Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
W moim świeżo kupionym R600 po rozgrzaniu tarcze biją, a kierownica zamienia się w młot pneumatyczny, drgania przenoszą się na całe nadwozie. Podejrzewam więc tarcze (pedał pulsuje), mimo, że te co mam są nowe.
Chcę więc kupić takie tarcze, które po kilku ostrych hamowaniach (wysoka temperatura) będą nadal proste. Czy są firmy, które poddają tarcze obróbce cieplnej (cieplne ulepszanie, odpuszczanie, wyżarzanie, rekrystalizacja itp.) a dopiera potem toczą z odlewu?
Co polecacie? Jakie koszty?
Ps. Do żony V40 TD kupiłem ostatnio firmy Daco (syf) i już biją...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 09, 2011 18:05, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 14, 2007 23:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jakiś miesiąc temu wymieniałem u siebie komplet tarcz i klocków i moge Ci z czystym sumienie polecić ATE - naprawde tarcze 1sza klasa!! Komplet (tarcze + klocki) do 400 ok 550zł więc do 600 może nie będzie dużo drożej.
Pytaj o takie tarcze u Tomiego (www.tomateam.pl)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 52 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 11:05
jesli chodzi o ta firme ATE - to za mam klocki i sa dobre
a jesli chcesz kupic taniej to na allegro znalazlem klocki ( o 22 zl taniej) i (tarcze wentylowane sa tez tansze) mowie o czesciach do 400
poszukaj - zawsze sie zastanawialem czy nie zainwestowac wiecej kasy w hamulce - ale wkoncu nie posiadam wyscigowki wiec po co przeplacac
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Porządne i twarde są Brembo, najlepiej MAX (nacinane), ale do nich trzeba też porządne klocki wziąć (słabe będą pyliły) np. Ferrodo Premiere. Używam podobnego zestawu, ale niewentylowanego. Autko było m.in. 2 razy w Alpach, dużo zjazdów i 0 przykrych sensacji, przegrzewań, skrzywień itp.
Ja mam do Brembo (zwykłe nie MAX) obiekcje. Mam do nich założone klocki Lucas i po zrobieniu niecałych 40kkm jest już spory rant no i zaczynam czuc delikatne drżenie przy hamowaniu. I już z kliku ust słyszałem nienajlepsze opinie o Brembo.
Jak pisałem, też jeżdzę na Brembo zwykłych, niewentylowanych. Może miałeś bardzo twarde lucasy? Zestaw Brembo-Ferrodo najczęściej stosuje sie ze względu na dużą trwałość takiego kompletu. Opinie o Brembo się zmieniają (słusznie, czy nie), bo przenieśli fabrykę do... Polski.
Ja u siebie przód wymieniłem na ZIMMERMAN-y a tył na HART-y.Przód kosztowały po 180pln (ale u mnie są tarcze o średnicy 282) a tył po 80pln. Jak będzie trwałość jeszcze trudno powiedzieć - człowiek, który mi je sprzedawał powiedział że więcej mają zwrotów brembro niż tych zimmermnów (MADE IN GERMANY
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum