|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45/MG ZS 120] Rura powietrzna ???
BoloSr - Wto Kwi 26, 2011 19:54 Temat postu: [R45/MG ZS 120] Rura powietrzna ??? Jak w temacie gdzie to powinno siedziec http://moto.allegro.pl/mg...1582203983.html ? Bo tak patrzylem u siebie i tego niet moze to jakies wersje tylko mialy ?
Stanislaw - Wto Kwi 26, 2011 22:49
Witam, jest to przewod-rura idacy od podstawy filtra powietrza jeden koniec,drugi koniec wychodzi obok akumulatora przy lampie ten z takim zaokraglonym plastikowym ¨kapturem¨.inaczej,rura ktora doplywa powietrze do filtra i silnika oczywiscie;
Mam to w R 45 dieslu,byla troche popekana,zaizolowalem tasma,mniej roznych smieci leci na filtr.
IROLA - Sro Kwi 27, 2011 11:33
co do wersji to nie wiem - ale w TYM temacie są dwa zdjęcia gdzie widać wejście/wlot "rury" i jej położenie.
BoloSr - Sro Kwi 27, 2011 11:44
IROLA napisał/a: | co do wersji to nie wiem - ale w TYM temacie są dwa zdjęcia gdzie widać wejście/wlot "rury" i jej położenie. |
kurcze w ktorym to miejscu jest w komorze bo jakos tego nie potrafie sobie zobaczyc
tronsek - Sro Kwi 27, 2011 11:56
BoloSr napisał/a: | kurcze w ktorym to miejscu jest w komorze bo jakos tego nie potrafie sobie zobaczyc | Tuż przy lewym reflektorze.
BoloSr - Sro Kwi 27, 2011 12:01
tronsek napisał/a: | BoloSr napisał/a: | kurcze w ktorym to miejscu jest w komorze bo jakos tego nie potrafie sobie zobaczyc | Tuż przy lewym reflektorze. |
toc tam miejsca na to nie mam przy 1.8 az musze podniesc mache i to obadac w takim razie
tronsek - Sro Kwi 27, 2011 12:02
Tak jest w SDI:
Stanislaw - Sro Kwi 27, 2011 14:52
tronsektak samo w tym samym miejscu jest w R 45 z silnikiem iDT,z tym ze przed tym wlotem powietrza mam jeszcze komputer.
W innych postach do ktorych linki podaja koledzy byla poruszana kwestia jakichs siatek wylapujacuch liscie itp.zabrudzenia.u mnie nie ma zadnej siatki,na tym wlocie jest plastikowa kratka z oczkami tak gdzies centymetr,na centymetr,przy wejsciu do filtra tez nie ma zadnej siatki,dopiero za filtrem,przed przeplywomierzem jest siatka metalowa o drobnych oczkach.Wszystkie wieksze zanieczyszczenia,liscie,owady itp.wylapuje filtr.
Ta rura jest dosc krucha po 10 latach,to tylko zwoje drutu i papier,jak ja rozebralem tydzien temu to dziura na dziurze nieomal,szczegolnie na zagieciach,pokleilem to i mniej roznego syfu leci na filtr.
Pozdrawiam
shilus82 - Sro Kwi 27, 2011 14:58
ewentualnie zamiast kleić to rurę od odkurzacza zapodać i po sprawie. Pytanie tylko czy średnicą będzie pasować, ale tu też można pokombinować
Stanislaw - Sro Kwi 27, 2011 15:03
shilus82 nie da rady nie ta srednica,ze trzy od odkurzacza razem moze wtedy by pasowaly
driftdreamer - Sro Kwi 27, 2011 15:17
a ja doszedłem do wniosku, że ta rura jest niepotrzebna tzn. kupując auto tez była popękana i dziurawa i nie siedziała w ogóle w obudowie filtra., kupiłem na szrocie ta rurę i założyłem;d w efekcie silnik zasysa ciepłe powietrze i trochę zamula w upalne dni. Przynajmniej mnie się tak wydaje.
Stanislaw - Sro Kwi 27, 2011 15:23
driftdreamer jak by sie zastanowic to moze masz racje,co to za roznica skad pobierane jest powietrze do silnika,i tak musi przejsc przez filtr by bylo czyste
adamsky - Sro Kwi 27, 2011 16:52
Stanislaw napisał/a: | co to za roznica skad pobierane jest powietrze do silnika,i tak musi przejsc przez filtr by bylo czyste |
czyste nie czyste, ale Zimne powietrze ma większa gęstość co daje większe napełnienie objętościowe komory spalania mieszanką co powoduje, że mamy mieszankę zbliżoną bardziej do stechiometrycznej. Ponoć też ma więcej tlenu
więc miejsce dolotu ma ogromne znaczenie i książki można pisać jesli chodzi o miejsce dolotu i kulturę pracy silnika w zimne czy ciepłe dni.
Stanislaw - Sro Kwi 27, 2011 17:22
ha,ha,ha,adamsky Ty filozofie we Wroclawiu konczyles??Jakbys sie wczytal we wszystkie posty dotyczace tej rury to bys sie dowiedzial ze to powietrze jest caly czas pobierane z komory silnikowej,bo tam jest filtr powietrza,a nie na dachu 45-tki,a czy ono jest pobierane 20 cm dalej poprzez umieszczony tam wlot rury,to juz chyba nie ma zadnego znaczenia,i tak jest pobierane z komory silnika.To jest rozwazanie o wyzszosci Swiat Bozegonarodzenia od Swiat Wielkiej Nocy i odwrotnie
Pozdrawiam
greg-si - Sro Kwi 27, 2011 18:32
Stanislaw, a Ty chyba we Francji..
Skoro 20cm to dla Ciebie nie różnica to stań gdzieś nad przepaścią.
Albo nie bo jeszcze będzie na mnie. Przyłóż rękę po jeździe samochodem za chłodnicą tam gdzie jest wlot do puszki filtra powietrza a później za aku w ori miejsce. Jest różnica?
Dodać warto że podczas jazdy większość powietrza zza akumulatora jest wydmuchiwana więc jest sporo chłodniej niż za chłodnicą obok przewodów chłodnicy i kolektora wydechowego (benzyna).
BoloSr - Sro Kwi 27, 2011 18:47
greg-si napisał/a: | Stanislaw, a Ty chyba we Francji..
Skoro 20cm to dla Ciebie nie różnica to stań gdzieś nad przepaścią.
Albo nie bo jeszcze będzie na mnie. Przyłóż rękę po jeździe samochodem za chłodnicą tam gdzie jest wlot do puszki filtra powietrza a później za aku w ori miejsce. Jest różnica?
Dodać warto że podczas jazdy większość powietrza zza akumulatora jest wydmuchiwana więc jest sporo chłodniej niż za chłodnicą obok przewodów chłodnicy i kolektora wydechowego (benzyna). |
mowisz ze warto zapodac ?
bo kurde tego nie mam a mam wkladal K&N zapodana i nie wiem czy jej nie zamuli przez to
greg-si - Sro Kwi 27, 2011 18:52
im więcej chłodnego powietrza tym lepiej. Ja u siebie będę teraz wyprowadzał wlot za kratkę. Ciekawe czy coś mi to da.
BoloSr - Sro Kwi 27, 2011 18:54
greg-si napisał/a: | im więcej chłodnego powietrza tym lepiej. Ja u siebie będę teraz wyprowadzał wlot za kratkę. Ciekawe czy coś mi to da. |
ale jak to bedzie w tym miejscu co powinno byc to powinno byc lepiej niz bez tego ?
bo jakso niechce mi sie wiezyc ze tam bedzie chlodniej
greg-si - Sro Kwi 27, 2011 19:07
Cytat: | bo jakso niechce mi sie wiezyc ze tam bedzie chlodniej |
Jeśli stoisz w korku to faktycznie różnica żadna. Ale jak jedziesz to pęd powietrza będzie chłodził komorę i w tym miejscu gdzie oryginalnie jest łapacz będzie chłodniej niż za chłodnicą obok kolektora wydechowego.
BoloSr - Sro Kwi 27, 2011 19:24
greg-si napisał/a: | Cytat: | bo jakso niechce mi sie wiezyc ze tam bedzie chlodniej |
Jeśli stoisz w korku to faktycznie różnica żadna. Ale jak jedziesz to pęd powietrza będzie chłodził komorę i w tym miejscu gdzie oryginalnie jest łapacz będzie chłodniej niż za chłodnicą obok kolektora wydechowego. |
no to bede musial zanabyc tego rura i zobaczymy czy to pomoze
Koju - Sro Kwi 27, 2011 19:25
greg-si napisał/a: | Ja u siebie będę teraz wyprowadzał wlot za kratkę |
greg-si mogę zapytać gdzie masz zamiar zamontować ten wlot ?
BoloSr - Sro Kwi 27, 2011 19:27
Koju napisał/a: | greg-si napisał/a: | Ja u siebie będę teraz wyprowadzał wlot za kratkę |
gregi-si mogę zapytać gdzie masz zamiar zamontować ten wlot ? |
pewnei chce dac lapacza przed chlodnica klimy bo tam jest miejsce
Koju - Sro Kwi 27, 2011 19:31
BoloSr napisał/a: | pewnei chce dac lapacza przed chlodnica klimy bo tam jest miejsce |
Ale wlot powietrza po za komorą silnika (na zewnątrz auta) ?
Stanislaw - Sro Kwi 27, 2011 19:35
greg-si niestety we Francji nic nie konczylem oprocz kursu jezyka,a 20 centymetrow nad przepascia ,przekonalo mnie,poddaje sie argumentom
greg-si - Sro Kwi 27, 2011 19:36
BoloSr, tylko ja klimy nie mam
Koju napisał/a: | greg-si mogę zapytać gdzie masz zamiar zamontować ten wlot ? |
Plan jest by wrzucić tutaj:
Niby wymiarami wszystko pasuje ale ostatecznie może wszystko przesunąć się 5-10cm do środka auta bo nie chcę by wlot dotykał chłodnicy.
Koju - Sro Kwi 27, 2011 19:38
Moim zdaniem to jest "samobójstwo" dla filtra będzie zasysał cały syf jaki spotka na drodze
Myślałem że masz inne koncepcje/rozwiązanie ...
BoloSr - Sro Kwi 27, 2011 19:41
greg-si napisał/a: | BoloSr, tylko ja klimy nie mam
Koju napisał/a: | greg-si mogę zapytać gdzie masz zamiar zamontować ten wlot ? |
Plan jest by wrzucić tutaj:
Obrazek
Niby wymiarami wszystko pasuje ale ostatecznie może wszystko przesunąć się 5-10cm do środka auta bo nie chcę by wlot dotykał chłodnicy. |
no to nie zmienia postaci ze to zapodasz przed klima/chlodnica
Koju - Sro Kwi 27, 2011 19:44
Zgodzę się że motor będzie dostawał zimniejsze powietrze ale zdaje się kosztem częstych wymian filtra,pytanie jak częstych ?
greg-si - Sro Kwi 27, 2011 19:47
Koju napisał/a: | Moim zdaniem to jest "samobójstwo" dla filtra będzie zasysał cały syf jaki spotka na drodze |
Wstawię moskitierę
A tak na poważnie to zobaczę jak to zniesie filtr. Jak strasznie będzie łapał syf to będę myślał. Zresztą filtr strasznie drogi nie jest.
Ostatni filtr miałem bardzo czysty a rurkę mam za halogenem gdzie kurzy się non stop.
tronsek - Sro Kwi 27, 2011 19:51
Koju napisał/a: | Moim zdaniem to jest "samobójstwo" dla filtra będzie zasysał cały syf jaki spotka na drodze | Dokładnie. W pogodne dni to jeszcze jakoś ujdzie, ale wyobrażasz sobie co się będzie działo w dni ulewne Będzie zasysał wodę, a zimą może dojść do zatkania wlotu. Mi często się zdarzało, że tą kratkę w zderzaku miałem zapchaną śniegiem.
Koju - Sro Kwi 27, 2011 19:53
greg-si napisał/a: | Zresztą filtr strasznie drogi nie jest. |
Drogi nie drogi ale jeśli będzie trzeba go wymieniać powiedzmy co 2-3 k to chyba nie ma sensu kombinować myślę że dużo na pracy silnika nie odczujesz taką modernizacją ale trzeba się przekonać żeby zobaczyć
Jak to mówią Polak potrafi ...
Zdaj relacje jak zamontujesz sam jestem ciekawy jak to się sprawuje.
Pozdrawiam
tronsek - Sro Kwi 27, 2011 19:56
A nie lepszy byłby patent Markzo Moim zdaniem chyba najbardziej optymalne rozwiązanie. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65600
greg-si - Sro Kwi 27, 2011 20:03
Koju napisał/a: | Drogi nie drogi ale jeśli będzie trzeba go wymieniać powiedzmy co 2-3 k to chyba nie ma sensu kombinować |
Jak robi się rocznie 5kkm to można sobie na takie coś pozwolić Póki co jeżdżę samochodem praktycznie tylko dla przyjemności.
tronsek napisał/a: | Dokładnie. W pogodne dni to jeszcze jakoś ujdzie, ale wyobrażasz sobie co się będzie działo w dni ulewne Będzie zasysał wodę, a zimą może dojść do zatkania wlotu. Mi często się zdarzało, że tą kratkę w zderzaku miałem zapchaną śniegiem. |
Do zimy to na pewno nie będę z tym jeździł Jak zrzucę zderzak to będę dokładnie wiedział jak to rozwiążę bo mam zamiar zrobić złączkę tych dwóch rurek tak by w razie potrzeby otworzyć maskę i w 5s rurki od siebie odłączyć.
W tym momencie mam wlot z kawałkiem rurki z innego auta i jeszcze nie wiem czy uda mi się połączyć oem rurkę z tą nową. Wszystko wyjdzie w praniu.
tronsek, tak mam od roku Różnicy w stosunku do oem miejsca brak
BoloSr - Sro Kwi 27, 2011 20:04
a to nie jest podobne do oryginalu ?
tronsek - Sro Kwi 27, 2011 20:12
BoloSr napisał/a: | a to nie jest podobne do oryginalu ? | Oryginał też ma wlot powietrza w komorze silnika.
marcinmarcin - Sro Kwi 27, 2011 20:42
greg-si raz zassiesz wodę i będziesz miał silnik do wymiany tak naprawdę pomiędzy -30 a +30 stopni różnica w mocy to parę koni, więc te wszystkie zimne doloty sa g. warte jedyne co się liczy to długość dolotu (pojemność) i tu różnice sa kolosalne. Kiepskim dolotem przy K-Series można kilkanaście koni zdjąć.
Koju - Sro Kwi 27, 2011 21:03
greg-si napisał/a: | Jak robi się rocznie 5kkm to można sobie na takie coś pozwolić |
5k to faktycznie mało ale jeśli ktoś korzysta z auta na co dzień (praca/uczelnia/zakupy etc. ) to myślę że w roku kilka filtrów zajeździ z takim wlotem
Jak już pisałem, trzeba się przekonać żeby zobaczyć
slax - Sro Kwi 27, 2011 22:08
siema
ja u siebie te rurę przymocowałem za grillem, mieści się na styk pomiędzy chłodnicą a pasem przednim. Różnica jest zwłaszcza latem w cieple dni. Wcześniej kiedy rura wędrowała sobie za akumulator, była różnica w pracy silnika np. pomiędzy gorącym dniem a chłodnym wieczorem, autko wieczorem wyraźnie było zrywniejsze! teraz z dolotem zamontowanym za grillem nie ma różnicy nawet w bardzo gorące dni, a i dolot jest na tyle wysoko, że żaden syf nie wpada do filtra. Więc dla mnie zmiana ja najbardziej na +
BoloSr - Czw Kwi 28, 2011 18:08 Temat postu: Fotki potrzebne jak to jest poprowadzone i gdzie zamontowane
kto ma ta rure niech sie pochwali jak to leci
driftdreamer - Czw Kwi 28, 2011 19:23
slax napisał/a: | była różnica w pracy silnika np. pomiędzy gorącym dniem a chłodnym wieczorem, autko wieczorem wyraźnie było zrywniejsze! |
też mam takie wrażenie
slax, zrób fote i wstaw to zobaczymy
slax - Pią Kwi 29, 2011 11:48
ok teraz to juz ciemno, ale jutro zrobię i wrzucę
[ Dodano: Pią Kwi 29, 2011 12:48 ]
http://forum.roverki.eu/v...p=618534#618534 tu wkleiłem fotki
greg-si - Pią Kwi 29, 2011 14:47
ja niestety narazie odpuszczam robotę dolotu. Zderzaka nie mogę zdjąć a bez tego ani rusz
shilus82 - Sob Kwi 30, 2011 07:15
ktoś już gdzieś pisał, żeby tą rurę wsadzić za atrapę chłodnicy. Ja się też do tego przymierzam, a przed wakacjami trzeba to zrobić, żeby w trasie się lepiej jechało ( taki zabieg psychologiczny )
BoloSr - Sob Kwi 30, 2011 16:03
obejrzalem to co pokazales oraz swoje auto i nie ma szans na to zeby to tak zapodac
klima przeszkadza i sie tej rury tam nie przelozy
slax - Nie Maj 01, 2011 07:02
BoloSr, hm, no tak ja nie mam klimy... a może gdybyś dał "nie oryginalną" rurę jakąś i gdzie indziej ją przepchnął za chłodnicę
BoloSr - Nie Maj 01, 2011 10:20
slax napisał/a: | BoloSr, hm, no tak ja nie mam klimy... a może gdybyś dał "nie oryginalną" rurę jakąś i gdzie indziej ją przepchnął za chłodnicę |
no wlasnie wczoraj sobie na spokojnie wszystko oblukalem i nie da rady nic wcisnac
pozostaje wstawic tak jak w oryginale chyba ze cos jeszcze pokombinuje
Markzo - Sro Maj 04, 2011 19:30
up
BoloSr - Sro Maj 04, 2011 19:34
Rura doszla i niestety tez nie mam tej kratki co to ludzie pokazywali ale moze cos dorobie
ale mam pytanie czy to jest czyms zapiete przy puszcze czy tylko wlozone ? bo rura strasznie sztywna wiec jest szansa ze nie wypadnie ale wole sie upewnic
Markzo - Sro Maj 04, 2011 19:41
btw, ktoś wklejal link do mojego tematu, moj dolot NIE MA POCZĄTKU i NIE ZASYSA powietrza z komory silnika. Rożnica jest ogromna, poprawa wyczuwalna i dajaca sie zmierzyć, nie wiem jak w 1.8 ale w KV6 przepustnica ma prawie 70mm a poczatek air-duct'u ma cos kolo 40mm potem rezonttor i powyginane rury.
BoloSr - Sro Maj 04, 2011 19:44
Markzo napisał/a: | btw, ktoś wklejal link do mojego tematu, moj dolot NIE MA POCZĄTKU i NIE ZASYSA powietrza z komory silnika. Rożnica jest ogromna, poprawa wyczuwalna i dajaca sie zmierzyć, nie wiem jak w 1.8 ale w KV6 przepustnica ma prawie 70mm a poczatek air-duct'u ma cos kolo 40mm potem rezonttor i powyginane rury. |
generalnie ja nie wiem jak powinno byc bo tej rury jeszcze nie mam na aucie ale z tego co zauwazylem to moze byc zupelnie inaczej
bo teraz ciagnie cale cieple powietrze z chlodnicy i to zawsze wiec jak zapodam jak w orginale moze troche sie poprawic a jak to sie uda moze przerobie na twoj patent ale te dwie rzeczy mnie narazie interesuja
greg-si - Sro Maj 04, 2011 22:17
BoloSr, rurka jest sztywna i ma mocowanie pod akumulatorem na śrubkę 8mm.
Kratka o której wspomniałeś jest chyba tylko po to by żadne zwierze nie wlazło do silnika Swobodnie możesz kratki nie zakładać. Możesz zrobić tak jak ma Markzo (ja też tak mam )
Markzo napisał/a: | poczatek air-duct'u ma cos kolo 40mm potem rezonttor i powyginane rury. |
Myślę że właśnie tutaj jest przyczyna odczuwalnej różnicy. Po zmianie na prawie dwa razy większą średnicę mamy prawie cztery razy większy przekrój rurki która doprowadza powietrze do filtra i dalej do przepustnicy.
BoloSr - Czw Maj 05, 2011 08:44
greg-si napisał/a: | BoloSr, rurka jest sztywna i ma mocowanie pod akumulatorem na śrubkę 8mm.
Kratka o której wspomniałeś jest chyba tylko po to by żadne zwierze nie wlazło do silnika Swobodnie możesz kratki nie zakładać. Możesz zrobić tak jak ma Markzo (ja też tak mam )
Markzo napisał/a: | poczatek air-duct'u ma cos kolo 40mm potem rezonttor i powyginane rury. |
Myślę że właśnie tutaj jest przyczyna odczuwalnej różnicy. Po zmianie na prawie dwa razy większą średnicę mamy prawie cztery razy większy przekrój rurki która doprowadza powietrze do filtra i dalej do przepustnicy. |
jakie mocowanie pod akumulatorem mozesz mi to wyjasnic bo widzialem na fotach ze to tylko jest przykreconw w okolicach nadkola i nic pozatym
a ty mowisz ze cos pod akumulatorem jest ?daj fote ale pokaza na jakims obraku jak to powinno byc bo chcialbym to w weekenda wsadzic a tu schody sie zaczna robic
greg-si - Czw Maj 05, 2011 09:48
Do weekendu tzn. dziś zrobię Ci zdjęcie.
BoloSr - Czw Maj 05, 2011 11:56
greg-si napisał/a: | Do weekendu tzn. dziś zrobię Ci zdjęcie. |
no to czekam zebym wiedzial co mam jeszcze zalatwic zeby ta rure podlaczyc
szoso - Czw Maj 05, 2011 14:43
dzisiaj tą rurę wykręcałem na szrocie, jest przykręcona w prawym rogu przy lampie jedną śrubą i spinką
odradzam przyczepianie jej bezpośrednio w grillu, robactwo będzie leciało
BoloSr - Czw Maj 05, 2011 17:29
szoso420 napisał/a: | dzisiaj tą rurę wykręcałem na szrocie, jest przykręcona w prawym rogu przy lampie jedną śrubą i spinką
odradzam przyczepianie jej bezpośrednio w grillu, robactwo będzie leciało |
zaloze to bez zwalania mocowania na akumulatro czy bede musial wywalic akumulator i jego mocowanie ?
Stanislaw - Czw Maj 05, 2011 17:38
BoloSr Zalozysz ta rure bez wyciagania akumularora i jego podztawy.Potrzebna jest tylko ta sruba i zapinka plastikowa jak pisal szoso.
Tak bez problemu mozna ja zalozyc w R45 z silnikiem diesla,nie wiem czy w benzynowym jest podobnie.
szoso - Czw Maj 05, 2011 17:39
jak chcesz dobrze założyć rurę to musisz odkręcić puszkę filtra a bez wyjęcia aku się raczej nie obędzie, no chyba że u ciebie jest więcej miejsca do tych śrub, ja u siebie odkręcałem puszkę bo mam osłonę pod silnikiem i ni jak tam podejść było a aku mi przeszkadzał by wykręcić puszkę filtra, mocowania aku nie musisz odkręcać
zaraz jadę zakładać tą rurę w 400sdi u brata bo też nie było a osłony pod silnikiem nie ma, filtr powietrza nie fajnie wyglądał bez tej rury bo dziura w puszce jest na dole i cały syf z wodą idzie w filtr aż spuchł
Stanislaw - Czw Maj 05, 2011 17:50
szoso420 masz racje,o wiele wygodniej sie to robi przy zdjetej obudowie filtra,faktycznie jest tam troche malo miejsca,ja to zakladalem przy zalozonym akumulatorze,on w zasadzie nie przeszkadza,ale czym wiecej miejsca tym wygodniej jest podejsc tymbardziej jesli jest jeszcze oslona silnika.
greg-si - Czw Maj 05, 2011 18:02
BoloSr, duża fotka:
Jedyna śrubka którą widać to właśnie od tego.
Ja wyjmowałem tą rurę i później wkładałem bez odkręcania aku. Tylko puszkę filtra trzeba odkręcić.
U mnie jest miejsca bardzo dużo
BoloSr - Czw Maj 05, 2011 18:19
szoso420 napisał/a: | jak chcesz dobrze założyć rurę to musisz odkręcić puszkę filtra a bez wyjęcia aku się raczej nie obędzie, no chyba że u ciebie jest więcej miejsca do tych śrub, ja u siebie odkręcałem puszkę bo mam osłonę pod silnikiem i ni jak tam podejść było a aku mi przeszkadzał by wykręcić puszkę filtra, mocowania aku nie musisz odkręcać
zaraz jadę zakładać tą rurę w 400sdi u brata bo też nie było a osłony pod silnikiem nie ma, filtr powietrza nie fajnie wyglądał bez tej rury bo dziura w puszce jest na dole i cały syf z wodą idzie w filtr aż spuchł |
oki nie mam problemu wyciagne to i to co za problem
a jak wyglada sprawa z ta opaska bo nie bardzo rozumiem
śrude to se dopasuja ael co do opaski to nie wiem co to mam byc a rozne rzeczy sie walaja czasem w firmie gdzie pracuje
[ Dodano: Czw Maj 05, 2011 19:19 ]
greg-si napisał/a: | BoloSr, duża fotka:
Obrazek
Jedyna śrubka którą widać to właśnie od tego.
Ja wyjmowałem tą rurę i później wkładałem bez odkręcania aku. Tylko puszkę filtra trzeba odkręcić.
U mnie jest miejsca bardzo dużo |
niestety ale tego to ja tam nie mam wiec bede musial cos dorobic widze tylko zebym mial fote jak to wyglada to bym dorobil
Stanislaw - Czw Maj 05, 2011 18:22
Bolo Sr jaka opaska,tam nic takiego nie ma,sruba plus plastikowa zatyczka,podobna do tapicerskich
[ Dodano: Czw Maj 05, 2011 19:22 ]
Ide sprubuje zrobic zdjecie
BoloSr - Czw Maj 05, 2011 18:23
Stanislaw napisał/a: | Bolo Sr jaka opaska,tam nic takiego nie ma,sruba plus plastikowa zatyczka,podobna do tapicerskich
[ Dodano: Czw Maj 05, 2011 19:22 ]
Ide sprubuje zrobic zdjecie |
kurde toc widac ze tam cos jest ale aj nie bardzo wiem jak to wyglada
no chyab ze rozne foty widzimy
greg-si - Czw Maj 05, 2011 18:47
Kawałek płaskownika przykręcisz do podstawki akumulatora i będzie lepiej niż w fabryce.
Masz tą rurkę już?
BoloSr - Czw Maj 05, 2011 18:54
greg-si napisał/a: | Kawałek płaskownika przykręcisz do podstawki akumulatora i będzie lepiej niż w fabryce.
Masz tą rurkę już? |
mam dokladnie taki jak na aukcji bez tego wlasnie mocowania co mowisz
wiec bede musial cos wykombinowac
Stanislaw - Czw Maj 05, 2011 18:55
BoloSr zrobilem Ci zdjecia,ale nie moge ich zmniejszyc do wymaganych 800 pikseli,jak mi podasz jakis namiar na siebie to Ci moge wyslac,mam troche czasu dzis
BoloSr - Czw Maj 05, 2011 19:02
Stanislaw napisał/a: | BoloSr zrobilem Ci zdjecia,ale nie moge ich zmniejszyc do wymaganych 800 pikseli,jak mi podasz jakis namiar na siebie to Ci moge wyslac,mam troche czasu dzis |
bolo_3m@wp.pl wysylaj co masz i chetnie popatrze co musze dorobic bo chyab juz wiem o co biega ale wole sie upewnic
szoso - Pią Maj 06, 2011 06:21
BoloSr, te plastikowe mocowanie rury do puszki filtra nam zostało bo w dieslu nie ma to zastosowania, więc jeśli to o to Ci chodzi to podjadę i to wezmę, w poniedziałek bym Ci wysłał za free
BoloSr - Pią Maj 06, 2011 18:19
szoso420 napisał/a: | BoloSr, te plastikowe mocowanie rury do puszki filtra nam zostało bo w dieslu nie ma to zastosowania, więc jeśli to o to Ci chodzi to podjadę i to wezmę, w poniedziałek bym Ci wysłał za free |
wystarczylo by zebys mi tego porobil foty z miarka obok i bym sobie dorobil ale jakbys mial checi i czas na pojechanie i wyslanie potem tego to z chcecia to przygarne
[ Dodano: Pią Maj 06, 2011 19:19 ]
greg-si napisał/a: | Kawałek płaskownika przykręcisz do podstawki akumulatora i będzie lepiej niż w fabryce.
Masz tą rurkę już? |
rurka tak wyglada
greg-si - Nie Maj 08, 2011 16:47
Wygląda że jest ok. Ten niby łapacz trzeba wyjąć i wtedy będzie łatwiej wszystko wstawić.
Drugi koniec powinien mieć w którymś miejscu mocowanie śrubki 8mm. Wtedy płaskowniczek i zrobione.
BoloSr - Nie Maj 08, 2011 17:19
greg-si napisał/a: | Wygląda że jest ok. Ten niby łapacz trzeba wyjąć i wtedy będzie łatwiej wszystko wstawić.
Drugi koniec powinien mieć w którymś miejscu mocowanie śrubki 8mm. Wtedy płaskowniczek i zrobione. |
niestety ale z drugiej strony nic nie mialem wiec zrobilem tak jak moglem i narazie jest OK
docelowo zrobie tak jak mowisz ale musze pomierzyc
PS trytka daje rade zamiast metalowego wspornika
Koju - Sro Maj 11, 2011 08:01
Znalazłem ciekawy wlot powietrza
http://www.poboczem.pl/fo...iSort,1,iTime,3
Markzo - Sro Maj 11, 2011 08:17
POWER!!!!!!!!!!!! YEAHH!!!!!!!!
ja myslalem kiedys, dac na blotnik wlot od sprintera, bo spoko to wyglada, ale nie chcialbym wlotu od strony ulicy, a od pobocza i trzeba by bylo przerzucic caly dolot na prawo
slax - Sro Maj 11, 2011 13:16
Markzo napisał/a: | ale nie chcialbym wlotu od strony ulicy, | HM, mnie się właśnie wydaje, że od ulicy było lepiej niż od strony pobocza, bo od pobocza wiadomo więcej syfu, piasku liści itp
Markzo - Sro Maj 11, 2011 15:00
slax napisał/a: | HM, mnie się właśnie wydaje, że od ulicy było lepiej niż od strony pobocza, bo od pobocza wiadomo więcej syfu, piasku liści itp |
a od strony drogi chlapiące wodą/błotem/sniegiem nadjeżdżające auta
slax - Sro Maj 11, 2011 15:36
Markzo napisał/a: | a od strony drogi chlapiące wodą/błotem/sniegiem nadjeżdżające auta | oj wydaje mi się, że to na poboczach z reguły sa kałuże i stoi woda
|
|