Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
W moim R25 2.0iDT coś stało się z dynamiką o ile wcześniej pięknie przyspieszał od 2000obr. tak teraz bardzo słabo jak by go coś blokowało czy możecie coś poradzić
AndrewS: wstawilem nawiasy kwadratowe w tytule watku
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Sro Gru 01, 2010 00:08, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 29, 2007 12:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W moim R25 2.0iDT coś stało się z dynamiką o ile wcześniej pięknie przyspieszał od 2000obr. tak teraz bardzo słabo jak by go coś blokowało czy możecie coś poradzić
Na początek sprawdź, czy nie puściły węże od powietrza między turbiną a IC. Przy dodaniu gazu powyżej 2000 obr. powinny się 'nadymać'. Sprawdź też układ powietrz - wlot i filtr. Możliwe, że coś go przytkało i nie starcza mu powietrza do pracy
[ Dodano: Nie Kwi 29, 2007 2:19 pm ]
Domyślam się, że żadnych dziwnych odgłosów nie wydaje
Dzięki za podpowiedż,nie wydaje żadnych odgłsów,ale może problem tkwi w obudowie filtra powietrza która jest od benzyniaka,podajcie jakiegoś dobrego mechanika od Roverów w małopolsce.
podajcie jakiegoś dobrego mechanika od Roverów w małopolsce.
Na stronie www.roverki.pl/garage.php masz listę warsztatów z komentarzami
ZTCW, to w Kraku wszyscy polecają pana Midowicza.
Co do obudowy filtra - myślę, że jeżeli przlot powietrza ma ten sam albo większy przekrój niż oryginał, to nie będzie problemu. To na tej samej obudowie wcześnie chodził Ci dobrze
No to masz jasność - obudowa niewinna Raczej może zatkana jej zawartość. Lepiej, żeby tak było, bo inaczej podjrzana będzie turbina
Węże sprawdziłeś? Jaki masz przebieg
Witam, węże w porządku turbina chyba też bo słychać jak się załącza muszę jeszcze sprawdzić tą przepływkę.Mój przebieg to 80tys.rok 2002 będzie pasowała ta przepływka którą mi polecacie?.jeden chyba pseudo mechanik od diesli coś poregulował mówiąc że zrobił regulacje komputera i przez jeden dzień wszystko było w porządku ale jak pojechałem do niego żeby to powtórzył to okazało się że bajerował z tym komputerem bo mówił że nie ma programu i mają go tylko w ASO.Pozdrawiam Marek
A filtr powietrza rozumiem też sprawdziłeś
Zanim zaczniesz kupować, to sprawdź przez odłączenie tej, co masz. Jak jest walnęta, to powinno być lepiej po odłączeniu.
Jak jednak będzie potrzebna i Wolian wcześniej napisał, że taka u niego pasuje, to u Ciebie też MUSI, to są te same silniki
Witam, węże w porządku turbina chyba też bo słychać jak się załącza muszę jeszcze sprawdzić tą przepływkę.Mój przebieg to 80tys.rok 2002 będzie pasowała ta przepływka którą mi polecacie?
Hmmm.... czy słyszysz jak się turbo załącza
Nie wiem, czy ta przepływka będzie pasować, ale czy odpiąłeś tą co masz w tej chwili ??. Ten mechanior pewnie wyczyścił przepływkę i starczyło na jeden dzien jazdy...
W R420 wtyczka zabezpieczona jest metalowa spinka.Trzeba delikatnie spinkę podważyc,
i wyciągnąc wtyczkę(uwaga na spinkę,lubi wystrzelić i bedzie klopot)
Przeplywka przykręcona jest dwoma śrubami ,miałem problem z odpowiednim
kluczem do odkrecenia tych śrub.Poradzilem sobie kombinerkami.
Mała uwaga.Jak wyciągniesz już przepływke musisz uważać,blaszka która
tam się znajduje jest strasznie krucha.
Miłej zabawy życze.
_________________ Były RoVerki ,Saab 9-3, Bertona Cabrio
Jeśli coś sie dzieje z autem, a po odpięciu przepływki auto wraca do normy, to znaczy, że jest padnięta. Można też zmierzyc poziomy napięc na którymś z pinów (przy zapietej wtyczce) dla różnych obrotów silnika i na tej podstawie stwierdzić (na 80%) czy przepływka jest OK czy death. Na podstawie ilości powietrza wpływajacego do silnika (zmierzonego przez przepływkę) komp oblicza dawkę paliwa a w niektórych przypadkach (diesel 86KM) przepływka służy tylko do sterowania zaworem RGR.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum