Moc chłodzenia klimy nie do końca ma związek z temperaturą na zewnątrz ale z temperaturą wewnątrz auta, ponieważ powietrze które jest chłodzone krąży w obiegu zamkniętym samego samochodu,
Nie do końca ale ma. Wyższa temperatura na zewnątrz powoduje wiekszą temperaturę karoserii a w wyniku wiekszą temperaturę pomieszczenia pasażerskiego co w wyniku spowalnia schłodzenie kabiny w szybszym czasie, a sama kabina (jej elementy) działa jak grzejnik w pewnym sensie.
Swoja drogą wskazane jest przy dużym nagrzaniu kabiny otworzyc na chwile okna i przewentylowac aby klima nie miała ciężko
Pozdr.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 25, 2007 16:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
olej jest bezbarwny ale dodaje się barwnik który świeci w promieniowaniu UV poszukaj jakiegoś testera do banknotów i poświeć w ciemności. czasami jest nieszczelność na parowniku to już trudniej zlokalizować. ale wtedy przyparowóją szyby jak na nie przełączysz nawiew.
czasami jest nieszczelność na parowniku to już trudniej zlokalizować. ale wtedy przyparowóją szyby jak na nie przełączysz nawiew.
To już musiała by być potężna nieszczelność.
Przy włączonej klimie szyby parują jak jest duża różnica temperatur między wewnątrz samochodu a na zewnątrz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum