Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam.....
Poszukuje uszczelniacza przekładni kierownicy, wszedzie gdzie dzwonilem nikt czegos takiego nie ma,moze ktos z Was sie orientuje w temacie,mam Rovera 620 si 2.0l 1996r.
wdzieczny bym był za pomoc.....czy trzeba od razu wymieniac cala maglownice....???
Pozdrawiam
Brt: Popraw temat zgodnie z Zasadami!!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 01:25, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 08, 2007 09:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wpisz to na początek tematu w kwadratowym nawiasie, więcej posiadaczy takiego modelu to przeczyta.
kenyb napisał/a:
czy trzeba od razu wymieniac cala maglownice
Szczerze mówiąc większość wycieków z maglownicy powstaje po jakimś uszkodzeniu przodu i jeżeli podejrzewasz, że samochód byl bity w przód, szukaj od razu całej maglownicy, bo wymiana uszczelniacza może nic nie dać
Dziekuje za informacje , bede musial oddac chyba do regeneracjii.
Szczerze powiedziawszy, raczej nie był bity, chodz, nie dam sobie "głowy uciac", mam go od roczku...jeszcze raz dzieki...
pozdrawiam Jacek
piter34: dostałeś ostrzeżenie za ignorowanie zasad kącika (redagowanie tytułu wątku) oraz ignorowanie upomnień moderatora
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pią Maj 11, 2007 21:51, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Mar 2005 Posty: 39 Skąd: Starachowice
Wysłany: Pią Maj 11, 2007 21:40
jeśłi to 96r to może być problem z regeneracją;(
w modelach do 96 dało się regenerować po 96 r magle były nierozbieralne
jeśli masz roverka z immobilajzerem(zielony kluczyk świeci się w liczniku) to nierozbieralna:(
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum