Typ: v6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2000
Witam mam pytanko, ostatnio opszalała mi wskazówka wskazująca tem silnika do tej pory zawsze wskazywał 90 stopni a teraz podczas jazdy lata w doł i w góre ale nigdy nie przekracza 90 stopni czyli powoli sie obniza i zaraz wraca do 90 stopni, czasami na dłuzszy czas stanie tak jak powinna ale po kiliku kilometrach znowu ponawia sie to samo. Czy to moze byc wina termostatu, czy raczej szukac przyczyny gdzie indziej, moze jakis czujnik?? nie mam pojęcia, dziwne jest to dla mnie ze przy jej wariacjach nigdy nie przekracza 90 stopni a mysle, ze jak by byl walnięty termostat to by latala ta wskazowka po całym zasiegu, chociaż moge sie mylic. Prosze pomozcie mi
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lis 20, 2010 10:55, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 12, 2007 22:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czy raczej szukac przyczyny gdzie indziej, moze jakis czujnik??
Poziom płynu chłodniczego sprawdzałeś? Czasem zdaza się (w poldku tak miałem) ze temperetura skalala wlasnie tak jak mi poszla uszczelka pod głowicą...
Witam mam pytanko, ostatnio opszalała mi wskazówka wskazująca tem silnika do tej pory zawsze wskazywał 90 stopni a teraz podczas jazdy lata w doł i w góre ale nigdy nie przekracza 90 stopni czyli powoli sie obniza i zaraz wraca do 90 stopni, czasami na dłuzszy czas stanie tak jak powinna ale po kiliku kilometrach znowu ponawia sie to samo. Czy to moze byc wina termostatu, czy raczej szukac przyczyny gdzie indziej, moze jakis czujnik?? nie mam pojęcia, dziwne jest to dla mnie ze przy jej wariacjach nigdy nie przekracza 90 stopni a mysle, ze jak by byl walnięty termostat to by latala ta wskazowka po całym zasiegu, chociaż moge sie mylic. Prosze pomozcie mi
Pozdrawiam
Czy te wahania wskazówki korelują się jakoś np. z nagłymi przyspieszeniami?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Jeśli wskazówka "pływa" powoli to moim zdaniem termostat.
Możesz jeszcze sprawdzić czujnik temperatury - to zwykły termistor, który w temp. pokojowej (20 st.C) powinien mieć rezystancję ok. 4 kOhm.
Zrób też test OBD pkt.2 - wskazówka powinna pokonać pełen zakres wskazań.
Pozdrawiam!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum