|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Tuning mechaniczny - MG ZR 200 TURBO
skorpion - Nie Sie 10, 2014 16:01 Temat postu: MG ZR 200 TURBO siema na poczatek filmik od Markzo dzieki niemu auto odpaliło niebawem wiecej fot
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
tuners - Nie Sie 10, 2014 19:42
troche tytuł skopałeś bo myślałem że to mg zr przerobiony na r200 xD ale ok fajnie że już poli oby po służył
Markzo - Nie Sie 10, 2014 20:26
Autko w ciągu 1-2dni będzie gotowe do pierwszej jazdy co ciekawe, to rocznik 2004 a kolory kabli w wiązce auta nie pasują do rave było troche zabawy + przestawiony moooocno rozrząd (wałek wydechowy o 180stopni, wał korbowy i wałek ssący po 45 stopni - a kompresja była O_o) ale finalnie motor pracuje bardzo ładnie
Trzeba zwrócić uwagę, że skorpion, cały silnik wyremontował własnoręcznie - szacun!
Remigiusz - Nie Sie 10, 2014 20:46
Gratki za kolejną t serię tylko nie rozwalcie auta
Co do rave to tak to jest z poliftem im młodsze Auto niestety
skorpion - Nie Sie 10, 2014 22:37
tytuł taki jest bo było MG ZR 160 a teraz bedzie MG ZR 200 narazie bedzie docierane wierc rozwalac sie nie myśle
jrdarus1 - Pon Sie 11, 2014 17:29
Yeaa gitara
[ Dodano: Pon Sie 11, 2014 17:29 ]
Kolejne turbo odpalone przez Marka do kolekcji
skorpion - Pon Sie 11, 2014 17:31
a tu pare fot
z vvc
z turbo
tuners - Pon Sie 11, 2014 18:48
rocznik 2004 a skrzynke bezpieczników ma polift czy przed ? bo u mnie buda jest przedlift a elektryka od polifta
Kozik - Wto Sie 12, 2014 18:25
tuners, przeciez ty masz 2.0 turbo już w aucie
tuners - Wto Sie 12, 2014 20:23
wiem ale nie spieszę się z oznaczeniami 200 jeszcze wypluje więcej i będą heca
Markzo - Wto Sie 12, 2014 21:29
MG ZR-T gotowy zostało:
-założyć lampe,
-założyć zderzak,
-wyregulować sprzęgło,
-poprawić linkę gazu,
fotki:
http://www.fotosik.pl/pok...5fec323e3a.html
http://www.fotosik.pl/pok...5408ad3aaa.html
http://www.fotosik.pl/pok...ec404fd75e.html
http://www.fotosik.pl/pok...cbd6762b28.html
filmy:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Na tą chwilę motor pracuję wg mnie bardzo dobrze, równo i miarowo co do jazdy musi wypowiedzieć się Skorpion, który jutro go zabierze do siebie - ja przejechałem może z 500m żeby zobaczyć czy się w ogóle tyrka mam nadzieję, że będzie dobrze służył co więcej....gada, sapie, syczy - żyje
skorpion - Wto Sie 12, 2014 21:44
3 fotka dla mnie mega hm jak ty wyjechałes z podwórka chyba trzeba go obnizyc jutro bo koza
Markzo - Wto Sie 12, 2014 21:51
Wbrew pozorom bez problemu, twardy jak beton ale zero trudnosci z wyjazdem na glowna zgadamy sie jutro co jak i o ktorej
Remigiusz - Wto Sie 12, 2014 22:49
Widziałem filmy i miałem się pytać czemu na nich tak dziwnie nie równo pracuje czy to wina audio kamery. Jak by coś biło w silniku takie klekotanie. W porównaniu do twojego zs całkiem głośno pracuje. Czy mi się to zdaje
Fajnie ze kolejny prawie gotowy
Markzo - Sro Sie 13, 2014 05:46
Remigiusz napisał/a: | Jak by coś biło w silniku takie klekotanie. |
skorpion, rozebrał silnik do ostatniej śrubki i złożył całość do kupy to stukanie to popychacze zaworowe, które mogą nie być jeszcze napełnione olejem silnik łącznie pracował dopiero kilka minut, trzeba dać mu czas, żeby się wsio ułożyło
jrdarus1 - Sro Sie 13, 2014 09:59
Pięknie ,kurde ja codziennie żałuje mojego MG,nie mogę patrzeć na ten temat bo sie porycze
Remigiusz - Sro Sie 13, 2014 10:08
Aha chyba tak. Teraz czekamy na złożenie i nowedomy filmy
skorpion - Sro Sie 13, 2014 22:03
popychacze juz ucichły tylko slychac jak ssie powietrze az miło
Remigiusz - Sro Sie 13, 2014 22:04
skorpion, I chu chu Milo milo Teraz ECU Standalone i jazda na 300+
skorpion - Sro Sie 13, 2014 22:13
he he narazie to jest jazda do 2 tyś obr docieranie ale napewno bede chciał podniesc moc ale zeby tez auto było do jazdy bo kolega miał fiata turbo to jak podkrecił to spalanie przy bucie w 20 ledwo sie miesciło
[ Dodano: Sro Sie 13, 2014 22:13 ]
piatek wolny to wrzucę pare fot z projektu
Remigiusz - Sro Sie 13, 2014 22:18
Ja się ostanio za dużo na oglądałem o przebudowę nie wieksze Turbo i montazu ECU standalone oraz chu chu Jednak Benzyna to Benzyna
Markzo - Sro Sie 13, 2014 22:53
Co tu dużo gadać - finisz
Skorpion dziś odjechał furką parę fotek:
http://www.fotosik.pl/pok...9cfb62282a.html
http://www.fotosik.pl/pok...65931084ef.html
http://www.fotosik.pl/pok...449f5cc9cb.html
ZR-T + ZS-T:
http://www.fotosik.pl/pok...b3a4e6e2e7.html
filmik:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Przejechaliśmy razem koło 6km, całkiem spoko Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku miło było poznać a z tym IC straszny bandzior się zrobił hehe
Remigiusz napisał/a: | Teraz ECU Standalone i jazda na 300+ | a po co komplikować całość zmieniając prosty i niezawodny system na drogie SA? det2/3 i nic więcej do szczęścia nie potrzeba, za ułamek ceny SA.
Remigiusz - Sro Sie 13, 2014 23:04
Markzo, To był tylko żart , jak wyżej napisałem za dużo się filmów naoglądałem na YT
Fajny IC i przód mega to wygląda A co z klima bo widzę rurki wiszą w powietrza zostaje
tuners - Czw Sie 14, 2014 05:54
Scorpion jak pochodzi ładnie. To za pół roku wyciągaj znowu i rób porządek pod maską jak w tym białym angolu i wkraczamy na scene stance z MGikami
Markzo - Czw Sie 14, 2014 05:57
Remigiusz napisał/a: | A co z klima bo widzę rurki wiszą w powietrza zostaje |
na razie nie podpięta - żeby ją uruchomić prawdopodobnie ta sama historia co u mnie w ZS - czujnik cisnieniowy do zmiany, możliwe, że temperaturowy też. No i rurki to połączenia generalnie instalacja elektryczna do klimy jest w aucie, wszystkie mechaniczne komponenty również
gammathough - Czw Sie 14, 2014 11:18
Że też się Panowie wam chce
Nie pytam już nawet o forsę w to włożoną
bociannielot - Czw Sie 14, 2014 11:41
gammathough, to weź kup za taką kasę jak kosztuje to MG + swap tak szybkie auto z możliwoscia dodatkowego podkręcenia zbyt wiele nie będziesz miał do wyboru opcji
Remigiusz - Czw Sie 14, 2014 12:46
gammathough, Ogólnie Markzo to już po ciemku potrafi montować A chec na takie projekty zawsze jest tym bardziej ze potem banan z buzi tak szybko nie zniknie
Markzo, Ok rozumiem Sie jeszcze zapytam, tak ciasno to chyba nie siedzi ta T-seria jak kv6 w komorze?
Markzo - Czw Sie 14, 2014 15:48
gammathough napisał/a: | Że też się Panowie wam chce
Nie pytam już nawet o forsę w to włożoną |
nie jechałeś 2,0t w żadnej budzie skoro tak piszesz na tę chwilę to drugi ZR-T w Polsce, niestety po kraksie Dareckiego jedyny jeżdżący także dość unikatowa fura
Remigiusz napisał/a: | gólnie Markzo to już po ciemku potrafi montować |
i tak i nie, bazowałem na tym co zrobiłem u siebie i co wydumałem dla Darka - a sporo rzeczy było zupełnie inne, zamiast 1 dnia siedziałem ok tygodnia nad tym
Remigiusz napisał/a: | Sie jeszcze zapytam, tak ciasno to chyba nie siedzi ta T-seria jak kv6 w komorze? |
Jest luźniej, ale nie chłodniej Tseria generuje więcej ciepła niż KV6 czy VVC, u Skorpiona do tego wiatrak chłodnicy jest od strony silnika, ocieka od węże przy turbinie bardzo ciasno ogólnie, w ZS mam dużo więcej miejsca z każdej strony silnika.
Skorpion ma go zważyć, jestem ciekaw wyniku ale w czasie jazdy zauważył, że wyraźnie czuć cięższy silnik
greg-si - Czw Sie 14, 2014 17:33
Moim zdaniem intercooler wygląda strasznie kiepsko. No ale ja uważam że stock to stock.
Ciekawe co ten wielki IC da prócz ciut większego laga.
Fajnie że kolejne turbo
gammathough - Czw Sie 14, 2014 18:36
No i spoko tyle, że mogłem zostać źle odebrany- naprawdę szacun za chęci zrobienia takiego białego kruczka
A to na jakiej skrzyni lata? Głupie pytanie, ale wolę je zadać bo nie jestem pewien
tuners - Czw Sie 14, 2014 19:21
Akurat znam problem z grzaniem się t serii svenik też ma z tym problem i ja niestety w lserii też o ile przy ostrym grzaniu jest w miarę spoko 95-100° o tyle jedno zatrzymanie na światłach czy hamowanie do 50 i temp skacze do 110
plan na to jest 4 wentylatorki fan temp kontroler zrobią tornado pod maską a chłodnica zewnętrzna oleju i elektryczna pompa wody z samochodów offroad zadbają o reszte
rafalmis1 - Czw Sie 14, 2014 19:22
Dało by się do R75 coś takiego zmajstrować??
tuners - Czw Sie 14, 2014 19:26
Niestety chyba nikt tego w r75 nie robił ze względu że w po dyskusji z markzo w r75 jest zbyt mało miejsca a na dodatek za dużo elektroniki
wiadomo jest że dać się to wszystko da ale w r75 jest to nie współmierne do kosztów zwłaszcza że tam już waga robi swoje
Markzo - Czw Sie 14, 2014 20:38
gammathough napisał/a: | A to na jakiej skrzyni lata? |
PG1 + torsen
tuners napisał/a: | plan na to jest 4 wentylatorki fan temp kontroler zrobią tornado pod maską a chłodnica zewnętrzna oleju i elektryczna pompa wody z samochodów offroad zadbają o reszte |
raczej żaluzja na masce by się przydała
rafalmis1 napisał/a: | Dało by się do R75 coś takiego zmajstrować?? |
elektronikę jestem w stanie ogarnąć (silnik bedzie działa w 100% poprawnie), mocowania idzie tak samo - od 1,8t przystosować. Problem to półosie, które żadną miarą nie chcą zagrać + inny mechanizm zmiany biegów, pare różnic w ukł chłodzenia ( w 75 obieg jest cały czas przez nagrzewnicę, bardzo długo by się nagrzewał motor) no i TC, tempomat, komp pokładowy itp. No i mało miejsca - piekarnik pod maską murowany i mogło by się to skończyć ugotowaniem silnika. Dzelo23 mówi, że przy 1,8t jest sporo wyższa temp niż przy 1,8 NA Najłatwiejszą bazą do przeróbki powinien być 1,8T. Mozna by spróbować wyrezać adapter do skrzyni i posadzic getraga z 1,8t, ale pytania jak to zniesie skrzynia, i napęd na 1 koło - brak szpery
greg-si - Czw Sie 14, 2014 20:47
Zawsze temperatura w silniku turbo będzie większa niż w NA. To nie ulega wątpliwości. Trzeba tylko umiejętnie sterować ciepłem, zrobić przelot przez komorę silnika i można jakoś się turlać.
skorpion - Czw Sie 14, 2014 21:35
przejazd był spoko tylko matizem siedział mi na d he he co do icka moje auto nigdy nie było i nie bedzie seria po za tym mnie uczyli w szkole im wiekszy icek lepsze chłodzenie a co za tym idzie ... chyba nie musze tłumaczyć wydech niby ten sam a silnik całkiem inaczej chodzi słychać ,,moc " he he obawiałem sie ze beda stuki poduszek itp ale odziwo cisza tylko osłona tarczy była podgieta i obcierała
greg-si - Pią Sie 15, 2014 06:50
skorpion napisał/a: | po za tym mnie uczyli w szkole im wiekszy icek lepsze chłodzenie a co za tym idzie ... chyba nie musze tłumaczyć |
Jeśli myślisz że spadek temperatury powietrza idzie wprost proporcjonalnie do objętości IC to się mylisz.
Kozik - Pią Sie 15, 2014 09:17
jrdarus1, silnik się rozbiera w przyszłym tygodniu
Markzo - Pią Sie 15, 2014 11:38
Kozik napisał/a: | jrdarus1, silnik się rozbiera w przyszłym tygodniu |
i zaś bedziemy się kabelkami bawić
Remigiusz - Pią Sie 15, 2014 13:02
Ciekawe to z tym grzaniem nie przypuszczał bym ze aż tak to wpływa
A chłodnice jakiejś większej nie myślicie. Chyba jak dobrze kojarzę Angole takie grube własnorobki pakują do tych swapow
Co do ic to i tak jeszcze mały jest i lag tym bardziej przy tserii mały powinien być
Można by porobić pomiary temp i sprawdzić efektywność.
gammathough - Sob Sie 16, 2014 14:36
Czekamy na filmiki... Z konkretnego hardkoru Czyli przyspieszonko i trochę bączków...
Napęd został na przodzie?
Markzo - Sob Sie 16, 2014 14:58
gammathough napisał/a: | trochę bączków... |
bączki fwd?
gammathough napisał/a: | Napęd został na przodzie? |
a nie widać, że motor poprzecznie siedzi?
gammathough - Sob Sie 16, 2014 18:06
Panie, ja się na mechanice nie znam. Wiem co to silnik wydech zawias sprzęgło skrzynia hamulce. Enough
skorpion - Sob Sie 16, 2014 19:44
filmik z jazdy do 2 tyś nie bedzie raczej ciekawy przedni napęd z szpera i małym bonusem
gammathough - Sob Sie 16, 2014 19:45
No ja czekam aż właśnie jak zaczniecie go konkretnie kręcić
No i czas na 1/4
jrdarus1 - Nie Sie 17, 2014 08:31
Markzo napisał/a: | Kozik napisał/a: | jrdarus1, silnik się rozbiera w przyszłym tygodniu |
i zaś bedziemy się kabelkami bawić | jeszcze nie robisz tego z zamkniętymi oczami ?
Markzo - Nie Sie 17, 2014 09:05
jrdarus1 napisał/a: | jeszcze nie robisz tego z zamkniętymi oczami ? |
taki dobry jak cableguy nie jestem
skorpion - Nie Sie 17, 2014 09:51
tak wygadał dawca
tu czyszczenie silnika
[ Dodano: Nie Sie 17, 2014 09:51 ]
a tu takie bonusy zeby auto chciało sie zatrzymac
Markzo - Nie Sie 17, 2014 09:52
popraw fotki, bo nie otwierają się w pełnym rozmiarze
skorpion - Nie Sie 17, 2014 10:23
juz coś ogarniete a wyjaśnie wam dlaczego go docieram
bo zostały wykonane prace i wymienione czesci
-honowane zostały tuleje cylindryczne
-nowe pierscienie tłokowe
-szlifowany wał
-nowe panewki korbowodowe
-nowe panewki głowne
-frezowane gniazda zaworowe i zawory
-planowana głowica
-sprawdzana szczelnosc głowicy
-dorabianie gwintów w głowic
-polerka kanałów
-nowe uszczelniacze zaworów
-nowa uszczelka pod głowica
-nowe szpilki
-uszczelniacze
i wogole milion rzeczy he he
pelson91 - Nie Sie 17, 2014 10:51
o kurna jak nisko siedzi
greg-si - Nie Sie 17, 2014 11:03
Będzie nitro czy LPG
Markzo - Nie Sie 17, 2014 13:01
Kapitalka, konkret robota z tego co sobie go pooglądałem LPG mam nadzieje jednak wyleci do końca a co do wysokości... odemnie z garażu gdzie próg ma może z 7cm wysokości wyjeżdżaliśmy po deskach
dzelo23 - Nie Sie 17, 2014 16:02
Świetna robota, pogratulować pracy i wytrwałości
genialną podstawkę pod silnik masz
BigBoyPL - Pon Sie 18, 2014 19:36
Miska oleju przeszlifowana/wyczyszczona czy cięta i powiększona ?
skorpion - Wto Sie 19, 2014 21:34
podstawka moze i prowizoryczna ale ciekawe ze sie wogole nie złamała a miska jest standardowa z 600 i nie wystaje jest na równo z belka wiec nie powiniemem jesz szybko zgubic no i wczoraj reszta instalacji LPG wyleciała tylko zbedny cieżar
Markzo - Wto Sie 19, 2014 22:04
skorpion napisał/a: | no i wczoraj reszta instalacji LPG wyleciała tylko zbedny cieżar |
słuszna decyzja
Jak śmiga furka? wsio ok?
Remigiusz - Wto Sie 19, 2014 22:07
Zeby LPG wywalać no wiesz co
BTW masz ta instalacje LPG ? Byl bym chetny zakupienia
flapjck1 - Sro Sie 20, 2014 00:02
dzelo23 napisał/a: | Świetna robota, pogratulować pracy i wytrwałości
genialną podstawkę pod silnik masz |
biedna deskorolka
skorpion - Sro Sie 20, 2014 19:28
zbedny ciezar nie wskazany hm dzis musiałem przenieść aku do przodu wiec zrobiło sie troche ciasno a tak to śmiga straszy ludzi jest ok wydaje mi sie jak by nie wł ssania ale to juz drobnostka instalcje mam LPG cała butla ma chyba jeszcze z 4-5 lat waznosci wiec jak chcesz moge cała Ci sprzedac ale od razu mowie ona w vvc nie wyrabiała tzw nikt jej nie mogł ustawic jak trzeba auto dziś poszło o kolejne 2 centy w dół
Remigiusz - Sro Sie 20, 2014 20:41
skorpion, Mi trzeba instalacje do Diesla mojego w 45 Badania i tego typu są mi nie potrzebne, będzie to raczej opcja demontowalna. Parownik i butla i te resztę tych rożnych rzeczy by mi się przydało
Jak straszy i jeździ to jest dobrze Jak byś miał jakieś fotki i cenę to podeślij na PW Ja mam tylko problem na razie bo siedzę nie ruchomy, urwanie przednie wiązadło kolana i złamanie kości Jak pójdzie dobrze może po operacji kolejnej, będę mógł jakoś chodzić końcem września to wpadnę to Polski
marcinmarcin - Czw Sie 21, 2014 13:12
Fajny projekt! i chyba nawet znam niektóre części... oby dobrze się MGik spisywał!
skorpion - Wto Sie 26, 2014 21:25
siema no pany powiem wam ze troche go ostatnio przycisnałem to !@!$#.. idzie kreci na dwa kola ( nie w miejscu tylko przy zmianie biegu odchudzone koło robi wszystko na+
[ Dodano: Sob Sie 23, 2014 23:59 ]
siema trakcja TRAKCJA GDZIE JESTES bez sciem bmw 7 z 5.0 nie dało rady dzis scig 1000 co prawda nie ma szans na wyprzedenie ale krecac do 3 tyś siedze mu na d
[ Dodano: Wto Sie 26, 2014 21:25 ]
zapraszam do słuchania https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Remigiusz - Wto Sie 26, 2014 21:30
Ta Turbina jest szczelna Oglos jak w naszych L-seriach jak waz spadnie Ale sapanie niezłe jest haha.. Killers
skorpion - Wto Sie 26, 2014 21:44
ślimak szczelny tylko stożek siedzi niestety bezpośrednio na turbo bo akumulator wleciał znowu pod mache dzieki wielkie
Markzo - Wto Sie 26, 2014 22:33
Stożek tak gada a blow dalej tak śmiesznie świszczy
Remigiusz - Sro Sie 27, 2014 02:02
Filmik jest mocny jak sie jeszcze oglądnie twoje poprzednie filmiki z VVC to normalnie brutal machine teraz pod maska siedzi Trzeba się bać
Sapie jak smok wawelski
skorpion - Sro Wrz 10, 2014 20:27
siema nie spac projekt zyje olej wymieniony i sie śmiga https://www.youtube.com/watch?v=P4243ixoT_E
Markzo - Sob Wrz 13, 2014 22:55
sapie dobrze jak pozatym autko smiga?
skorpion - Pon Wrz 15, 2014 17:13
smiga tylko tankowac trzeba jeszcze tego obrotomierza nie zrobiłem ale to bedzie na to i czas:) dziś była pierwsza awaria
Markzo - Wto Wrz 16, 2014 05:51
skorpion napisał/a: | dziś była pierwsza awaria |
co popsułes?
skorpion - Wto Wrz 16, 2014 19:50
ciulowe paliwo zatankowałem i na środku rynku zgasł i nie chciał odpalic ale po dłuzszej chwili dało sie bestie uruchomic nigdy wiecej nie tankuje w intermarche
Markzo - Nie Lis 09, 2014 13:37
no i jak tam ZR?
skorpion - Pią Lis 14, 2014 21:08
rozwija sie:) narazie tylko zrobiłem przelot komorówka z 600 była cicha ale mega trzymała
[ Dodano: Pią Lis 14, 2014 21:08 ]
witam doładowanie jest na 0.9 i odziwo pompa wyrabia nawet jak wezyk pękł od waster.... komp odcinał przy 1.2 i pompa bez problemu dawała rade od 1.8 160 ogolnie małe autko i jest mały proble z trakcja a jak popada to masakra szpera łapie na dwa koła na 1/4 ideał ale na zakretach troszke gorzej sie prowadzi wpadły kierunki dymione od focusa:)
Kozik - Sob Lis 15, 2014 08:51
skorpion napisał/a: | na 1/4 ideał ale na zakretach troszke gorzej sie prowadzi |
no trzeba uważać, bo auto szybko się rozpędza
Markzo - Sob Lis 15, 2014 09:00
No to się ciesze, że wsio ok wrzuć jakiegoś filma jak podaje fura
gammathough - Sro Lis 26, 2014 00:27
Ja też chcę! Ja też chcę!
skorpion - Sro Gru 03, 2014 17:09
sprzedac Ci ? udało mi sie kiedys doprowadzic kolektor wydech do czerwonosci :Dciekawy widok
[ Dodano: Sro Gru 03, 2014 17:09 ]
witam MG dzis było na wadze wkoncu 1160 killlo połowa baku i z podłoga ze sklejki i innymi pierdołami wiec mysle ze dałoby rade zejsc do 1100 jesli ta waga dobrze wazy jestem zaskoczony bo na 1.8 ze mna w środku było 1200 ale + instalacja gazowa
Markzo - Sro Wrz 23, 2015 00:40
Dobra waga, moj ZS 1220 z 10l paliwa w baku, czyli sporo lżej..
maniu48 - Czw Wrz 24, 2015 21:12
A mój 1250kg z 12 litrami beny i 3/4 zbiornika LPG. Samo LPG to około 70 KG
addb1 - Czw Sie 11, 2016 22:22
MAły refresh
posiadam ZRke z VVC i niestety coś z silnikiem jest nie tak.
prawdopodobnie planuje SWAP na 2.0T ale Będe miał pare pytań do Markzzo
BTW projekt zajebisty. jestem ciekaw co z nią teraz w roku 2016 jakieś wieści ?
skorpion - Pon Sie 22, 2016 21:59
jak narazie sie maluje
|
|