Wysłany: Pon Maj 07, 2007 21:40 [R200] Sposób działania immo
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 1999
Mam pytanko czy w 200 tez tak jest ze jak mam lamany kluczyk to nie mam immo? Poprzedni wlasciciel twierdzil ze jest immo. Po przeczytaniu tematu zaczynam watpic
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Gru 07, 2010 12:30, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 07, 2007 21:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mam pytanko czy w 200 tez tak jest ze jak mam lamany kluczyk to nie mam immo? Poprzedni wlasciciel twierdzil ze jest immo. Po przeczytaniu tematu zaczynam watpic
Masz immo w pilocie fabrycznym Przecież jeśli zapali CI siędioda między zegarami, to nie odpalisz auta Dopiero po naciśnięciu guzika w pilocie mozesz odpalać
A tak sie cieszylem ze autko jest ok Otwieram autko pilotem. Czyli pozostaje mi szukac dobrego elektryka w lodzi ktory cos z tym zrobi? Jak to powinno dzialac?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Auto zamkniętem pliotem > pochodzisz do auta > dioda na desce miga > otwierasz pilotem > dioda gaśnie
Dodam, że po zamknięciu dioda miga szybko i po kilkunastu sekundach przechodzi w miganie powolne. Jak otworzysz pilotem, to dioda zgaśnie. Jeśli nie odpalisz w ciągu kilku minut, to immo sięsamo uzbraja i dioda znowu miga i po przekręceniu stacyjki rozlega się sygnał (takie ijoijoijoijo) i wtedy niemożliwe jest odpalenie auta i nawet rozrusznik nie kręci. dopiero jak ponownie naciśniesz którykolwiek guzik w pilocie, to możesz odpalić auto.
Jeśli nie odpalisz w ciągu kilku minut, to immo sięsamo uzbraja i dioda znowu miga i po przekręceniu stacyjki rozlega się sygnał (takie ijoijoijoijo) i wtedy niemożliwe jest odpalenie auta i nawet rozrusznik nie kręci. dopiero jak ponownie naciśniesz którykolwiek guzik w pilocie, to możesz odpalić auto.
Ja mam tak, że jak pilot jest pod ręką, to nic już nie muszę naciskać. Jak mam daleko pilota, to wtedy nie odpali .
No to może niech Jerzu odepnie pilota od kluczyków i spróbuje odpalić nie zbliżając pilota do stacyjki To rozwieje wszelkie wątpliwości
Qrde muszę oblookać tą metodę zblizeniową
Ok to idę do auta sprawdzić i za sekundę napisze co i jak
[ Dodano: Wto Maj 08, 2007 12:02 pm ]
Jak otwieram auto z pilota (zdjalem pilota z kolka z kluczykiem) i odpalam auto to nie ma problemu z uruchomieniem silnika, ale gdy otwieram auto z kluczyka i odpalam to wlacza sie taki dziwny dzwiek i auto nie kreci, jak tylko podlaczylem pilot od alarmu do kluczykow auto odpala bez problemu. Nie naciskalem zadnych przyciskow. Wiec mam immo ale w koncu nie wiem ktory Czy ten nowszy czy starszy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Poważnie - ZTCP to chyba nie ma takiego podziału w R2xx
Jest. W EPC można sprawdzić pewnie od jakiego VIN były nowsze immo.
Poza tym można to sprawdzić po symbolu pilota: 3TXA albo 3TXB (B jest bodajże ten nowszy)
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum