Zobacz temat - [R75] Brak wstecznego - skrzynia automatyczna
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Brak wstecznego - skrzynia automatyczna

llygas - Nie Lis 09, 2008 12:09
Temat postu: [R75] Brak wstecznego - skrzynia automatyczna
Witam,

Jakis miesiac temu przestał działac wsteczny w moim Roverku. Po wyjeciu skrzyni oddałem ją do naprawy do AutoJózefów (nawiasem mówiąc nie polecam bo to oszuści, ale o tym napisze na stronie). W AutoJózefów stwierdzili że to "uszkodzenia mechaniczne" dokładnie jakie to nie wiadomo bo "to kolega rozbierał pana skrzynie a kolegi teraz nie ma". Koszt naprawy to 5100 PLN za czesci + 600 PLN robocizna. Nie zdecydowałem sie na naprawe u nich i kupiłem używana skrzynie z anglika.
Wczoraj po zamontowali mi skrzynie, odpalil i .... znów brak wstecznego.
Z mojej skrzyni przełożyłem do tej z anglika wiazke kabli bo w tej angielskiej skrzyni były kable po rzeźnicku ucięte.

Macie jakieś pomysły?
Albo namiary na jakiegoś dobrego mechanika?
Plisss help bo już myśle nawet o podpaleniu mojego R.

PHJOWI - Nie Lis 09, 2008 15:57

a czy to się stało po wymianie oleju ?
Zukowaty - Nie Lis 09, 2008 16:11

PHJOWI myslisz o slynnej srubie od opaski czy czegos tam takiego do wstecznego biegu? Prawdopodobne.
PHJOWI - Nie Lis 09, 2008 16:13

czasami , często przychodzą takie po złej obsłudze.
llygas - Nie Lis 09, 2008 18:14

Za pierwszym razem nie był wymieniany olej.
A skrzynia która kupiłem była bez oleju wiec olej był wlewany.
O jaką śrube czy opaske chodzi?

Może to jest rozwiązanie bo nie wydaje mi sie abym kupił skrzynie z takim samym defektem.

Zukowaty - Nie Lis 09, 2008 18:28

llygas napisał/a:
O jaką śrube czy opaske chodzi?

Jest taka jedna sruba, ktora niektorzy myla ze spustem oleju.jak sie ja odkreci to pada wsteczny w skrzyni.

llygas - Nie Lis 09, 2008 18:36

A wiesz może która to śruba i co dalej robić?

Teoria ze śrubą ma sens. Nareszcie jakieś światełko w tunelu.

Zukowaty - Nie Lis 09, 2008 18:46

Jak ktos ja odkrecil to tracisz wsteczny i niestety trzeba rozbierac skrzynie.PHJOWI kiedys nawet o tym pisal i chyba najlepiej bedzie na niego poczekac.Nie wiem dokladnie ktrora bo nie mam automatu.
blazi - Nie Lis 09, 2008 19:03

A może ktoś dokładniej opisać co to za tajemnicza śruba psująca wsteczny i co tam się wtedy dzieje, że taka usterka się zdarza - mam zamiar wymienić olej (nie sam) i wolałbym nieco wiedzieć - czego nie ruszać? Poza tym to dla mnie nieco dziwne, że po odkręceniu śruby nawala bieg. Ale czekam na info na ten temat.
Zukowaty - Nie Lis 09, 2008 21:22

Nie jest to dziwne bo to nie jest sruba do spuszczania oleju i nie powinno sie jej ruszac.W silniku tez jest duzo srub, ktorych nie powinno sie ruszac. W warsztatach nie chce im sie zerknac w ksiazke i sprawdzic co maja odkrecic i pieprza robote.Pozniej wypychaja auto i jak przychodzisz to...o Panie zepsulo sie :/
blazi - Wto Lis 11, 2008 12:59

No ale skoro śuba jest i jej wykręcenie powoduje uszkodzenie skrzyni to po co ona tam jest (mogli by ją schować pod czymś). Poza tym chciałbym wiedzieć co się faktycznie tam dzieje jak ją odkręcisz. Rozumiem jakbyś odkręcił, poluzował potem nie dokręcił do końca i chciał jechać no i coś by się stało, ale samo odkręcenie powodujące w konsekwencji uszkodzenie skrzyni (pomimo jej dokręcenia spowrotem) to już dla mnie niejasność. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł na wyjaśnienie tej kwestii to dziękuję i czekam.
PHJOWI - Wto Lis 11, 2008 13:10

zdjecia jutro wrzucę gdzie się zlewa olej, a co do tej śruby szkodnika to ta śrubatrzyma kosz z wstecznym i jak ją całkowicie wykręcisz to kosz spadnie , potem trzeba najlepiej śrubokrętem naprowadzić na otwór w koszu i wkrecać śrube.
blazi - Wto Lis 11, 2008 13:41

PHJOWI i to jest konkretna odpowiedź, czyli samo wykręcenie śruby nie zawsze kończy się usterką, trzeba ją po porostu właściwie przykręcić i powinno być ok.
A fotki będą bardzo przydatne, dzięki - zapewne nie tylko w imieniu swoim.

PHJOWI - Wto Lis 11, 2008 13:47

wykręcenie całkowite zawsze spowoduje opadnięcie kosza
Zukowaty - Wto Lis 11, 2008 15:28

A to dla mnie nowosc bo przedtem byla mowa o rozbieraniu skrzyni ale fajnie ze mozna to zrobic bez tego.
sTERYD - Wto Lis 11, 2008 16:44

tylko znając życie to tak prosto jest dopóki się nie odjedzie :/
orson - Wto Lis 11, 2008 19:49

PHJOWI - Wrzuc te zdjecia tych srub (obu z opisem) jak mozesz oczywiscie.
llygas - Sro Lis 12, 2008 09:30

PHJOWI miałes racje. To była wina śruby.
Teraz działa jak powinno. Dzieki za pomoc.

piter34 - Sro Lis 12, 2008 16:55

llygas napisał/a:
PHJOWI miałes racje. To była wina śruby.

Gdzie usunięto usterkę?

patrysgn - Sro Lis 12, 2008 21:50

Tak przy okazji co ile km powinien być zmieniany olej w skrzyni automatycznej w R75 2.0CDT? PHJOWI czekamy na zdjęcia z opisem żeby już nikt nie miał wątpliwości którą śrubę odkręcać:)
piter34 - Sro Lis 12, 2008 22:46

patrysgn, poczytaj o terminie wymiany oleju w automacie w tym wątku.
llygas - Czw Lis 13, 2008 10:58

piter34 napisał/a:
Gdzie usunięto usterkę?


W warsztacie który prowadzi mój ojciec.
Wcześniej nie zajmował sie automatami ale już moją skrzynie Jatco rozbiera i składa z zamkniętymi oczami ;)

Fotki śrub postaram sie zrobić w weekend.

dodatkowo w mojej starej trzeba wymienić tylko komplet tarczek za 500 zł
http://midparts.com.pl/index.php?cat_id=47
a nie za 5000PL.

Zukowaty - Czw Lis 13, 2008 11:17

llygas napisał/a:
dodatkowo w mojej starej trzeba wymienić tylko komplet tarczek za 500 zł
http://midparts.com.pl/index.php?cat_id=47
a nie za 5000PL.

:ok: No to masz 2 skrzynie

llygas - Czw Lis 13, 2008 11:29

Zukowaty napisał/a:
No to masz 2 skrzynie


tak wiec albo sprzedam jedną, albo będe woził jak koło zapasowe na wszelki wypadek i w razie co to na poboczu wymienię sobie skrzynie :mrgreen:

Brt - Czw Lis 13, 2008 23:48

hmm czyżby znalazł sie warsztat, w którym będą znali automata od seventy fajv ?? :D dobrze, że już na chodzie :) :ok:
llygas - Pią Lis 14, 2008 08:39

Brt napisał/a:
hmm czyżby znalazł sie warsztat, w którym będą znali automata od seventy fajv


Brt, mój ojciec zakupił:

http://midparts.com.pl/in...ct&prod_id=1305

i

http://midparts.com.pl/in...ct&prod_id=1858

i krok po kroku rozbierał i składał moje obie skrzynie.
Tak na prawde to nie jest trudne i wszystkiego można sie nauczyć.
Ceny które podają warsztaty to kosmos.
Nawet u jakiś gości którzy naprawiają skrzynie w stodole rozmowa zaczyna sie od 4 tysiecy.

maciej - Pią Lis 14, 2008 09:05

llygas napisał/a:
Nawet u jakiś gości którzy naprawiają skrzynie w stodole rozmowa zaczyna sie od 4 tysiecy.

No bo automat to "luksiuś"!!! ;) :D

W sumie to cena książek też jest "słuszna"...

orson - Pią Lis 14, 2008 09:08

patrysgn napisał/a:
Tak przy okazji co ile km powinien być zmieniany olej w skrzyni automatycznej w R75 2.0CDT?


O ile dobrze pamietam - piter34 jakby co to wprowadz korekte - co 4 lata lub co 100kkm.

Ostatnio wlasnie Tomi mnie zarzyl, dowiedzialem sie od niego ze w 75 byly montowane 2 typy skrzyn automatycznych: poczatkowo JF403 (4biegowa z nadbiegiem) a pozniej JF506 (5-cio biegowa). Teraz wlasnie nie wiem czy wartosc ktora podalem na poczatku tyczy sie obu skrzyn.

llygas - Pią Lis 14, 2008 09:22

orson napisał/a:
ze w 75 byly montowane 2 typy skrzyn automatycznych: poczatkowo JF403 (4biegowa z nadbiegiem) a pozniej JF506 (5-cio biegowa).


też ostatnio sie o tym dowiedziałem :)
cóż człowiek sie uczy całe życie

piter34 - Pią Lis 14, 2008 14:15

orson napisał/a:
4biegowa z nadbiegiem

Co to znaczy z "nadbiegiem"?

llygas - Pią Lis 14, 2008 17:26

piter34 napisał/a:
Co to znaczy z "nadbiegiem"?


Nie wiem czy dobrze zrozumiałem Mariusza na spocie jak mi to tłumaczył, ale powiedział że sa 4 biegi a "nadbieg" spina wszystkie sprzęgła/biegi razem i przekazuje całą moc bezpośrednio na koła.

maciej - Pią Lis 14, 2008 18:18

Są takie rozwiązania - blokowanie automatu "na sztywno", żeby nie było strat.
Pewnie o to chodzi.

choopin - Pią Gru 17, 2010 20:16
Temat postu: [R75] Brak wstecznego - skrzynia automatyczna
Witam.
skrzynia automat

problem jak w temacie - znikł wsteczny bieg, na wyświetlaczu pokazuje [R] drążek w pozycji [R], jak przesuwam z [P] lub [D] czuc "szarpnięcie" jak zawszze ze chce jechac do tyłu ale nic z tgo nie wychodzi, sygnał z czujki cofania poprawny, światła wsteczne zapalone, ale reakcji skrzyni brak

oleju nie wymeiniałem, autko zakupione 1,5 mies temu

czekam na propozycje rozwiązania
pozdrawiam
Emil

SeniorA - Pią Gru 17, 2010 23:01

Cytat:
czekam na propozycje rozwiązania
popraw połączenia przewodów we wtyczkach od instalacji ze skrzyni (kontaktem ,elektrosolem)
choopin - Pią Gru 17, 2010 23:09

ok dzięki, powiedz jeszcze jakbyś mógł gdzie ttego szukać? w jakiej okolicy
SeniorA - Pią Gru 17, 2010 23:16

obok skrzynki bezpieczników na lewym nadkolu (2 szt. okrągłe ) i na skrzyni pod filtrem powietrza.
Przy sterowniku skrzyni (w kabinie za skrzynką bezpiecznikową)

choopin - Sob Gru 18, 2010 14:46

zakupiłem ELEKTROSOL - popsilałem styki ale nic to nie zmienilo, zauwazylem jeszcze, ze jak przełączam na "D" to silnik zmienia swoja pozycję a "R" czuć szarpnięcie słychać, że cos sie dzieje ale niema reakcji, jak samochód jest na lekkim spadku to troche jakby mu pomagał się staczac w dół
ratujcie co dalej



MASARKAAAA

zdjolem obudowe filtra powietrza i moim oczom ukazal sie zatrwarzający widok

super założona opaska na gumiaku od filta powietrza od dolu i masło na przepustnicy, rovrek lapal sobie "lewe" powietrze i wilgoć która sie odadzała na pzrepustnicy

moje pytanie czy da se to jakos naprostować czy trzeba kupic nowe ew uzywane i czy moze któryś z klubowiczów po wymianie na storzek ma na zbyciu

pozdro

SeniorA - Sob Gru 18, 2010 17:49

Trzeba to wszystko wyczyścić,a także wewnątrz przewody odpowietrzające (cienki i gruby ),a także otwory (fi~`2mm) w pokrywach głowic tam gdzie wchodzą te przewody.Po założeniu dobrego i szczelnego przewodu sprawdziłbym jeszcze poziom oleju w skrzyni.
choopin - Sob Gru 18, 2010 18:29

wszystko poczyscilem i założyłem nie powiem ze z łatwościa bo jestem samochodowy laik, ale w sumie jakoś dałem rade.
co do poziomu oleju w skrzyni to nieśmiejcie sie ale gdzie i jak sie go mierzy i jak ew dolać bo kumpel mi stwierdził ze może jest za mało oleju w skrzyni, oglądam różne schematy ale nie widze gdzie to zaznaczono.

braciak skończył mechanike jak wróci w nocy to jutro będziemy włazić pod samochód bo znalazłem gdzie ta śrubka której niewono ruszać sie znajduje - może jej niema albo co.

SeniorA - Sob Gru 18, 2010 21:45

http://forum.roverki.eu/v...ighlight=poziom
http://forum.roverki.eu/v...ighlight=poziom
http://forum.roverki.eu/v...ighlight=poziom

choopin - Pon Gru 20, 2010 18:29

niestety braciakowi sie przedłużyło więc zamierzam się zabrać za to wsyztsko sam, powiedzcie mi tylko jedną zadadniczą rzecz jak ściągnąc dolną obudowe filtra powietrza z tego co zauwazylem jest chyba mocowany na wciski gumowe, - pomóżcie
SeniorA - Pon Gru 20, 2010 20:54

tak , jest na wcisk . Trzeba użyć trochę siły i wyciągając ruszać na boki.
przemolka1 - Pon Gru 20, 2010 20:56

Podepne się pod temat jechałem wczoraj do domu miałem do przejechania 1200km po przejechaniu 800km stojąc w korku w słubicach zaczeło się dziać coś niedobrego ze skrzynią a mianowicie nie chciał przełączać biegów wyglądało to tak jakby brakowało oleju jak dawałem gazu to nie przełaczał dopiero jak odjołem troche gazu to zmienił bieg , doczłapałem się do warsztatu i wtedy przestał silnik wchodzić na wysokie obroty poprostu zachowuje się tak jakby coś go dławiło na wolnych pracuje normalnie a jak dodaje gazu to go dławi i gaśnie na domiar złego po dolaniu oleju do skrzyni zniknoł wsteczny i tak reszte drogi przebyłem na lawecie i niewiem co to się porobiło :beczy:
choopin - Pon Gru 20, 2010 21:30

SeniorA napisał/a:
tak , jest na wcisk . Trzeba użyć trochę siły i wyciągając ruszać na boki.


dobra udało sie faktycznie troche siły potrzeba, bałem sie bo w essim miałem tak samo i przy wyciaganiu pękła obudowa od spodu,


porozłączałem jeszcze raz wszystko popsikałem elektrosolem i poczekam do jutra. zobaczymy

kasjopea - Pon Gru 20, 2010 21:37

choopin, zwracaj proszę trochę uwagę na pisownię. Nie da się tego czytać :roll: .
choopin - Sob Sty 08, 2011 19:59

Styki na dole pod filtrem były troche zabłocone poczyściłem i użyłem elektrosolu ale niestety po podłączeniu wszytskiego i odpaleniu Roverka - brak wstecznego ;/ przy przełączeniu na R czuć szarpnięcie ale dalej nic - chyba musze pojechać do jakiegoś mechanika
polećcie kogoś okolice KALISZA SIERADZA
pozdro
bez wstecznego EMIL

[ Dodano: Sob Sty 08, 2011 19:59 ]
Witajcie po dłuższej przerwie
widze, że mój temat umarł.
bylem u kilku "mechaników", ale nikt nie był mi w stanie pomóc jedyna rada to kupić drugą skrzynie i zrobić podmiake, znajomy mi zaproponował za 400-500 zeta podmianke skrzyń szukałem na allegro i znalazłem 2 dość blisko mnie pabianice 75 2.5 V6 2003r - 1400 PLN i druga kalisz 2.5 v6 automat 2002 r - 800 PLN .
moje pytanie czy będą pasować do mojego Roverka i czy ryzykować przekładkę, czy lepiej pojezdzić za mechanikiem, może i nawet do Nowego Miasta o ile PH JOWI wie w czym tkwi problem i jest go w stanie rozwiązać.
pozdro
Emil

dzieju - Wto Mar 01, 2011 14:55

Witam

Dzis spotkala mnie ta sama przykrosc ...

Parkowalem sobie pod praca i chcialem cofnac :/ a tu lipa :/

Wchodzi R Slysze parktronik czuje zmiane biegu i lekkie ciagniecie do tylu ale nie ma sily :/

Czego sie spodziewac ? :/ jutro jestem umowiony na 8:00 w serwisie Bosha w Czestochowie gdzie wymienialem rozrzad i Olej w Automacie .

Przypomniec im o tej srubce ? czy to nie gra roli i u mnie jest to co innego :/ ...

Bieg wchodzi bo czuje i widze ze stara sie cofac ale nie ma sily :/

SeniorA - Wto Mar 01, 2011 16:16

dzieju napisał/a:
wymienialem rozrzad i Olej w Automacie .
kiedy to robili i jaki olej wlali ?
dzieju - Wto Mar 01, 2011 20:08

Robili to około pól roku temu coś koło 4 miesięcy temu.

Nie wiem jaki olej ale napewno odpowiedni generalnie nic się nie działo nie dobrego ;/ .

3 bieg nie zawsze gładko wchodził ale tak to pięknie chodIlo wszystko.

Jutro rano jadę i nie chce dać się w trobe. Zrobić.

Dzięki za odpowiedzi.

marecki6 - Wto Mar 01, 2011 22:39

a tak przy okazji jaki olej finalnie polecacie? czytałem w jednym z wątków, że jedni leją oryginalny ale podobno fachowcy od skrzyń polecają Dexron 6 bo podobno tańszy i lepszy ... ja mam 98tys przebiegu a olej nie był zmieniany więc się przymierzam do tematu tylko nie wiem, który olej zamawiać?
SeniorA - Sro Mar 02, 2011 06:33

marecki6 napisał/a:
a tak przy okazji jaki olej finalnie polecacie? czytałem w jednym z wątków, że jedni leją oryginalny ale podobno fachowcy od skrzyń polecają Dexron 6 bo podobno tańszy i lepszy
uważam , że przy okresowj rutynowej wymianie powinno się wlać olej oryginalny Rovera.Trzeba pamiętać ,że w skrzyni Jatco wymianie podlega tylko połowa oleju ( około 4 l) i dolewanie innego oleju (o czym zpominają fachowcy) i robienie mieszanki olejów, kończy się naprawą skrzyni.Zmiana parametrów oleju , nie od razu ,ale za jakiś czas powoduje zakłócenia w pracy skrzyni ,no ale to auto klienta a nie fachowca.Można dyskutować o celowości zmiany gatunku oleju , ale przy wymianie całkowitej 8 l metodą dynamiczną , albo po naprawie skrzyni.
dzieju - Sro Mar 02, 2011 08:08

Jestem w serwisie , właściciel a zarazem mechanik już po moich opisach usterki podejzewa jakieś tarczki własnie ;/
Pieta - Sro Mar 02, 2011 08:35

llygas napisał/a:
piter34 napisał/a:
Co to znaczy z "nadbiegiem"?


Nie wiem czy dobrze zrozumiałem Mariusza na spocie jak mi to tłumaczył, ale powiedział że sa 4 biegi a "nadbieg" spina wszystkie sprzęgła/biegi razem i przekazuje całą moc bezpośrednio na koła.


Skrzynia biegów jest generalnie reduktorem, czyli prędkość obrotowa wałka wyjściowego jest mniejsza niż sprzęgłowego. Wtedy przełożenie jest >1. Jeżeli w skrzyni występuje choć jeden bieg o przełożeniu <1, wtedy bieg nazywa się biegiem nadbiegowym a skrzynię, skrzynią nadbiegową.

Zarówno skrzynia manualna jak i automatyczna w R75 jest skrzynia nadbiegową.
Manualna z silnikami benzynowymi ma 5 bieg nadbiegowy, z CDT 4 i 5 bieg.
W automatycznej 4 i 5 bieg jest nadbiegowym.

Jeżeli skrzynia posiada bieg z przełożeniem 1:1 (prędkość obrotowa na wyjściu i na wejściu jest równa), wtedy taki bieg nazywa się bezpośrednim.

Automat w R75 posiada konwerter czyli sprzęgło hydrokinetyczne, które wśród swoich zalet ma też wadę w postaci strat na mocy, traconej na mieszanie i sprężanie płynu. Aby zwiększyć sprawność układu, skrzynia jest wyposażona w sztywna blokadę mechaniczną aby spiąć konwerter. Blokada działa na wysokich biegach i w pewnych warunkach, odnośnie wartości i stabilności momentu obrotowego.
O ile wiem w R75, blokada działa na 3,4,5 biegu.

marecki6 - Sro Mar 02, 2011 09:18

SeniorA napisał/a:
uważam , że przy okresowj rutynowej wymianie powinno się wlać olej oryginalny Rovera.Trzeba pamiętać ,że w skrzyni Jatco wymianie podlega tylko połowa oleju ( około 4 l) i dolewanie innego oleju (o czym zpominają fachowcy) i robienie mieszanki olejów, kończy się naprawą skrzyni.Zmiana parametrów oleju , nie od razu ,ale za jakiś czas powoduje zakłócenia w pracy skrzyni ,no ale to auto klienta a nie fachowca.Można dyskutować o celowości zmiany gatunku oleju , ale przy wymianie całkowitej 8 l metodą dynamiczną , albo po naprawie skrzyni.


dzięki, takiej konkretnej odpowiedzi oczekiwałem, zamawiam w takim razie w tomateam oryginalny olej rovera

dzieju - Sro Mar 02, 2011 13:23

Panowie powiedzieli ze do wymiany sa tarczki i inne jakies drobne elementy strzelil jakis pasek czy cos od wstecznego ...

Koszt z tarczkami okolo 4000zl. :/

Masakra :(

marecki6 - Sro Mar 02, 2011 13:28

nie zazdroszczę
SeniorA - Sro Mar 02, 2011 13:42

dzieju napisał/a:
Panowie powiedzieli ze do wymiany sa tarczki
a nie powiedzieli jaki wlali wcześniej olej ? bo to chyba poszły elementy cierne tarczek.Zużycie tarczek sprzęgłowych spowodowane jest najczęściej wysoką temperaturą oleju lub jego zaniżonym poziomem do wymaganego.
dzieju - Sro Mar 02, 2011 15:05

Niestety nie mialem glowy do tego i nie zapytalem :/
Zukowaty - Sro Mar 02, 2011 15:09

dzieju, 3500zł za robociznę???? Remont silnika R4 ze szlifami tyle kosztuję!
Porozmawiaj z llygasem. On się interesował tą sprawą i patrzył na ceny części. Wcześniej w tym temacie pisał właśnie że tarczki kosztują ok 500zł.

http://midparts.com.pl/pl/c/JF506EJATCO/47

http://www.kupujemy.pl/au...wnanie-cen.html

itd

Przy automacie jest dużo roboty ale nie przesadzajmy. Myślę że 1500zł za robotę to byłby świat.

dzieju - Czw Mar 03, 2011 10:53

Panowie a czy mozecie mi wskazac dokladnie co powinienem zamowic do generalnego remontu skrzyni ?

Zupelnie sie nie znam a moze taniej mi wyjdzie jak zakupie sam czesci a oni tylko wymienia :/

Chodzi mi o to ze te linki to jest cala masa tarczek i kilka opisanych Jatco a ja nie wiem ktore ja mam :/ i co dokladnie chodzi mi o komplet czesci do remontu skrzyni HELP .

[ Dodano: Czw Mar 03, 2011 10:53 ]
Wszystko ustawione :D

Znalazłem serwis zajmujący sie tylko automatami wykalkulowali koszty następująco .

- Montaż i demontaż - 500zl.
- Naprawa - 500zl.
- I części (pasek , tarczka ) - 500zl.

Plus ewentualnie elektrozawór bo 2 bieg wchodzi z lekkim puknięciem .
Filtr z uszczelka ...

Wiec kwota ma jakiś nie kosmiczny sens :D 2000zl. sie zmieszczą , omówiony jestem na PN tydzień czasy max robota ... dam panowie znać jak poszło :/

dukat11 - Czw Mar 03, 2011 17:13

dzieju, powodzenia, daj znać jak wypadnie naprawa i namiary na serwis bo dobrych jest mało a dodatkowo tych które za wszystko nie krzyczą 5tyś jeszcze mniej.
dzieju - Sob Mar 12, 2011 17:46

Ok dam oczywiscie ..

Miejscowosc Biezeń

Kolo Częstochowy

[ Dodano: Pon Mar 07, 2011 16:45 ]
http://robro.com.pl/index2.html

Dzis jade zostawic moja maszynke :/ trzymajcie kciuki ...

[ Dodano: Pon Mar 07, 2011 18:33 ]
Zostawilem ... wrazenie robia niezle zobaczymy jak wiarygodni sa i slowni :/

btw. Podczas krotkiej rozmowy panowie wiedza o mylonej czesto srubce regulacji wstecznego ze spustem oleju , sa w temacie ....

[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 19:05 ]
Dzis miałem telefon

Do wymiany pasek : oryginał około 700zl
Komplet uszczelek.
Filtry w tej skrzyni się podobno nie wymienia tylko czyści ?
I do wymiany olej.

Całość. Z robota 2600zl. ;/ macie jakieś uwagi co do informacji ze filtra się nie wymienia ?

[ Dodano: Sob Mar 12, 2011 17:46 ]
Calosc zrobiona auto chodzi ..

Koszt 2600

720~ Pas Wstecznego
200~ Olej
1000zl. Robota
160zl doplata za instalacje gazowa nie wygodnie polozona pod skrzynia.
500~ Komplet uszczelek .

Dodstalem pelna specyfikacje naprawy i gwr na wymienione czesci na 1 rok ..