no niby tak...... mam go od miesiąca i szczerze zaczynam żałować. autko ładne, nie bite, zadbane, ubrałem w śliczne alusy, ale co z tego..... jeździłem vectrą 2,0 i prędkości były nieporównywalne. prędkośc podróżna to było 160/170 km, i cicho w kabinie. a tu..... powyżej 130 katujesz silnik. ale nic.. trudno. kupiłem to i musze go doprowadzić do porządku. Dzięki Kolego za pogaduchy. Miłego dnia...... Pozdrawiam....
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 11, 2007 11:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1793
Wysłany: Pon Cze 11, 2007 13:43
krzysiek 416 napisał/a:
powyżej 130 katujesz silnik
w 100% sie zgadzam, w poprzednich autkach ( sierra, renault 19) przy 130 to sobie plynoles, a w roverku przy tej predkosci silnik sie domaga wyzszego biegu, i slychac jakby byl zylowany
w 100% sie zgadzam, w poprzednich autkach ( sierra, renault 19) przy 130 to sobie plynoles, a w roverku przy tej predkosci silnik sie domaga wyzszego biegu, i slychac jakby byl zylowany
Kwestia jest taka, że w samochodach wyżej wymienionych są zupełnie inne skrzynie biegów bo w roverku na 5tym biegu przy 100km/h jest 3tys a w vectrze jest tak myślę że koło 2tys lub 2200.
Poza tym są bardziej wyciszone. Roverek nie grzeszy ciszą
wtedy właśnie powinien już włączyć sie drugi bieg bo nawet obydwa wentylatory na klimie nie wyrabiały
No to wszystko wskazuje na uwalony 2-gi bieg wentyla silnika (bo przewody mam nadzieję sprawdziłeś?
Odłącz przewody od wentylatora (oprócz masy) i podaj "na krótko" napięcie na styk 1 i 2 biegu. Sprawdzisz wentylator. Jak będzie OK, to kabelki a potem, nie daj Bóg, komp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum