Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 30 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: Sro Maj 09, 2007 15:30 [R414] Zbyt duże spalanie oraz problem z immo
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1996
witam, ja mam rover 414 1,4 16v za 1996 roku i za dużo mi pali bo około 9l przy spokojnej jeździe na trasie i mam też obroty za duże ok 1300 wydaje mi się ze mam nieoryginalny komputer (auto kupione niedawno) czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakie nr seryjne komputera powiinny być de tego auta i czy bedzie pasować komputer z poloneza 1,4 16 v które też miały silnik rovera ? A i jeszcze jedno - rozładował mi się akumulator i po nmaładowaniu nie działa mi pilot i immobiliser co się stało??
_________________ DvDi
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 25, 2010 23:31, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 09, 2007 15:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 30 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: Sro Maj 09, 2007 18:49
to gdzie moge znaleźć taki komputer i jaka jest cena używanego komputera bo na allegro są tyle te do polonezów i własnie chodzi mi o te numerki komputera bo skąd mam je wziąśćjak wydaje mi sięze mój jest nieoryginalny prosze żeby ktoś podał mi jakie ma w aucie o tych samych parametrach a te obroty 1300 to są na wolnych obrotach
No właśnie dlaczego komp?? Jesteś pewny, że to on?? Kompy się psują, ale duzo częściej padają inne rzeczy. Zrób jak pisze PHJOWI wyczyść lub wymien krokowca i powinno pomóc. A przynajmniej będziesz pewny, ze to nie jest przyczyna. Zeby sienie okazało, że wymienisz kompa a to nic nie da.
Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 30 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: Czw Maj 10, 2007 00:13
Wielkie dzięki za opis jak zsynchronizować pilot z alarmem zaoszczędziłem 150 zł. a co do tego komputera to wydaje mi się ze mój jest za duży bo nie pasuje do oryginalnych otworów na śruby i to mnie męczy a;e zrobie tak jak radzicie. Ile może kosztowac używany czy też oryginalny komputer, gdzie go kupić i jaki ma mieć symbol - może odpowie mi ktoś kto ma taki sam rover 414 1,4 16V z 96 roku albo wyśle fote jak to wygląda pod jego maską........
Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 30 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: Czw Maj 10, 2007 09:55
Jeszcze nie zdążyłęm sprawdzić niczego bo dopiero co uporałem sie z immo. ale mówie że mój komp jest za duży i nie mieści sie w fabryczne miejsce a poza tym juz 2 mechaników mi powiedziało ze to jest inny komp niż powinien byc, po drugie widziałem fote kompa innego auta i jest prawie 2 razy mniejszy. tu zdjęcie kompa od innego auta http://www.fotosik.pl/pok...cf4339245b.html mój jest 2 razy szerszy dlatego jestem prawie na 100% pewny że jest nieoryginalny i to może być powód zbyt dużeg ospalania czy tez innych rzeczy które mogą mi wyjśc w przyszłości w po południ wstawie zdjęcie mojego kompa dlatego pytam jaki to ma być kop (jakie nr seryjne) i gdzie go moge kupić i za ile, używany lub nowy.........
[ Dodano: Czw Maj 10, 2007 11:15 am ]
A i jeszcze jedno...... czy po ewentualnej wymianie komputera bede miał jakieś problemy żeby otwierać samochó pilotem tym co mam teraz bez żadnego synchronizowania.. czy imm jest zapisany w tym własnie kompem??? a jezeli juz tak to czy bedzie to tkaie proste jak w opisie wcześniejszym
A i jeszcze jedno...... czy po ewentualnej wymianie komputera bede miał jakieś problemy żeby otwierać samochó pilotem tym co mam teraz bez żadnego synchronizowania
Podejrzewam, że tak, ale to będzie musiał ktoś potwierdzić.
Zrób fotkę swojego kompa albo napisz nam jakie są jego numery lub oznaczenia.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
komp z poloneza najprawdopodobniej nie podejdzie, bo wraz z nim trzeba by bylo zmieniac kolo zamachowe
jesli na jalowych na cieplym silniku ci trzyma 1300 to za duzo, moze masz czujnik temp zepsuty
byc moze trzeba tez zrobic reset pamieci adaptacyjnej kompa
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
No nie wątpie. Ja się pytam jak to zrobić bez TestBooka.
Podejrzewam, że Andrzejowi chodzi o reset nastaw silnika krokowego (pięć razy pedał gazu w podłogę).
Dla mnie pamięć adaptacyjna to zupełnie co innego.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
jak dobrze pamiętam 5 razy i chyba gaz do czerwonej kreski, ale to tylko moja sugestia
Ale to tylko reset nastaw krokowca, który np. nie bierze udziału w ustalaniu czasu wtrysku podczas przyspieszania.
Pamięć adaptacyjna (mapy paliwowe korekt) to coś innego niż nastawy silnika krokowego.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
na wyglad faktycznie jak "poldkowy ",
dziwne jest to ze samochod wogole odpala
dla pewnosci podaj jeszcze numer jaki ma ten komp
nasz rover 214 Si wogole nie odpala na kompie z poldorovera
obroty zdecydowanie za wysokie
albo nastawy silnika krokowego sa zle potrzebny mu reset
albo dziala caly czas automatyczne ssanie
wtedy podejzany jest czujnik temp plynu chlodzacego
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum