Forum Klubu ROVERki.pl :: [220SDI] Utrata danych przez immo po wjechaniu w dziurę
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 19:02
[220SDI] Utrata danych przez immo po wjechaniu w dziurę
Autor Wiadomość
Iceman 



Dołączył: 30 Paź 2004
Posty: 4
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Maj 28, 2007 19:13   [220SDI] Utrata danych przez immo po wjechaniu w dziurę
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Mam roverka 220 SDI i jakiś czas temu po wjechaniu w jakąś dziurę auto zgasło i nie dało się odpalić. W ECC W Babicach Starych wgrali mi oprogramowanie do immobilisera i wszystko bylo ok. Ale wczoraj znowu wjechałem w jakąś studzienkę i znowu to samo. Kręci i nie odpala. I znowu 250 PLN w Babicach Starych. Czy znacie może jakiegoś dobrego elektryka/elektronika który zajrzał by dośrodka komputera bo może się jakiś chip poluzował i na dziurach ma jakieś spięcia albo luzy.
Proszę o pomoc bo boję się wyjeżdzac na miasto a wakacje też blisko ;)
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Gru 14, 2010 14:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 28, 2007 19:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Maj 28, 2007 20:05   

Popraw tytuł wątku na zgodny z regulaminem, jeśli nie chcesz, aby został zablokowany...

BTW to nieźle tam zdzierają w ECC... :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Maj 28, 2007 22:47   

a tak wogóle to masz kod immo ?, jak masz to użyj i po sprawie. Może być wina pilota , gubi synchronizacje.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10921
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Maj 28, 2007 23:38   

sprawdź masę do masy ;)
jak jest coś nie teges i na dziurach sie odpina to może gubić synchronizację :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
mr 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 21
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 11:53   

Iceman napisał/a:
Mam roverka 220 SDI i jakiś czas temu po wjechaniu w jakąś dziurę auto zgasło i nie dało się odpalić.


Ale kręcił ? Jak tak to poszukaj awaryjnego czujnika odcięcia paliwa i zobacz czy się nie wywalił. Nie wiem gdzie go szukać w 200 ale pewnie w rave go zlokalizujesz.

--
pzdr
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 15:51   

Jest coś takiego napewno jak czujnik wstrząsowy odcinający paliwo i jak sie nie myle napięcie przy np zderzeniu? Może u Ciebie łapie na dołkach ?
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 16:48   

NIE myślisz chyba że w EEC oszukują klientów?
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 17:01   

PHJOWI napisał/a:
NIE myślisz chyba że w EEC oszukują klientów?

W jedyn z serwisów ASO!!!! zalai gosciowi płyn LHM z Citoena do hydrolasticów w R114 - po pół roku nowe poduszki (zaznaczam nowe - sam przywoził je z UK, żeby mieć spokój na długie lata) siadły bo LHM je zżarł. I co? ASO miało gdzieś jego reklamacje. Walczył pół roku i dopiero jak sprawa otarła sie o artykuły prasowe wrócili mu kase. Ale i tak nie tyle ile wykosztował sie na poduszki + robocizne u nich.
Więc z serwisami różnie bywa.
Bo co do mechaników to sie nie wypowiadam nie można generalizować ale - 90% przypadków kiedy mechanik bierze pierwszy raz Rovera serii 100 na robote kończy sie spuszczeniem płynu bo jak zwykle ich zaworki ciekawią :mrgreen: A poźniej hasło - No ja tego niestety nie naprawie.
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Maj 29, 2007 17:56   

PHJOWI napisał/a:
NIE myślisz chyba że w EEC oszukują klientów?

Tego nie powiedziałem/napisałem przecież.

Dziwi mnie jednak podejście serwisów polegające na tym, że przyjeżdża klient z problemem, który zostaje "naprawiony". Klient płaci xxx PLN. Następnie problem się ponawia i się okazuje, że tak naprawdę serwis pozbył się tylko objawu, a nie naprawił przyczyny. Potem ten serwis żąda ponownie xxx PLN za naprawienie tego samego problemu. I tak w kółko...

Nie mówię, że tak było w tym przypadku, ale podobieństwo jest jednak jakieś... ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 29, 2007 20:34   

200 SDI? I to z Warszawy i ja o tym nic nie wiem ;D ?
Melduj mi sie tu zaraz skad Ty jestes ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 23:43   

Tomi_114 napisał/a:
Jest coś takiego napewno jak czujnik wstrząsowy odcinający paliwo i jak sie nie myle napięcie przy np zderzeniu? Może u Ciebie łapie na dołkach ?

Czy aby na pewno w dieslu :?:
Immo to to nie jest, bo rozrusznik by nie kręcił.
Jakieś uszkodzone przewody bym obstawiał.
 
 
mr 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 21
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Maj 30, 2007 00:06   

Paul napisał/a:
Czy aby na pewno w dieslu :?:


Na pewno :!: Jest w 420D/SDi i 45iTD więc w 200SDi też musi być.
 
 
Iceman 



Dołączył: 30 Paź 2004
Posty: 4
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Maj 31, 2007 23:58   

Sporo tych odpowiedzi :) , ale generalnie przekazuję to co powiedzieli mi w ECC, przyczynę podali ale nie dają gwarancji że mi się nie powtórzy tak więc mnie to nie urządza bo strach wyjechać gdziekolwiek. Nie mówię że naciągają ale po prostu nie urządza mnie usuwanie skutków za 250 pln. (jeden z panów w warsztacie podał pomysł wymiany sterownika - cena 5000 pln ;))) - czyli jakieś 40-50% wartości auta.
Po drugie nie mam pojęcia gdzie szukać wyłącznika zderzeniowego bo jedni mówią że w dieslach są a inni że nie ma więc jeżeli ktoś wie to chętnie się dowiem gdzie go szukać.
Po trzecie kodu do immobilisera nie mam, nie wiem jak mogę go zdobyć i czy to coś pomoże jeżeli to sterownik traci kod.
Chodzi mi o to żeby jakiś mechanik/elektryk znalazł przyczynę tego rozkodowywania się.
Teraz będę próbował w Morganie bo tam przynajmniej ktoś ma odwagę otworzyć tą skrzynkę z komputerem.

P.S. Właśnie znalazłem chyba na jakiejś czeskiej stronie inną książkę obsługi do roverka 200 i tam jest napisane że włącznik zderzeniowy jest tylko w benzyniakach a w dieslu resetuje się automatycznie więc być może u mnie nie resetuje się ;)
 
 
 
mr 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 21
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Cze 01, 2007 01:37   

Iceman napisał/a:
Po drugie nie mam pojęcia gdzie szukać wyłącznika zderzeniowego bo jedni mówią że w dieslach są a inni że nie ma więc jeżeli ktoś wie to chętnie się dowiem gdzie go szukać.


Popatrz na to http://epi-com.home.pl/rover/inertia_sw_L.pdf

Wciśnij od góry lub odłącz wtyczkę, zewrzyj pin 1 i 3.

BTW: sprawny, używany sterownik do twojego auta to max. 300 PLN

--
pzdr
 
 
wolian 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 29
Skąd: SWINOUJSCIE



Wysłany: Sob Cze 02, 2007 17:58   

W moim R25 2000r. diesel, wyłącznik zderzeniowy jest w komorze silnika z prawej strony zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego przy szybie , po podniesieniu maski sterczy z niego plastikowy sztyft który maska wciska.
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Sob Cze 02, 2007 19:40   

wolian napisał/a:
po podniesieniu maski sterczy z niego plastikowy sztyft który maska wciska.

Obawiam się, że to jest czujnik otwarcia maski tylko (alarm).
 
 
Iceman 



Dołączył: 30 Paź 2004
Posty: 4
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Cze 03, 2007 11:16   

Dzięki za sugestie :)
Jeżeli zdarzy mi się to znowu to wiem przynajmniej czego można spróbować. Jeżeli któryś z pomysłów się sprawdzi to dam znać potomnym ku przestrodze ;)
 
 
 
wolian 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 29
Skąd: SWINOUJSCIE



Wysłany: Nie Cze 03, 2007 21:05   

To jest orginalny opis tego urządzenia do rysunku oraz jego umiejscowienie.

FUEL CUT-OFF SWITCH ALWAYS check for fuel leaks before resetting the fuel cut-off
switch The fuel cut-off switch is a safety device which, in the event of a
collision or sudden impact, automatically cuts off the fuel supply to
the engine
The switch is located on the right hand side of the engine
compartment, mounted on the bulkhead. After the switch has
been activated, it must be reset by pressing the rubber top (arrowed
in illustration) before the engine can be restarted.
NOTE: On diesel models, the fuel cut-off system resets automatically and
therefore, does not need to be reset by the driver.
 
 
Iceman 



Dołączył: 30 Paź 2004
Posty: 4
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Cze 05, 2007 00:10   

No właśnie to znalazłem na stronie naszych Czeskich sąsiadów. Jasno jest napisane że w dieslach czujnik sam się resetuje. Ale co robić jeżeli się nie resetuje ? Czy można spróbować to zrobić ręcznie poprzez zwarcie jakichś styków ?
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 05, 2007 11:31   

Iceman napisał/a:
No właśnie to znalazłem na stronie naszych Czeskich sąsiadów

Link do "tego samego", ale leżącego na polskim serwerze znajdziesz również w technicznym FAQ. :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [220SDi] Utrata mocy, błędy 16,17 i 71
Ukor Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Cze 13, 2013 14:51
Brt
Brak nowych postów [R214] Unieruchomiony przez pilot albo immo...
kumilek23 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Sro Cze 01, 2011 17:49
kumilek23
Brak nowych postów [R200 1.4 16V 97'] ZABLOKOWANY przez IMMO, padła centralka
blackbetty Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Nie Sty 23, 2011 14:52
blackbetty
Brak nowych postów [R200]Gaśnie od silnego wstrząsu po wpadnięciu w dziure
Jabbaros Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Cze 02, 2011 09:19
kzrr
Brak nowych postów [R200, '99, SD] Zgasł po wjechaniu w kałużę
deflection Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 22 Sob Sie 07, 2010 12:15
thansen



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink