Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Siła hamowania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 17:12
[R420] Siła hamowania
Autor Wiadomość
GG 




Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 191
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Maj 18, 2007 09:20   [R420] Siła hamowania
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam!

Podjechałem sobie dzisiaj na stację kontroli pojazdów, co by sprawdzić zawieszenie i hamulce. Z zawieszeniem wszystko jest oki tylko hamulce jakoś dziwnie wyszły. Przód wyszedł 2.9 i 2.8 natomiast tył tylko 1.1 i 0.7. Czy powinna być taka różnica między przodem a tyłem? Ręczny z tyłu wyszedł mi odpowiednio 1.6 i 1.1.

GG.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 26, 2010 22:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Maj 18, 2007 09:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 09:58   

Dobre wyniki.
Gdyby tył hamował tak jak przód, to by Ciebie wyprzedzał na zakrętach. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
GG 




Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 191
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Maj 18, 2007 10:09   

A ta rożnica między odpowiednio lewym i prawem kołem z tyłu? Chyba wynik poinien być podobny?
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 10:13   

Z tyłu różnica jest rzeczywiście nieco "za duża".
Masz tam tarcze/bębny?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
GG 




Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 191
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Maj 18, 2007 10:16   

Tarcze, niewentylowane.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 10:45   

GG napisał/a:
Tarcze, niewentylowane.

W takim razie ja bym sprawdził i wyczyścił zaciski, przyglądnął się klockom i samym tarczom.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
GG 




Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 191
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Maj 18, 2007 10:51   

piter34 napisał/a:
W takim razie ja bym sprawdził i wyczyścił zaciski, przyglądnął się klockom i samym tarczom.

Zaciski już czyściłem bo były zapieczone i w zasadzie nie działały... Tarcze mają 10 mm (jak nowe), grubość klocków też praktycznie jak w nowych. A jakieś zapowietrzenie w jednym kole jest możliwe? Albo problem z korektorem siły hamowania?
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Maj 18, 2007 11:05   

Cytat:
A jakieś zapowietrzenie w jednym kole jest możliwe? Albo problem z korektorem siły hamowania?

A tego to już nie wiem. Poczekajmy na wypowiedzi mądrych ludzi. :mrgreen:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin




Wysłany: Pią Maj 18, 2007 11:34   

GG napisał/a:
A jakieś zapowietrzenie w jednym kole jest możliwe? Albo problem z korektorem siły hamowania?

wtedy to chyba by się wyrównało na ręcznym, też stawiałbyn na zaciski, albo któryś klocek masz twardszy od pozostałych, możesz spróbować zamienić klocki lewe-prawe, (tylko najpierw spłaszcz je papierem ściernym) i wtedy będziesz wiedział czy to wina klocków czy raczej coś w układzie siedzi, a przy okazji możesz jeszcze raz posprawdzać prowadniczki zacisków :)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 Si '99] Zardzewiałe tarcze tył, siła hamowania
Micros Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Wrz 12, 2012 16:42
micheaszu
Brak nowych postów [R400] Siła hamowania
kezmanq Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Paź 07, 2014 12:07
kezmanq
Brak nowych postów [R400] Problem z tylnymi hamulcami, mała siła hamowania
Arqsh Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Gru 02, 2019 09:17
Arqsh
Brak nowych postów [R400] Z jaką siłą dokręcić pasek rozrządu.
nikonem Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pon Cze 13, 2011 19:42
tronsek
Brak nowych postów [R400] Z jaką siła dokręcać śruby głowicy
jackwit Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Gru 14, 2007 23:07
giewu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink