Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Witam,
W sumie póki co to wszystko bardzo przyszłościowo i teoretycznie.
Ale interesuje mnie parę kwestji.
Jeśli bym dostał silniczek od roverka 218 (1.8si) to czy by pasował do mojej
214si? Co trzeba by było wymienić po za silnikiem by to wszystko ładnie hulało?
Powiedzmy że silnik bym dostał po okazyjnej cenie... Czy w ogóle warto się w to bawić.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Pon Lis 29, 2010 11:40, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 26, 2007 09:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli chodzi o przekładke silnika to myślę że nie było by większych problemów ale problem jest z jednym HAMULCE.
W moim 214Si hamulce w sumie to są dobre ale nie bardzo dobre. A jeśli założysz silnik mocniejszy to wypadałoby też pomyśleć nad udoskonaleniem tego elementu (tak podpowiada mi rozsądek).
Z waszych wypowiedzi wnioskuje że nie ma co się bawić
w tą wymianę. Lepiej kupić jeśli już 218si.
Ale co ja marudzę 214si też daje rade (w chwili obecnej na moje potrzeby)
Ma rozdzielacz, ale w przypadku silnika z 218Si (nie VVC) nie ma z tym problemu.
Owszem, bo moze na zasadzie Plug&Play wsadzic silnik od wczesnego MGFa 1.8i, a w ostatecznosci bezrozdzielaczowego 1.8 montujac na nim osprzet z rozdzielaczem.
214_Si jak Ci nie szkoda okolo 2500 - 3000 to warto
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Analizując bardziej dogłębnie sytuację dochodzę do wniosku że jak znajdę
silniczek od 216si (z przystępnym przebiegiem) to starczy.
Spalanie podobne jak 214si, trochę więcej koników a jedzie się ponoć lepiej.
Wszystko się zgadza. Tylko jeszcze trzeba sie liczyć z opłacalnością
Fajnie by było mieć 150 koników. Tylko się zaczynam zastanawiać czy to
ma sens do takiego autka. 1.6si to chyba by było wystarczające. No chyba
że bym znalazł taniego disla. Bo to ma być autko żony, ale ja śmigam nim w jedno
miejsce na kilka miesięcy. Zastanawiam się tak troszkę i co tu narzekać 100KM to
nie mało. Chyba że w trasie to by się trochę większy silnik przydał.
Porównania na pewno nie ma do V6 2.5 (180KM) Vectra szfagra ale to inne auto.
Porównania na pewno nie ma do V6 2.5 (180KM) Vectra szfagra ale to inne auto.
Ee... To jak patrzymy na takie auta, to R820ti i szwagier się chowa.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum