Wysłany: Pią Cze 15, 2007 18:10 Ilu jest użytkowników turbodiesli 86KM?
Witam. W tym dziale nic nie kosztuje w postach zakładanie tematów wieć sobie założe
Ale do rzeczy. Chciałem sie spytać ile osób w naszym klubie ma silnki SD czyli te 86 konne.
Ja mam i jechałem 175km/h
Ciekawi mnie czy nie jestem sam
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sob Cze 16, 2007 16:05, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 18:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Ostatnio zmieniony przez Revolt Nie Lip 15, 2007 18:18, w całości zmieniany 1 raz
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Cze 16, 2007 09:02
UncleAllEvil napisał/a:
Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM.
Wydaje mi się, że jesteś w błędzie. Słabsze wersje są oznaczone D i SD, natomiast mocniejsze Di i SDi. Z reguły litera S przed D lub Di oznacza wersję lepiej wyposażoną. Jest jeszcze sporadycznie spotykana wersja "super" wyposażona GSDi...
Oczywiście nie będę się przy tym upierał...
Popatrz na info pod avatarem, sporo ich tu jest. Każdy z podpisem D/Di to wersja bez intercoolera, 86KM.
Wydaje mi się, że jesteś w błędzie. Słabsze wersje są oznaczone D i SD, natomiast mocniejsze Di i SDi. Z reguły litera S przed D lub Di oznacza wersję lepiej wyposażoną. Jest jeszcze sporadycznie spotykana wersja "super" wyposażona GSDi...
Oczywiście nie będę się przy tym upierał...
400 Di ma zdecydowanie 86KM, ale nie będę się przy tym upierał.
W 600 Di to oczywiście 105KM, bo tam nic innego nie ładowano.
Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
400 Di ma zdecydowanie 86KM, ale nie będę się przy tym upierał.
I dobrze, że się nie upierasz, bo znam 2 sztyki R420Di i oba mają IC i 105KM mocy po prostu nie ma na to reguły.... Trzeba samemu prawdzić jaka to wersja silnikowa..
Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.
Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie...
[ Dodano: Nie Cze 17, 2007 11:44 am ]
Ja mam klekota bez IC.
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 200 Skąd: Bojanowo, Leszno
Wysłany: Nie Cze 17, 2007 16:46
Tomi napisał/a:
piter34 napisał/a:
Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.
Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie...
Ja mam R420Di, 86KM, BEZ IC, 1996r, 3 świece. Mechanior twierdzi, że pompa sterowana mechanicznie (ale to matoł więc nie wiem na 100%). Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę.
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 200 Skąd: Bojanowo, Leszno
Wysłany: Nie Cze 17, 2007 21:01
Tak, dochodzi linka To jednak mechanior ma rację Ale na klapie 420Di, w szkopskiej książce serwisowej jest 420D wpisane wszędzie chociaż to może nie mieć znaczenia. Oryg. instrukcja wymienia modele D, Di i SDi w danych technicznych (z diesli).
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Cze 18, 2007 00:56
UncleAllEvil napisał/a:
Tomi napisał/a:
piter34 napisał/a:
Di to wersja bez IC, ale z elektronicznie sterowaną pompą. Tak w jednym z wątków ustalono.
Tzn. Chcesz powiedzieć, że w latach 95-97 (jak rozumiem o takim okresie rozmawiamy) były 3 silniki serii L? Nigdzie nie spotkałem takich informacji. Wszyskie wersje Di i SDi, które widziałem miały silnik z IC (pomijam pomyłki wyniklające z błędów podczas sprowadzania). Jeśli ktoś posiada samochód Di z lat 95-97 w wersji bez IC i elektronicznie sterowaną pompą, chętnie poznałbym jego vin. Kolejne nowe doświadczenie...
Ja mam R420Di, 86KM, BEZ IC, 1996r, 3 świece. Mechanior twierdzi, że pompa sterowana mechanicznie (ale to matoł więc nie wiem na 100%). Jak powiesz mi jak sprawdzić rodzaj sterowania pompą to sprawdzę.
Podaj mi proszę nr VIN na priv. To może być ciekawe doświadczenie...
I dobrze, że się nie upierasz, bo znam 2 sztyki R420Di i oba mają IC i 105KM mocy po prostu nie ma na to reguły.... Trzeba samemu prawdzić jaka to wersja silnikowa..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum