Korzystając z okazji zapytam też w temacie klimy a konkretnie wiatraków.Posiadam od kilku dni roverka 620 sdi , po zakupie klima oczywiście nie działała.Podjechałem do mechaniora ,nabił klime i jest ok.Tyle że stwierdził że nie załącza się jeden z wiatraków(lewy patrząc na przód).I tu moje pytanko , jak jest u was z wiatrakami w 620,czy załączają się odrazu dwa ,czy tylko jeden a póżniej drugi?
Bo u mnie tak jak napisałem załącza się jeden (prawy)a póżniej w zalezności od temperatury włącza się drugi.I to załączenie jest dość słyszalne.
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 30, 2007 18:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Byłem u mechaników tam w Ostrołęce co mi robili tą klime i stwierdzili że dobrze zrobili jeden z nich ten cały szef zwalił wine na mnie że ja się grzebałem w tym i ja to tak połączyłem jak na zdjęciu wcześniej, kłóciłem się i mechanik się przyznał że on to zrobił bo musiał zmostkować żeby dać prąd na sprężarkę powiedziałem im że któryś czujnik może być nie dobry od silnika i w osuszaczu pomyśleli i stwierdzili że może i tak wycenili żeby jeszcze dać im 300 zł to oni sprawdzą bo inaczej nie umieją jak tylko wstawić nowy prostat to może będzie dobrze albo i nie. To im Bardzo ładnie podziękowałem i pojechałem do łomży do zakładu klimatyzacji. Tam stwierdzili że klime w Ostrołęce nabili tylko do połowy i że oni mogli coś uszkodzić, a tak jak zmostkowali to klima cała się rozwali jak tylko gazu zabraknie. zostawiłem samochód na cały dzień i mechanik dzwonił mówił że może być uszkodzony czujnik od temperatury silnika ale nie mógł go znaleźć nawet ze schematem który tutaj jest, obszedł to i kabelki popuszczał od tych przetwornikow w czarnej skrzyneczce do osuszacza i teraz klima dobrze działa wiatrak kręci cienkie rurki robią się ciepłe a grube zimne i mówił że jak gazu zabraknie to klima teraz się nie załączy Ale jeszcze mam zmartwienie bo obroty dalej nie rosną teraz stoją w miejscu a nie maleją jak wcześniej. Wiecie może gdzie znajduje się ten czujnik od klimy temperatury silnika w rowerku 420SDI '99. I uważajcie na ten zakład Celbyt w Ostrołęce. Gazu dobiją do połowy i mogą popsuć klime. tak jak mi
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 52 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Cze 05, 2007 07:58
tak jak juz pisalem - czujnik jest po lewej stronie silnika - dojscie nachylic sie nad lewym kolem i wsadzic reke do komory silnika i od strony kabiny mozna wypiac wtyczke (niebiesko-czerwony i niebieski kabelek) (dobrze jest jak ktos przyswieci) (aa lewa to jak staniemy do samochodu od przodu otworzymy klape i lewa to tam gdzie jest zbiornik od wspomagania fotki zrobie ale ciagle mnie pogoda zaskakuje) hmmm zastanawiam sie czy ten fachowiec zrobil obejscie tylko tego czujnika czy nie poszedl po najmniejszej lini oporu - a powiedzial Ci ze jak gazu zabraknie to nic sie nie stanie - zeby Cie uspokoic - srednio wierze takim fachowcom - no czujnika nie mogl znalesc (sciemnia)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
tomcy mam pytanie kupiłeś ten czujnik a jak tak to ile dałeś? Ja mam zmostkowane na nim ale go nie wymieniałem na razie bo sporo kosztuje. |No chyba że znalazłeś jakąś ofertę cenową spoko.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 52 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Cze 11, 2007 22:53
jeszcze nie wymienilem - znalazlem w 4cars - wszystko mi sie zgadza ale oni twierdza ze to nie ten - wybieram sie w nastepna sobote na szrot moze tam sie kupi tanio
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A powiedzcie co jest grane, Jak klima jest wyłącżona to jest wszytko ok lekki dymek przy ostrzejszej zmianie biegów i ruszaniu spod świateł a wystarczy że klikne przycisk klimy i kopci jak spalarnia śmieci nawet na luzie idzie dym z rury a jak dodam gazu to już wogole siwo za mna i czarno jak ze Stara z węglem.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 52 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 10:30
po wlaczeniu klimy obciaza sie silnik - (mi sie zdaje ze te kopcenie to zbyt duzo paliwa i nie spala wszystkiego)
moze pomoze podpiecie go do kompa i odczynie bledow moze to:
EGR to zawór recyrkulacji spalin - (nie wiem czy podpiecie sie do tego cos pomoze)
sprawdzenie przewodow od IC i turbiny (moze ktorys nieszczelny)
a moze sprezarka tak ciezko chodzi ze tak mocno obciaza sinik (moze jst zepsuta)
ale wydaje mi sie ze zwiazku trzeba szukac z podawaniem paliwa po wlaczeniu klimy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum