Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Czyżby słabnący silnik???
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Wto Gru 28, 2010 00:36
[R420] Czyżby słabnący silnik???
Autor Wiadomość
sector 



Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 4
Skąd: wawa



  Wysłany: Pią Cze 08, 2007 20:22   [R420] Czyżby słabnący silnik???
Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Witam Wszystkich Forumowiczow,
W czasie jazdy na dlugiej prostej (motorway), przy 4 tys. obrotow, na 5 biegu (obciazenie: kierowca + pasazer; zero bagazu) utrzymuje stala predkosc w granicach 170-175 km/h. Silnik wcale nie wyje :grin: Czy jest to oznaka slabnacego silnika, czy wszystko jest w porzadku, bo wydaje mi sie, ze kiedys bylo troche lepiej?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 00:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 08, 2007 20:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Cze 08, 2007 21:44   

sector napisał/a:
Witam Wszystkich Forumowiczow,

a to ja tez witam ;)
sector napisał/a:
W czasie jazdy na dlugiej prostej (motorway), przy 4 tys. obrotow, na 5 biegu (obciazenie: kierowca + pasazer; zero bagazu) utrzymuje stala predkosc w granicach 170-175 km/h. Silnik wcale nie wyje Czy jest to oznaka slabnacego silnika, czy wszystko jest w porzadku, bo wydaje mi sie, ze kiedys bylo troche lepiej?


nie mam pojęcia o co Ci chodzi...
czy to że potrafisz utrzymać stałą predkość w zakresie 5km/h to ma być oznaką spadku mocy silnika??
Czy chodzi, Ci o to że gdy wciskasz gaz do dechy to jedzie te 170-175, a kiedyś uzyskiwałeś np 185??
Jeśli to drugie to jeśli różnica jest niewielka to może nawet być wpływ kiepskiego paliwa, włączonej klimy, gorszego oleju w skrzyni biegów (oczywiście zmieniasz go czasem), może syf na filtrze powietrza, albo paliwa, a moze Ci się trochę przytyło, i pasażerowi też ;) i jeszcze pewnie setki innych rzeczy ;)
Jeśli różnica jest znaczna to może niedrożny katalyzatur, może coś ze sprzęgłem (nie jestem pewny czy masz hydrokinetyczne), i też pewnie ktoś mądrzejszy coś dorzuci, ale to zaeży czy jakieś inne objawy zauważyłeś :???:
sector napisał/a:
Pozdrawiam

a to i ja PozdROVię :)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Cze 08, 2007 21:51   

sTERYD, nie zauważyłeś puszczonego "oczka" po
sector napisał/a:
Silnik wcale nie wyje ;)
.
Jeśli dobrze myślę ,to kolega sector, narzeka na wycie silnika, którego, jak mu sie wydaje, wcześniej nie było ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Cze 08, 2007 22:03   

Brt napisał/a:
sTERYD, nie zauważyłeś puszczonego "oczka" po
sector napisał/a:

Silnik wcale nie wyje ;)

yyy u mnie tam wyskoczył :)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Cze 08, 2007 22:14   

bo w cytatach trzeba samemu dodać :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Cze 08, 2007 22:17   

Cytat:
bo w cytatach trzeba samemu dodać :mrgreen:

to wiem, tylko że mi w orginale nie puszcza oczka tylko banana :???:
BTW (OT :razz: )myślę że ktoś powinien wyciąć tego oftopa bo się znacznie obniża poziom intelektualny forum :mrgreen:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
sector 



Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 4
Skąd: wawa



Wysłany: Pią Cze 08, 2007 22:57   

Zeby byla jasnosc: pytanie dotyczy uzyskanych osiagow: 175 km/h przy 4 tys. obrotow (to nie jest gaz wcisniety do dechy, tylko spokojna jazda), a silnik naprawde NIE wyje.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Cze 08, 2007 23:06   

Hmmmm no to chyba tylko się cieszyć, że nie wyje :) Nie bardzo rozumiem w czym problem ;) Skoro lecisz 170km/h, masz jeszcze miejsce pod pedałem i do tego silnik ładnie pracuje, to niejeden Ci pozazdrości ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Cze 08, 2007 23:15   

sector napisał/a:
Zeby byla jasnosc: pytanie dotyczy uzyskanych osiagow: 175 km/h przy 4 tys. obrotow (to nie jest gaz wcisniety do dechy, tylko spokojna jazda), a silnik naprawde NIE wyje.

no to moze pomoc tylko ktoś kto jeździ automatem :(
ale jeśli masz stałe obroty, i stała prędkość, to raczej nie powinno być nic złego z silnikiem :)
jedyna ewentualnośc to jeśli masz sprzęgło hydrokinetyczne (nadal nie jestem pewny), to ewentualny spadek prędkości przy danych obrotach mógłby wskazywać, że olej w nim jest kiepskiej jakości i trochę po rozgrzaniu mogłoby niedomagać :(

ale zgadzam się z Brt chyba nie masz się czego czepić ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 11, 2007 10:20   

sector napisał/a:
Zeby byla jasnosc: pytanie dotyczy uzyskanych osiagow: 175 km/h przy 4 tys. obrotow

Aby była jasność, to wiedz, że w Twoim samochodzie od samego początku było ok. 175kmh przy 4krpm, bo po prostu takie są przełożenia w skrzyni biegów. Nie zależy to od masy pojazdu, liczby pasażerów, stanu silnika, pogody, itp...

Zmień wpis w profilu w polu "Skąd"! :twisted:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 216 Coupe 97r] Kupno nowego akumulatora czyżby szarlatańs
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
18 Czw Gru 24, 2009 00:47
AndrewS
Brak nowych postów [R216 coupe] Jaką moc ma silnik 1600 16V (silnik Rovera)?
dante27 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
20 Sro Sty 16, 2008 22:33
piter34
Brak nowych postów [R214, 1.4Si, 1995] silnik
Lysy62 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Wto Paź 07, 2008 23:47
Gość
Brak nowych postów [ R 216 SLI 95, 1.6] silnik przerywa jak sie rozgrzeje.
krzysias Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
22 Sob Wrz 20, 2008 16:51
krzysias
Brak nowych postów [R214 `93 1,4 GSI] Przerywa silnik.
Silnik przerywa w zakresie 1,5 - 3 tys rpm.
koles225 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
7 Pią Lis 30, 2007 17:08
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink