Sory ale nie mam czasu tego przeglądnąć, może ktoś zerknie, temat wydaje się być gorący, ja popatrze wieczorkiem, jeśli jest jakaś kiła proszę adminów o wywalenie posta.
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Cze 11, 2011 18:06, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 15, 2008 12:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
potwierdzam od e 39 ten sam skok tłoka lecz jest różnica w mocowaniu i podłączeniu przewodu a j ponawiam może ktoś ma stary przewód od pompki?
Na tym drugim linku jest wszystko krok po kroku jak zrobić, ie wydaje się to specjalnie skomplikowane, najlepsza jest fota ze prezerwatywą na zbiorniczku
Nie śmiejcie się z prezerwatywy ja już tak zrobiłem 500km tyle że założyłem potrójne zabezpieczenie czyli aż trzy szt.
Wszystko śmiga jak trzeba.
Pomysł z pompką jest dobry i nie wymaga dużo zachodu.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Maj 15, 2008 20:01
A ja mam pytanie o co chodzi w tym 4 od góry zdjęciu? Po co jest zakręcony ten wężyk?
I najważniejsze gdzie znajdę taką pompę od BMW? Aha i jeszcze jedno po co ten kondon?
Ja też mam prezerwatywy na zbiorniczku płynu do pompki sprzęgła, z prostego powodu, nie miałem oryginalnej uszczelki i nie chciałem(bałem się) ich uszkodzić zakręcając dekielek.
Condony sprawują się wyśmienicie, nic nie cieknie nic się nie zapowietrza.
Dzięki jednemu z klubowiczów (Dam-Kam) już na dniach zrobię tak jak powinno być.
Taką pompę pewnie znajdziesz na szrotach gdzie stoją np.angliki jako dawcy organów.
Słuchaj kris ta cęść z prawej strony z tą gumą jest to oryginał z rovera natomiast ta z lewej to jest najprawdopodobniej wężyk z bmw a pompke mozna kupic n intercars oraz fota no i allegro
_________________ ROVER 75 ......:::Lublin:::.......
Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ
pomysł dobry z tym drugim linkiem, mam przeczucie że niedługo będę naprawiał moją pąpke ( bo chyba zaczyna cieknąć ) i albo ojciec ( frezer tokarz itd.. ) dorobi mi to co sie wytarło albo zakupie wersje z BMW, sam pomysł zbiornika u góry jest dobry, bo dolewanie płynu i sprawdzanie jego poziomu pod pedałem sprzęgła jest masakrastyczny...
Jak zabiore sie za wszystko zdam realcje z zdjęciami jak mi to poszło...
ps: jeżeli ktoś chciałby jakiś tłoczek do pompki to pisać i zrobimy nowy...
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Maj 16, 2008 10:25
Rowan, płyn dot3/4 jest hydroskopijny czyli chłonie wode z otoczenia, w korku jest dziurka do odpowietrzania ale gdyby nie ta prezerwatywa to płyn szybko straciłby swoje właściwości. A pomysł z pompka... rewelacja
Słuchaj kris ta cęść z prawej strony z tą gumą jest to oryginał z rovera natomiast ta z lewej to jest najprawdopodobniej wężyk z bmw a pompke mozna kupic n intercars oraz fota no i allegro
aha... no ja tak się rozglądam co i jak w razie padu, żeby być w miarę w temacie.
Nie do końca czaje czy tam jest użyty oryginalny przewód?
ten przewód jest chyba cały z BMW (jest wymieniony w liście wydatkow), tutaj:
jest pokazane (w drugim planie) jak to jest podłaczone do roverkowskiego szybkozłącza
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Maj 16, 2008 10:54
piter34, ukłon w Twoją strone higroskopijny jak najbardzie, po prostu błąd wpojony od maleńkości
sTERYD, czyli mówisz że wężyk przy pompce jest oryginalny BMW i sie łączy z roverowskim na szybkozłączce
obawiam sie jedynie o tą szybkozłączke, trzeba to dobrze zrobic bo jednak występuje tam pewne ciśnienie no i drgania, połączenie tego na krótkim odcinku może nie dać dostateczej pewności że sie to nie rozleci - coś o tym wiem bo łączyłem własnie ten przewód na szybkozłączce i była za krótka i troszke źle zamontowana - na szczęscie odpadło w garażu i pedał został w podłodze
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Maj 16, 2008 11:30
Boncky, to musiałeś jej dobrze nie załączyć, przecież ją jak sie zepnie to żeby rozpiąć trzeba to pociągnąć i samo nie powinno sie rozłączyć... no chyba że to też jest taka lipa jak cały ten układ
pytanie troche po za tematem ale nie będe nowego otwierał, pewnie tu szybko odpowiedz dostane, steryd dałeś takie fajne zdjęcie i w związku z nim co to jest za kabel który zaznaczyłem ?
ps: jeżeli ktoś chciałby jakiś tłoczek do pompki to pisać i zrobimy nowy...
z czego bedziesz robił ten tłoczek
Wybór jest duży, można zrobic z utwardzanego plastiku stosowanego jako panewki w silnikach maszynowych i innych urządzeniach który jest twardy jak skała...
można również użyć coś bardziej miękkiego - materiał zbliżony do tego z czego są robione condony lub orginalny materiał nakładany w amortyzatorach na tłoczek.
Mówiąc krótko, z czego tylko sie chce.. po rozebraniu zobacze z czego jest wykonany orginalny i zbliże się nowym do niego..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum