Przesunięty przez: Paul Pią Lis 19, 2010 12:55
[R416] DZIWNY SPADEK OBROTÓW
Autor
Wiadomość
piter34
Pomógł: 775 razy Dołączył: 06 Sie 2003 Posty: 7421 Skąd: Kraków Rover 800
Wysłany: Sro Cze 06, 2007 10:07
Kysior napisał/a: największe spalanie, jakie udało mi się osiągnąć to 9,7 (nota bene wczoraj) - ale z dużymi prędkościami i z klimą. Normalnie w 9 się mieści
Tzn. benzyny paliłby Ci ok. 7,5l/100km w takim samym cyklu.
Rozumiem, że to wszystko to jest cykl mieszany albo głównie trasa?
_________________Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 06, 2007 10:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kysior
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2007 Posty: 142 Skąd: Trzebinia
Wysłany: Sro Cze 06, 2007 10:17
W zasadzie trasa. Korki tylko czasami w Twoim mieście, do pracy mam 30 km w jedną stronę drogami raczej bocznymi, więc w sumie miejskiej jazdy nie ma. I nogę raczej mam lekką. Tylko wczoraj jechalem szybciej i spędziłem 2 godziny w warszawskich korkach.
koni
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 56 Skąd: Warszawa-Wesoła/Łódź
Wysłany: Sro Cze 06, 2007 15:45
właśnie wróciłem od gazownika.. samochód w końcu wyregulowany(przynajmniej na pierwszy rzut oka) zobaczymy po dłuższej jeździe i po tankowaniu
spokojnie mogę polecić firmę , która dokonała regulacji MCC Gas s.c. ul.Szpacza 2 Warszawa ..
aha u mnie jest najnowszy komputer - nie wymaga zestawu kalibracyjnego..
pozdrawiam
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
piter34
Pomógł: 775 razy Dołączył: 06 Sie 2003 Posty: 7421 Skąd: Kraków Rover 800
Wysłany: Sro Cze 06, 2007 16:00
koni napisał/a: aha u mnie jest najnowszy komputer - nie wymaga zestawu kalibracyjnego..
Dziwne, bo w instrukcji dla "najnowszego komputera" jest napisane:
"Do zbierania mapy konieczne jest dołączenie dodatkowego zestawu kalibracyjnego z
czujnikiem podciśnienia, dołączanego do podciśnienia w kolektorze ssącym."
Instrukcja tutaj
_________________Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
koni
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 56 Skąd: Warszawa-Wesoła/Łódź
Wysłany: Sro Cze 06, 2007 16:05
wiem, też to czytałem... ale tak mi powiedział producent Firma KME Sp. z o.o.
Polska
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 103a
91-222 Łodź
jak zwykle pewnie nie aktualizują treści strony www..
PS. nadal martwi mnie ten mój wentylator włącza się non stop... jak można sprawdzić czy działa prawidłowo.??
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietachNie możesz załączać plików na tym forumNie możesz ściągać załączników na tym forum
Wersja do druku Wersja do druku Dodaj temat do ulubionych
Podobne Tematy
Temat
Autor
Forum
Odpowiedzi
Ostatni post
[R416 ] spadek obrotów i gasnący silnik przy zmianie biegów
jenderek
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS
3
Nie Lip 07, 2013 20:55 sTERYD
[R416Si '97] Klima a spadek obrotów, gaśnie
gaśnie, obroty spadają, gdy wlączona jest klima
luqar
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS
60
Pią Wrz 04, 2009 09:52 sobrus
[R414i] Dziwny dźwięk bez gazu na ok. 2k obrotów
Ari
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS
7
Wto Lip 09, 2013 22:37 Sirk
[R400 2,0 D] Dziwny metaliczny szelest powyżej 3tys obrotów
radek6
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS
5
Sro Gru 30, 2009 12:18 radek6
[R416] Spadek mocy silnika, problemy z odpalaniem
pryp
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS
2
Pon Mar 03, 2008 19:48 kolin