Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 7 Skąd: Świeradów Zdrój
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 19:06 [R623] Problem po stłuczce
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: 1994
moja 623 po zderzeniu czołowym nie chce odpalić, auto zostało zrobione i nic, podobno jest jakiś czujnik wypadkowy tylko nikt niewie gdzie, mój rover to rocznik 94 z silnikiem 2,3 accorda
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 05, 2011 23:18, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 19:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie tyle reset co wymiana czujnika SRS
niestety jest to element jednorazowy, więc jeśli poduszka odpala to trzeba go również wymienić. Niestety czasem nawet jak nie wystrzeli poducha też
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 22:22
sprawdzcie na scianie grodziowe od silnika czy nie ma takiego okrągłego gumowego przycisku , 600 musi mieć odcięcie nawet EPC podaje taką części. INERTIA FUEL SHUT-OFF SWITCH ifs . Wróznych modelach to było według autodaty jest to pod konsolą centralną ,a według czestych naprawa sptykam się na płycie grodziowej.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 7 Skąd: Świeradów Zdrój
Wysłany: Pią Cze 01, 2007 04:44
Mechanik który poskładał przód twierdzi że obszukał całą komorę silnika i nic nie znalazł. Mam informację z różnych źródeł że ten model nie posiadał takiego czujnika.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Cze 01, 2007 09:55
Jeżeli dobrze pamiętam to jest coś (zawór) ale miałem instrukcję po niemiecku to nie wiedziałem o co chodzi.
Poszukaj w kabinie za konsolą środkową na wysokości radia - tak jak byś chciał zobaczyć wiązke kabli od radia od strony kieowcy - nie umiem wytłumaczyć ale postaram sie wrzucić fotke
W/g tego opisu, czujnik zajduje sie na scianie grodziowej od wewnatrz, na wysokosci popielniczki po prawej stronie. Na moje oko powinien sie znajdowac gdzies za parownikiem
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
W/g tego opisu, czujnik zajduje sie na scianie grodziowej od wewnatrz, na wysokosci popielniczki po prawej stronie. Na moje oko powinien sie znajdowac gdzies za parownikiem
Gorąco dziękuję wszystkim za pomoc
Ale "mój" mechanik twierdzi że tam nic niema
Chyba jutro sam pojadę do warsztatu i poszukam
Wdzięczny polok4
jest to na 100%, przykrecone jest to do takiej rury która jest wspornikiem kolumny kierowniczeji, jest przykrecona to tunelu srodkowego, znajduje sie to zaraz za popielniczka, jest dokładnie w tym miesjcu co na tej fotce tylko za plastikiem od srodka
Przecierz jest wyraznie napisane na wysokosci popielniczki po prawej stronie
"....hinter dem Ascherbecher vorn auf der rechten Seite......"
Pozdrawiam
Masz rację. Tak jest napisane.
Ja wczoraj sprawdzałem u siebie i jest po lewej stronie. Może w R623 jest inaczej.
A tak pisze w mojej instrukcji obsługi:
Nie jasno sie wyrazilem -sorki- chodzilo mi ogulnie o ruznice pomiedzy anglikiem a starym kontynentem. Nie rozumiem ruznic pomiedzy samochodami pochodzacymi z jednedo exportu/jednego docelowego kraju
Wlasnie sprawdzilem u siebie i jest tak samo jak u ciebie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum