Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 98r] Power Tuning Box. POLECAM!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 98r] Power Tuning Box. POLECAM!
Autor Wiadomość
Rozan99 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 336



Wysłany: Pon Maj 28, 2007 21:59   [R220 98r] Power Tuning Box. POLECAM!

Cześć. Dzisiaj zauważyłem że w swoim Roverku mam zamontowany Power Box!! Aż mi oczy wyszły na wierzch ;) Auto pochodzi z Nemiec i tam ten przyrząd zapewne był zamocowany :) Gdy kupiłem auto to dziwiłem się że ma takiego "kopa".
Żeby sprawdzić czy ten box coś daje odłączyłem go i przejechałem się. To nie był ten sam samochód, był zamulony i to dość mocno. Gdy podłączyłem z powrotem tego power boxa to dopiero zauważyłem co to urządzenie potrafi!! Różnica kolosalna, poprostu wgniata w siedzenie :) Szczeże wam polecam takie urządzenie! Naprawdę czuć różnicę w mocy i to sporą!

Tuning Box jest niemieckiej firmy speed-buster:
speed-buster.de

Oto fotki tego cuda :) :






Pozdr.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 28, 2007 21:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Maj 28, 2007 22:39   

WOw :)
A czy mozesz przy okazji zmierzyć przyspieszenie 0-100km/h i 60-100 na IV i 80-120 na V ?? Tak z ciekawości chciałbym zobaczyć ile się zyskuje na takim urządzeniu ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Rozan99 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 336



Wysłany: Pon Maj 28, 2007 22:49   

Pewnie, może jutro jak będę wolny to zmierze czasy. Wg producenta dodaje to 20KM, 50Nm i 10km/h szybciej. Jest tam też srubka regulacyjna ale jej nie ruszałem. Dobrze chodzi więc nie grzebałem ;)
 
 
Moloch 



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 06:17   

To Ci się pofarciło :mrgreen: też bym chciał po zakupie autka zauważyć coś ciekawego pod maską np jakąś turbinkę albo coś :mrgreen: ale w moim wypadku nie było tak pięknie :wink:
 
 
Adolf 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 62
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 06:41   

Rozan99 napisał/a:
Pewnie, może jutro jak będę wolny to zmierze czasy. Wg producenta dodaje to 20KM, 50Nm i 10km/h szybciej. Jest tam też srubka regulacyjna ale jej nie ruszałem. Dobrze chodzi więc nie grzebałem ;)


śrubka jest do opornika.. regulacja jest zapewne ze zwiększaniem lub zmniejszaniem
dawki paliwa.. taka generalna zasada działania power box'a

a tak w ogóle to jest akurat dobra okazja żeby pojechać na hamownię..
50,-.. i dwa pomiary.. z i bez box'a.. i wtedy wszystko jasne.. :cool:
_________________
ex - MGF
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 29, 2007 13:50   

Moj znajomy wlozyl sobie takie powerbox'a do A3 1.9TDi
Zrobil 7kkm i padla mu turbina - ukrecila sie podobno.

A jaka jest roznica miedzy power boxem a tzw. chipowaniem ?
Nie znam sie az tak na tym, a bym sie chetnie dowiedzial.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 14:30   

Poczytaj se TO ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Valander_wwa 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 29, 2007 18:00   

jedyne co moge wtrącić do tej kopalni to, to iż mam znajomą z uczelni (MG ZS 115km @ 145km) - która od podstaw zrobiła całą przeróbkę w kreatorzemocy (warszawa) - samochód miał zmieniane oprócz chipu zmienione bebechy (trudno mi wymienić co konkretnie, paręnaście rzeczy - możliwe że i intercoller był zmieniany) i obecnie przejechane ma 30 tys od modyfikacji i nic dosłownie nic się nie zepsuło. Co innego że auto strojone ponad 2,5 tygodnia, straaaszna grzebanina. Finał taki cytat "modyfikacja chipem tego auta- tak, pod warunkiem że pociągnie za sobą zmianę bebechów, jeżeli auto ma jeździć po drodze, a nie na giełde"
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Rozan99 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 336



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 21:35   

Hej. Zmierzyłem tylko czas 60-100km/h na 3 biegu (bo na 4 bieg to za małe obroty są przy 60km/h) no i wyszło 6,5 sek. Nie jest to chyba dobry czas, ale sprawdzałem to w mieście i nie miałem dobrych warunków.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Maj 29, 2007 22:39   

no niejest to dobry czas. Ja na 4 od 60-100 mam coś ok. 8 sekund ZTCP. Zmierz od 60 - 100 na 4 nic mu nie będzie ;)

[ Dodano: Wto Maj 29, 2007 11:45 pm ]
Możesz zmerzyć w takim razie od 70 - 110, ja zmierzę to samo jutro i porównamy wyniki ;) Na 3 do 100km/h ciągniesz go pod max obroty a to się mija z celem, lepiej srawdzić zakres obrotów najcześciej uzywanych.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
marcinek82 



Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 15
Skąd: zabrze



Wysłany: Pią Cze 01, 2007 23:53   

A ja mam pytanie- czy mogł bys sprawdzic gdzie dokładnie sa wpiete kable z tego boxa? Czy ida bezposrednio do kompa czy jeszcze gdzie indziej?? I jesli był bys na tyle odwazny i rozebrał obudowe aby zobaczyc co sie tam kryje i taka nam radoche daje!!!??? I CZY TO PRZYPADKIEM NIE JEST OPORNIK?????
 
 
 
Rozan99 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 336



Wysłany: Sob Cze 02, 2007 14:08   

Nie sądzę żeby to był jakiś opornik bo różnicę w mocy czuć i to dobrze. Od boxa idzie kabel w wiązkę kabli które są podłączone do kompa, wszystko zaizolowane. Nie będę rozbierał tego boxa bo jeszcze coś uszkodzę.
 
 
marcinek82 



Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 15
Skąd: zabrze



Wysłany: Pon Cze 04, 2007 18:37   

a i jak tam u ciebie z tymi poniarami
bo ja zrobiłem takie mniej wiecej u siebie i na 4 biegu od 70 do 110 6.9 sekundy
na kołach 16" na 7.5" opony 205/45 przednie i 205/50 tył.
pozdrawiam.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 05, 2007 14:22   

Rozan99, wybierzesz się na hamownię w końcu? :mrgreen:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Adolf 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 62
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Cze 05, 2007 14:27   

piter34 napisał/a:
Rozan99, wybierzesz się na hamownię w końcu? :mrgreen:


mogą być kłopociki.. :wink:
_________________
ex - MGF
 
 
Rozan99 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 336



Wysłany: Wto Cze 05, 2007 20:00   

piter34 napisał/a:
Rozan99, wybierzesz się na hamownię w końcu?

Wybrał bym się na tą hamownię tylko że nie ma takiej w wojedzwodztwie w kórym mieszkam.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 06, 2007 10:11   

Rozan99 napisał/a:
Wybrał bym się na tą hamownię tylko że nie ma takiej w wojedzwodztwie w kórym mieszkam.

O widzisz. Dobrze, że mi przypomniałeś. Zmień sobie wpis w polu "skąd", wpisując tam miasto, z którego pochodzisz.

BTW, szkoda, że hamowni nie ma.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Kalah 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 58
Skąd: Wawa



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 12:04   

Rozan99 mozesz zrobic fotke do czego ten boxik jest podlaczony? Na pewno reguluje ci on dawke paliwa i interesuje mnie gdzie w roverkach z silnikiem SDi mozna to zrobic. Z gory dziekuje.

Jak sie dowiedzialem z forum nie ma czym regulowac elektronicznie dawki paliwa w SDi, jest ona mechanicznie regulowana, wiec nie rob tej fotki :grin:
 
 
Rozan99 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 336



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 13:14   

Kalah napisał/a:
Rozan99 mozesz zrobic fotke do czego ten boxik jest podlaczony


Na fotce widać kabel od komputera silnika. Od boxa idzie kabel i wchodzi w ten kabel co jest podłączony do kompa. Wszystko jest zaizolowane. Zapewne od boxa idą kabelki to poszczególnych pinów kompa, a przynajmniej tak mi się wydaje.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 07, 2007 13:16   

Kalah napisał/a:
Jak sie dowiedzialem z forum nie ma czym regulowac elektronicznie dawki paliwa w SDi, jest ona mechanicznie regulowana, wiec nie rob tej fotki :grin:

Pompa w SDi jest przecież sterowana elektronicznie. Mechanicznie jest w wersjach "D" oraz "SD"
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 10:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [R220] Chip tuning do 2.0 105 KM kilka pytań ...
drogba Tuning mechaniczny 1 Pon Sty 16, 2012 18:47
tronsek
Brak nowych postów power box
panorafix Tuning mechaniczny 10 Pon Kwi 14, 2008 08:41
michone
Brak nowych postów [R620Ti] max power
edi06 Tuning mechaniczny 15 Wto Mar 13, 2012 17:37
edi06



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink