Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 200] unieruchomiony
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 18:59
[R 200] unieruchomiony

moze immo, moze alarm, nie wiem
Autor Wiadomość
mierciu 



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 14
Skąd: Szczecin-Goleniów



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 16:58   [R 200] unieruchomiony
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999

Ponownie mam problem ze swoim Roverkiem i to w krókim czasie. Wczoraj wyjechalem na chwilkę z domu. Postawiłem auto u kolegi, po 5 minutach wsiadam, chcę odaplić, a na tablicy świeci się tylko kontrolka zasilania, otwartego bagaznika (był zamknięty!!), ręcznego... Zegarek niby sie podświetla, ale nie pokazuje godziny (a jak pokazywał, po próbie przekręcenia kluczyka dalej znikał). Próbowałem otworzyć i zamknąć auto, ale sytuacja się nie poprawiła. Po jakimś czasie nie mogłem nawet rozbroić alarmu i auto przy otowatych drzwiach zaczynał wyć (musiałem odłaćzy alarm). Odholowałem auto w miejsce gdzie nie ma tyle ludzi, żeby ich nie pobudzić. Probowałem coś robic, ale nic. Czasem było tzw (jak pisane jest na forum) ijo-ijo-ijo (od immo), ale czasami nie. Co dziwne jak zamykałem auto z kluczyka światła awaryjne nie migały 3 razy, a jak je otwierałem to migały. Rozłożyłem pilota, podłączyłem auto do drugiego na klemy i...na poczatku nic, ale jak zamknąłem auto i znów otowrzyłem wsiadłem i odpaliło. Próbowałem póxniej jeszcze 3 razy i za każdym razem lapał (po odpięciu klem-cały czas sprawdzałem napięcie na akumulatorze i było dobre, więc to raczej nie aku). Pózniej jak juz zablokował się to dupa-nic dalej nie ruszłyo :( Czytałem trochę na forum, że mogą to być baterie (nawet miałem je wymienić już jakiś czas temu). Aha-jak zaholowałem auto pilot już działał (tylko nadal nie swiecił jak się go zamykalo, a raz mrugał jak się go otwierało). Wymieniłem baterie, przeprowadziłem synchronizację i dalej nic. Ktoś ma jakąs dobrą radę?? Rece mi opadaja... Nie slychac, zeby w ogole ladowal pope paliwa, w ogole nie ma auto oswietlenia-ani lamkpa na dachu, ani swiatla pozycjne. W radiu pali sie tylko czerwony przycisk do wlaczania, ale nie moge wlaczyc.

piter34: popraw tytuł wątku! jest niezgodny z zasadami kącika!
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Gru 14, 2010 13:52, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 29, 2007 16:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 17:13   

Popraw temat wątku zgodnie z ZASADAMI obowiązującymi na Forum - prawie jak Moderator :mrgreen:


Co do mrugania sprawa prosta. Któryś czujnik zamknięcia drzwii uszkodzony albo np klapa jest otwarta lekko i czujnik nie łapie. Przerabiałem to w R400. Klapa wydawała sie być zamknięta a jednak nie była zatrzaśnięta. Zamykając nie mrugał, przy otwieraniu mrugał.
Więc albo masz cos niedomknięte albo któryś z czujników odpowiadających za dawanie sygnału, że drzwii itp sa pozamykane jest uszkodzony.[/b]
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
Ostatnio zmieniony przez 7Tomi Wto Maj 29, 2007 17:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 17:13   

Co do kontrolek - jeśli świeci ręczny i zasilanie - coś masz z masą nie tak. A dokładniej gdzies jej brakuje.
inne objawy tez wskazuja na to, ze coś z prądami masz nieciekawie.
Wymień baterie i sprawdź co sie będzie działo.
Jesli baterie nie pomogą zostaje szukanie zgubionych prądów.
I pytanie. Jak kręci rozrusznik - normalnie czy tak jakby ciężko?
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
Desper 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 73
Skąd: Trójmiasto i Hel



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 18:01   

Tomi_114 napisał/a:
o do kontrolek - jeśli świeci ręczny i zasilanie - coś masz z masą nie tak.


Co do kontrolki ręcznego, świeci się też przy niskim poziomie płynu hamulcowego w zbiorniczku, więc nie musi to oznaczać zaraz jakiegoś zwarcia.
...no chyba że płynu jest tyle co ma być :wink:
Pozdr.
Desper
_________________
Pozdr.
Radek
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 18:38   

zobacz czy nie masz przetartej wiązki kabli idącej od nadwozia do klapy, częsta usterka w roverku.Może unieruchomić auto .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 19:29   

Mała uwaga: mierzenie napięcia na akumulatorze bez obciążenia nie ma żadnego sensu. Ale i tak wątpię, żeby to był problem z aku.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 19:32   

Też bym zaczął od sprawdzenia tej wiązki tylnej klapy. Szczególnie zaintrygowała mnie właśnie ta świecąca kontrolka od tylnej klapy, a także dziwne zachowanie podświetlenia. W tej wiązce ida zarówno przewody od centralnego, jak i świateł pozycyjnych a także kontrolki klapy i oświetlenia bagażnika. Tnij szybciorem tąprawą gumę i rozdzielaj przewody.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
mierciu 



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 14
Skąd: Szczecin-Goleniów



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 21:16   

Siedziałem teraz w garażu i nic nie wymyśliłem :'( Autko w ogóle dziwnie się zachowuje. Odłaczyłem bezpiecznik od radia, zaczęło dziwnie mrugać słabym światłem (mimo, że bezpiecznik leżał w moim ręku), wiązka kabli była dobra (naprawiałem ją już jakieś 2 miesiące temu). Tak się zastanawiam, czy na to wszystko może mieć wczorajsza wizyta u mechanika-mam takiego jednego zaprzyjaznionego, dalem autko, zeby naprawil lewą śrubę dokręcajaća kolektor wylotowy (wyrwała się z gwintu). Zeby to zrobić na pewno odkręcał alternator-mze coś tam zrypał?? Jutro będę dzwonił do jakiegoś elektryka, bo dla mnie to za ciężka sprawa. Szkoda tylko, bo nie mam autka. Plusem jest tylko fakt, że na chwilę obecną dobry kolega pożyczył mi Honde Civic 1,6 16V-pięknie śmiaga :) POZDRAWIAM
 
 
Kamiluk 



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 4
Skąd: Edinburgh



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 21:28   

sprawdz kabel masy idacy od akumlatora do nadwozia i do silnika mialem kiedys tak z kontrolkami w golfie 2
 
 
 
mierciu 



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 14
Skąd: Szczecin-Goleniów



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 21:36   

Nie zauważyłem, że z tego wszystkiego nie podałem nazwy auta. Czytałem kącik i chyba teraz jest dobry tytuł, jak nie to proszę o wskazówki. Czy ten kabel masy miałby też jakiś wpływ na immo i na fakt, że po przekręceniu kluczyka do pozycji II nic sie nie dzieje-nie słychać, żeby "ładowała" sie pompa paliwa i komputer??
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 21:44   

Teraz tytuł jest OK. Poprawiłeś go, a w tym samym czasie dostałeś ostrzeżenie. Zostanie cofnięte.
Kiepska masa może się w różny sposób objawiać. Ale rzeczywiście zachowanie twojej elektryki jest cokolwiek dziwne. Sprawdź przy okazji ten alternator czy wszystko jest dobrze poprzykręcane.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214] Unieruchomiony przez pilot albo immo...
kumilek23 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Sro Cze 01, 2011 17:49
kumilek23
Brak nowych postów [214i] Unieruchomiony 214i
akakij Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Cze 28, 2016 20:05
akakij



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink