Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Uszczelniacz przekładni kolumny kierownicy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Lis 19, 2010 21:00
[R600] Uszczelniacz przekładni kolumny kierownicy
Autor Wiadomość
kenyb 



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2
Skąd: Wawa



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 09:16   [R600] Uszczelniacz przekładni kolumny kierownicy
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam.....

Poszukuje uszczelniacza przekładni kierownicy, wszedzie gdzie dzwonilem nikt czegos takiego nie ma,moze ktos z Was sie orientuje w temacie,mam Rovera 620 si 2.0l 1996r.
wdzieczny bym był za pomoc.....czy trzeba od razu wymieniac cala maglownice....???
Pozdrawiam

Brt: Popraw temat zgodnie z Zasadami!!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 01:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 08, 2007 09:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Doleslaw 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 120
Skąd: Zgierz/Łódź



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 09:26   

kenyb napisał/a:
620 si 2.0l 1996r.

Wpisz to na początek tematu w kwadratowym nawiasie, więcej posiadaczy takiego modelu to przeczyta.
kenyb napisał/a:
czy trzeba od razu wymieniac cala maglownice

Szczerze mówiąc większość wycieków z maglownicy powstaje po jakimś uszkodzeniu przodu i jeżeli podejrzewasz, że samochód byl bity w przód, szukaj od razu całej maglownicy, bo wymiana uszczelniacza może nic nie dać :cry:
_________________
Był R75 2.0 V6 Atlantic Blue
 
 
kenyb 



Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2
Skąd: Wawa



Wysłany: Pią Maj 11, 2007 15:44   re

Dziekuje za informacje , bede musial oddac chyba do regeneracjii.
Szczerze powiedziawszy, raczej nie był bity, chodz, nie dam sobie "głowy uciac", mam go od roczku...jeszcze raz dzieki...
pozdrawiam Jacek

piter34: dostałeś ostrzeżenie za ignorowanie zasad kącika (redagowanie tytułu wątku) oraz ignorowanie upomnień moderatora
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pią Maj 11, 2007 21:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
krzepa_s 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2005
Posty: 39
Skąd: Starachowice



Wysłany: Pią Maj 11, 2007 21:40   

jeśłi to 96r to może być problem z regeneracją;(
w modelach do 96 dało się regenerować po 96 r magle były nierozbieralne
jeśli masz roverka z immobilajzerem(zielony kluczyk świeci się w liczniku) to nierozbieralna:(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Wspomaganie kierownicy
Perez Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Maj 20, 2009 01:22
NEOSSS
Brak nowych postów [R600] Zmiana kierownicy na accord z 2003
[R 600] Zmiana kierownicy na accord z 2003
Karwatma Rover serii 600, Honda Accord 8 Wto Lip 29, 2008 08:17
Karwatma
Brak nowych postów [R600] Stukanie i szarpnięcia przy max skręcie kierownicy.
claudii Rover serii 600, Honda Accord 4 Sro Lip 27, 2011 20:19
claudii
Brak nowych postów [Honda Accord] Krzyżak kolumny kierowniczej
maciej1 Rover serii 600, Honda Accord 4 Sro Kwi 20, 2011 20:22
maciej1
Brak nowych postów [620Sdi] osłona na przekładni kierowniczej
TrAViShOn Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Gru 09, 2015 16:39
TrAViShOn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink