Lut 13, 2014 11:00
Zobacz na dane techniczne https://www.roverki.eu/ro...techniczne.html
230 km/h to wyciąga Ti
Licznik na pewno pokazuje wiecej, szczególnie przy takich prędkościach, przerabiałem temat przy okazji kalibracji licznika po zmnianie wskazówek
tomii620si - Czw Lut 13, 2014 15:50
Zobaczymy.. Wiem, że 620Si wyciąga licznikowe 230km/h i chciałem to osiągnąć to jakaś sierota mi zajechała.. Zobaczymy jak Ti
A ile Si idzie.. Kij wie.. Ze 155 konnego accorda wyszarpałem 240km/h..
620Si juz pewnie nie sprawdzę (chyba, że ze mną zostanie jeszcze)..
A 620Ti myślę jeśli skrzynia pozwoli powinien pójść wiecej niż 230km/h.. No zobaczymy..
Markzo - Czw Lut 13, 2014 16:11
Greg-si w 420Ti z motorem z 620Ti zamknął zegar
greg-si - Czw Lut 13, 2014 17:09
Markzo napisał/a: | Greg-si w 420Ti z motorem z 620Ti zamknął zegar |
Sprecyzujmy nieco. Konkretnie zamknąłem zegar czyli 260km/h na liczniku.
Szkoda że nie nagrałem tego ale nawet nie myślałem że będę wtedy tak cisnął.
No ale że u sąsiadów za zachodnią granicą są dobre drogi to można było sobie pozwolić
Yog-Sothoth - Czw Lut 13, 2014 17:40
W sedanie jak miałem 220 na liczniku to gps pokazywał 200km/h, generalnie chyba większość aut ma te 10% odchyłu o ile są założone opony wg zaleceń Rovera.
Markzo - Czw Lut 13, 2014 17:44
zawsze licznik przekłamuje, ok 10-15% bo taka jest dyrektywa unijna, nie mniej jednak 260 nawet licznikowe to i tak nie mało
bociannielot - Pią Lut 14, 2014 11:13
Yog-Sothoth napisał/a: | generalnie chyba większość aut ma te 10% | kiedys czytalem o tym artykuł, testowano w nim kilka samochodów i praktycznie każde auto przekłamywało prędkośc zawyżąjąc ją, co najwyżej % wartośc tych przekłaman różniła się.
tomii620si - Pią Lut 14, 2014 16:01
Dokładnie.. A jak ktoś bardzo chce to może spróbować jeszcze skalibrować licznik tylko nie wiem po co
Spróbujemy dociągnąć kiedyś do tych 260 haha ...
Ale Ti sie nie da spokojnie...
1 raz wyjechałem od miesiaca Ti i na dzień dobry mnie zatrzymała policja haha.. Jak to znajomy policjant ujął "zbyt agresywnie Tomciu jeździsz, mówiłem Ci to już jak jeździliśmy motocyklem" haha
No i w trasie gdzie 620Si jechałem spokojnie 100 to Ti jade 130 - 140 hihi ^^
Lepszy i tak był spór na silniki..
To 2.0T 200kM tym się inaczej nie da
Pytanie policjanta "Ile Ci pali"... Odp 11 a co ? No właśnie..
A vectra 3.0 V6 biturbo 300kM i pali mi 8... da sie spokojnie ? da sie .. haha
Fajnie jest a najlepsze to, że auto już normalnie jeździ (filtr paliwa mam ale za późno się zabrałem za wymiane i odpuściłem bo ciemno).. Chwilke podymi na zimnym a jak sie nagrzeje i jade to ani na gazie ani na LPG nie dymi haha .. Powalone auto
SEGE - Pią Lut 14, 2014 16:05
tomii620si napisał/a: | Chwilke podymi na zimnym a jak sie nagrzeje i jade to ani na gazie ani na LPG nie dymi haha .. Powalone auto |
|
|